Grisza1010 0 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 (edytowane) Witam wszystkich maniaków VF... Co prawda w VF zagrywam się od 4 części(jeszcze grałem w 2 na PC) ale dopiero na arenie On-line widzę jaki ch.... jestem. No właśnie. Niby jest ta strona VFDC, ale jednak zauważam że mój angielski nie jest well enough... Jak zacząłem grać na On-line to grałem Gohem, nawet nie najgorzej mi szło. Niestety moja postać jest cholernie schematyczna a to przez Questa. Więc tą postać odrzucam powoli(ze względu na nieumiejętność przygotowywania rzutów i mały wachlarz ciosów). Jakieś 2 tygodnie temu zacząłem grać Sarą... Tutaj trzeba podzielić przeciwników: z tymi do 1 dana idzie mi dobrze...Ale juz dalej(tutaj mówie o graczach żywych w rankingach) czyli po 1 danie, zaczynają się nie małe schodki. Wczoraj jak grałem myślałem ze wypiernicze ten pad za okno. Kurcze, grałem z jakimś Kagem 3 danowym, pierwszą walkę wygrałem a potem 4 następne przegrałem. Grałem przeciwko naprawde kiepskiemy Wolfowi a ten mi połamał pare razy kręgosłup i przegrałem... Wczoraj zauważyłem w swoich poczynaniach pewną powinność. Jak zaczynam grać kimś dłużej to przestaję się uczyć nowych rzeczy, zastygam w pewnym schemacie i go cały czas powielam. Po tych dwóch tygodniach zauważam że moja Sara(a raczej ja) nie rozwija się i dostaję bęcki od byle kogo... Jeżeli ktoś byłby miły i miał ochotę nauczyć podstaw tej gry to byłbym cholernie wdzięczny, bo chce być dobry ... Nie wiem, może porywam się z motyką na słońce, może jednak ta gra nie jest dla mnie. A może złe postaci wybieram do opanowywania. Może jeszcze określe w czym mam problem: Powszechny błąd: Jak przeciwnik mnie atakuje to ja blokuje, a potem w mojej głowie włącza się blokada i ,,paraliżuje" mi palce i nie robie zadnego ruchu tylko przeciwnik mnie rzuca... Nie umiem czasami wyczuć odległości, i jak jestem pewien że dany cios wejdzie na 100% to niestety przeciwnik jest szybszy hmm nie wiem czemu słuszą te uniki: P+K+G Dół,Góra, lub dół, góra... niby maja służyć zejsciu z linii ciosu ale może raz mi się udało ujść...Nie wiem kiedy to stosować, czy tylko jak spodziewam sie ciosu, czy to ma być części mojej ,,chadzanki" na arenie by zmylić przeciwników... Napewno części winy jest po stronie mojego kontrolera bo gram oryginalnym od Xa... na gałce... wczoraj przegrałem z 5 walk przez niedokładność gałki...(hmm a może to przez piwo wypite przed walkami:D) Co do samej Sary, jak wchodze w Flamingo Stance nie potrafie się bronić... zazwyczaj koszą mnie na Low Kick... Jak jeszcze jakieś problemy z moja gra znajde to od razu dam znać Edytowane 10 marca 2008 przez Grisza1010 Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 nie lam sie stary, musisz sie nauczyc systemu i troche frame data i bedziesz gral na poziomie 5 dana spokojnie, mozemy sie ustawic na live to ci potlumacze co nieco ale musisz miec headset bo bez tego ani rusz tlumaczyc - to samo tlumaczyc piszac na forum - 2 razy tyle ci zajmie ogarniecie o co mi chodzilo ale pare malych wskazowek: 1.movelista - musisz znac ja w 100%(dla twojej postaci oczyczywiscie moveliste przeciwnikow poznasz z czasem) musisz wyprowadzac kazdy cios bez mrugniecia okiem, nie moze miec miejsca akcja typu chcialem zrobic TO a wyszlo TAMTO takie kwiatki czesto kosztuja sporo energii 2.podstawy systemu - sa nawet w ksiazeczce opisane - o przewadze i stracie, buforowaniu ciosow i rzutach 3.uniki - gora/dol pkg to jest offensive move - czyli robisz takiego stepa jesli masz przewage(czyt. twoj cios trafil przeciwnika) , gora/dol przed ciosem przeciwnika - deffensive move - ten sidestep robisz