Opublikowano 13 lutego 201015 l Co do tych lokalizacji - każda gra wydawana przez MS ma od razu zainstalowane wszystkie języki, na jakie dany tytuł został przetłumaczony. To z jakiego korzystamy zależy od języka menu konsoli jaki sobie wybraliśmy.
Opublikowano 13 lutego 201015 l no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze. FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego.
Opublikowano 17 lutego 201015 l Nie....no wlasnie mnie uprzedziles Remedy wyczynia cuda z oswietleniem Edit: http://www.gamersmint.com/?p=2101 Te same foty tylko w pelnym rozmiarze Edytowane 17 lutego 201015 l przez Magik
Opublikowano 17 lutego 201015 l no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze. FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego. Juz nie pamietam, ale moze wybrana lokalizacja, gdzie mieszkamy (mozna to zmienic kiedy sie chce, nie adres przy rejestracji) o tym decyduje? "Alan Wake intensywniejszy niz Dead Space" http://www.destructoid.com/x10-alan-wake-is-more-intense-than-dead-space-163772.phtml Edytowane 17 lutego 201015 l przez Trufs
Opublikowano 17 lutego 201015 l Gościu przeprowadzający wywiad mnie rozwalił Ja tam podchodzę do wszystkich informacji o grze z dużym dystansem.
Opublikowano 17 lutego 201015 l Tymbardziej, ze sami tworcy nie wiedza jak gra ma sie skonczyc, a premiera tuz tuz.
Opublikowano 17 lutego 201015 l Nie powtarzaj bredni rozsiewanych przez zdebilałych fanboi PS3 na Poly Nie znają zakończenia SERII, a nie pierwszej gry...
Opublikowano 17 lutego 201015 l Wydaje mi sie, ze te info na jakims innym serwisie widzialem... Ale w sumie rzucilem okiem tylko na headline, wiec mozesz miec racje.
Opublikowano 18 lutego 201015 l http://www.gameblog.fr/news_13854_alan-wake-5-minutes-de-gameplay-inedit 5 minut NOWEGO gameplaya. O____________o X360 ma swoje Uncharted.......czyli grę której warto zazdrościć. Edytowane 18 lutego 201015 l przez Soul
Opublikowano 18 lutego 201015 l Zazdroscisz takiego drewniaka w 720p? 0_o Soulik mowisz, ze nie zgrzewasz sie na 3d, jakbys zobaczyc to tornado w 3d to by Ci zwieracze puscily.
Opublikowano 18 lutego 201015 l Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o fabułę, ale fakt, że są to urywki wyrwane z kontekstu.
Opublikowano 18 lutego 201015 l Wow, szkoda, że Remedy nie składa się z większej liczby pracowników, bo nawet z takim mocapem mimika twarzy prezentuje się średnio <_<. Filmiki w HD, które wrzucił Soul: http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-fight-with-light http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-darkness-rising http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-welcome-to-bright-falls http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-i-thought-we-could-be-happy-here Fenomenalnie się to prezentuje, widać, że te 6 lat developingu nie poszło na marne, tylko ten tearing psuje nieco wrażenie <_<.
Opublikowano 18 lutego 201015 l Do premiery jeszcze trochę czasu, więc pewnie panowie z Remedy popracują nad tym tearingiem.tak czy siak, gra wygląda i zapowiada się świetnie, mam jedynie obawę co do ilości strzelania, nie chciałbym żeby wyszedł z AW jakiś Dead Space, czy RE5, tutaj chciałbym mało stzelania i więcej zagadek oraz momentów budujących klimat.
Opublikowano 18 lutego 201015 l grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm.
Opublikowano 18 lutego 201015 l Bright Falls wygląda mega klimatycznie właśnie w dzień, szkoda że większosc gry ze względu na specyfikę będzie działa się w nocy. Klimat Twin Peaks można budować normalnie kiedy świeci słonce, no ale zobaczymy. Przepraszam co to za światło w tutorialu mówi do Alana <_< nie podoba mi się to..., pożyjemy, zobaczymy. Jeszcze 3 miesiące.
Opublikowano 18 lutego 201015 l grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm. No mnie też zastanowiło to gadające światło .:marioo:.: Wcale nie jest powiedziane, że większość akcji będzie w nocy. Wczoraj wywiad oglądałem z gościem od Remedy, powiedział, że noc to jest etap gdzie będziemy się scierać z tymi mrocznymi siłami, a w dzień będziemy odkrywać Bright Falls, wchodzić w interakcję z innymi bohaterami i szukać wskazówek, więc dzień nie będzie tylko dodatkiem do etapów nocnych. Edytowane 18 lutego 201015 l przez donsterydo
Opublikowano 18 lutego 201015 l Grafika jest piekna, ale w calym tym przepychu denerwuja mnie glupoty typu: Alan wbirga na poczatku do domu napierajac calym cialem na drzwi, nie mozna byloby zrobic tak ze popycha je reka? I faktem jest to co napisal Mastah, mimika wydaje sie byc sztuczna. Ale to i tak graficzny killer.
Opublikowano 18 lutego 201015 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7576375,Alan_Wake__rozszerzenia__sezon_drugi_i_odrobina_rozgrywki.html Obejrzałem to i ŁAŁ. Samocieniowanie oraz oświetlenie są tutaj na najwyższym poziomie. Gra jest piękna. Zarówno pod względem designu jak i jakości technicznej.
Opublikowano 18 lutego 201015 l Szczerze mówiąc to mnie trochę zadziwiło z jaką intensywnością na wszystkich serwisach ludzie się zachwycają tymi nowymi materiałami, w końcu już sporo mieliśmy podobnych od Remedy. Skala zachwytów jest naprawdę ogromna /Ludzie biegają z transparentami o najładniejszej grze generacji :P/
Opublikowano 18 lutego 201015 l Nie wiem czy Neo czy Morfeusza, ale na pewno czyjeś Ktoś wie co to jest ? Wygląda jak tryb edycji, gdzie developer kalibruje mimikę pod konkretną scenę, znalazłem na neogaf. Edytowane 18 lutego 201015 l przez donsterydo
Opublikowano 18 lutego 201015 l Wyglada to swietnie. Dotychczas praktycznie wszystkie materialy z XO byly ze sekcji nocnych na ktorych widzielismy glownie zabijanie "wiesniakow"....pozatym pod oslona nocy mozna schowac niedorobki techniczne itp. Teraz pokazali wkoncu jak 360 generuje miasteczko w dzien i co tu duzo mowic..jest lepiej niz sie spodziewalem. No i sekcje dzienne znacznie beda sie roznily od nocnych jesli chodzi o gameplay (dzien - glownie exploracja, interakcja z NPC podczas gdy w nocy bedzie masa strzelania) z czego sie bardzo ciesze majac w pamieci taki Dead Space ktory mimo ze swietny, momentami irytowal brakiem roznorodnosci.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.