GameMasterBob 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 (edytowane) Jeśli chodzi o tekstury to jest średnio ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Najważniejsze żeby było płynnie i ruchliwie. Na ekranie ma się dużo dziać, teren ma się nie doczytywać i dla mnie takie GTA IV w zupełności wystarczy. ...ciekawe tylko przez ktora konsole zdecydowano sie na takie kroki... Przypuszczam że przez X0 skoro na PS3 gra ma lepsze AA a reszta jest taka sama. Jeśli to PS3 nie radziłaby sobie z GTA IV to miała by słabsze AA a jest odwrotnie. Ale to tylko moje przypuszczenia wynikające z prostej drogi dedukcji. Edytowane 29 lutego 2008 przez GameMasterBob Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Ehh ten sarkazm spider, GTA to chyba najbardziej znana seria gier. Kazdy w to gral, kazdy o tym slyszal. W koncu ta gra od samego poczatku byla rewolucyjna jezeli chodzi o klimat i mozlowisci. Wiec nie dziw sie ze ludzie tak bardzo sie tym jaraja. No bo co im zostalo (w oczekiwaniu na premiere). Fakt, niektore "newsy" czy komentarze wqrwiaja i az zal czytac ale po co ludziom odbierac ta przyjemnosc excytowania sie nowa zabawka, a szczegolnie czasem oczekiwania. Chill out man Cytuj
Fab3r 4 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Eeee to chyba na Xo będzie AA ? Musicie pamiętać że grafika w GTA:SA też nie była najwyższych lotów, a mimo to ja np. spędziłem na niej jakieś... 250h? (2 razy po 100%) Cytuj
w07t3k 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 nie wiem jak wy ale ja wole screeny z hudem... wtedy wiem ze tak bedzie wygladac rozgrywka. HUD, wzorem wielu nowych produkcji moze byc ograniczony do niezbednego minimum, wiec nie zdziw sie jak na ekranie widac bedzie sam celownik, ilosc ammo i ew. mala mapke w rogu. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Eeee to chyba na Xo będzie AA ?Musicie pamiętać że grafika w GTA:SA też nie była najwyższych lotów, a mimo to ja np. spędziłem na niej jakieś... 250h? (2 razy po 100%) Na PS3. Less Aliasing, a nie less Anti-Aliasing . Myślę, że SA było spowodowane tym, że PS2 już nie wyrabiała. Zresztą i tak framerate spadał strasznie. W każdym razie, ja również jestem zdania, że na potrzeby stałego frameratu wycięto kilka rzeczy. Wyobraźcie sobie, że wszystko musi być załadowane przy jednym loadingu, a potem tylko streamować z płyty. Zauważcie, że Trailer nr. 3, wyglądał sporo gorzej od Trailera nr. 1 Pewnie Rockstar musiałoby poświęcić więcej czasu na optymalizację, co oznacza koszty i czas. A GTA IV musi już wyjść. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 kurde nie wiem po co oni wrzucaja te pokemony, chyba tylko dla takich masochistow co chca skoncząc gre koniecznie na 100% pewnie i skoncze ale najpierw zalicze głowny wątek a potem zaczne zajmowac sie bonusami. pewnie zajmie mi to ze dwa lata. btw gdzie czytales to info o pokemonach ?? To był żart. Swoją drogą Spider zobaczymy jak to będzie z tym Dżitiej. Co prawda rozumiem, że niektórych GTA:San Andreas mogło rozczarować, ale z tego co wnioskuję, jest to zaledwie mały odsetek wśród morza samych pozytywnych opinii (SylvanW. pozdro). W każdym razie tak traktuję na razie twoją opinię, a na jej praktyczną kontrargumentację przyjdzie poczekać do premiery właściwej gry. POD KONIEC KWIETNIA Cytuj
adamcky 1 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Hmm niektorzy twierdza, ze GTA4 bedzie kiczem i nie obchodzi ich opinia innych, a ja wiem, ze GTA4 juz jest najlepsza gra. Spider- zakladamy sie, ze ta gra pobije wszelkie rekordy sprzedazy gier, filmow czy ksiazek. Juz SA pokazalo, ze umie walczyc nawet z HarrymPotterem;] A SA bylo bardzo dobre. Ot, gra na 11 nawet. Oczywiscie wiem co Ci przeszkadza tak w tej grze. Wszyscy przeciwnicy GTA uwazaja, ze to gra dla czternastoletnich amerykanow, ktorzy chca byc gangsta. Po czesci masz racje, jednak dla mnie GTA to przede wszystkim SWOBODA, ODKRYWANIE I MASA CZASU SWIETNEJ ZABAWY. Nawet po 200h gry odkrywasz nowe rzeczy, patenty, miejscowki czy bugi(lub tez easter eggi). Mnie nie jara bieganie po ulicy z pila i zabijanie 50 typa taka sama animacja. Gta to takie alternatywne zycie;]+ swietna fabula, postaci i voice acting (pokazesz mi lepszy niz bym w SA??) Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Eeee to chyba na Xo będzie AA ?Musicie pamiętać że grafika w GTA:SA też nie była najwyższych lotów, a mimo to ja np. spędziłem na niej jakieś... 250h? (2 razy po 100%) Teraz sa inny czasy ;] Raczej trudno byloby dla mnie oddac sie graniu w gre ktorej grafika jest brzydka i kluje po oczach Nie mowie o poziomie girsow czy uncharted ale troche powagi... Cytuj