jesli masz strate(czyt.przeciwnik zablokowal twoj cios, lub przeciwnik wsadzil ci cios) dobrze robic uniki to jest nie lada wyzwanie nie mozna ich takze naduzywac (np. robic unik na kazdej stracie) najwazniejsze jest zawsze przestrzeganie podstawowych zasad : trafiles - atakuj dalej dostales - zejdz do obrony i nie atakuj(sa wyjatki) trafiles na blok - w zaleznosci od ciosu - ale z rosadku zchodzisz do obrony to nie tekken masherskie cuda tu sie nie dzieja Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 11 marca 2008 Autor Opublikowano 11 marca 2008 Ja bym odpuścił robienie zbyt dużej ilości uników. Ja doszedłem do rangi Master zupełnie bez robienia uników. Dopiero niedawno zacząłem je stosować. Mimo wszystko to wyższa szkoła jazdy. Jeśli zrozumie się system VF, to zrozumie się wszystkie bijatyki 3D. Przede wszystkim trzeba wiedzieć kilka rzeczy. Jak trafimy ciosem, to mamy przewagę. Mając przewagę najlepszą opcją jest kontynuowanie ataku. Jak nasz cios zostanie zablokowany, to mamy stratę. NA stracie najbardziej optymalna opcja to blok lub unik. To jest mega podstawa każdej bijatyki. Jest od tego masa wyjątków, ale rdzeń gry się właśnie na stratach i przewagach opiera. Dodam tylko, że rzut zawsze zbiera unik i blok. Cios ma przewagę nad rzutem. Blok/unik ma przewagę nad ciosem. Papier/kamień/nożyce - trzeba dobrze zrozumieć przeciwnika. Jak gram, to staram się szybko poznać, jaką taktyką gra przeciwnik. Jeśli robi dużo uników, to rzucam. Jeśli dużo blokuje - rzucam i robię dolne ciosy. Jak dużo atakuje, to staram się blokować i czekać, aż dojdzie do straty. Wtedy robię szybki cios lub rzut. Z doświadczenia wiem, że słabsi gracze na stracie często starają się dalej atakować. Dlatego na słabszych graczy rzuty słabiej działają. Lepszych graczy paradoksalnie bywa łatwiej rzucić. Na słabszych graczy dobrze działają opóźniane kombinacje. Tzn. wiele kombinacji można wykonać szybciej/wolniej. Ja staram się często robić wolniej, bo wtedy słabsi gracze starają się to przerywać, co tylko zwiększa obrażenia. Jak nauczą się blokować, to zamiast opóźnionego ciosu wchodzę z rzutem. No i dolna rączka jest bardzo ważna. Potrafi przerwać ogrom kombinacji i zmienić naszą stratę w przewagę. Trzeba też zrozumieć co to framedata. Podstawa w każdej bijatyce 3D. Nie trzeba tego wkuwać na pamięć, ale zrozumieć co to jest. W dużym uproszczeniu to czas/szybkość. Każda normalna bijatyka 3D działa w 60klatkach. -Jeśli cios ma np. 20 klatek, to znaczy, że po 1/3 sekundzie od naciśniecia przycisku przeciwnik dostanie ciosem. -Jeśli ten sam cios ma 15 klatek przewagi na trafieniu, to oznacza, że po trafieniu przez ten czas przeciwnik nie zablokuje. Możemy więc zrobić kolejny 14 klatkowy cios i przeciwnik nie może tego zablokować. Mamy combo. -Ten sam cios może mieć też np. 10 klatek straty, jeśli zostanie zablokowany. Jeśli przeciwnik ma cios 10 klatkowy lub szybszy, to może na gwarancie nas nim ukarać. Nie wiem, czy to jest wystarczająco jasne. Jak się nie chce na poważnie wchodzić w bijatyki, to można olać. Jednak nawet najlepsi nie muszą umieć recytować jej z pamięci. Muszą jednak wiedzieć jakie mają gwarantowane kary po karalnych ciosach. Trzeba doskonale rozumieć system strat i przewag. http://www.thecgs.com/index.php?s=content&...ils&id=3061 Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 no i po chu.j tyle tego napisales teraz ludzie przestana grac :crazy: dodaj do tego : Staggery Sabaki Nitaku Okizeme Reversale ETG Fuzzy itd no to co panowie dojo i jazda z tym koxem swoja droga ubolewam nad tym ze nie ma tak kozackiego dojo jak w vf4 dzieki tamtemu shitowi sie