Gość Beka Wnusiu Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 kur.wa mogliby w koncu dac jakiegos screena z gejmpleju.... Cytuj
popiol 16 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 (edytowane) przecież jest kilka screenów z gameplayu tylko, że z "wyciętym" HUDem, choćby ten: http://gtasiteftp.free.fr/kuchcik/gta4/28-02-08/9.jpg czy ten: http://www.rockstargames.com/IV/screens/GTAIV_26.html edit: ten screen: http://media.gtanet.com/images/3902_gta_iv.jpg też przedstawia ujęcie z gameplayu (patrz czerwona strzałka nad głową przeciwnika). Edytowane 29 lutego 2008 przez popiol Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 nWo lepiej jakbys zagral na ps2 w SA tez byl ograniczony dostep - blokady na mostach, a jak probowales przeplynac na inna czesc mapy to 5* i polowanie wiec chyba cos nie tak miales z wersja :] Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 O kur.wa jakie textury Cytuj
fazzeer 15 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 nWo Ja w GTA : SA też grałem na PC, ale miałem normalnie zablokowane, z początku gry inne miasta oprócz Los Santos. Może miałeś jakieś mody albo coś :?: Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 O kur.wa jakie textury Nie kazda gra bedzie miala textury jak Gears of War czy Call of Duty 4. GTA IV stawia na cos innego, ladne textury nie sa tu najwazniejsze. Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Dobrze o tym wiem ale bez przesady, na tym screenie gdzie jest ta czerwona strzalka zobacz na texture podloza.. prawie jak ps2 Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 eee tam - w ruchu i tak gra bedzie prezentowac sie za(pipi)iscie... Cytuj
MeL 34 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 chciałbym zobaczyć jakieś porównanie wersji z X0 i Ps3. i jakiś gameplay Cytuj
nWo 1 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 gta sa znalazlem na w necie, sciagnolem z crakiem, pierwszy filmik omijam, jestem w jakichs slumsach widze rowerek ale ide na ulice i biore byle pierwsza fure w posiadanie, spogladam na mape ktoredy najszybciej na autostrade prowadzaca do mostu na inna wyspe wiec pruje ile wlezie gdy dojezdzam do mostu (tego czerwonego) to sie okazuje ze nie ma zadnych blokad normalnie wjechalem do drugiego miasta. widocznie ktos wpisal jakies kody czy cos. ale gre zamierzam skonczyc na ps2, latwiej mi sterowanie analogiem obczaic, choc do pc mam podpietego duala i moge dowolnie skonfigurowac. wpisujac jakis kod z nieba spada mi apacz i bez zadnych licencji wlecialem na lotnisko tam wsiadlem w jakiegos boeinga i roztrzaskalem sie o wiezowiec (death to the infidels) - dokladnie na tym skonczylo sie moje testowanie karty graficznej w pc. btw bylem na tym moscie z drugiego screena granie w GTA4 moze przyprawiac o lekkie dejavu. szkoda ze screeny wygladaja na obrabiane jakims blurem, jak jak tego kuzwa nieznosze. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 szkoda ze screeny wygladaja na obrabiane jakims blurem, jak jak tego kuzwa nieznosze. Blur, nie blur, jakiś dziwny filtr, który już mocno dał się we znaki przy okazji tego screena: http://media.gtanet.com/images/3898_gta_iv.jpg Na moje oko gra po prostu nie będzie mieć dobrego AA, czyli na dzień dobry pokażą się poszarpane krawędzie (trudno, żeby przed premierą producenci robili sobie negatywne fory u przyszłych klientów). Z drugiej strony można podać masę tytułów, które mimo braku AA wyglądały całkiem nieźle. Ale nie robił bym z tego wielkie HALO. Jak zwykle wiadomo, że w ruchu będzie się to całkiem inaczej prezentować niż na statycznych obrazkach. Być może z tego tytułu wcześniej uwypuklony problem dość średniej jakości tekstur przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie, a zacznie liczyć się po prostu czysty gameplay i niczym niezmącona walka z "systemem", czego sobie i Wam serdecznie życzę. Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Prawde mowiac to nigdy mi jakos nie przeszkadzaly "poszarpane" krawedzie, a juz napewno nie beda w takim mega killerze jak GTAIV Cytuj
