Skocz do zawartości

GTA IV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Racja, racja, ocena sie nie liczy tylko to jak komu gra sie podoba. Jednak zastanawia mnie jak gra zostanie oceniona - tak po prostu. :D

Nigdzie jeszcze nie czytalem oficjlnej informacji o tym, ze gra zostala juz ukonczona, ale musieli juz skonczyc bo przeciez za 12 dni premiera. :P

Juz dosc dawno podano informacje, ze gra jest gotowa i jedynie czeka na premiere w kwietniu. Jakos tak w marcu.

Edytowane przez t3xz
Opublikowano
Jeśli to co jest napisane powyżej okaże się prawdą to konsola Sony straci wieeeelu klientów.Ale wątpie,żeby tak ostatecznie miała wyglądac sprawa z dodatkowym contentem...byłoby to conajmniej niesprawiedliwe.

A co ma tutaj sprawiedliwość do tego?

Business is business :D

Opublikowano

już o tym było kiedy ze ktoś z M$ powiedział ze będą te dodatki wielkości Vice City itd co później to zostało zdementowane teraz znowu w sponsorowanym artykule nakręcają przed premiera żeby sie ludzie poprzerzucali i kupili x360 :D jak wyjdą dodatki to sie okaże jakie będą narazie tylko spekulacje co tydzień inne :P

Opublikowano

Jasne dodatki wielkosci Vice City czy San Andreas, ciekawe tylko gdzie to wszystko sie pomiesci skoro HDD w X360 ma 20 GB z czego do wykorzystania jest jakies 13, a biorac pod uwage, ze cos juz jest na nim zapisane to zostaje jeszcze mniej. :D

Opublikowano

Sa to wlasnie ostatnie chwile kiedy to M$ moze przekonac ludzi do tego aby wybrali GTAIV na ich konsole. Ja sobie wybralem wersje Ps3 poniewaz chcialbym pograc w multiplayera, a niestety Live golda nie mam oplaconego, a na dodatek dwa dni temu moja trzystaszescdziesiatka sama mi "doradzila" jaka wersje mam wybrac pokazujac mi ROD :/

 

Anyway, cieszmy sie, ze GTAIV bedzie na dwoch konsolach i maaaasa ludzi bedzie mogla sie swietnie bawic :thumbsup:

Opublikowano (edytowane)
O ta duze miasta jako dodatki :lol: Niedlugo beda mowic ze moze cale stany beda dodawac, nie ma jak zrobic duzo zamieszania przed premiera ;]

 

O tym, że Dodatki do GTA IV będą takie względem samej gry jak GTA Vice City było do GTA III mówi sie od dawna, nie wydaje mi sie by było to kłamstwo.

Microsoft nie wydałby tyle kasy żeby dostać exclusive kilka skurek, wysepke i 2 nowe rodzaje broni ;].

Moge sie zresztą założyć, że po jakimś czasie (np wyjściu 2ch) sprzedawany bedzie pack np GTA IV Gold z obydwoma dodatkami.

 

Oczywiscie na GTA IV tez cholernie czekam - szczególnie, że jest to jedyna gra którą znajomi którzy wiedzą że mam X360 a sami grają na PC pytają sie czy kupie (oraz kiedy :) ). Nie chodzi o snobizm, ale jak ktoś u mnie zagra w GTA IV, to ja bede u Niego mógł przejsc przykładowo MGS4 czy Dis(pipi)les 3 :)

Edytowane przez Er_WolvEr
Opublikowano
Jeśli to co jest napisane powyżej okaże się prawdą to konsola Sony straci wieeeelu klientów.Ale wątpie,żeby tak ostatecznie miała wyglądac sprawa z dodatkowym contentem...byłoby to conajmniej niesprawiedliwe.

A co ma tutaj sprawiedliwość do tego?

Business is business :lol:

No szczegolnie dla Ciebie to jest "business" :teehee:

 

Juz widze ten dodatek wielkosci San Andreas :rolleyes: Chyba trzeba byc naprawde wielkim frajerem zeby w to uwierzyc :rotfl:

Opublikowano

Ja strzelam, że to będzie ukazanie historii z GTAIV z perspektywy innej postaci. Takie 8-10 godzin dodatkowych misji w skórze innej postaci. I jestem prawie pewien, że w końcu dodatki zagoszczą również na PS3 tylko np. z półrocznym opóźnieniem.