bardzo duzo nauczylem jak ktos nie kmini systemu i ma ps2 z vf4 to polecam wziac sie za trening tam- wszystko ladnie opisane i pokazane- kazdy zrozumie o co chodzi a jak nic nie ogarniacie to slownik w lape i jazda na VFDC ! Jest tam dzial o systemie gry - ja osobiscie caly chyba 3 razy przeczytalem a czy sie do wszystkiego stosuje to inna bajka... jak ktos ma podstawy angielskiego to spokojnie moze czytac vfdc, oraz guide'y dla postaci chociazby na gamefaqs.com ja sie zawsze z gamefaqs uczylem - zwlaszcza combosow - teraz jest youtube i mozna ogladac walki prosow do woli i podlapywac combosy kiedys trzeba bylo wygrzebywac wszystko z krzaczastych stronek na koniec zgodze sie z c1rexem (nie pierwszy i nie ostatni raz :crazy: ) jak nauczysz sie grac w vf to zadna bitka 3d nie bedzie miala przed toba sekretow a jak ktos jest za leniwy zeby troche poczytac i sie pomeczyc z ta gra to jego strata, zawsze pozostaje ten "wspanialy" tekken jedno jest pewne jak juz sie opanuje podstawy systemu i zacznie grac z odrobina pomyslunku (na zgadywanki) gra nabiera rumiencow i odrazu mozna rozpoznac czy gra sie z lamusem czy ogarnietym przeciwnikiem ostatnia rada - jedna z wazniejszych - wydrukowac sobie i powiesic nad TV NIE GRAJ W QUESTA!!! NABIERASZ ZLYCH NAWYKOW!!! PRZEZ QUESTA GRASZ JAK NOOB!!! PRZECHODZ QUESTA -> P P P P P P P P P P P P P P P P -> K.O! ZROB BALLONA I DAJ SE NA LUZ GRAJ ONLINE Z LUDZMI - OD TEGO ONI SA...OD TEGO SA ONI... :crazy: Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 11 marca 2008 Autor Opublikowano 11 marca 2008 Odnośnie Questa - im więcej gracie z kompem, tym gorzej to potem wpływa na waszą grę. Kiedyś mi nawet yuukunUK (jeden z lepszych graczy online) wysłał wiadomość, że mam złe nawyki z questa. Żywy gracz + headset + dobre łącze. To jest najlepsza metoda na szybkie zyskanie skilla. Cytuj
Grisza1010 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 C1REX i GhettoKingSas naprawde bardzo dziękuje za to wszystko co napisaliscie bo naprawde widze ze mi pomożecie. Ja będe jeszcze o wszystko pytał jak tylko tą wiedze jakoś ogarnę. Ważna sprawa jest z tymi stratami, że trzeba odczekać i blokować co się da a poźniej jak przeciwnik będzie miał strate(rozumiem że tutaj blokuje blokuje i jak nadaża się okazja to atakuje) i robić swoje sekwencje. Przedstawiona przez C1REXa dolna rączka już jest przeze mnie wprowadzona do walki. I naprawde bardzo się przydaje. Ale jak czytam o tym Framedata to już wogóle nie wiem oco biega... A blok ma jakiś frameData?? i jak tak to ile?? Czy to się wiąże właśnie z tym że np na blok jest 20, a moj cios ma 15, to ten cios jest gwarantowany i wejdzie?? Tak to przynajmniej rozumiem, że np jak przeciwnik ma cios 20 klatkowy a ja 15 to mój pierwszy wystrzeli w przeciwnika? Czyli np. Jeżeli nacisnę 2 razy Punch Sary i jak ten pierwszy wejdzie, to ten drugi tez na 100% wejdzie? I tak wogóle to trzeba jednak znać ciosy przeciwników. Bo Jeżeli uderzam ciosem 25 klatkowym na przykład, to jak mnie przeciwnik zablokuje i jak będzie miał cios ciut szybszy to od razu po bloku mnie ukarze swoim szybszym ciosem? przepraszam że pisze tak pogwatwanie ale pragne to naprawde ogarnąć. Muszą jednak wiedzieć jakie mają gwarantowane kary po karalnych ciosach.- no właśnie tego nie potrafię ogarnąć. Jeżeli możnaby było to jeszcze na jakichś przykładach wytłumaczyć to bym był cholernie wdzięczny. Cytuj