Gość maciek88 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Co do tego, na której konsoli gra będzie lepiej "chodzić"... PS3 może mieć możliwość zgrania części danych lub całości na dyskacza, a 360tka znając życie zacznie regularnie buczeć, charczeć i się dławić. Tak zgaduje tylko. Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 GTAIV to run at 30 FPS on PS3 and 360; Looking Identical on Both Systems and More - 1UP Yours 02/29/09 http://n4g.com/ps3/News-117678.aspx W audycji 1UP Yours on Leap Day. Prowadzący dyskutowali o GTA IV i otwierdzili że gra " at a solid 30FPS" na obu systemach "Xbox 360 and PS3". obie wersje wygladają identycznie, jednak wersja na PS3 jest trochę opóźniona w stosunku do xbox360, ale pewnym jest premiera w tym samym czasie co wersja na 360. Cytuj
suli 0 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Możesz mieć racje ,ale wiesz gra niewyszła i to jest takie gdybanie i szukanie teori spiskowych przeciwko 360 a może akurat wszystko będzie dobrze . Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 - Rumble will be in the game - The PS3 version is a week behind it's 360 counterpart (all the bugs have not been ironed out yet) - Niko always moves at walking speed, unless you hold down X to make him jog or double-tap it to make him sprint - Cars handle extremely well - Accelerating and braking is done with the L2 and R2 triggers - When driving at top velocity it blurs the edges of the screen and gives an impressive sense of speed - Lampposts snap off with a burst of sparks and more resistance than previously - "throwing Niko over the handlebars and leaving a nice blood-splat where his face had collided with the metal" - Clicking the left stick turns on the siren of a police car, jingle of a ice cream truck etc. Like in previous versions. - Niko gets up and dusts himself off - No more 'wasted' deaths, now death is exemplified through the use of a sepia-toned slow-motion. Like gears of war and Uncharted but with slow motion. - When you fight a random ped for instance, sometimes other NPC's gather round as a crowd watching and yelling at the fight, attracting police. - you'll need to go through Roman and his taxi service to do the cab jobs, not jack a cab. - Niko's has mastery of Israeli martial art Krav Maga, it stays that way - You can 'disarm' enemies, in this case hitting the enemies hand and taking the knife - kills are "unsettling realistic" - Pushing the left trigger (L2) halfway lets you freely aim with the right analog stick, but pushed all the way in allows for auto-targeting - Actual headshots take careful positioning and an ability to keep up with moving, ducking targets - R1 to duck into cover - "After bashing out the driver's side window, we opened fire, and all of a sudden Lenny's car slowed to a crawl and stopped. One of the bullet holes in his car's rear windshield had a blood splatter around it. We'd successfully shot Lenny in the back of the head as he was driving at high speed."- Very nice. - unique stunt jump's are in - multilayer to be revealed soon Przyspieszanie i hamowanie samochodem to kolejno L2 i R2. Zabijanie jest niesamowicie realistyczne. Nico jest mistrzem w stylu walki Krav Maga. Gdy bijesz jakiegoś przypadkowego przechodnia to wokoło ustawią się przechodnie oglądający walkę. Z pewnością policja tego nie zlekceważy. W grze pojawią sie lodziarki. Gdy będziemy jechać szybko, odczujemy realistyczne poczucie szybkości Samochód Romana jest trochę wolny, ale będziesz musiał nauczyć sie nim jeździć Graficznie GTA IV stoi na poziomie Call of duty 4, to dobry znak Model zniszczeń jest bardzo dobry, realistyczny http://www.zaibatsu.pl/index.php?page=news...mp;news_id=3998 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Co do tego, na której konsoli gra będzie lepiej "chodzić"... PS3 może mieć możliwość zgrania części danych lub całości na dyskacza, a 360tka znając życie zacznie regularnie buczeć, charczeć i się dławić. Tak zgaduje tylko. 360 też ma możliwość zrzucania w locie części danych na twardziela - inna sprawa jak Rockstar sobie z tym poradziło, bo jak wiadomo GTAIV ma chodzić zarówno u posiadaczy HDD, jak i bez. Ale jak by nie patrzeć PS3 ma tu przewagę. Choć wątpię, żeby były jakieś odczuwalne różnice mimo wszystko. Nowy screen: i ta przestrzeń! Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Graficznie GTA IV stoi na poziomie Call of duty 4, to dobry znak Idioci podniesli rece w gore:"wierzymy!". Cytuj
