zloto 737 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Imo GoW3 wcale nie jest taki super jak się zapowiadał od strony technicznej, co chwilę ładowania i te naprawdę fatalne rozpikselowane tła, AW w tych aspektach niszczy, przecież tam podążasz czasami przez gigantycznie długi i wielki obszar bez żądnego ładowania nom i te piękne widoki w oddali(np na początku 6 odcinka ).Mnie jakoś ta rozdzielczość "nie gryzie", 4xAA moim zdaniem zakrywa te niedociągnięcie...ale to jest zdanie fanboy'a AW Osobiście życzę sobie AW2 na nextboxie, przy odpowiednich parametrach technicznych następnego klocka możemy dostać masakratora wizualnego, ale to normalne u Remedy, przecież jak Max wychodził to też robił szał pod tym względem 1 Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 18 lutego 2012 Opublikowano 18 lutego 2012 screeny z wersji PC, ulepszony silnik Remedy na next genach będzie musiał masakrować. http://i240.photobucket.com/albums/ff144/derFeef/Screenshots/Alan%20Wake/39f7747a.jpg http://www.abload.de/img/alanwake.exe_2012-02-01kvb.png http://www.abload.de/img/alanwake.exe_2012-02-q4kzh.png'>http://www.abload.de/img/alanwake.exe_2012-02-q4kzh.png http://www.abload.de/img/alanwake2012-02-1700-wv47f.png http://www.abload.de/img/alanwake2012-02-1800-4keqy.jpg http://i.picpar.com/d701768bfa5695338d539e4c2bcfdf10855342b6.jpg http://i.picpar.com/88310cacb026ebd2eadb223fcf8668ac8bb80b46.jpg http://www.abload.de/img/alanwake.exe_2012-02-q4kzh.png http://i.minus.com/jEqCJG1I3Wo7y.jpg http://www.abload.de/img/2012-02-18_00003wny09.jpg Cytuj
Gość Opublikowano 18 lutego 2012 Opublikowano 18 lutego 2012 A ja powiem tak: dorwałem właśnie Xpudło i moją wymarzona grę Alan Wake, która od zawsze chciałem sprawdzić i której to zazdrościłem posiadaczom konsoli MS. Pewnie wszyscy zainteresowani juz dawno pokończyli, ale co tam - wypowiem się. Gra jest fenomenalna i niesie z sobą pewien powiew świeżości. Sposób eksterminacji wrogów, całkiem ciekawa fabuła (mam piąty epizod), postacie, gameplay i klimat - kosza absolutnie. Może nie jest to typowy survival-horror, ale z pewnością IMO wpasowywuje się swietnie w tę lukę na rynku. Wrażenia A/V również są pierwszoligowe. Nie zawiodłem się Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 18 lutego 2012 Opublikowano 18 lutego 2012 a ja powiem tak, czekam aż skończy się cała ta polityka i ktoś niesolidarny z Remedy udostępni alphe/techdemo tego Alana co prezentował intel, nawet jeżeli to jedna lokacja, chciałbym pobawić się tym "sandboxem".... Czy Anal czy Splinter Cell Conviction, wszystkie te gry zostały okrojone ze względu na słaby sprzęt konsolowy. Gdyby obie miały wyjść na PC, tylko na PC to byłyby fenomenem... a tak obecna generacja ogranicza rozwój rynku 1 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 20 lutego 2012 Opublikowano 20 lutego 2012 AW na PC po dwóch dniach pokrył koszty wytworzenia Oby Remedy jak najwięcej zarobiło na tym. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 lutego 2012 Opublikowano 20 lutego 2012 Przez większość czasu grę robili na PC, więc pewnie za dużo dokończenie ich już nie kosztowało. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 20 lutego 2012 Opublikowano 20 lutego 2012 zwróciły się tylko koszty konwersji z Xa na PC a to groszowe sprawy, co jednak oznacza że się opłacał taki zabieg dla Remedy :] Największe gry AAA zarabiają w pierwszym dniu kilkadziesiąt mln. dolarów, skoro niskie koszta konwersji AW jednie zwracają się w ciągu 2 dni to wynik wcale nie daje do świętowania, co innego gdyby AW zarobił ileś tam mln. $ w ciągu 2 dni. Dwójeczka tak czy siak powstać powstanie, tylko ciekawe w jakim kierunku pójdzie Remedy bo robienie kolejnej strzelanki jak z residentami, uncharted, mass effectem, itd. to będzie znowu fail. Alan Wake 2 Pre-order: Multiplayer Deathmatch bonus character - Barry Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=l59p_p5ELQ4 Nie przypominam sobie zeby w AW mozna bylo za dnia swobodnie chodzic po Bright Falls. Edytowane 22 lutego 2012 przez Magik Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 (edytowane) No bo i na PC tez się nie da jak wynika z komentarzy - facet pewnie skorzystał z jakiegoś buga/moda. Edytowane 22 lutego 2012 przez K@t Cytuj