Di 847 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 Frame datę mają ciosy. Sprowadza się to do kilku liczb na dany cios: szybkość wyprowadzenia ciosu sytuacja na bloku sytuacja na trafieniu sytuacja na CH (coś jeszcze w VF5?) Przewaga - załóżmy, że robimy cios, który ma +3 na trafieniu - wtedy dowolny cios jaki wyprowadzimy zbije się z ciosem, który jest o 3 klatki szybszy niż nasz; +0 oznacza równowagę. Strata - jeśli nasz cios daje -5 na bloku, to nasz następny atak zbije się z czymś co ma 5 klatek animacji mniej. Karanie - przeciwnik atakuje nas ciosem, który ma -15 na bloku, to po zablokowaniu tego ciosu możemy na gwarancie posadzić ciosy i15 (15 klatek) lub szybsze. To tak w skrócie. Teraz muszę kończyć pisanie, ale w razie czego napiszę później. BTW: To co C1REX napisał to nie do końca prawda. Nie wszystkie ciosy mają przewagę na trafieniu (np. 1K+G Pai), tak samo jak nie wszystkie mają stratę na bloku. Cytuj
Grisza1010 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 Staggery Sabaki Nitaku Okizeme Reversale ETG Fuzzy itd Stragger- czyli uderzenie które powoduje pojawienie się czerwonej gałki? a jak będzie zielona to co ona oznacza?, jak sie uderza by uzyskać straggera i jak się z niego szybko ocknąć?? Sabaki- Niestety nie wiem co to jest Nitaku- Jak wyżej... Okizeme także nie rozumiem.. Reversale- Chyba najlepsza w tym jest Aoi. Jest to jakby przechwycenie ciosu przeciwnika. Goh taka ma po naciśnięciu P+K a potem P+G i przechodzi do postawy Judo z czego robi rzut(tylko przy wyprowadzeniu w jego strone P).Dobrze to rozumiem? ETG...? Fuzzy- też nie rozumiem... Di- ciebie to już wogóle nie zrozumiałem:) Cytuj
Gość cameel Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 BTW: To co C1REX napisał to nie do końca prawda. Nie wszystkie ciosy mają przewagę na trafieniu (np. 1K+G Pai), tak samo jak nie wszystkie mają stratę na bloku. C1REX dobrze napisał: Jak trafimy ciosem, to mamy przewagę. Mając przewagę najlepszą opcją jest kontynuowanie ataku.Jak nasz cios zostanie zablokowany, to mamy stratę. NA stracie najbardziej optymalna opcja to blok lub unik. To jest mega podstawa każdej bijatyki. Jest od tego masa wyjątków , ale rdzeń gry się właśnie na stratach i przewagach opiera. Grisza1010 ja dołączyłbym sie do rady GhettoKingSas, załatw sobie VF4:EVO, tam jest genialny system Practice, jest wyjaśnione wszystko, i to pod kątem wybranej przez Ciebie postaci, łącznie z combosami, jugglami i taktykami. Jeśli nie masz takiej mozliwości, to musisz znaleźć sparingpartnera, który przekaze Ci niezbędne postawy. Kiedyś byl z tym problem, ale w dobie VF5:Online możesz kogoś łatwo znaleźć. Przez forum będzie Ci cięzko coś zakumać, bo sucha teoria, bez odpowiedniego przygotowania będzie dla Ciebie niezrozumiała. Pozdro Cytuj
muadib83 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 (edytowane) A jak grac jak sie ma PS3? Cos sie zmienilo z tym vf i netem na ps3? Ciagle czekam:P Kase nawet odlozylem na jakis patch + stick bo z kompem to nuda Tez nic nie zczailem:D Edytowane 11 marca 2008 przez muadib83 Cytuj
Grisza1010 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 cameel, no VF4Evo to miałem na ps2... zagrywałem się w to jak głupi, ale jak widze to bez sensu skoro tylko z kompem... Może pana GetthoKingSas`a poprosze o posparingowanie i porade:) Cytuj
