Skocz do zawartości

Alan Wake


Texz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A grałeś w ME2? Bo chyba nie bardzo.

ME jest mega gra, graficznie tez daje rade, choc blurem bardzo duzo nadrabia, ale 1 gra ginie gdzies przy ostatnio mocniejszych miesiacach PS3. W obydwie konsole maja swoje mocne tytuly, ale w moim odczuciu jezeli chodzi o grafike, to X ostatnio troszke dostaje po (pipi)e (nie mowiac o multiplatformach oczywiscie) dlatego licze na Alana.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze nie wiem o jaki blur ci chodzi (filmowy filtr można wyłączyć w opcjach) a po drugie jakość oprawy ME2 (Nie ME1) jest znakomita i nie odstaje od graficznych debeściaków z 2009 roku.

Edytowane przez Gooral
Opublikowano

Edycja kolekcjonerska gry Alan Wake zawiera:

 

- grę Alan Wake

- wskazówki i komentarze twórców na temat gry;

- The Alan Wake Files - 144-stronicową książkę napisaną przez głównego bohatera gry, w której zgłębimy temat śledztwa FBI poruszony w grze;

- płytę ze ścieżką dźwiękową z gry;

- ekskluzywne menu do naszego Xboxa 360 oraz dodatki dla avatara;

 

 

...

 

Ja tu żadnej latarki nie widze .... ciekawe czy będą kody czy znowu MS sobie je przywłaszczy (jedyna rzecz dla której sie zastanawiam czy brać ten preorder).

Opublikowano

GAMERSYDE

 

"No more suspense, Alan Wake astonished us from its production to the atmosphere that's been created, but above and beyond all, its technical mastery. Remedy used to be known for its top-notch rendering engines, and they prove again they are worthy of their fame. To be clear, none of the existing Xbox 360 games even compares to it, and even on PS3, which have more real exclusive titles, it's hard to find an equivalent. Killzone 2, Uncharted 2, Crysis, these are the few games which can compete with it. Whether it's the real-time projected shadows produced by the essential flashlight (those were obviously missing in Condemned 1 & 2), the total absence of aliasing (720p 4x FSAA), the breathtaking realistic lighting effects, the huge size of certain levels, SSAO, the atmospheric effects, the humongous size of some moving objects, the vegetation which interacts with characters and wind, or the largely satisfying framerate (with a light tearing that should disappear in the retail version) and many other physical and graphical effects, Alan Wake never ceases to amaze you with relative ease."

 

Zgodnie z moimi przewidywaniami - XBOX360 miał jeszcze w sobie zapas mocy, ale MS brakowało takich wspaniałych developerów jakich ma SONY (przynajmniej w temacie wyciskania wszystkiego ze sprzętu i tworzenia ładnej grafiki). Największe nadzieje (obok TEAM NINJA) pokładałem tutaj właśnie w Remedy ponieważ pamiętam jak ich Max Payne (część 1) wyprzedzał graficznie całą konkurencje o 2-3 klasy i równocześnie chodził całkiem płynnie. Miło słyszeć że się nie rozczaruje.

Opublikowano (edytowane)

No i bardzo fajnie, że gra będzie piękna. Jak pisałem rok temu w console wars, że trzeba dać czasu i czasu devom piszącym na X360 to wszystkie Sonowe tłumoki się w główki pukały i negowały każdy mój argument używając swojego "PS3 jest znacznie wydajniejsze od konkurencji bo K2 to pokazał dobitnie". Teraz widać, że X360 nie odstaje wydajnościowo od PS3. Kolejne miesiące i kolejne tytuły (Reach, zapewne GeOW3) będa to tylko potwierdzać.

Edytowane przez Gooral
  • Plusik 1
Opublikowano

Juz na filmikach bylo widac ze gra wyglada swietnie...jedyna rzecz ktora ciezko zauwazyc na filmikach a ktora potrafi mocno wplynac na odbior oprawy to aliasing. Dlatego tym bardzie cieszy cytat z Gamersyde "the total absence of aliasing (720p 4x FSAA)" :thumbsup:

Gość ALIEN_ALIEN
Opublikowano

Kolejna gra z cyklu "dużo hałasu o nic". Się nakręca atmosferę a pewnie wyjdzie gra na 8 z normalną grafiką ( a nie cudami na kiju jak większość sobie obiecuje )

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano

Gry na PS3 są zawsze nahypowane - a potem niektórzy miazgolą, ale tak czy inaczej jest lepiej niż na X360 :P

A cuda na kiju to tylko mój komputer potrafi xd

 

 

Ta cała latarka nawet interesujca - identyczną dodawano swego czasu do PC'towej wersji Splinter Cella :lol:

 

http://s006.radikal.ru/i214/1003/bb/99d3f60aac9c.jpg

http://s39.radikal.ru/i083/1003/6c/65d01b693efb.jpg

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Co to, do najświętszej panienki, jest? Mroczne Traktory? Demoniczne Koparki? KOMBAJN SMUTKU? :lol:

Co jeszcze? Walec Miażdżącej Nienawiści? To ma być poziom oferowany przez Remendy? To ma być klimat Twin Peaks? No w mordę, Gooral, nie mów, że to łykasz.

