SNESiak 4 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 wykonałem ostatnio zadanie The Purification z Dark Brotherhood i powinienem otrzymać konia, koleżka w forcie mówił ze jak wyjde to czeka na mnie prezent no i wyszedłem stoje, rozglądam się gdize się da i nigdzie tego konia nie ma.. Możliwe ze jakis bug ? A moze pojawia się on gdzie indziej ? Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 Spróbuj przenieść się gdzieś indziej, koń powinien zawsze respawnować się koło ciebie, albo w stajniach. Cytuj
peter.a 0 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę. Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa. Ma ktoś jakieś pomysły? Pzdr Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 Wyłącz konsolę i włącz ponownie. A następnie uruchom obka i zobacz jak to będzie. Ale save musi być przed zauważeniem buga. Cytuj
Sokolov 0 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 Dokładnie, jeśli zapisałeś grę po "odkryciu" buga, to niestety, ale jedynym wyjściem jest zaczęcie gry od początku... Ja też miałem problem z jednym bugiem i przez to musiałem robić od początku całą gildię magów. Na szczęście tak uwielbiam tą grę, że sprawiło mi to tylko i wyłącznie radość Cytuj
peter.a 0 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Mam save w lost catacombs, tylko, że jak ostatnio od niego załadowałem to nic nie pomogło. Próbować jeszcze raz? Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę. Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa. Ma ktoś jakieś pomysły? Pzdr Żeby otworzyć te bramy należy aktywować dwa przyciski.Polecam najpierw poszukać a dopiero pisać że jest bug Cytuj
Specu 148 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. system levelowania chyba najlepszy ze wszystkich crpg. nigdy nie czailem tego baldurowego, gdzie np za ubicie smoka mozna bylo sobie kupic lockpicking albo skradanie. tu rosnie to czego uzywasz, wiec jak najbardziej w pytke Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. system levelowania chyba najlepszy ze wszystkich crpg. nigdy nie czailem tego baldurowego, gdzie np za ubicie smoka mozna bylo sobie kupic lockpicking albo skradanie. tu rosnie to czego uzywasz, wiec jak najbardziej w pytke Pewnie chodzi niektórym o to że wraz z naszym levelem rosnie również level przeciwników.Wg mnie jest to logiczne-skoro my sie rozwijamy to niby dlaczego inni maja tego nie robić?wojownicy nie walczą,złodzieje nie kradną,potwory nie zabijają? Odpowiednio i umiejetnie "prowadząc " postać możemy rozwijać statystyki szybciej niż otaczajacy "świat " więc mały ukłon w stronę przemyslanej rozgrywki Jest tylko jeden i to baaaardzo poważny feler-level scaling przedmiotów,nie opłaca się zwiedzać najdalszych zakątków jaskiń albo ukrytych miejsc,bo i tak znajdziemy tam to samo co w pierwszej lokacji po wyjściu z miasta Cytuj
Specu 148 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 no, level scaling to co innego:) tez mnie to wnerwia, na piecu mozna to bylo wylaczyc patchem, na klocku niestety odbiera to sporo radosci z eksploracji, bo w sumie na nizszych levelach nie ma po co latac po lochach skoro i tak jedyne co znajdziesz to jakis szmelc. Cytuj
Agent_Man 162 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. system levelowania chyba najlepszy ze wszystkich crpg. nigdy nie czailem tego baldurowego, gdzie np za ubicie smoka mozna bylo sobie kupic lockpicking albo skradanie. tu rosnie to czego uzywasz, wiec jak najbardziej w pytke Pewnie chodzi niektórym o to że wraz z naszym levelem rosnie również level przeciwników.Wg mnie jest to logiczne-skoro my sie rozwijamy to niby dlaczego inni maja tego nie robić?wojownicy nie walczą,złodzieje nie kradną,potwory nie zabijają? Odpowiednio i umiejetnie "prowadząc " postać możemy rozwijać statystyki szybciej niż otaczajacy "świat " więc mały ukłon w stronę przemyslanej rozgrywki Jest tylko jeden i to baaaardzo poważny feler-level scaling przedmiotów,nie opłaca się zwiedzać najdalszych zakątków jaskiń albo ukrytych miejsc,bo i tak znajdziemy tam to samo co w pierwszej lokacji po wyjściu z miasta Levelowanie przeciwników i niektórych NPC ma jedną poważną wadę. Przykładowo nasz bohaterski chłopek przebija się przez oblivion, wraca do normalnego świata, a tam zwykły bandzior przy drodze ma statsy równe deadrycznym wojakom. Buehehehe. To samo tyczy się straży miejskiej - po cholerę w ogóle postać gracza ? Zwykły oddział imperialnych legionistów wystarczył by do zamknięcia wszystkich bram =] Czepiam się, wiem ,ale dobijały mnie takie akcje jak w/w. Na szczęście mody to naprawiają. Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Ale przecież bandziory utrzymuja sie z tego że "bandziorują" więc w sumie muszą być przy okazji niezłymi fighterami Mimo pewnych wad bardziej mi ten system odpowiada niż np stały poziom jak w finalach czy Baldursach,gdzie pod koniec rozgrywki 5-metrowego smoka z wczesniejszych lokacjii załatwiamy uderzeniem pięści. Poza tym jak pisałem,przy odrobinie pomyslunku jesteśmy w stanie rozwijać sie nieco szybciej od reszty.....hahaha,jak w zyciu Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Level scaling to najgorszy pomysł Bethesdy. Kwatch zaatakowane przez diabliki i atronachy ognia? Smiech na sali. A takie coś uświadczymy gdy wejdziemy do Kwatch na powiedzmy 5 poziomie. Na 25 będziemy mieli wszystkie najpotęzniejsze lącznie z Xivilai. A rozwijanie umiejętności owszem jest najlepsze jakie można spotkać we współczesnych cRPG i całkiem level scaling można przez to oszukać. Wystarczy w głównych um. wybrać takie których nie będziemy rozwijąc i szkolić poboczne. Problemem jest to, że przy takiej strategii cały czas będzie walczyli z leszczami pokroju diablików. Cytuj
peter.a 0 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 (edytowane) Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę. Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa. Ma ktoś jakieś pomysły? Pzdr Żeby otworzyć te bramy należy aktywować dwa przyciski.Polecam najpierw poszukać a dopiero pisać że jest bug Myślisz, że nie sprawdziłem? Robie wszystko co na filmikach z youtube, a bramy się nie otwierają. Musze zaczynać grę od początku? Czy wystarczy załadować save'a? PzDr ps. Z tym levelowaniem, chodziło mi o level scaling. Jestem na 15lvl i w tej misji, z połową przeciwników nie walczę bo mnie rozpi.erdalaja. Edytowane 7 lutego 2008 przez peter.a Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Level scaling to najgorszy pomysł Bethesdy. Kwatch zaatakowane przez diabliki i atronachy ognia? Smiech na sali. A takie coś uświadczymy gdy wejdziemy do Kwatch na powiedzmy 5 poziomie. Na 25 będziemy mieli wszystkie najpotęzniejsze lącznie z Xivilai. A rozwijanie umiejętności owszem jest najlepsze jakie można spotkać we współczesnych cRPG i całkiem level scaling można przez to oszukać. Wystarczy w głównych um. wybrać takie których nie będziemy rozwijąc i szkolić poboczne. Problemem jest to, że przy takiej strategii cały czas będzie walczyli z leszczami pokroju diablików. Oczywiście,jest sporo racji w tym co piszesz.Zarówno ten system jak i systemy opierające sie na stałym levelu przeciwników maja tyleż wad co i zalet. Zaleta rozwiązania zastosowanego przez Betshede jest pewne zasymulowanie rozwoju swiata,jak i zmuszenie gracza do kombinowania,a nie bezmyslnego nabijania leveli Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła. Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi. W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę. Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa. Ma ktoś jakieś pomysły? Pzdr Żeby otworzyć te bramy należy aktywować dwa przyciski.Polecam najpierw poszukać a dopiero pisać że jest bug Myślisz, że nie sprawdziłem? Robie wszystko co na filmikach z youtube, a bramy się nie otwierają. Musze zaczynać grę od początku? Czy wystarczy załadować save'a? PzDr ps. Z tym levelowaniem, chodziło mi o level scaling. Jestem na 15lvl i w tej misji, z połową przeciwników nie walczę bo mnie rozpi.erdalaja. Ech,więc czy tak i tak chyba musisz zacząć od początku. Tak jak napisane przez gooralesku-w major skill pakuj rzeczy których bedziesz mało uzywał,a wtedy parametry bedą szybciej rosły od levelujacych sie przeciwników. Możesz też łatwo nabijać Block zasłaniając sie tarczą przed szczurem(zostawiasz wcisniety przycisk i wychodzisz na kilkanaście minut),i co jakis czas rzucając czar uzdrawiania (rosnie chyba wiilpower)przez co otrzymasz modyfikator Speed X5 przy awansie P.S a te przyciski na pewno oba wcisnąłeś?Bo jeden z nich jest sporo oddalony od tego miejsca Cytuj