Gość cameel Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 cameel, no VF4Evo to miałem na ps2... zagrywałem się w to jak głupi, ale jak widze to bez sensu skoro tylko z kompem... Może pana GetthoKingSas`a poprosze o posparingowanie i porade:) Nie chodzi o granie z kompem, chodzi o tryb Practice, tam masz dokładnie wyjaśnione to o czym pisza chłopaki, wszystko jest z przykładami, dokładnie napisane i pokazane jak zrobić, a w przypadku błędów we wprowadzaniu ciosów są nawet porady, czy za wolno, czy za szybko coś robisz. Tak ze jesli masz możliwość to odkurz sobie ten tytuł, chodzi tylko i wyłącznie o tryb praktyki. Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 (edytowane) tak samo jak nie wszystkie mają stratę na bloku. Na przykład t, p+P Akiry, przynajmniej tak było w VF4 Evo . W przyszłym tygodniu w końcu będę miał VF5. Nie mogę się już doczekać. Jak jest tak samo dobra jak VF4 Evo to czekam mnie BARDZOOO dużo fajnej zabawy . Edytowane 11 marca 2008 przez mr pablo Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 11 marca 2008 Autor Opublikowano 11 marca 2008 StaggerySabaki Nitaku Okizeme Reversale ETG Fuzzy itd Stragger- czyli uderzenie które powoduje pojawienie się czerwonej gałki? a jak będzie zielona to co ona oznacza?, jak sie uderza by uzyskać straggera i jak się z niego szybko ocknąć?? Sabaki- Niestety nie wiem co to jest Nitaku- Jak wyżej... Okizeme także nie rozumiem.. Reversale- Chyba najlepsza w tym jest Aoi. Jest to jakby przechwycenie ciosu przeciwnika. Goh taka ma po naciśnięciu P+K a potem P+G i przechodzi do postawy Judo z czego robi rzut(tylko przy wyprowadzeniu w jego strone P).Dobrze to rozumiem? ETG...? Fuzzy- też nie rozumiem... Di- ciebie to już wogóle nie zrozumiałem:) Ze staggerów trzeba się otrząsnąć wciskając jak najszybciej, jak najwięcej kierunków. Trzeba zacząć robić, jak się gałka z zielonej, na czerwoną zmieni. Jeśli zaczniemy robić na zielonejj gałce, to potem więcej kierunków trzeba na czerwonej zrobić. Trzeba więc odczekać chwilę. Najszybsza metoda, to kręcić kółka, ale bezpieczniej jest wciskać górę i ukosy - to nam zapewni, że postać nie kucnie zaraz po wyrwaniu ze staggera. No i arcade stick ma tu ogromną przewagę. Sabaki - w Tekkenie jest to crush. W VF Sabaki jednak działa idealnie. Jest to cios, który zawsze przerwie jakiś rodzaj ciosów. Trochę podobne do przechwytu, ale nawet jak przeciwnik nic nie zrobi, to i tak wykonamy cios. Goh ma takie akcje. Jeff niestety nie. Nitaku - zgadywanka/mindgame. Sytuacja, kiedy masz sporą przewagę i przeciwnik jest zepchnięty do obrony. Mowa jest głównie o takiej sytuacji, kiedy spora przewaga nie pozwala przeciwnikowi nawet na Fuzzy Guard. Fuzzy Guard - chyba w każdej bijatyce 3D się pojawia. Kiedy mamy mała stratę i musimy blokować, to zaczynamy od chwilowego kucnięcia. Rzuty w bijatykach są jednymi z najszybszych akcji. Tu mają 12, kiedyś miały 8, ale i tak w VF5 są lepsze. Cały pic polega by by kucnąć i uniknąć rzutu + najszybszych akcji i szybko wstać, by obronić się od midów, które w każdej niemal bijatyce są odrobinę wolniejsze. W praktyce trzyma się blok i dosłownie klepnie się ten dół jak przycisk. Jeśli przeciwnik zrobi rzut za późno, to wstaniemy o go zjemy. Działa tylko na kumających grę graczy. ETG- nie ma czegoś takiego. ETEG (evasive throw escape guard). Jedna z bardziej zaawansowanych technik. Robimy unik i podczas animacji uniku szybko robimy wyrwanie z rzutu. G na końcu oznacza, że po uniku z wyrwaniem postać nie robi nic i możemy blokować. Źle wykonana technika kończy się tym, że to my wykonujemy rzut po uniku. Ta technika pomaga nam unikać linearnych ciosów (w tym lowów) i rzutów jednocześnie + często wystawia nam przeciwnika na combo. Inną techniką jest TEG. Jest to wyrwanie się z rzutów bez uniku. Jednak do jego wykonania musimy być na recovery po ciosie = być na stracie. Np. robimy kolanko, przeciwnik blokuje. Mamy sporą stratę i przez moment nie możemy nic robić. Szybko klepiemy wyrwanie podczas tego czasu i blok po tym. Dziki temu na dużej stracie możemy bronić się przed rzutami. Tym bardziej w sytuacji gwarantowanych rzutów. Cytuj
