adi 189 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 Uwielbiam takie autorytatywne wypowiedzi "...To po prostu bzdura i jeśli ktoś tak twierdzi to nie miał w życiu do czynienia z jazdą szybszymi usportowionymi autami...." No tak, takie argumenty kończą dyskusję, bo przecież jesli ma sie inne zdanie to wiadomo że nie miało sie do czynienia z szybką jazdą samochodem Gt jest świetna grą, wolę w nia grać od Forzy, ale z tym symulacyjnym charakterem to byłbym naprawde bardzo powsciagliwy. Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 To może jakieś argumenty a nie tylko "bo ja wolę grać w Forzę". Zagraj w oba tytuły na kierownicy, porównaj prowadzenie aut o różnych rodzajach napędów, przejedź się czym mocniejszym z napędem na przód a potem z napędem na tył i może wtedy doznasz olśnienia. Tylko weź poprawkę na to że w prawdziwych autach, obrót kierownicy to 900 stopni, czego niestety nie oferuje FM2, więc mija się to z symulacją. Jednak przymykając oko, można na 200 stopni popróbować odczuć symulację w FM2. Pomijając już ten fakt, to w GT5:P w trybie PRO różnice pomiędzy poszczególnymi modelami aut są bardzo odczuwalne a niestety w FM2 tego brakuje. Cytuj
Arek_ 21 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 To może jakieś argumenty a nie tylko "bo ja wolę grać w Forzę".Proszę bardzo: grywalność, tego wcale nie bierzecie pod uwagę, a grywalnością zarówno Burnout3 i 4 oraz wyścigi w GTA4 miażdżą GT i Forzę. A jeśli już tylko GT5P i FM2 to: -FM2 ma rozbudowane rankingi (9/10, -1 bo jest ich za dużo), GT5P żenadę (4/10, drastycznie za dużo, zero sumarycznych, częste resety) -FM2 ma pokoje prywatne i dużo opcji (dużo za dużo, 8/10), GT5P dalej nędza dla graczy z klanów (5/10, choć nie dla mnie, bo mi ciekawiej grało się w GT5P z głupkami, niż w FM2 gdzie nie można jeździć normalnymi samochodami LB cars, jak i reguły czystej jazdy obowiązują tylko mnie, inni mogą mnie walić i blokować bezkarnie, to im nie przeszkadza) -brak sensu grania online w GT5P (na dłuższą metę), bo wyniki nigdzie się nie zapisują, brak też rankingu typu TrueSkill (który działa bdb, gdy nie można dobierać rywali) -skandaliczny handicap w GT5P i to ma być symulator? Tego obawiałem się kilka lat temu myśląc o GT4 i online, podejrzewam, że w GT5 nadal będzie handicap, japończycy nie umieją robić gier (zrobili może kilka dobrych), jedynie dobrą grafę i (przyparci do muru w ostateczności) model jazdy, handicapu na 99% się nie wyrzekną. Ogólnie: gra ma być wielowątkowa, model jazdy to mało istotna bzdurka (choć ten z Wipeout czy RidgeRacer jest nie do zaakceptowania, w Burnout4 też jest marny, łyknąłem tylko z rozpędu po uzależnieniu od B3, a glitche zniszczyły go na amen). W online koniecznie są rankingi (nie za dużo), w tym sumaryczne, ranking TrueSkill (zabezpieczony przed cheatowaniem), wyniki okrążeń online muszą się zapisywać, no i muszą być liczne bany za kicki (za TrueSkill czy niepodobający się hostowi samochód, jak mu się nie podoba to ma załozyć pokój prywatny unranked). Cytuj
adi 189 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 (edytowane) Feisar skąd wiesz że nie grałem w oba tytuły na kierownicy? Skad wiesz że w obu tytułach nie sprawdzałem róznych wersji napędu? Wiesz dla mnie mozliwość podpięcia kierownicy oferującej kat obrotu 900 nie powoduje ze gra automatycznie zostaje symulatorem.