Skocz do zawartości

Alan Wake


Texz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byle ta 2 częśc to własnie nie były takie chapterki do dokupienia w sieci za jakis czas.Dobrze Dab napisał gra miała 12 epizodów połowe urwano i zrobiono grę podstawke a drugą szósteczke opchną po kawałeczku.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zgadza sie dabman mial w pewnym sensie racje bo chodzilo o 6 ale nie DLC tylko 6 odcinkow z AW na XBL

Opublikowano (edytowane)

Byle ta 2 częśc to własnie nie były takie chapterki do dokupienia w sieci za jakis czas.Dobrze Dab napisał gra miała 12 epizodów połowe urwano i zrobiono grę podstawke a drugą szósteczke opchną po kawałeczku.

 

 

 

Tylko jak sam pisałeś mi na PW, te dodatkowe 4 DLC, których nie ujawniono, to nie są story DLC, tylko jakieś poboczne misje, więc jak by to mieli rozwiązać?

Trzeba trzymać ręce na pulsie i czekać na jakieś info, może impreza MS X11, bądź E3 2011, albo inne tajne źródło ;)

Edytowane przez zloto
Opublikowano

Tak? to już Wam dziś powiem, że do lutego AW pojawi się w formie kupowania chapter po chapterze ( a.k.a Fable2 ) a jak sprzeda się dobrze to i nowe DLC zobaczycie...

Kto wierzy, ten wierzy, kto nie to się przekona, pamiętajcie te słowa...

 

 

Jak już tak wszystko wiesz, to powiedz wyjdą te brakujące 4 DLC czy nie wyjdą?

Opublikowano

Dobry interes najpierw wydali pół gry, a teraz beda reszte po kawałeczku sprzedawać kazdy ciekawy zakończenia dokupi,a Remedy może se powolutku dorabiac chapterki i kasować .

Opublikowano (edytowane)

Ta gra jest świetna jak na razie to mocne 9/10. Doszedłem do 4 odcinka,epizodu i jestem oczarowany.

Jutro ściągam dlc i jazda :D

 

 

Jednak mocne 8+ z czasem robi się dość nudno (ale dopiero przy 3 przejściu.

Fabuła jak z noweli S.Kinga świetna grafika,zaczepista muzyka i efekty dźwiękowe.

Nie nastawiałem się na tą grę i nie miałem wobec niej jakichkolwiek oczekiwań stąd moje optymistyczne podejście i ocena.Miło spędzone kilkanaście godzin, gra warta swojej ceny.

Jednak jeżeli ktoś nastawił się na *uj wie co to będzie narzekał.

Edytowane przez kudlaty88
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zacząłem 2 dni temu - jestem w 4 odcinku - i ta gra jest za(pipi)ista!! Naprawdę, dawno mi się tak miło nie spędzało czasu przed konsolą. Jak się skończy odcinek, odrazu chcę nastepny - dosłowanie jak w serialach typu Prison Break, Entourage itp.. Masakra, takich gier chcę więcej ;)

Opublikowano

Zacząłem 2 dni temu - jestem w 4 odcinku - i ta gra jest ... (ciachu- ciach)

... wg. mnie ta gra jest dla mnie największym zawodem roku. Kiedy sobie pomyślę że to był jeden z tytułów dla których kupiłem Xboxa to robi mi się po prostu głupio że byłem tak naiwny. Remedy spieprzyło sprawę. Często bywa tak że jak przy czymś się dłubie za długo to zaczyna się to psuć zamiast szlifowywać.

Sam pomysł był może dobry- połączyć Kinga z Twin Peaks, plenerami północnych Stanów i (naprawdę) wybitną grafiką... ale na Boga w tej grze poza oprawą w mniejszym lub większym stopniu kuleje wszystko. Fabuła- nie jest źle ale jest przewidywalna i nawet nie stoi obok tej z Silent Hilla. Sposób rozgrywki- starodawny ścisły podział na 1) misje strzelankowe 2)misje poznawcze 3)przerywniki, zamiast trzymać grę w ryzach narzuca sztywne ramy. Strach? Za wyjątkiem paru momentów, zbudowanych na zasadzie 'coś pojawia sie nagle za plecami' nie stwierdziłem a jestem osobą z natury raczej nie grzeszącą odpornością na wszelakie horrory. Dalej- prowadzenie za rączkę, dla mnie thriller powinien przytłaczać, mylić tropy, a tutaj żółta kuleczka nigdy nie zawodzi a mimo że gra jest od 16 lat to opisowe podpowiedzi wyjaśniłyby co w 'zagadkach' (hiperbola) należy robić, 7letniemu dziecku.