Grisza1010 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 A kiedy rzut jest gwarantowany? Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 11 marca 2008 Autor Opublikowano 11 marca 2008 Rzut ma 12 klatek. Każdy cios ze stratą 12 klatek wystawia więc na gwarantowany rzut. Z rzutu da się jednak wyrwać. Dlatego wielu dobrych graczy stosuje PK. Podobna szybkość (11-12 klatek). Mniejszy dmg, ale jak wejdzie, to jest przewaga 4 klatki i dalej atakujemy. http://virtuafighter.com/commands/index.php Tu masz ciosy Sarahy. Jeśli na blocku (grd) jest -12 klatek lub więcej, to każda postać w grze może to ukarać. Strata -18 prawie każdej postaci gwarantuje wybicie. Cytuj
Grisza1010 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 C1REX czyli np ppp+ Górny Lewy Skos +K(czyli trzy razy punch i takie salto do tyłu z uderzeniem nogą) daje najgorszą pozycję jak ktoś mnie przyblokuje tak?? bo ma -29. Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 teoretycznie tak, tyle ze jestes w powietrzu i czesc tej straty uchodzi ci plazem, ale rzut jest raczej gwaranowany moze nawet kolano z checia ci potlumacze pare rzeczy ale dzis moj net zaczal jakies jaja odstawiac i mam lagi nie z tej ziemii jak bedzie git to dam ci znac :crazy: Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 Grisha jak mieszkasz w UK to mozesz wpasc pograc do mnie xDD Grisha odnosnie sabaki jeden z lepszych przykladow to qcb+p Liona zrob to gdy ktos trafia cie punchem ... P zostaje zbite koles dostaje w Brzuch i ma Stuna ... tyle ze wszystko tez zalaezy od straty ciosu ktory zbiles i momentu w ktorej klatce sabaki cios zostal zbity czasami przeciwnik zablokuje sabaki po zbiciu i dalej jestes w (pipi)e :DD Nic tylko grac grac i grac a najlepiej zarazic kogos ta gra ... Cirex jak masz 2 Sticki to napewno cie odwiedze jakos na czasie Cytuj
Grisza1010 0 Opublikowano 13 marca 2008 Opublikowano 13 marca 2008 Ok. Właśnie jestem po sesji z Ghetto:) hmm skończyliśmy przed 4... Oczy nadal mam zamknięte więc sorry za pisownie... No oczywiście dostałem wciry niebanalne, ale wreszcie zobaczyłem sens grania. Do Ghetto- Dzięki za sparing i wytłumaczenie kwestii kucania i wyporwadzania Puncha jako jednego z szybszych zagrań Następnym razem (jak będziesz oczywiście miał ochotę) moglibyśmy zrobić jakąś część tego o czym tutaj było pisanie: np otrząsanie ze straggerów, może te offensive move i defensive move. Aaa i przepraszam że tak cicho gadałem ale to była pora gdzie moja żona i córka spały:) więc zbytnio o tych godzinach nie moge się wydzierać hehe mam nadzieje ze zrozumiesz:) Pozdrawiam. Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 13 marca 2008 Opublikowano 13 marca 2008 no ogarniam ziom ... ogarniam, ale mam lipny headset i nie dosc ze slyszalem echo samego siebie (weird )to ledwo co ciebie slyszalem nastepnym razem o normalnej porze :crazy: Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 13 marca 2008 Opublikowano 13 marca 2008 Do ludzi grajacych na stickach - ciezko bylo wam sie przestawic z krzyzaka na galke ? Mam sporo problemow np. z szybkim wciskaniem kierunkow XD Ogolnie nie wiem za bardzo jak lape ulozyc na tym wichajstrze Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 13 marca 2008 Autor Opublikowano 13 marca 2008 Mi zajęło baaaardzo długo. Znacznie dłużej, niż norma przewiduje. Sam w ten sam sposób układam ręce. Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 13 marca 2008 Opublikowano 13 marca 2008 No to widze, ze troszke czasu mi sie zejdzie ;] Ogolnie najwieksze problemy z wyczuciem skosow, dashe to koszmar poki co XD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.