dzej003 3 Opublikowano 15 lutego 2016 Opublikowano 15 lutego 2016 Teraz rozmawiamy o gustach a nie kto wygrał... Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 15 lutego 2016 Opublikowano 15 lutego 2016 Można kłócić się na liczby ale wystarczy obejrzeć test i wszystko jasne. 918 Vor Allem Nein http://skiddmark.com/2016/01/judgement-day-holy-trinity-mclaren-p1-vs-porsche-918-spyder-vs-laferrari-wvideos/ U Harrisa też P1 wygrało. Zresztą to są ułamki sekund. Jak przychodzi do wyboru to i tak większośc wskazuje Ferrari, które nic nie "wygrało". Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Dla mnie we wszystkich testach wygrywa Bugatti, jakoś żadnej firmie nie udało się stworzyć tego samego co Bugatti. Jest w Veyronie jakaś taka magia, ten silnik, te turbo sprężarki, te radiatory, opony, moc i prędkość. Mam nadzieje że Super Veyron jako kolejna evolucja również zaszokuje osiągami. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Ja również jakbym miał do wyboru jeden samochód to wziąłbym Veyrona SS a dopiero potem Ferrari. Veyron ma w sobie jakąś magię. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 Veyron jest jedyny kultowy na taka skale unikatowy niz wszystkie inne. Szejdi dlaczego juz nas nie odwiedzasz ;/ Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 lutego 2016 Opublikowano 16 lutego 2016 (edytowane) Ale się yebłęm :facepalmz: Napisałem Super Veyron a myślami byłem przecież przy Bugatti Chiron. Ależ to będzie pierdo.nięcie! Ta jeżdżąca Stadnina na 1500 koni ma rozpędzić tego BOGA do 467 km/h Edytowane 16 lutego 2016 przez u55r Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 20 marca 2016 Opublikowano 20 marca 2016 Przeczytałem i polecam (fanom). Książka jest dokładnie o tych aspektach, które autor wymienia na filmiku. Zasadniczo pokazuje jak program wyglądał od kuchni, z jednej strony opisując historię Top Gear oraz proces tworzenia kolejnych odcinków za czasów jego świetności, z drugiej dogłębniej przedstawiając osobowości prezenterów i ich zachowanie poza planem (nie ma tu nic szokującego, podobno nawet prywatnie zachowywali się podobnie jak na wizji). Jest sporo anegdot, szczera ocena wielu materiałów i dokładny opis wydarzeń, które doprowadziły do krytyki programu (afera z Clarksonem "rasistą", bałagan w Argentynie) i finalnie do zwolnienia Jeremy'ego. Ogólnie interesująca pozycja, jeśli ktoś lubił prezenterów i oglądał program regularnie, bo trzeba oczywiście wiedzieć o czym mowa i warto chociaż kojarzyć opisywanie materiały. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 20 marca 2016 Opublikowano 20 marca 2016 Również przeczytałem i polecam Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Ok, więc i ja przeczytam bo zapowiedź wygląda zachęcająco. Cytuj
Timmy 1 801 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 https://www.youtube.com/watch?v=bTWcEjj0w3s meh Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 jedyny powód, zeby to sprawdzic to harris. z resztą gdyby on sam ten program prowadził, to by to było lepsze Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 pierwsze odcinki mogą być rzeczywiście słabe, ale wierzę, że potem się rozkręci. Nie wiem czy oglądaliście pierwszy sezon jak Clarkson testował Citroena Berlingo? z czasem się dopiero formuła zmieniła. Za to ostatnio May mówił, że ich nowe show to będzie taki serial samochodowy, bez elementów studio itd. czyste filmiki. Nie wiem czy mi się taka formuła spodoba. Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 Szczerze mowiac myslalem, ze bedzie gorzej. @Szejdj,masz moze link do tego info? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 https://www.carthrottle.com/post/james-may-reveals-studio-less-format-for-top-gear-v2-an-11-episode-run-and-more/ 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 pierwsze odcinki mogą być rzeczywiście słabe, ale wierzę, że potem się rozkręci. Nie wiem czy oglądaliście pierwszy sezon jak Clarkson testował Citroena Berlingo? z czasem się dopiero formuła zmieniła. Za to ostatnio May mówił, że ich nowe show to będzie taki serial samochodowy, bez elementów studio itd. czyste filmiki. Nie wiem czy mi się taka formuła spodoba. Co jakiś czas kręcili też elementy bez studia, Top Gear Specials jak wyprawa przez Birmę czy Argentynę ratowały formułę skostniałego studia i powtarzalność odcinków. Więc nie powinno być nudnie. Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 31 marca 2016 Opublikowano 31 marca 2016 Ja często nudnych gości przewijałem, bo normalnie w świecie byli słabi, mi osobiście pasuje formuła jako serial. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 1 kwietnia 2016 Opublikowano 1 kwietnia 2016 No no ja miałem to samo. Gość = przewijam, raz tylko z Schumacherem obejrzałem bo z jajem był wywiad. Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 1 kwietnia 2016 Opublikowano 1 kwietnia 2016 Gosci zazwyczaj przewijalem. Ale szkoda, ze nie bedzie sekcji "wiadomosci" a raczej krotkiej pogawedki o motoryzacji. Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 1 kwietnia 2016 Opublikowano 1 kwietnia 2016 O to to, motoryzacyjne pogawędki były spoko. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Dopiero na jesieni? Szkoda, liczyłem na lato. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Chłopaki nie mogą dojść do porozumienia ? To James May robi coś innego, nie związany z autami program w którym James składa do kupy między innymi kosiarki, gitary, telefony itp. Program jest chyba tylko dla fanów J.Maya jak ja ^_^ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.