Opublikowano 20 lutego 200817 l New Line Cinema zarzuca Capcom'owi zgapienie od nich pomyslu.ponoc sprawa toczy sie juz od wydania gry w 2006. moze dlatego tak dlugo nie slychac nic o sequelu tej cudownej gry. tu po angielsku a tu po naszemu Tak też o tym słyszałem. Zarzucają o pomysł "świt żywych trupów" o ten market o zombie itd. Będzie ponoc rozprawa na ten temat w sądzie licze że Capcom wygra ale najgorsze jest to że Sequel może się nie pokazac Kurde jak by Cienema zobaczyła co oni zrobili z gry to by wszystko odwołała. Wrrrrr..... Zaje&*^ dziadów :wkurzony: Edytowane 20 lutego 200817 l przez Prototype 0_0
Opublikowano 20 lutego 200817 l New Line Cinema zarzuca Capcom'owi zgapienie od nich pomyslu.ponoc sprawa toczy sie juz od wydania gry w 2006. moze dlatego tak dlugo nie slychac nic o sequelu tej cudownej gry. tu po angielsku a tu po naszemu co za bzdura rawnicy Capcomu już zabrali się za przygotowywanie linii obrony i twierdzą, że "ludzie walczący z zombie w centrum handlowym" to pomysł, którego nie można sobie prawnie przywłaszczyć. i koniec tematu, Romero się kasa kończy chyba skoro tak kretyńskie pozwy się pojawiają
Opublikowano 22 lutego 200817 l A propos grania na CRT - ja przeszedłem najpierw na CRT 14", dipiero niedawno na świeżym monitorze 20" Widescreen od Samsunga. (jak kogo nie stać na HDTV to z całego serca polecam.) Normalnie masakra - nic nie widać, u góry i dołu wielkie czarne pasy... To się nazywa hardcorowe granie! Naskoczy mi który?!?
Opublikowano 23 lutego 200817 l New Line Cinema zarzuca Capcom'owi zgapienie od nich pomyslu.ponoc sprawa toczy sie juz od wydania gry w 2006. moze dlatego tak dlugo nie slychac nic o sequelu tej cudownej gry. tu po angielsku a tu po naszemu co za bzdura rawnicy Capcomu już zabrali się za przygotowywanie linii obrony i twierdzą, że "ludzie walczący z zombie w centrum handlowym" to pomysł, którego nie można sobie prawnie przywłaszczyć. i koniec tematu, Romero się kasa kończy chyba skoro tak kretyńskie pozwy się pojawiają Wg mnie gra ewidentnie czerpie z tego filmu-supermarket do którego ciągną zombiaki z okolicy ,uzywanie wózka sklepowego jako broni,ludzie znajdywani w jakiś katach,nawet do kryjówki prowadził taki podobny długi korytarz,bohaterowie filmu równiez opusclili market helikopterem,niektórym z nich odbijało,jazda samochodem po zombiakach,stylizacja gry na film klasy "B"..... Ta gra jest hołdem dla tego filmu i raczej powinni byc im za to wdzięczni
Opublikowano 23 lutego 200817 l Ale i tak główny element łączący to jedynie miejsce akcji... Idzie to podciągnąć pod inspiracje.
Opublikowano 23 lutego 200817 l New Line Cinema zarzuca Capcom'owi zgapienie od nich pomyslu.ponoc sprawa toczy sie juz od wydania gry w 2006. moze dlatego tak dlugo nie slychac nic o sequelu tej cudownej gry. tu po angielsku a tu po naszemu co za bzdura rawnicy Capcomu już zabrali się za przygotowywanie linii obrony i twierdzą, że "ludzie walczący z zombie w centrum handlowym" to pomysł, którego nie można sobie prawnie przywłaszczyć. i koniec tematu, Romero się kasa kończy chyba skoro tak kretyńskie pozwy się pojawiają Wg mnie gra ewidentnie czerpie z tego filmu-supermarket do którego ciągną zombiaki z okolicy ,uzywanie wózka sklepowego jako broni,ludzie znajdywani w jakiś katach,nawet do kryjówki prowadził taki podobny długi korytarz,bohaterowie filmu równiez opusclili market helikopterem,niektórym z nich odbijało,jazda samochodem po zombiakach,stylizacja gry na film klasy "B"..... Ta gra jest hołdem dla tego filmu i raczej powinni byc im za to wdzięczni A nie czasem uzbroili samochody, dojechali do portu i odpłyneli motorówką ?? Niby gra jest hołdem dla filmu ale nieoficjalnie i tu jest problem.