- Burnouta tez mozna zagrać na Logitechu.No chyba że sa kierownice które zmieniaja model fizyczny jazdy W GT Prologue grałem jako jedna z pierwszych osób na tym forum, chwilę po tym jak pojawiła sie na japońskim PS Store więc miałem sporo czasu na to jak nazywasz "olśnienie". I tak, miałem okazje pojeżdzic w realu naprawdę wieloma autami, chociażby z racji zawodu (kierowca, mechanik, prawko około 15 lat) wiec jako takie pojęcie o prowadzeniu aut mam.Może nie jestem az takim pro jak SM1 który wozi dzieciaki do szkołu wyścigówkami (no offence ), ale moje doswiadczenie nie kończy się jednakże na Polonezie starego. A co mi sie nie podoba w GT Prologue napisałem zaraz po premierze gry, wiec tak w skrócie teraz : -kolizje, wiadomo nie ma sie co rozpisywać, to chyba przyzna nawet najbardziej zatwardziały fan serii. -zachowanie samochodu poza torem, w trakcie ścinania zakretów i na tarce- automatyczne "ułatwiacze" których nie da sie wyłączyć. -"nurkowanie" podczas hamowania-przy tak sztywnym zawieszeniu IMO przesadzone, moja zwykła osobowa Alfa 156 mniej nurkuje. -samochody z tylnym napędem i takiej mocy powinny byc bardziej narowiste, wcisnięcie gazy do podłogi powoduje chwilowy brak kontroli który mozna banalnie naprawić. - tuning - kwestię online wyczerpująco opisał Arek- jednym słowem porażka w tej kwesti. FM2 ideałem nie jest ale jednakże oferuje bardziej powazne podejście do tematu. Edytowane 1 lutego 2009 przez adi Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 Ależ ja się zgadzam z tym że online w GT5:P ssie, że granie przez sieć nawet z kumplami to porażka, że wyścigi z AI to żenada. Nie przeczę temu absolutnie. Natomiast nikt mi tu kitu o bardziej realistycznym modelu jazdy w FM2 nie wciśnie bo to po prostu czyjeś pobożne życzenia albo totalny brak obiektywizmu. -"nurkowanie" podczas hamowania-przy tak sztywnym zawieszeniu IMO przesadzone, moja zwykła osobowa Alfa 156 mniej nurkuje. Za to w FM2 auta są zbyt sztywne. Nawet w cywilnych wersjach, zachowanie zawieszenia jest bardzo sztuczne i przypomina wręcz bolidy. -samochody z tylnym napędem i takiej mocy powinny byc bardziej narowiste, wcisnięcie gazy do podłogi powoduje chwilowy brak kontroli który mozna banalnie naprawić. A to Ci dopiero. Miałem okazję jeździć ponad 200 konną BM'ką ze zmodyfikowanym lekko zawieszeniem i zerwanie przyczepności na 3 biegu było bardzo trudne. Nawierzchnia była sucha. Biorąc pod uwagę fakt że w GT5:P wybieramy opony S, które znacznie zwiększają przyczepność to nie powiedziałbym że auta są za mało narowiste. Nie wiem skąd w ludziach przekonanie że jak auto ma 300 koni to jest bardzo łatwo stracić przyczepność. Owszem na 1 lub 2 biegu tak może być i w GT5:P tak jest, ale już na 3 i wyżej to wcale nie ma miejsca. w dodatku jeszcze przy oponach typu slick. Co do braku kontroli, którą według Ciebie można banalnie naprawić to zaczynam wątpić że grałeś na kierownicy z 900 stopni obrotu. Nagraj może filmik jak driftujesz na 900 stopni w GT5:P i jak łatwo Ci to przychodzi. Chętnie to zobaczę. PS. Gdzie ja napisałem że obsługa kierownicy z 900 stopni obrotu robi z gry symulator? Nie zarzucaj mi takich oszczerstw. Ja twierdzę tylko że gra, która chce pretendować do miana symulacji powinna nie tylko obsługiwać 900 stopni, ale też robić to w odpowiedni sposób. Cytuj
adi 189 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Jak napisałeś: "Natomiast nikt mi tu kitu o bardziej realistycznym modelu jazdy w FM2 nie wciśnie bo to po prostu czyjeś pobożne życzenia albo totalny brak obiektywizmu." Skoro nikt ci kitu nie wciśnie to nawet nie bede próbował dyskutować I fajnie że w zdaniu w którym jasno dałeś do zrozumienia że nikt nie jest w stanie Cię o czymś przekonać piszesz o obiektywizmie Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Widzę że troszkę nie zrozumiałeś sensu zdania. Po prostu grałem w obie gry, testowałem i bez wątpienia tryb PRO w GT5:P posiada znacznie bardziej realistyczny model jazdy. Dlatego właśnie nikt mi kitu nie wciśnie że jest odwrotnie, bo jeśli ktoś tak twierdzi to albo nie ma pojęcia o czym pisze albo to są jego pobożne życzenia w stronę serii FORZA. Nie moja wina że nie zauważasz iż jasno stwierdzam że FM2 oferuje więcej jeśli chodzi o podejście do tego sportu i ma przewagę nad GT5:P. Zauważasz tylko to co jest na niekorzyść FM2 w moich wypowiedziach. Trudno, jeśli nie możesz tego znieść że model jazdy w FM2 nie jest tak realistyczny jak w GT5:P to Twój problem. PS. Dodam że absolutnie nie piszę tutaj o porównaniu modelu jazdy standard, gdyż ten przypomina mocno fizykę z GT4 i GT3 a tutaj FM2 modelem jazdy bije 3 i 4 odsłonę GT. Ja piszę tylko i wyłącznie o trybie PRO, który jest krokiem milowym w stosunku do standard. Cytuj
