Texz 670 Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 (edytowane) Ciekawe czy LOD (Level of Details) nie będzie w tym przypadku obcinać grafiki w oddali. Dla mnie to ustawiony bullshot (tylko w przypadku tego zdjęcia), zobaczę w akcji to uwierzę Edytowane 30 marca 2008 przez t3xz Cytuj
Gość Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 http://www.gametrailers.com/bonusround.php?ep=20&pt=2 Bonus Round kolejny odc. o GTAIV. Goście zastanawiają się która konsola otrzyma lepszą wersję gry. Cytuj
A.L.I 9 Opublikowano 30 marca 2008 Opublikowano 30 marca 2008 Nie wiem jak wy sądzicie, ale góry z daleka w Just Cause wyglądają zaje.piście. Gdyby takie widoczki były w GTA IV (tyle że miasta, nie gór) to byłoby super, do tego jeszcze żeby z lotu wszystko szybciej nabierało szczegółów i jak dla mnie bardo fajnie by to wyszło Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 skany z pewnego magazynu The latest issue of Australian magazine ZOO contains photographs of one of their journalists playing GTA IV on a large TV screen. As expected, the HUD is minimal, and the only thing that's permanently visible is the radar. The radar is surrounded by two semi-circles representing health and armour. Everything on the radar is translucent except for the roads. Things like weapons and wanted stars only appear when you are changing weapons or when you obtain a wanted level, we presume. http://media.gtanet.com/images/4279-gta-iv...aled-in-zoo.jpg http://media.gtanet.com/images/4278-gta-iv...aled-in-zoo.jpg Cytuj
McDriv3r 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 No nie powiem.Screen robi wrazenie. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 W chu.jowej jakości, ale zawsze. Pierwsze screeny z HUDem (ten jest dynamiczny, dlatego widać tylko mapę xD) http://img525.imageshack.us/my.php?image=zoo2yv4.jpg http://img525.imageshack.us/my.php?image=zoo3tg8.jpg i link do całej zapowiedzi http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=321786 Cytuj
shy4 53 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Powiem krotko....mam obawy ze te cale pompowanie cisnienia przed premiera moze gre zabic.....dla mnie GTA skonczylo sie na GTAIII(reszta to imo nabijacze kasy) obym sie mylil i oby nowa odslona przyniosla mase nowinek i grywalnosci...oby Cytuj
sinner 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Screeny nie wyglądają aż tak tragicznie, trzeba pamiętać że to tylko skan. Cytuj
LucasFGW 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) Nie wiem, może zbytnio panikuję przed premierą, ale na trailerach i tych screenach ulice świecą pustkami. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz czwarty trailer i pooglądajcie "niby" fragmenty gameplayu. Zero przechodziów, dosłownie kilka samochodów (nie liczę policji - ona ma za zadanie odciągać naszą uwagę )... Mam nadzieję, że to specjalna zagrywka panów z R* (i "specjalna" wersja gry...). Edytowane 31 marca 2008 przez LucasFGW Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Jeszcze jedno spostrzeżenie: Nie wiem, może zbytnio panikuję przed premierą, ale na trailerach i tych screenach ulice świecą pustkami. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz czwarty trailer i pooglądajcie "niby" fragmenty gameplayu. Zero przechodziów, dosłownie kilka samochodów... Mam nadzieję, że to specjalna zagrywka panów z R* (i "specjalna" wersja gry...). Nie sadze, aby R* dalo recenzantom magazynow wersje 100 % ukonczona - pewnie boja sie ze bedzie w jakis magiczny sposob wyciek do sieci - swoiste zabezpieczenie IMO b. skuteczne. Ostatnio bylo tak w wypadku PCtowego Assasins Creed - wyciekla beta, ludzie zrobili "hurra" ale jak sie okazalo jest to beta, w ktorej nijak nie da sie wjechac do ostatniego miasta, posty na ten temat generowaly najwiekszy ruch na serwisach warezowych, hehehe. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to. edit: z cyklu "o w mordę" advertising NYC Edytowane 31 marca 2008 przez t3xz Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to. Bo właśnie tak podobno wg. opisu ma wyglądać HUD sama mapka wokół której półkola określające health i armor. Gwiazdki pojawiaja się w momencie popełnienia wykroczenia/zmiany statusu wanted. Broń i to co trzymasz w rękach pojawia się w momencie zmiany. Brakuje mi tu tylko licznika pocisków/być może w momencie użycia broni pojawiać się będzie ilość zużywanej amunicji. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to. The latest issue of Australian magazine ZOO contains photographs of one of their journalists playing GTA IV on a large TV screen. As expected, the HUD is minimal, and the only thing that's permanently visible is the radar. The radar is surrounded by two semi-circles representing health and armour. Everything on the radar is translucent except for the roads. Things like weapons and wanted stars only appear when you are changing weapons or when you obtain a wanted level, we presume. Radar otoczony paskami życia i pancerza, raczej nie zmieni się to w finalnej wersji gry. Edytowane 31 marca 2008 przez Qra Cytuj