Daro^^ 671 Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 Witam Mam mały problem mianowicie w odcinku drugim po tym jak zgubiłem broń i dołączył do mnie jeden typek który mówi mi żebym odstraszał opętanych racami ze skrzynki a on otworzy bramę ale ja te race juz zużyłem wcześniej jak do nich strzelał nie wiedziałem że bedą niezbędne później. Jest na to jakiś sposób? latarka to za mało. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 Rozejrzyj się, gdzieś pewnie leżą i ich nie zauważyłeś. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 Jako, że nie ma tematu o wersji PC naskrobię tu. Jest niedziela, nie chce mi się rozpisywać - choć sama gra jest tego warta - brakowało mi takiej rozrywki, dosyć innowacyjnej. Świetne połączenie kilku elementów gameplayu, częste strzelanie serio mnie nie nudziło, miód rozlewał się po ekranie(Ci kolesie to jednak specjaliści od zaj.ebistych systemów walki bronią). Klimat mną wstrząsnął, jakbym wrócił do Twin Peaks oraz Sillent Hill. Wiele smaczków, cudowna oprawa, która często zostawiała mnie z otwartą japą(szczególnie przez oświetlenie). Jedyny szkopuł to ostatni rozdział i finałowa "walka" - skopane na maxa.Dlatego nie daje pełnej 9. Czekają na mnie jeszcze dwa DLC. Tak czułem przy premierze na Xboxa, że to świetna produkcja i słusznie bardzo zazdrościłem posiadaczom klocka. Mam nadzieje, że American Nightmare też wyjdzie na pieca(co jest raczej pewne patrząc na wyniki sprzedaży). Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 W dniu 26.02.2012 o 12:20, Wiolku napisał(a): częste strzelanie serio mnie nie nudziło, miód rozlewał się po ekranie(Ci kolesie to jednak specjaliści od zaj.ebistych systemów walki bronią). American Nightmare fajnie wykorzystuje ten system walki. Z początku nie byłem przekonany do hordy w Alanie, bądź co bądź w oryginale chodziło bardziej o dojście gdzieś niż walkę, a jednak ten tryb jest niesamowicie emocjonujący. Przez 10 minut nie ma żadnej chwili wytchnienia, a trafień unika się prawie zawsze o włos. Cytuj
Daro^^ 671 Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 W dniu 26.02.2012 o 11:51, DonSterydo napisał(a): Rozejrzyj się, gdzieś pewnie leżą i ich nie zauważyłeś. Zużyłem je za wcześnie:P, musiałem od nowa odcinek zacząć jestem już w piątym a ile jest wszystkich? Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 26 lutego 2012 Opublikowano 26 lutego 2012 6, z czego ostatni najkrótszy. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 Czy Alan Wake moze przestraszyc? Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 Bardziej jest w nim obecne uczucie paniki, przytłoczenia niż typowego strachu. Do tego wszechobecny psychodeliczny klimat, który czasem bawi a nie straszy. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 Oj kolega mocno popuścił wodze wyobraźni , klimat w tej grze jest bardzo mocno naciągany W dniu 10.03.2012 o 06:45, Qvstra napisał(a): Czy Alan Wake moze przestraszyc? to zależy czego się boisz ... w tej grze jedynie klimatem powiewa w lesie po za tym to straszne nic w tej grze nie ma Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 Są też przynajmniej ze 2 takie momenty w stylu starych RE, gdzie coś wyskakuje z zaskoczenia. Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 10 marca 2012 Opublikowano 10 marca 2012 W dniu 10.03.2012 o 11:21, canuks napisał(a): Oj kolega mocno popuścił wodze wyobraźni , klimat w tej grze jest bardzo mocno naciągany Nie zgodzę się, że klimat jest naciągany. Powiem tak - na jego odbiór wpływa na pewno fakt, czy ktoś wychował się na serialu Miasteczko Tween Peaks, filmach Lyncha i czy lubi prozę Kinaga, Mastertona itp. W moim przypadku tak jest, co niesamowicie wpływa na doznania płynące z gry. Ale też Alan ma swoje słabości np. dosyć biedny gameplay (trochę nowego wnoszą dodatki, ale bez szału nadal) i no jeśli ktoś spodziewał się horroru na miarę Dead Space to też może być rozczarowany. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 Alan Wake na X360 + PC sprzedał się w nakładzie ponad 2 mln sztuk. Trochę późno, ale dobrze, że idzie ku lepszemu http://www.computerandvideogames.com/339789/alan-wake-sales-top-2-million-series-has-a-future/ Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 Przeszedlem pierwszy odcinek i jak na razie nie balem sie jakos niesamowicie, co jest dla mnie plusem, bo zwyczajnie nie lubie sie bac. Czulem jedynie niepokoj zwiazany z mrokiem i ciemnoscia. Gra nawet mnie rozbawila, kiedy to Stucky zaczal swoj belkot o, w zasadzie, niczym. Na razie jestem pozytywnie nastawiony. Cytuj
ash77 3 Opublikowano 21 marca 2012 Opublikowano 21 marca 2012 gra ma wile drobnych smaczków czesto wychwyconych za kolejnym przejsciem Pokaż ukrytą zawartość a Stucky wcale nie bełkocze o niczym hehe Cytuj
Gość Wściekły Pies Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 (edytowane) http://www.gram.pl/n..._obu_wydan.html podstawowa wersja 44,99zł kolekcjonerka 89,99zł premiera: 11 maja Edytowane 4 kwietnia 2012 przez Wściekły Pies Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 (edytowane) Ale to na PC'ta i w dodatku bez American Nightmare. ;] Edytowane 4 kwietnia 2012 przez Zwyrodnialec Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.