Opublikowano 23 lutego 200817 l A nie czasem uzbroili samochody, dojechali do portu i odpłyneli motorówką ?? Niby gra jest hołdem dla filmu ale nieoficjalnie i tu jest problem. Więc być może przylecieli helikopterem,(zreszta podobnie jak bohater gry),kurcze no nie przypomnę sobie teraz,ale strasznie mi ten helikopter wszedł w głowę,chyba była akcja że ten koileś co umiał go pilotować został ranny czy coś i jakaś dziennikarka musiała pózniej przejąć stery.....no kurcze nie pamietam Edit No i proszę jest i helikopter,jest nawet banda tych gości na motorach,którzy zachowują sie tak samo jak więżniowie z DR ( a właściwie na odwrót ),i to ujęcie z lotu śmigłowcem i tekst "this is shoping mail",na poczatku gry było chyba tez cos takiego ;)kurcze,sa nawet snajperzy wygladający jak DR,tacy mysliwi z Teksasu ....i jeszcze to rzucanie barierkami w zombiaków -do obejrzenia:) Edytowane 23 lutego 200817 l przez adi
Opublikowano 23 lutego 200817 l New Line Cinema zarzuca Capcom'owi zgapienie od nich pomyslu.ponoc sprawa toczy sie juz od wydania gry w 2006. moze dlatego tak dlugo nie slychac nic o sequelu tej cudownej gry. tu po angielsku a tu po naszemu co za bzdura rawnicy Capcomu już zabrali się za przygotowywanie linii obrony i twierdzą, że "ludzie walczący z zombie w centrum handlowym" to pomysł, którego nie można sobie prawnie przywłaszczyć. i koniec tematu, Romero się kasa kończy chyba skoro tak kretyńskie pozwy się pojawiają Wg mnie gra ewidentnie czerpie z tego filmu-supermarket do którego ciągną zombiaki z okolicy ,uzywanie wózka sklepowego jako broni,ludzie znajdywani w jakiś katach,nawet do kryjówki prowadził taki podobny długi korytarz,bohaterowie filmu równiez opusclili market helikopterem,niektórym z nich odbijało,jazda samochodem po zombiakach,stylizacja gry na film klasy "B"..... Ta gra jest hołdem dla tego filmu i raczej powinni byc im za to wdzięczni A nie czasem uzbroili samochody, dojechali do portu i odpłyneli motorówką ?? Niby gra jest hołdem dla filmu ale nieoficjalnie i tu jest problem. W oryginale nie ma nic o uzbrajaniu samochodów ani żadnych portach. to było w wersji z 2004. W pierwotnej wersji jak dobrze pamiętam przesiaduja w górnej czesci w czymś a la security room który odgrodzili od reszty i robia eskapady na zombie z czasem urządzająsobie zabawy z trupami itp. Od tej gry po prostu uderza filmem i zaprzeczanie temu jest bezcelowe.
Opublikowano 24 lutego 200817 l W oryginale nie ma nic o uzbrajaniu samochodów ani żadnych portach. to było w wersji z 2004. W pierwotnej wersji jak dobrze pamiętam przesiaduja w górnej czesci w czymś a la security room który odgrodzili od reszty i robia eskapady na zombie z czasem urządzająsobie zabawy z trupami itp. Od tej gry po prostu uderza filmem i zaprzeczanie temu jest bezcelowe. niestety nie znam wersji z 1978, za to remeake obejrzalem kilka razy. ostatnio jednak wpadlo mi rece oryginalne wydanie - chyba z kinem domowym wydali. zainteresowales mnie na tyle, ze chyba dzis urzadze soebie wiczor z klasykiem. a co do samego pozwu. wiadomo, ze jesli sie da to ludzie beda sie sadzic o wszystko. szczegolnie to dotyczy amerykanow ;-) nie chce oceniac kto tu ma racje - wlasciciele scenariusza filmu, czy Capcom. mnie boli tylko jedno - ze byc moze ta sprawa powoduje, ze jeszcze nie mowi sie o sequelu tej przeswietnej gry. a to mnie - gracza - boli najbardziej, bo czekam na kontunuacje od pierwszego ukonczenia gry.
Opublikowano 2 marca 200817 l Nie chce czytać poradników bo moge dowiedzieć się za dużo. Mam pare pytań: Pierwsze zakończenie jakie miałem- niezdążyłem na helikopter i pilota zagryzł zombie jak ten patrzył przez lornetke. Wczytałem i niedałem się złapać żołnierzą o godzinie 10 dzwoni Isabela o 12 czekam na helikopter tym razem gościu wystartował ale w locie znowu pogryzł go zombie. Izabela ratuje Franka na lądowisku i mam dostępny tryb overtime. I w tym momencie mam do was pytanie co źle zrobiłem. Nie wiem czy tak ma być ale Carlito nie żyje ( raczej tak ma być;p), Brad pewnie też wpada za drzwi Carlito je zamyka a tam pełno zombie. I tu mam wątpliwości gdybym nie atakował Carlita gdy ten jedzie ciężarówką chyba by do tego nie doszło. I jeszcze jedno Jessica ma zmienić się w zombie? Czy jest jakiś sposób aby ją uratować? I co trzeba zrobić aby ten nieszczęsny helikopter wylądował. Nic nie piszcie o trybie overtime jestem w trakcie. A tak wogóle to świetna gra.