adi 189 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 W stosunku do serii tryb PRO jest krokiem milowym, ale porównując z innymi powazniejszymi ścigałkami jest to raczej krok w stronę dopasowania sie do standardu. Spróbuje znieść to że model w GT P jest bardziej realistyczny niż w Forzie 2- nikt mi juz od dzisiaj kitu nie będzie wciskał bo przecież wiadomo że jesli ktoś uwaza inaczej to się nie zna i nie ma o tym pojęcia Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 (edytowane) A jakie to są "inne poważne ścigałki"? PS. Do reszty postu się nie odnoszę bo to jakieś dziecinne zaczepki i próba wmawiania komuś czegoś, czego nigdzie nie napisał. Edytowane 2 lutego 2009 przez -=FEISAR=- Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 ot chociazby GTR - ktory modelem jazdy wciaga Forze i GT razem wziete :franc: Cytuj
adi 189 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 (edytowane) A jakie to są "inne poważne ścigałki"? PS. Do reszty postu się nie odnoszę bo to jakieś dziecinne zaczepki i próba wmawiania komuś czegoś, czego nigdzie nie napisał. Wiesz to była ironia.Po prostu jak ktoś reprezentuje stanowisko typu "jak ktos uwaza inaczej to się nie zna" powoduje że nie widzę sensu normalnej dyskusji. Wyraziłem swoje zdanie, napisałem co mi nie pasuje w wizerunku GT P jako symulatora i po części gry i tyle. Jesli ktos napisze że GT P jest lepszym symulatorem od Forzy 2 to nie odpisze mu "nie znasz się, ani nie masz pojecia o jeżdzie szybkimi samochodami" bo nie jestem profesjonalnym kierowcą rajdowym czy wyscigowym , ani tez nie w taki sposób powinno sie argumentować wyższość jednaj gry nad drugą Edytowane 2 lutego 2009 przez adi Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 ot chociazby GTR - ktory modelem jazdy wciaga Forze i GT razem wziete :franc: Chyba że tak. Tego nie wiem bo wchodząc na forum PE ograniczam się do tematów i gier związanych z konsolami, gdyż sam miesięcznik PsxExtreme traktuje o takowych. W GTR czy LFS nie miałem okazji pograć, więc nie wypowiadam się. @adi W takim razie jeśli dla Ciebie jedynymi argumentami że GT5:P ma "taki sobie" model jazdy jest to że auta za bardzo nurkują i FR'ki są zbyt mało narowiste to OK. Na tym zakończmy tą dyskusję bo mocy argumentów to ja tutaj nie widzę. Pozdro. Cytuj
adi 189 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Podałem również inne argumenty, nie wierzysz? wróc stronę wcześniej ponad to nie pisałem o innych mniej lub bardziej ważnych rzeczach o których napisali juz inni wiele razy (dzwięki, bandy,ręczny, ślady opon ....ot, po co powtarzać w kółko to samo ) I żeby nie było, nie uważam Forzy za doskonały symulator-uważam tylko że bliżej jest jej realizmowi niż GT. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 2 lutego 2009 Autor Opublikowano 2 lutego 2009 Wczoraj trochę pograłem w GT5P tak by sobie odświeżyć pamięć. Niestety również w trybie Pro samochody się dziwnie zachowują. Jadę sobie Ferrari F430 na oponach N3, czyli takich, które według Polyphony najlepiej oddają charakterystykę prowadzenia się tego samochodu i na agodnym łuku na Suzuce (ten przed zakrętami Degner lub ten po wyjściu z nawrotu) i auto, które ma ogromny dyfuzor z tyłu, nagle przy 150km/h lub więcej wykazuje tendencję to nadsterowności i to mocnej ! W ogóle na tych łukach (leciutkich) auto wykazuje tendencję to wynoszenia na zewnętrzną nawet jak jadę po idealnym torze jazdy co jest według mnie nie powinno mieć miejsca. Dla mnie to błąd fizyki bo taki samochód jak Ferrari nie powinien mieć sterowalności starego muscle cara ! No i jeszcze jadąc Mini w GT5P specjalnie sprawdzałem jak zachowa się ten samochód, gdy przy podsterowności nagle ujmę mu gazu. Auto zaczyna lepiej skręcać, ale dzieję się jakby nieco za wolno. W takiej samej sytuacji w prawdziwym samochodzie z przednim napędem, gdy ja jechałem i ująłem gaz podczas podsterowności auta momentalnie zaczęło lepiej skręcać. Chętnie poczytam jak eksperci w temacie zachowania się samochodu to wytłumaczą . Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 I żeby nie było, nie uważam Forzy za doskonały symulator-uważam tylko że bliżej jest jej realizmowi niż GT. Dobrze, każdy ma prawo do własnego zdania. Ja uważam zupełnie inaczej. Nagminna nadsterowność FF'ek w FM2 jak i dziwne zachowanie aut w poślizgu oraz zbyt małe różnice w prowadzeniu poszczególnych modeli aut, skreślają IMO tą grę jako tytuł bliższy realizmowi niż GT5:P w trybie PRO. @PiotrB Odnośnie Ferrari (oraz innych aut) i zachowania się pojazdu na łukach to owszem, jest tak jak piszesz i to strasznie irytuje. Jednak Polyphony popełniło tutaj taki błąd że stwierdzili iż opony N3 są najbliższe prowadzeniu fury w rzeczywistości. IMO najlepiej oddają to opony S2 i S3. Zakładając te gumy, czuć dopiero zachowanie aut takie jakie być powinno. Jeszcze odnośnie skręconych kół i podsterowności, to bardzo wiele zależy od kąta skrętu kół. Im mocniej skręcasz koła (co jest notabene najczęstszym odruchem człowieka, kiedy auto wpada w podsterowność) tym trudniej wyprowadzić auto na właściwy tor. Wpadając w podsterowność należy starać się doprowadzić do momentu kiedy koła będą jak najmniej skręcone i upuścić lekko gazu. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Jak juz jestesmy w temacie przyczepnosci... W GT5:P niestety brakuje chyba calkowicie fizyki opon.. tzn jest fizyka opon jako walcow.. ale nie dla gumy, ktora sie ugina (co widac dobrze.. az za dobrze np w LFS) i ktora potrafi nagle stracic i zlapac przyczepnosc. W GT5:P moment utraty i odzyskania przyczepnosci jest... zbyt lagodnie zaznaczony. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 2 lutego 2009 Autor Opublikowano 2 lutego 2009 Odnośnie Ferrari (oraz innych aut) i zachowania się pojazdu na łukach to owszem, jest tak jak piszesz i to strasznie irytuje. Jednak Polyphony popełniło tutaj taki błąd że stwierdzili iż opony N3 są najbliższe prowadzeniu fury w rzeczywistości. IMO najlepiej oddają to opony S2 i S3. Zakładając te gumy, czuć dopiero zachowanie aut takie jakie być powinno. W Manualu pisze, że można jeszcze założyć S1'ki (do Ferrari F430) i wtedy mamy symulację nowo założonych opon. Jeździłem też na S3 właśnie i wtedy już tyłem nie rzuca w tych miejscach, ale wtedy auto jest już zbyt łatwe w prowadzeniu jak na taką moc i taki napęd, więc bardziej skłaniałbym się na S1'ki (najlepiej symulujące prawdziwe opony Ferrari). Jeszcze odnośnie skręconych kół i podsterowności, to bardzo wiele zależy od kąta skrętu kół. Im mocniej skręcasz koła (co jest notabene najczęstszym odruchem człowieka, kiedy auto wpada w podsterowność) tym trudniej wyprowadzić auto na właściwy tor. Wpadając w podsterowność należy starać się doprowadzić do momentu kiedy koła będą jak najmniej skręcone i upuścić lekko gazu. Twoja teoria jest mylna bo w obu przypadkach kąt skrętu jak i prędkość była podobna, także uważam, że nie o to chodzi. Piszesz, że w FM2 nadsterowność fur FF jest nagminna. Nie grałem w FM2, ale napisze pewną ciekawostkę. W recenzji Enthusia Professional Racing na PS2 recenzent (HIV) również pisał, że fury FF w tej grze są zbyt nadsterowne. Gdy ja zagrałem w Enthusia na kierownicy to się przekonałem, że to bzdura. Fury FF zachowują się wzorowo. Różnica wynikała pewnie z tego, że HIV grał na padzie, a ja na kierownicy. Być może tak samo jest w przypadku FM2. No i oczywiście niech ktoś błędnie nie pomyśli, że fury FF nie mogą być nadsterowne bo to błąd. Samochody z przednim