SNESiak 4 Opublikowano 7 lutego 2008 Autor Opublikowano 7 lutego 2008 dlatego ja grając w takie gry zawsze robie kilka sejwów, np. 6-7 sztuk i nadpisuje je po kolei, jak coś pójdzie nie tak to zawsze mam szansę się wrócić. Tobie polecam to samo, unikniesz przy tym takich problemów. Cytuj
peter.a 0 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Możliwe, że jeszcze mam zapis przed rozpoczęciem questa, ale nie wiem czy coś to pomoże. Na pewno nacisnąłem dwa przyciski. Rozwalają mnie takie gry, 30h na marne:/ (tak czy tak, będe chyba musiał zaczynać od nowa, bo mam za mocnych przeciwników:/ ) Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Zawsze możesz obniżyć poziom trudności na minimalny, biegiem zaliczyć to co zaliczyłeś wcześniej, a potem z powrotem ustawić średni. Cytuj
peter.a 0 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Nawet nie wiedziałem, że jest taka regulacja A jakie skille dać najlepiej do major? Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 Najlepiej takie których będziesz rzadko uzywał,ja np zrezygnowałem z rozwijania destruction(wolę magię z dziedziny alternation ,conjuration i ilusion niz walenie z fireballa) broń obuchowa (w grze jest więcej fajnych mieczy niz fajnych młotów) ,mercantile (mało przydatne) i umiejetności strzelania z łuku. Cytuj
Agent_Man 162 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 Ale przecież bandziory utrzymuja sie z tego że "bandziorują" więc w sumie muszą być przy okazji niezłymi fighterami [...] Heh, tu dochodzimy do drugiej sprawy, która w Obku kuleje - praktyczny brak ludu na drogach. Żadnych karawan które by można napaść or samfin. Jedyne co można spotkać w podstawowej wersji, to imperialnych legionistów i raz na rok jakiegoś innego neutralnego NPC. Tak więc nadal nie wiem jakim cudem bandyci zdobywają skille i sprzęt ;-) Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 A mnie bardziej interesuje ta firma budowlana, pełna szaleńców najwyraźniej, która powstawiała we wszystkich jaskiniach drzwi 1 Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 9 lutego 2008 Opublikowano 9 lutego 2008 Nawet nie wiedziałem, że jest taka regulacja Jest w opcjach i nie wpływa na zdobywanie Achievementów. Z tymże, najniższy poziom jest raczej właśnie do nadrabiania zaległości, lub dla 5 latka, jeśli ktoś z premedytacją zdobywa na nim wszystkie Achievementy w dwa dni, to gratuluję kompletnego maniactwa. Do normalnego grania domyślny, czyli średni wydaje się odpowiedni, zapewnia emocje, a nie jest specjalnie frustrujący. Wyższe ustawienia polecam dla fanów gry, sprawia, że zabawa z alchemią, kupowanie czarów i użytkowanie unikalnych broni staje się koniecznością, a nie tylko sztuką dla sztuki. Cytuj
Pelipe 236 Opublikowano 26 lutego 2008 Opublikowano 26 lutego 2008 Mam takie pytanie. Czy dla kogoś który angielski stoi no... średnio jest jakąś wielką przeszkodą w graniu? Czy jest tam kupa dialogów, wątków fabularnych? Bo jak odpaliłem Mass Effect w ang(potem w dashboardzie ustawiłem na PL ;p) to się załamałem. Proszę o konkretną odpowiedź, jeżeli nie to łykam tytuł w ciemno ;]. Cytuj
adi 189 Opublikowano 26 lutego 2008 Opublikowano 26 lutego 2008 Znając jedynie podstawy mozesz smiało atakować,co prawda stracisz nieco z fabuły (która nie jest jakos specjalnie porywająca),ale spokojnie ukończysz grę dzieki strzałce na kompasie pokazujacej gdzie sie udać.Zreszta w Oblivionie radość czerpie się z free-roamingu,rozwijania postaci,znajdywania broni a nie fabuły Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.