Skocz do zawartości

The Elder Scrolls IV: Oblivion


SNESiak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znając jedynie podstawy mozesz smiało atakować,co prawda stracisz nieco z fabuły (która nie jest jakos specjalnie porywająca),ale spokojnie ukończysz grę dzieki strzałce na kompasie pokazujacej gdzie sie udać.Zreszta w Oblivionie radość czerpie się z free-roamingu,rozwijania postaci,znajdywania broni a nie fabuły :/

 

Wlasnie mialem zadac to samo pytanie odnosnie znajomosci angielskiego i obliviona.Oblivion: Game of The year nadchodze:) Co do dodatku Shivering Isles, czy zapewnia on duzo godzin grania i czy nowy teren jest duzych rozmiarow.

Opublikowano

Podobnież Shivering Isles to około 1/4 mapy w "podstawce" czyli baaaardzo duzo :/,do tego masz też dodatek Knights of the Nine a więc co najmniej kilkanascie godzin wiecej tak na moje oko.

A co najważniejsze to masz tez zbroję dla konia :/

Opublikowano

Ktoś kto ma Oblivion'a może przestawić w konsoli język na niemiecki zobaczyć, czy napisy w grze też się zmieniają na niemieckie?? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. :krol:

Opublikowano

Nie mam ,ale wiem ,ze to nie ma nic wspolnego z dashem ,tak samo jak mass effect - jest po niemiecku ,to nawet jak dash jest chinski, nic nie zmienisz.

Opublikowano
Nie mam ,ale wiem ,ze to nie ma nic wspolnego z dashem ,tak samo jak mass effect - jest po niemiecku ,to nawet jak dash jest chinski, nic nie zmienisz.

 

Dziwne, bo w Far Cry Instincts: Predator po zmianie języka w dash'u na niemiecki wszystkie dialogi i napisy stały się niemieckie. Więc może w Oblivionie też się tak da zrobić.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

glupie pytanie- czy kvatch pod koniec gry bedzie w innym stanie niz po zamknieciu bramy oblivionu na poczatku gry? Chodzi mi o to czy zaczna odbudowywac to miasto czy wciaz beda siedziec w namiotach.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

przecież te bramy to najnudniejszy motyw w grze, sam zrobiłem tylko te co trzeba było, nie było ich wiele a i tak za kazdym razem jak miałem tam wejsc to szlag mnie trafiał

Opublikowano

Ja nawet nie zwróciłem uwagi, że było tych bram więcej niż w wątku fabularnym. Zresztą tam i tak przechodziłem je biegnąc na chama do tego kryształu czy czegoś, popijając co jakiś czas eliksiry.

Zgadzam się, że są one nudne. W ogóle w Oblivionie za dużo było dla mnie wtórności, ile razy można łazić po jaskiniach i szukać jakiegoś magicznego przedmiotu?

Opublikowano

Gra jest wspaniała i genialna, ale te bramy rzeczywiście na dłuższą metę stają się nudne :mellow: Zrobiłem może z 1-2 więcej niż tego wymagał główny wątek fabularny i stwierdziłem że o tą 1-2 bramy za dużo... Na początku wydaje się fajny bajer, inny świat, mroczny itp. ale kiedy wchodzi się po raz 5 do tego samego to troszkę lipa ;)

Opublikowano

Probówali to lekko zatuszować dając inne ułożenia dojścia do Wież, podziemne przejścia, zamknięte bramy, przełęcze górskie, ale wchodząc do swojskiej Wieży już można było, tak jak wspominacie, iść w ślepo; na wyczucie, nie dało się pogubić :mellow:.

 

Yo Jakuza pewnie sam do tego doszedł że w Oblivionie nie ma raczej typowych napisów (a szkoda, motyw z GoW'a czy Portal'a mógłby i tutaj pasować - napisy twórców, zaś z tyłu ukazany najciekawsze tereny + ballada o herosie ;] (ew. szybka balladka speed metalowa) a potem od razu z powrotem do świata, tak jakby nasz heros się obudził po ciężkiej nocy na weselu w remizie.

 

Ogólnie gra początkowo wydawała się sucha niczym ulubione tosty Jake'a Blues'a z Blues Brothers, skoro nikt cię nie zmusza do głównej fabuły, to reszta zadań też mi się wydawała błacha, byłem pewien że wszyskie questy będą polegać na znalezieniu chłopa albo zabicu nekromanty... a tu się okazuje że questy polegają na znalezieniu chłopa czy zabiciu nekromanty, ale są okraszone takimi dialogami, pomysłami i czasami zabawnymi zwrotami akcji (w najnormalniejszych side-questach, kto by pomyślał!) że ciężko usiedzieć. Do tego postacie często zachowują się bardzo naturalnie, np. mąż obrabowany przez złodziejki które poczatkowo proponowały mu hmmmm nocą sesję w brydża w opuszczonym domu, kradzież książki tylko po to by rozzłościć zbyt sztywną szefową magów, czy proste próby zabicia bohatera w niekoniecznie prosty sposób.

 

Pełno smaczków, dodatków, czasami kompletnie niepotrzebnych rzeczy (ciuchów jest po szafkach do wyboru więcej niż w lumpexaxh na kilogramy), pełno żywności którą złapałem przypadkowo z pośpiechu, a potem pomogły mi zabić najgorszych boss'ów (seler - rula - ahahaha).

 

Już widze te reklamy "pij mleko, zwiększy ci się magia +20 na 35 sekund i zejdzie trucizna"

 

Specyficzny RPG którego można przejść w 10-15h, a ludzie się zagrywają tygodniami.