Opublikowano 2 marca 200817 l Gomez, idziesz główną linią fabularną, zrobiłeś wszystko dobrze (tak jak miało być). Inne ścieżki prowadzą do różnych zakończeń, a ratowanie wszystkich ma sens, gdy robisz achieva "Saint"
Opublikowano 11 lipca 200816 l kilka pytań technicznych 1 czy zdjecia (te 100 sztuk nalepek w dziwnych miejscach) trzeba zrobić podczas jednego przejscia czy gra pamieta i można robić to podczas kilku przejsc gry to samo dotyczy ludzi ratowanych i zabijania szaleńców oraz jedzenia różnego rodzaju (chodzi o osiągnięcia) 2 jest krata w holu która blokuje dostęp do dalszych części marketu - czy da sie ją odblokować na stałe by nie biegać przez wewnętrzny park? 3 czy ratowanych ludzi trzeba doprowadzać tylko przez kotytarz koło sklepu z bateriami czy można przez inne drogi (które doprowadzą do pokoju ochrony)
Opublikowano 11 lipca 200816 l 1) Różnie: http://www.onlinecenter.pl/index.php?optio...&Itemid=210 2) Tak, musisz tylko przejść trochę fabuły. 3) Tylko tamtędy.
Opublikowano 12 lipca 200816 l 1) Różnie: http://www.onlinecenter.pl/index.php?optio...&Itemid=210 2) Tak, musisz tylko przejść trochę fabuły. 3) Tylko tamtędy. ad1 byłem na tej stronie przy wiekszości osiągnięc nie jest napisane czy trzeba wszystko znależć/zjeść/zrobić zdjecie przy jednym przejsciu wiec prosze o odpowiedz kogoś kto sprawdzał jak to jest ad2 w fabule w nocy po pierwszym dniu krata sie otworzyła ale drugiego dnia juz znów jest zamknieta - wiec jak to jest ??
Opublikowano 12 lipca 200816 l jak masz przy acziwie napisane 1 PLAY REQ to musi być w jednym podejściu, jak jest TOTAL to zlicza z każdego podejścia
Opublikowano 17 lipca 200816 l niby tak, ale np. mi pp stickery zaliczyło gdzieś w okolicach połowy drugiego podejścia.
Opublikowano 18 lipca 200816 l Zastanawiam się nad kumpnem tej gierki już od jakiegoś czasu i ciągle przeciągam.Więc postanowiłem napisać i zapytać co jest takiego fenomenalnego w Dead Rising (lubie klimaty zombiaków).
Opublikowano 18 lipca 200816 l Zastanawiam się nad kumpnem tej gierki już od jakiegoś czasu i ciągle przeciągam.Więc postanowiłem napisać i zapytać co jest takiego fenomenalnego w Dead Rising (lubie klimaty zombiaków). -swoboda rozgrywki,duzo misji pobocznych związanych z ratowaniem ludzi,czy eliminacją psychopatów -kombinowanie z uzyciem różnych przedmiotów,broni i ubrań -klimat -rozwałka -rozwijanie postaci -humor w fabule i rozgrywce -duże replayabilyty Wg mnie DR znajduje sie w czołówce gier na obecna generacje
Opublikowano 18 lipca 200816 l Wg mnie DR znajduje sie w czołówce gier na obecna generacje Podpisuje się. Mnóstwo funu daje, innowacyjne jest i świetnie wykorzystuje motyw achievementów.
Opublikowano 18 lipca 200816 l Dzięki chłopaki Możecie być z siebie dumni bo zwerbowaliście kolejnego gracza ;D Zaraz złoże zamówienie.
Opublikowano 18 lipca 200816 l jest to pierwsza gra z zombiakami w której tak naprawde boję sie zombiaków - a raczej ich wielkiej ilości - poprostu tłumy przechadzają sie po tym centrum handlowym a gracz na początku jak ma niski level to wiecej musi zwiewać niż walczyć poprostu cud miód i paluszki lizać jedyny minus tej gry to granie na telewizorach kineskopowych (nie LCD) - litery w napisach są bardzo nieczytelne dopiero jak gram na LCD to nie denerwuje sie ze nie wiem co zrobić i o co chodzi w fabule - kazda literka widoczna
Opublikowano 18 lipca 200816 l hmm wlaczylem ostatnio gierke.. no i patrze na te case'y i polowa na czerwono expired a grac mozna dalej O_o? WTF?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.