Rottweiler 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 http://www.gametrailers.com/player/31287.html Tu jest kilka screenów... od razu mam pytanie , czy ktoś wie co to za nuta?? HELP:D Cytuj
Ziomu666 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 eee tam - w ruchu i tak gra bedzie prezentowac sie za(pipi)iscie... Tego nie wiesz Może to był screen z wczesnej wersji ?? Tak, czy tak myślę że jednak trochę ładniej będzie to wyglądać Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 (edytowane) Oczywiscie, ze gra wyglada srednio, a nawet bardzo srednio. Jednak 90% ludzi wypowiadajacych sie tutaj nahypowamnych niczym pudzian sterydami, usiluje wmowic sobie, iz fakt ten spowodowany jest freeroamingiem, duzym miastem etc i ze Rockstar nigdy nie przykladal sie zbytnio do grafiki (ad.1 Jakos AW nie ma z tym problemów. Ad.2 No to chyba nienajlepiej o nich swiadczy, nie? ). Pozostale 10% nie ma raczej odwagi nic takiego powowiedziec, poniewaz boi sie reakcji wiekszosci itp. Edytowane 29 lutego 2008 przez komar737 Cytuj
Lukas_AT 1 203 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Jak dla mnie ważne jest to tylko żeby grafika była na znośnym poziomie bez żadnych bugów jak w poprzednich częściach. I oby nie było problemów z doczytywaniem danych w locie. Licze na ogromną dawkę grywalności Cytuj
Gość maciek88 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Kurcze, przesadzasz. R* nie dostarcza oczopląsu co nie znaczy, że nie jest w stanie zaserwować pozytywnych wrażeń wizualnych. Wyżyłowana do granic grafika niczego nie przesądza. Najważniejsze żeby wszystko ująć w solidne ramy przyzwoitości tj. odpowiedni design wkomponowany w mechanikę gry tak aby móc sprawnie łączyć wszystkie tryby. Poza tym martwe obrazki to jedno, a samo granie na żywca drugie. Użyjcie wyobraźni i tchnijcie życie w te "średnie" screeny na ekranach waszych wypaśnych LCD - niu jork, bydło na ulicach, ciągły ruch, tłuste cienie gigantycznych drapaczy chmur, psiarnia na sygnale ;] itd. Jak można narzekać. Rozbestwiło się towarzystwo. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Polecam sprawdzic gamespot.... na stronce mamy opisane wrazenia odnosnie deam gtaIV. Chlocpy opisuja tam gre: sposob strzelania z "kokpitu", wyglad i odwzorowanie miasta , interakcje, np motyz z gps-em itp... Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Oczywiscie, ze gra wyglada srednio, a nawet bardzo srednio. Jednak 90% ludzi wypowiadajacych sie tutaj nahypowamnych niczym pudzian sterydami, usiluje wmowic sobie, iz fakt ten spowodowany jest freeroamingiem, duzym miastem etc i ze Rockstar nigdy nie przykladal sie zbytnio do grafiki (ad.1 Jakos AW nie ma z tym problemów. Ad.2 No to chyba nienajlepiej o nich swiadczy, nie? ). Pozostale 10% nie ma raczej odwagi nic takiego powowiedziec, poniewaz boi sie reakcji wiekszosci itp. Masz rację. Freeroaming nie powinien dla żadnej gry tworzyć "taryfy ulgowej", zwłaszcza pod względem prezentacji A/V. No może San Andreas na PS2 stało nieco w innej pozycji, bo to naprawdę był cud, że ten sprzęt był w stanie generować beż żadnych loadingów tak ogromny i złożony świat. Whatever, pozostawmy to historykom z IPNu. Wracając do meritum, jestem pewien że przy odpowiednim zaangażowaniu dało by radę stworzyć coś rozmiarem przypominającym serię GTA, z grafą Gearsów. Pytanie tylko jakim kosztem? To co widzimy na screenach GTAIV ma elegancko śmigać przy akompaniamencie reagującego na nasze poczynania "miasta", smyrającego dodatkowo silnika graficznego Euphoria, przeliczanych na bieżąco danych montujących natężenie oświetlenia, dynamicznych cieni, światłocieni etc. w zależności od