Nie wiem, może to jakiś żart a może rzeczywiście twórcom udało się wpleść światłoczułe ciągniki w tą, jakże psychodeliczną opowieść o poszukiwaniu samego siebie... :potter:

Jestem strasznie zawiedziony. Studio, które zrobiło dwie z najwspanialszych gier w historii tworzy niewydarzoną parodię genialnego serialu Lyncha.

 

PS. Niech nikt nie wyjeżdża, żem fanboy PS. Za Splintera i Mass Efecta dał bym się pokroić.

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Biorę bo ja kombajny napędzane mroczna energią uwielbiam :lol: A na serio no nie wiem co powiedzieć jakieś suchary puszczają ostatnio. Czy oni nie widzą, że jadący na ciebie kombajn nie jest ani straszny, ani mroczny? O wieśniakach się wypowiadał nie będę bo to już mówiłem ale coś innego mnie troszkę zasmuciło. Skoro kombajn jest fizycznym obiektem w grze a sam się porusza przez mroczną moc, która musimy za pomocą nabojów i światła zlikwidować to dlaczego znika cały kombajn? Czy Remedy o(pipi)ało? Chyba, że ta głupota ma wytłumaczenie w fabule ale wątpię bo ewidentnie wygląda mi to na oszczędzanie mocy przerobowej czyli znikanie przeciwników po ich zabiciu.

Edytowane przez Gooral
Gość Soul
Opublikowano

Przesadzacie ;]

 

Filmik spoko, gra wygląda masakrycznie, końcówka z piorunem O_o Podoba mi się unik, który sporo daje jak widać. Dawać tą grę.

Gość bigdaddy
Opublikowano

do chu$# wafla a co mieli po raz 100000 dać kosmitów, wampirów, żabo-ludzi z bagien, itd. ? A jakich bossów byście chcieli ? mutantów z 3 głowami i 10 mackami ?

 

To jest właśnie dobre w AW że jest ,,inny'' niż wszystkie dzisiejsze produkcje w których albo walimy do kosmitów/mutantów albo do terrorystów... :rolleyes:

 

Trailer ma specyficzny klimat, grafika urywa łeb, chyba ich przechwałki o wypasie graficznym nie są pustymi słowami :P

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Naprawdę nie masz wyobraźni? Według ciebie nie ma innych opcji poza demonicznymi pojazdami i kosmitami? :mellow:

Kiedy czytałem pierwszą zapowiedź tej gry, kilka dobrych lat temu w CD-Action wyobrażałem sobie coś na kształt Silent Hilla, gdzie przeciwnicy grają marginalną rolę a najważniejsza jest fabuła i ta niesamowita otoczka stopniowo budowanego klimatu, niczym w powieściach Kinga. Jednak to co prezentuje nam Remendy, to zaprzedanie własnych celów: gra jest stricto nastawiona na akcję (co było wiadomo już od sławetnego pokazu na E3) i do tego akcję idiotyczną: oślepianie kombajnów SMUTKU i kasowanie ich za pomocą strzelby. Po za tym, nie zauważyłem w grze zbyt wiele oryginalności: Wieśniacy oprócz tego, że są światłoczuli nie różnią się zbytnio od np. chłopów z RE4. Gra pewnie będzie fajna pod pewnymi względami (grafika, strzelanie, otwarty świat) ale na razie zapowiada się na grę nie sięgająca nawet do pięt Silent Hillowi.

 

PS. Przepraszam za złośliwość, ale przed pokazaniem gamepleyu na E3 grę uznawano za Xboxową odpowiedź na Heavy Rain. Teraz to to bardziej przypomina odpowiedź na Uncharted.

Gość Soul
Opublikowano

To nigdy nie miało być konkurencją dla HR'a, jedyne co te gry łączy ze sobą to czas developingu ;)

 

Gra niczego nie kopiuje, stara się być oryginalna i świetnie jej to wychodzi, w tej grze Alana jest wstanie atakować wszystko, nawet stara mikrofalówka :thumbsup:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...