 

A już dobór przeciwników i ich stats'ów w zależności od twojego lvl'u to istny sos słodko-kwaśny, początkowo się cieszysz, ale jak chcesz się troszkę podpakować okazuje się że wszyscy wokół mają laski z fireboll'ami i bary Pudziana, a ty np. źle rozdysponowałeś statsy i czujsz się jak 4 na podium czyli raczej... najgorzej hłehłe.

 

Pozdr.

Opublikowano

A właśnie mam jedno pytanko:

Kupiłem nową chatę w Anvil i dostałem automatycznie jakiegoś questa ,że niby dom jest przeklęty blablabla.Udaje siępo gościa odktórego kupiłem ów chate, prowadzę go na dół ,do piwnicy i on otwiera mi tajne przejście do jakiejś jaskini z ciałem jakiegoś ziomka.Gdy go "nacisnąłem" pierwszy raz to powiedziano mi ,że musze gozłożyc do kupy i położyć brakującą część (ręke) w miejscugdzie jej nie ma :X No i teraz pytanie:Skąd do jasnej cholery wziąśc tą ręke xD ? Przeszukałem całą jaskinie i całą chałupę i jej nie znalazłem :mellow: Help me...

Opublikowano
A właśnie mam jedno pytanko:

Kupiłem nową chatę w Anvil i dostałem automatycznie jakiegoś questa ,że niby dom jest przeklęty blablabla.Udaje siępo gościa odktórego kupiłem ów chate, prowadzę go na dół ,do piwnicy i on otwiera mi tajne przejście do jakiejś jaskini z ciałem jakiegoś ziomka.Gdy go "nacisnąłem" pierwszy raz to powiedziano mi ,że musze gozłożyc do kupy i położyć brakującą część (ręke) w miejscugdzie jej nie ma :X No i teraz pytanie:Skąd do jasnej cholery wziąśc tą ręke xD ? Przeszukałem całą jaskinie i całą chałupę i jej nie znalazłem ;) Help me...

Jak wchodzisz do tej chałupy to po lewej strone do góry na szafie świeci się taka waza. Weź do niej podejź i ją rozbij. Tam będzie jego ręka.

Opublikowano

Na otwartych terenach o raz jeśli pamietam można kupić w sklepach w każdym mieście,

 

koleś tutaj napisał http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...8369&page=2

 

"20 bear pelts are easy to find. Don't take the easy cheat way out. Just go to the general merchandise stores at each town. Most of them sell 5 beat pelts each."

 

PS: moje pytanie brzmi - przeszedłem cała grę mag'giem (22lvl) + zadania dla gildii Ludzi-chodzących-w-sukniach, lepiej ciągnąć dalej na tym lvl'u i zrobić zadania dla Pakerów/LepkichRąk/Czornego B(u)ractwa czy zacząć od nowa ? Pozdr

Opublikowano

gram od niedawna wiec pytania mogą być lekko śmieszne

pytanko 1

czy jest jakaś różnica miedzy spaniem a odpoczynkiem

z tego co zauważyłem spać można tylko w karczmach (w łóżku) a odpoczywac wszedzie

 

pytanko 2

o co chodzi z tymi wytrychami i zamkami do odwarcia (2 zapadkowe już za nic na swiecie nie umiem otworzyć, opadają mi zapadki) - może coś żle robie -prosze o jakieś wyjaśnienia

Opublikowano (edytowane)

przespać się musisz by np podnieść level. odpoczynek tylko odnawia energię. co do wytrychów to nie ma za wielkiej filozofii, klepiesz by się podniosła zapadka i jak jest na samym szczycie klikasz i ona zostaje, tak potem każdą po kolei. tylko one z różną szybkością się podnoszą i opadają więc trzeba machnąć kilka razy by leciał jak najwolniej i było jak najłatwiej trafić.

Edytowane przez hooki
Opublikowano

Hehe zacząłem grę od nowa (chciałem sprawdzić jak mi pójdzie nie robiąc fabuły i nie podbijając wogóle lvl'a tylko od razu do Guild'i) po czym prawie że przypadkowo skasowałem save z lvl 22 hłehłe ...

 

Zabawna sytuacja, bo zapamietało z poprzedniej rozgrywki ilość dotychczasowych save'nięć. więc mam np. "save 302" a dopiero 2 lvl hehe. Wychodzi na to że wiecej spędziłem czasu na zapisywaniu niż na graniu.

 

To jest dopiero gra, mam misję dla Gildii Pudzian'ów by znaleść 5 electroplazm(y/ów) (ten smar olejowy po duchach), jednak do jakichkolwiek bym nie trafił ruin trafiam tylko na imp'y albo inne lamerowate stworki (powtarzam mam 2lvl). W sklepach nie znalazłem prawie wogóle (1 w Alchemicznym). Może macie pomysł jak znaleść resztę (bez lvl'owania i bez kupowania nawiedzonego domu, nie mam 5k kasy).

 

@ Aha Ash77, ty uważaj z tym czekaniem w lochach/jaskiniach itp, mnie na poczatku samym ugryzł wampir i nie zdążyłem w ciągu 3 dni pójść do Kościółka by się wyzdrowić. Jak po Czekaniu wyskoczy ci się że coś ci się śniło - albo z'loaduj albo szybko idź się wylecz (albo kup olejek przeciwsłoneczny & ciesz się przekrwionymi oczami i twarzą pomalowaną Decoral'em na biało).

 

A zamiast wytrychów jeśli jesteś magiem kup "Open Hard locks" - b. przydatne.

 

Pozdr

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...