pory dnia, zapewne związanych z tym masy efektów mających jak najlepiej symulować pełny 24 godzinny cykl dnia i nocy, do tego dodajmy pełne przechodniów ulice, ustawiających się w korkach samochody (miejmy nadzieję hehe) i kij wie co jeszcze... Tak więc jeżeli wychodzić z założeniem, to z pozycji maksymalnie neutralnej. Jest ładnie, aczkolwiek nie jest to poziom obecnych killerów gałek ocznych. Niemniej jednak w porównaniu z nimi to nie tylko grafa ma świadczyć o tym "czymś" co przyciągnie na ponad 100 godzin standardowego czasu, który będzie potrzebny na przejście tej pozycji. Cytuj
spider242526 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Ludzie opanujcie się! Wystarczy, że na necie pojawi się jedna nowa fotka z gta4 i wszyscy zaczynają się jarać (Nowy Jork?, Waszyngton?, Kraków???) nie.... ja wam powiem-to wasza chora wyobraznia uzmysławia sobie jakieś cuda niewidy na tych screenach. Skończy się i tak na tym, że Rockstar da kopa wszystkim takim zapaleńcom, że odechce wam sie grać w te "sratata4". Pamiętamy jakie miało być san andreas, jakich to tam cudów nie naobiecywano a skończyło się tylko na bardzo dobrej grze (na pewno nie na 10). Takich farmazonów jak przy okazji zapowiedzi czwartej części już dawno nie widziałem (niedługo napiszą, że będzie można wejść w zaułek i zaciągnąć tam ze sobą prostytutkę w celu wymiany kart z pokemonami. Ludzie... mówię wam, żeby wsztrzymać się do premiery i dopiero wtedy zobaczyć co wymyślili ci wielcy spece od tej groteskowej serii bo wszelkie znaki na niebie i na ziemii wskazują, że to będzie tylko bardzo dobry tytuł (podobnie jak san andreas). Nie interesuje mnie opinia większości ludzi dla których to gta jest grą wielką jedyną w swoim rodzaju itd. Według mnie to gra taka jak inne tyle że traktująca o temacie który nie wiedzieć czemu jara cały świat (ot udawanie madafaki). Prościej kupić pistolet na wodę wyjść na ulicę i strzelać do much, efekt ten sam a i realizm znacznie większy. Na koniec słówko do gta-fanów: ZDZIWICIE się i to mocno!!!!!! będę się modlił o to aby wyszedł z tego kicz roku! Aha.... premiera w 2009....hehehehehehe. Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 (edytowane) Mozecie sie smiac ale jak dla mnie gra wyglada gorzej teraz niz ja prezetowano na poczatku ( filmik pokazujacy ladne rozproszenie swiatla , niezle tekstury , idealnie gladkie krawedzie) cos mi sie wydaje ze aby zadowolic wlascicieli obu konsol R* musialo pujsc na kompromis i powycinac to i tamto z gry , gdzie jest ten piekny hdr i real time shadows ( moze zdecydowali usunac to by poprawic framerate) ostatnie screeny tego nie prezetuja , ciekawe tylko przez ktora konsole zdecydowano sie na takie kroki... zapomnialbym tu jest link do pierwszego filmika z gta4 jak kto nie widzial: http://youtube.com/watch?v=jyw6iOdA4zQ Edytowane 29 lutego 2008 przez AbraHAM Cytuj
nWo 1 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 kurde nie wiem po co oni wrzucaja te pokemony, chyba tylko dla takich masochistow co chca skoncząc gre koniecznie na 100% pewnie i skoncze ale najpierw zalicze głowny wątek a potem zaczne zajmowac sie bonusami. pewnie zajmie mi to ze dwa lata. btw gdzie czytales to info o pokemonach ?? Cytuj
mariopim 6 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Aha.... premiera w 2009....hehehehehehe. Chyba pod koniec Kwietnia obecnego roku Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 To o czym piszę opiera się w głównej mierze na opiniach osób, które w tą grę już grały (linki podawałem wcześniej). Ciężko coś samemu wydukać z kilkudziesięciu statycznych screenów i bardzo szczątkowych filmików heh :slinotok: Cytuj
nelson 4 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 nie wiem jak wy ale ja wole screeny z hudem... wtedy wiem ze tak bedzie wygladac rozgrywka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.