Rottweiler 0 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 http://www.gametrailers.com/player/31287.html Tu jest kilka screenów... od razu mam pytanie , czy ktoś wie co to za nuta?? HELP:D Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Szczerze mówiąc mało mnie obchodzi czy grafika w GTA IV będze na poziomie Gearsów czy San Andreas. Pragnę tylko, aby gra oferowała morze możliwości, dużą przestrzeń i swobodę. Jestem pewien, że się nie zawiodę ; ) Cytuj
Texz 670 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 (edytowane) Znalezione na Brooklynie: Kilka informacji z EGM: - postać Niko została zainspirowana kierowcą Rockstar Games (może kiedyś zobaczymy jego profil hehe) - znajdziemy 14 stacji radiowych w grze, nie jak wcześniej podawano - 18 - w multi znajdziemy standardowe tryby rozgrywki, oraz takie, które jeszcze nie były wcześniej testowane w żadnej grze z pod marki Rockstar. - do stworzenia systemu walki wręcz w GTAIV Rockstar Games konsultowało z mistrzem UFC - sam styl walki to Krav Maga, system walki wręcz, wynaleziony w Izraelu. - kiedy pierwszy raz w Rockstar padło hasło stworzenia nowej gry osadzonej w Liberty City, dyrektor artystyczny Rockstar North Aaron Garbut przedstawił projekty samego miasta z bardzo rozbudowanymi i ogromnymi terenami pozamiejskimi, co wydawało się normalne patrząc na kierunek który obrała seria wraz z GTA:San Andreas. Mimo tego R* zdecydowało się na mniejszą mapę, ale prowadzając jeszcze bardziej intensywną i skondensowaną rozgrywkę niż mieliśmy to dotychczas. więcej na gta4.net edit: wychodzi na to, że w ciągu swojej rozgrywki Niko będzie przebierać w kilku rodzajach komórek. Te najprostsze będą posiadać możliwość dzwonienia i wysyłania SMSów etc., dopiero później dorwiemy z obsługą MP3 aby sobie swobodnie słuchać muzy w mieście +Niko będzie mieć możliwość zabicia KOGOKOLWIEK! Łącznie z ludźmi, od których będzie brać zlecenia hehe. Edytowane 2 marca 2008 przez t3xz Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 Zabijanie jest niesamowicie realistyczne. Nico jest mistrzem w stylu walki Krav Maga. Z nowych informacji, morda mi się uśmiecha jak cholera, Krav Maga, bardzo za(pipi)iście, chodź to małe piwo. Przy tym co napisali "Zabijanie jest niesamowicie realistyczne." To była informacja na która czekałem, już po 3 trailerze, było widać, że walka, wygląda za(pipi)iście. Oj to będzie piękne przyjść z(pipi)an.. po pracy, zapuścić GtA i troszke pozabijąć. hehe Cytuj
Abdul 0 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 ja się ciesze ze trudniejszego , realistyczniejszego modelu jazdy , będzie większa frajda , ten w starych gta się szybko nudził Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 Byłoby świetnie gdyby model jazdy był podobny do tego znanego z Drivera. Cytuj
Ziomu666 0 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 ehh... Jeszcze trochę trzeba poczekać na GTA. Przydałoby się jakieś nowe info screeny, albo najlepiej (marzenia) gameplay-trailer. :closedeyes: Wiem że za dużo wymagam. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 Zgadzam się, premiera już blisko, a wciąż nie mamy pokazanego gameplay'a. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 3 marca 2008 Opublikowano 3 marca 2008 Jak się dobrze przyjrzeć trailerom, kilka momentów z gameplaya zostało wyciętych (bez HUD). Między innymi ostrzał z goniącego Niko i Romana wozu (trailer: "Move up ladies"). Xbox LIVE GTA IV Sweepstakes Z okazji zbliżających się świąt... nie, to nie to. Z okazji premiery GTA IV przygotowano dość ciekawą z punktu patrzenia gracza łakomego na darmówki - loterię. Jeżeli ktoś mieszka w jednym z 50 stanów Ameryki Północnej i na swoim koncie posiada prawdziwe dane odnośnie swojej lokalizacji, może startować (w przeciwnym razie natychmiastowa dyskwalifikacja). Reszta niestety musi obejść się ze smakiem. http://www.xbox.com/en-US/games/g/grandthe...kes/default.htm Cytuj
nelson 4 Opublikowano 3 marca 2008 Opublikowano 3 marca 2008 no ale wlasnie bez hudu ;/ a z hudem to juz wiemy na czym stoimy... pamietam jak mialo wyjsc gta 3 na ps2 jaralem sie kazdym screenem w psx extremie... i byl co prawda hud ale zupelnie inny niz jak sie okazalo. jak ktos ma stare extrimy niech zajrzy ;] Cytuj
Texz 670 Opublikowano 3 marca 2008 Opublikowano 3 marca 2008 Kampania marketingowa w New York City nabiera tempa: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.