Texz 670 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to. Bo właśnie tak podobno wg. opisu ma wyglądać HUD sama mapka wokół której półkola określające health i armor. Gwiazdki pojawiaja się w momencie popełnienia wykroczenia/zmiany statusu wanted. Broń i to co trzymasz w rękach pojawia się w momencie zmiany. Brakuje mi tu tylko licznika pocisków/być może w momencie użycia broni pojawiać się będzie ilość zużywanej amunicji. Mapka to jedno. Gdzie wskaźnik, czy też menu wybierania broni? Wzorowany na Crackdown system autoaimingu na przeciwnikach? Pojawiające się gdzieś na ekranie nazwy ulic, na których się znajdujemy i o których Rockstar też wspominało. Troszkę tego jest oprócz mapki z imo nieczytelnymi wskaźnikami zdrowia. Cytuj
Blim 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Mapka to jedno. Gdzie wskaźnik, czy też menu wybierania broni? Wzorowany na Crackdown system autoaimingu na przeciwnikach? Pojawiające się gdzieś na ekranie nazwy ulic, na których się znajdujemy i o których Rockstar też wspominało. Troszkę tego jest oprócz mapki z imo nieczytelnymi wskaźnikami zdrowia. :wtf: Takie rzeczy będą się pojawiać i znikać zapewne. Po cholerę mają być cały czas widoczne? Cytuj
hooki 194 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 albo "dół" (czy jakikolwiek inny guzik) na d-padzie bedzie na chwile (albo on/off) hud wyświetlał. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Kto wie, moze nazwy ulic beda sie pojawiac tak jak w Burnout Paradise, wkoncu patent z szybkim dostepem do trybu Online pochodzi wlasnie z tej gry. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 http://videogames.yahoo.com/events/grand-t...want-it/1199905 Pare ciekawostek na temat gry, celowania itd. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Kto wie, moze nazwy ulic beda sie pojawiac tak jak w Burnout Paradise, wkoncu patent z szybkim dostepem do trybu Online pochodzi wlasnie z tej gry. Chyba, że nazwy ulic będą się pojawiać na ekranie komórki (taki system GPS). Za każdym razem kiedy będziemy jechać wozem, trzeba będzie z niego wyjść i wcisnąć select odpowiadający za wyciągnięcie komórki z kieszeni, żeby zobaczyć na której ulicy się właśnie znajdujemy... ja bym to właśnie tak zrobił... żeby uprzykrzyć graczom żywot Cytuj
ted360 17 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 A może nazwy ulic będą widoczne po prostu na tabliczkach przy skrzyżowaniach? Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Druga część wywiadu z Danem Houserem i Aaronem Garbutem, tym razem o aspektach gameplayu w GTA IV, plus 5 nowych screenów: http://uk.xbox360.ign.com/articles/863/863435p1.html http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...31032342549.jpg http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...31032340439.jpg http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...31032338345.jpg http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...31032333626.jpg Cytuj
Texz 670 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 (edytowane) http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...31032333626.jpg To już klimatycznie przypomina intro z GTA3. Jestem zmasakrowany. edit: http://pl.youtube.com/watch?v=g6RldB7Mrys - to dokładnie Edytowane 1 kwietnia 2008 przez t3xz Cytuj
popiol 16 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 3 nowe screeny: http://media.gtanet.com/images/4283-gta-iv...-screenshot.jpg http://media.gtanet.com/images/4273-gta-iv...-screenshot.jpg http://gtasiteftp.free.fr/kuchcik/gta4/01-...siteexc_big.jpg Dziś w końcu złożyłem preorder - w Cenedze Cytuj
raulos 19 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Wszedzie pustki na ulicach i zero korkow, oby w pelnej to sie zmienilo Cytuj
Słupek 2 154 Opublikowano 2 kwietnia 2008 Opublikowano 2 kwietnia 2008 Wszedzie pustki na ulicach i zero korkow, oby w pelnej to sie zmienilo No kur.., wszędzie pustki, bo każdy z mieszkańców Libert City, siedzi w domu i gra w Gta IV. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.