No i gwóźdź do trumny- MONOTONNOŚĆ, Jezusie Nazareński jeśli opieramy grę w 85% na strzelaniu to trzeba by to dopracować i urozmaicić, a nie kopiować patenty z pierwszych 20minut przez resztę gry. Dłużące się misje typu 'przedrzyj się przez las, potem przez młyn, potem przez kopalnię a później przez cośtam jeszcze' to naprawdę ciężki test wytrwałości gracza

Może końcówka mnie jakos olśni, zmieniając negatywne wrażenie, ale na razie oceniając w extrimowej skali podarowałbym Alanowi góra siódemkę

  • Plusik 1
Opublikowano

a dla mnie jest to jedna z najlepszych gier w jakie mialem okazje grac ostatnio :) jedyne co moim zdaniem spieprzyli calkowicie ze nie dali wiekszej eksploracji miasta bo jak by nie bylo klimat i wyglad Bright Falls niszczy i strasznie zaluje ze nie bylo nam dane grac za dnia :)

Opublikowano

Tak, klimat miasteczka jest niesamowity, czy to za dnia, czy w nocy. To jak dla mnie największy plus. A co bym chciał, żeby poprawili w sequelu? Dać bossów, bo tego zabrakło. Nie zabierać broni co chapter, gdzie potem trzeba zbierać ją od nowa. Większą różnorodność przeciwników, aż dziwne, że nie wykorzystano zwierząt, a taki był potencjał (nawiedzony niedźwiedź? ;) dlaczego nie!, albo jakieś wilki). Wrzucić jakieś konkretne sekcje za dnia, by coś się działo, bo tutaj niestety jest przewidywalnie (lol, dlaczego ten wyraz podkreśla jako błąd?), wiadomo, za dnia nic nam nie grozi. I to w sumie tyle.

Opublikowano (edytowane)

dla mnie również najlepsza gra tego roku ale w trochę kuleje kuleje...

 

AW2:

 

poprawić mimikę twarzy

więcej gry zza dnia i eksploracji miasteczka

zagadki!

dać zróżnicowanych przeciwników, tak jak napisał zwyrol

wypier.olić HUD i podpowiedzi na ekranie...

 

styka

 

Na stronie Remedy już wiadomo że robią kolejną dużą grę na Xa, AW2 jak nic, teraz czekać na oficjalną zapowiedź i szczegóły ;]

Edytowane przez bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

Przed jakąś godzinką, kilku dniach niezbyt intesywnej gry skończyłem Alana i o ile po czwartym rozdziale byłem mocno zdegustowany to końcówka troszkę podkręca tempo, dzieje się jakby więcej, szczególnie kiedy Alanowi towarzyszą inne postaci robi się ciekawiej. Nie zmienia to faktu że swoje zarzuty napisane kilka postów wyżej podtrzymuję i uważam Wake'a jednak za rozczarowanie a przede wszystkim bolesne zmarnowanie świetnego materiału wyjściowego na którym można było oprzeć grę naprawdę znakomitą.

 

Podsumowywując w skrócie:

+ mistrzowska oprawa, szczególnie grafika

+ piękne lokacje, podobają mi się takie kilmaty w typie północy USA i Kanady, scenografom gry dałbym Oscara

+ fabuła nie jest zła, choć do tuzów gatunku jej daleeeko

- skostniałe ramy rozgrywki

- niespójny klimat, stereotypowe postaci (może poza braćmi :rolleyes: ): pisarz- znudzony, depresyjny, jego agent- śmieszny, przerysowany, szeryf- prostoduszna ale pomocna, agent Skowronek- zacięty, narwany,

- monotonna, prostacka i nudnawa rozgrywka przez większość gry

Ogólnie: 7,5. Remedy, potencjał nie został wykorzystany, coś nie zagrało :confused:

Edytowane przez Wielki K
Opublikowano

Fajnie gdyby przynajmniej część gry miała charakter sandboxowy. Jak nic przydałoby się grze błądzenie po lesie bez mapy, kompasu i ścieżki wiodącej z punktu A do punktu B. Albo przynajmniej brak tych ścieżek i brnięcie przez las. Ucieczki miały by niezapomniany klimat i przebiłby te z HL2.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...