xtomashx 162 Opublikowano 23 grudnia 2015 Opublikowano 23 grudnia 2015 Bez starej ekipy nie ma TG. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 23 grudnia 2015 Opublikowano 23 grudnia 2015 wlasciwie to juz nie ma o czym mówić w temacie starego tg Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 23 grudnia 2015 Opublikowano 23 grudnia 2015 Będzie jeszcze wynegocjowany jeden odcinek specjalny poświęcony historii programu oraz wplywowi Jeremego Clarksona na to jak wygladala zmiana na przestrzeni ostatnich lat. Jeszcze jeden ostatni odcinek Top Gear Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 lutego 2016 Opublikowano 2 lutego 2016 James May znalazł czas i wenę aby nakręcić drugi mini sezon (oba po 3 odcinki po godzinie każdy). Brak tu pierwiastków humorystycznych w postaci Hammonda i Clarksona. przez co program wygląda bardziej profesjonalnie i mniej głupkowato. James Mays Cars Of The People 1 Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 9 lutego 2016 Opublikowano 9 lutego 2016 obejrzałem oba sezony. świetny dokument. bez zbędnego pajacowania mimo że sprawnie wpleciono pewne docinki, żarciki itd. lajtowy, pełen ciekawostek i nieco innego spojrzenia na historię motoryzacji. w każdym odcinku fajnie przechodził z jednego auta w drugie znajdując niekiedy dziwne połączenia. mam nadzieję że będzie kontynuował pomysł bo naprawdę przyjemnie się oglądało. dzięki u55r za namiar Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 11 lutego 2016 Opublikowano 11 lutego 2016 http://www.topgear.com.pl/aktualnosci/wspaniala-siodemka-topgear-oto-nowa-ekipa/3e170y z taką ekipą może coś z tego będzie. duży plus za Matta, Sabine i Eddiego. Harris też nawet ogarnięty więc spoko. rudy mi nie leży ale nie można mieć wszystkiego. Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 11 lutego 2016 Opublikowano 11 lutego 2016 Nowy top gear bedzie mial wiecej prezenterow niz widzow Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 lutego 2016 Opublikowano 11 lutego 2016 a według mnie to dobrze, bo ostatnie sezony top gear już były bardzo siłowe, reżyserowane do bólu z kiepskimi testami samochodów Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 11 lutego 2016 Opublikowano 11 lutego 2016 Pewnie nie będzie złe i da się oglądać, ale i tak czekam bardziej na ten wspólny program Clarksona i Hammonda. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 Oto pełny skład nowego Top Gear. Wietrzę komercyjny sukces i miliony fanów na całym świecie. Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 Pięć postów wyżej już to było. Tak dla informacji Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 Tym czasem Święta Trójca kręci. To czego nie zdążyli zrobić w TG, rozpoczną w Amazonie. 2 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 jakby to zrobili tak jak obiecali w 2014 roku to może i by było łał, a tak to już dawno wiadomo który samochód jest najszybszy Cytuj
dzej003 3 Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 Niby wiadomo acz raz że z chęcią obejrzę ze względu na ekipę a dwa iż mam swojego faworyta i może tym razem wygra Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 jakby to zrobili tak jak obiecali w 2014 roku to może i by było łał, a tak to już dawno wiadomo który samochód jest najszybszy który? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 918 jest najszybsze na prostej i na torze Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 Tych porównań jest już kilka i na torze raz szybsze jest 918 a innym razem P1. Ze wszystkich wychodzi, że 918 jest najszybsze na 1/4 mili i 0-100 ale to było do przewidzenia. Z kolei od 0 do 300 najszybszy jest P1. Tak czy inaczej Captain Slow dostał najwolniejszy hypercar Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 no to jest ciekawe ze w zadnym konkretniejszym zestawieniu laf nie wygralo ;p nie mówię tutaj o przyspieszeniach, bo to jest dla podludzi. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 LaFierrari wygrywa ceną. ^_^ Cytuj
dzej003 3 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 (edytowane) Jak bym mógł wybierać wybrałbym LaFerrari właśnie Kosztuje bańkę funciaków ale takie Sesto Elemento bańkę sześćset... Edytowane 14 lutego 2016 przez dzej003 Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 LaFierrari wygrywa ceną. ^_^ i wyglądem Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 14 lutego 2016 Opublikowano 14 lutego 2016 (edytowane) mi się wydaje ze jesli chodzi o sztuke inzynierską i kunszt mechaniczny to wygrywa 918. jest najciezszy, najslabszy i ma najmniejszy docisk aerodynamiczny, a zaskakuje na niejednym tescie. gdyby miał taki sam stosunek masy do mocy co laf czy p1 , to by ich zwyczajnie objechał. z resztą na niektórych zestawieniach i tak to robi. wadą jest to, ze wygląda jak roadster dla paris hilton, albo fura nadająca się do drugiej częsci teledysku welcome to saint tropez. do szalenstwa p1 i laf troche mu daleko. jedyny cool element to ten wydech na tylnej klapie. Edytowane 14 lutego 2016 przez Andżej Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 15 lutego 2016 Opublikowano 15 lutego 2016 Można kłócić się na liczby ale wystarczy obejrzeć test i wszystko jasne. 918 Vor Allem Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.