Skocz do zawartości

Alan Wake


Texz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do tych lokalizacji - każda gra wydawana przez MS ma od razu zainstalowane wszystkie języki, na jakie dany tytuł został przetłumaczony. To z jakiego korzystamy zależy od języka menu konsoli jaki sobie wybraliśmy.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze.

FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego.

 

Juz nie pamietam, ale moze wybrana lokalizacja, gdzie mieszkamy (mozna to zmienic kiedy sie chce, nie adres przy rejestracji) o tym decyduje?

 

 

"Alan Wake intensywniejszy niz Dead Space"

 

http://www.destructoid.com/x10-alan-wake-is-more-intense-than-dead-space-163772.phtml

Edytowane przez Trufs
Gość donsterydo
Opublikowano

Gościu przeprowadzający wywiad mnie rozwalił :P Ja tam podchodzę do wszystkich informacji o grze z dużym dystansem.

Opublikowano

Tymbardziej, ze sami tworcy nie wiedza jak gra ma sie skonczyc, a premiera tuz tuz.

Gość donsterydo
Opublikowano

Nie powtarzaj bredni rozsiewanych przez zdebilałych fanboi PS3 na Poly ;)

 

Nie znają zakończenia SERII, a nie pierwszej gry...

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze te info na jakims innym serwisie widzialem... Ale w sumie rzucilem okiem tylko na headline, wiec mozesz miec racje.

Opublikowano

Tak, sobie napisałem, że by wojen nie było.

 

Wygląda to obłędnie O_o

Gość donsterydo
Opublikowano

Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o fabułę, ale fakt, że są to urywki wyrwane z kontekstu.

Opublikowano

cinematic_1305_facemocap.jpg.jpg

 

Wow, szkoda, że Remedy nie składa się z większej liczby pracowników, bo nawet z takim mocapem mimika twarzy prezentuje się średnio <_<.

 

 

Filmiki w HD, które wrzucił Soul:

 

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-fight-with-light

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-darkness-rising

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-welcome-to-bright-falls

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-i-thought-we-could-be-happy-here

 

Fenomenalnie się to prezentuje, widać, że te 6 lat developingu nie poszło na marne, tylko ten tearing psuje nieco wrażenie <_<.

Opublikowano

Do premiery jeszcze trochę czasu, więc pewnie panowie z Remedy popracują nad tym tearingiem.tak czy siak, gra wygląda i zapowiada się świetnie, mam jedynie obawę co do ilości strzelania, nie chciałbym żeby wyszedł z AW jakiś Dead Space, czy RE5, tutaj chciałbym mało stzelania i więcej zagadek oraz momentów budujących klimat.

Opublikowano

Strzelania pewno będzie dużo, w końcu to twórcy Maxa Payna.

Gość bigdaddy
Opublikowano

grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze :D

 

Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm.

Opublikowano

Bright Falls wygląda mega klimatycznie właśnie w dzień, szkoda że większosc gry ze względu na specyfikę będzie działa się w nocy.

Klimat Twin Peaks można budować normalnie kiedy świeci słonce, no ale zobaczymy.

 

Przepraszam co to za światło w tutorialu mówi do Alana <_< nie podoba mi się to..., pożyjemy, zobaczymy. Jeszcze 3 miesiące.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze :D

 

Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm.

 

No mnie też zastanowiło to gadające światło :P

 

.:marioo:.: Wcale nie jest powiedziane, że większość akcji będzie w nocy. Wczoraj wywiad oglądałem z gościem od Remedy, powiedział, że noc to jest etap gdzie będziemy się scierać z tymi mrocznymi siłami, a w dzień będziemy odkrywać Bright Falls, wchodzić w interakcję z innymi bohaterami i szukać wskazówek, więc dzień nie będzie tylko dodatkiem do etapów nocnych.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Grafika jest piekna, ale w calym tym przepychu denerwuja mnie glupoty typu: Alan wbirga na poczatku do domu napierajac calym cialem na drzwi, nie mozna byloby zrobic tak ze popycha je reka? I faktem jest to co napisal Mastah, mimika wydaje sie byc sztuczna. Ale to i tak graficzny killer.

Gość donsterydo
Opublikowano

Szczerze mówiąc to mnie trochę zadziwiło z jaką intensywnością na wszystkich serwisach ludzie się zachwycają tymi nowymi materiałami, w końcu już sporo mieliśmy podobnych od Remedy.

 

Skala zachwytów jest naprawdę ogromna /Ludzie biegają z transparentami o najładniejszej grze generacji :P/

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy Neo czy Morfeusza, ale na pewno czyjeś :D

 

Ktoś wie co to jest ? Wygląda jak tryb edycji, gdzie developer kalibruje mimikę pod konkretną scenę, znalazłem na neogaf.

 

alanwakemakingof001.jpg

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Wyglada to swietnie. Dotychczas praktycznie wszystkie materialy z XO byly ze sekcji nocnych na ktorych widzielismy glownie zabijanie "wiesniakow"....pozatym pod oslona nocy mozna schowac niedorobki techniczne itp. Teraz pokazali wkoncu jak 360 generuje miasteczko w dzien i co tu duzo mowic..jest lepiej niz sie spodziewalem. No i sekcje dzienne znacznie beda sie roznily od nocnych jesli chodzi o gameplay (dzien - glownie exploracja, interakcja z NPC podczas gdy w nocy bedzie masa strzelania) z czego sie bardzo ciesze majac w pamieci taki Dead Space ktory mimo ze swietny, momentami irytowal brakiem roznorodnosci.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...