Opublikowano

Moze to byc takze dodatkowy "zleceniodawca" i misje, ktore bedziemy dla niego wykonywac.

Sadze takze, ze i bedzie cos takiego w koncu na Ps3.

 

Ps. Najpierw niech ludzie "opanuja" GTAIV, a potem mysla o DLC do niego, right?

Opublikowano (edytowane)

Cytuje "Z zapowiedzi Grand Theft Auto IV pochodzącej z serwisu 1UP.com można dojść do wniosku, że gra idealna nie jest. Autor tekstu wypunktował w nim bowiem kilka całkiem ważnych błędów, które pojawiają się w produkcjach Rockstara od czasu GTA III. Niestety zanotował je także w czwartej części serii.

Pierwsza to wkurzające pojawianie się i znikanie pojazdów. Gdy przed Niko jadą jakieś samochody wystarczy się obrócić, a gdy spojrzymy na drogę z powrotem, samochodów już nie będzie. Podobnie sprawa się ma podczas pościgów z policją. Gdy poziom naszego poszukiwania przez policję wyniesie 2 gwiazdki lub więcej, ilość samochodów jadących po ulicach Liberty City zmniejszy się do minimum. Denerwuje również zbyt krótka linia horyzontu - gdy jedzie się szybko gra dorysowuje świat na naszych oczach.

Grand Theft Auto IV cierpi również na inną, bardzo ważną przypadłość. Mianowicie spadek płynności, gdy na ekranie pojawia się więcej akcji. Modele niektórych postaci również nie wyglądają zbyt dobrze, ale to udało się zatuszować przez różne filtry. Autor zapowiedzi zwraca jednak uwagę, że wszystkie te błędy i niedociągnięcia są i tak mniej uciążliwe niż w poprzednich częściach. Oby.

sobiście mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle. Poprzednie części mimo tych wszystkich niedociągnięć cieszyły się wprost niesamowitą popularnością i uznaniem graczy, jeśli więc teraz i tak jest lepiej to chyba nie ma się zbytnio czym przejmować.

News by grrr"

 

zrodlo http://forum.xboxonline.pl/viewtopic.php?t...&start=1500

 

COOOOO prosze ? sie pytam ://///// posta napisal x-ripper

Edytowane przez raulos
Opublikowano

You'll likely notice the same graphical "quirks" that the series has dealt with since the jump to 3D. The same filmlike, grainy framerate exists and usually holds steady, but it can momentarily dip when things get frantic. There's some long-distance graphical fade-in as well as some street-level hazards that appear only after you hit them. Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle). But even these problems have been "upgraded" in a sense for GTA4: An artistic application of filters hides some of the uglier character models, there's more types of cars to choose from, and overall, the feel of the city trumps any of the shortcomings we're familiar with by now. But you'll be able to see that in the screenshots and eventual videos.

Opublikowano

Chyba nigdy w grze nie bedzie tak, ze ruch jednego auta bedzie non stop symulowany, bez sensu obciazac proca obliczeniami, skoro mozna zrobic latwiej, mam nadzieje, ze nie bedzie to tak widoczne jak w SA.

Opublikowano

Za 50 melonow bedzie raczej cos duzego. Nie koniecznie to oznacza ze dobrej jakosci. Moze byc oddzielny watek np. siostry Escueli ktora potrzebuje pomocy w uporaniu sie ze swoim bylym chlopkaiem. No i robimy 20 misji ganiania sie po ulicach, strzelania... rozumiecie dlugi watek ale z dupy wyjeta jakosc, fabula. Watpie zeby dodatek byl napakoway rozmachem i racjownoscia jak glowny story line. I raczje watkpie zeby dodatek byl czyms w rodzaju Libery/Vice City Stories dla podstawowych wersji.

Opublikowano

Jakos nie przypominam sobie aby w SA (xbox) znikaly auta gdy staniemy do nich tylem, w poprzednich czescia to bylo zauwazalne lecz w SA czesto bylo widac samochod ktory zostawilismy pare minut wczoesniej moze na PS2 to sie pojawialo - wydaje mi sie ze na X1 chyba nie bylo lub b. malo rany sie to zdarzalo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...