napędem są nadsterowne (i to nawet mocno) np. gdy w zakręcie mocno ujmiemy gazu, a to spowoduje, że ciężar przeniesie się na przód dociąży przednie koła i jednocześnie odciąży tył. Co przy lekkim z reguły tyle samochodów FF powoduje uślizg tylniej osi. Dodatkowo auto FF jest bardziej nadsterowne w takich sytuacjach, gdy ma krótki rozstaw osi, jest lekkie i ma duży ciężki silnik z przodu (diesel). Oczywiście, gdy auto FF ma też ESP (tak jest pewnie w GT5P ) to już elektronika za nas pracuje. Coś o tym wiem bo jechałem 250 konną Vectrą i gdyby nie ESP wpadłbym w poślizg. System jest dobry, ale też nie daje się wykazać kierowcy . Cytuj
nightrunner 9 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 W manualu w grze jest napisane, że do F430, aby uzyskać realistyczny efekt warto założyć opony N3~S1. N3 - symulują zwykłe opony do dawane do tego modelu, objeżdżone już trochę S1 - symulują również te same opony ale nówki sztuki. Osobiście na oponach rekomendowanych przez Polyphony Digital jeździ mi się względnie realistycznie. Skoro dla Ciebie PiotrzeB, F430 na N3 jest zbyt nieokiełznany a z kolei na S3 zbyt łagodny to zawsze możesz wrzucić sobie S1 bądź S2 : ) Myślę, że obydwie gry reprezentują wysoki poziom symulacji (mam na myśli model jazdy i zachowanie auta na torze), lecz jako że nie miałem możliwości zagrania na kierownicy w FM2 bezsprzecznie wygrywa Gran Turismo 5: Prologue, nawet biorąc pod uwagę, że to niepełna wersja. Druga sprawa to taka, że niektórzy myślą chyba, że model jazdy jest tylko trochę zmieniony względem GT4... Cóż, mogę tylko polecić zapodania sobie Prologue'a (spatchowanego koniecznie! wszak w którymś poprawili dźwięki i fizykę opon) i zaraz po tym zagrać w GT4 - dla mnie różnica była wręcz kolosalna. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 ot chociazby GTR - ktory modelem jazdy wciaga Forze i GT razem wziete :franc: Prawda. Partyjka w GTR, rFactor i może jeszcze GT Legends z użyciem kierownicy G25 sprawia, że nie chce się już patrzeć na Forzę, a co dopiero Gran Turismo. Chyba że przez pryzmat gry zręcznościowej. Konsolowe symulacje to tylko nędzna namiastka prawdziwej walki na torze, której smak można poznać we wspomnianych gierkach na pececie. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 (edytowane) ja wypowiem się krótko dla mnie jeśli chodzi o grę na padzie to gt5p przy forzy nie ma czego szukać. ale na kierownicy (mój stary driving force, jak i kolegi g25) już moim zdaniem nie jest wcale prosto wskazać lepszą grę, ewidentnie pokazując że gt5p nie jest grą w jakikolwiek sposób przystosowaną do pada. żeby było jasne - piszę tutaj o samym modelu jazdy na asfalcie, a nie modelu jazdy jako całości uwzględniającego kolizje, zachowanie na poboczu itp, bo jeśli chcemy to brać pod uwagę to ciężko byłoby się wszelkim zaletom gt5p przebić ponad wady i archaizmy. możliwe też że lepsze wrażenia z gt5p na kierownicy płynął z konstrukcji kółek logitecha. ale szczerze to dla mnie gt5p na pro z dobrą kierownicą daje niesamowitą frajdę z jazdy którą ciężko nazwać zręcznościową nawet stawiając obok forzę. z drugiej strony - ani forza, ani gt5p nawet nie mają podskoku do gry enthusia o gtr nie wspominając (aczkolwiek nawet ta gra też ma sporo wad w modelu jazdy jeśli tylko ktoś chce się ich doszukiwać z taką intensywnością jak fani forzy w gt5p i odwrotnie). Edytowane 2 lutego 2009 przez pawel_k Cytuj
maltan 3 Opublikowano 9 czerwca 2010 Opublikowano 9 czerwca 2010 Niestety taka prawda, ani Forza ani tym bardziej GT nie dorównują GTR realizmowi. Dziwią tylko te sprzeczki gdzie padają lipne argumenty i kontrargumenty która gra jest lepszym symulatorem skoro nim nie jest. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Forza 3 vs Gran Turismo 5 http://xboxcenter.pl/2010/11/25/cos-dla-fanatykow-grafiki-porownanie-fm3-z-gt5/comment-page-1/#comment-65 jak dla mnie forza wygrywa Cytuj
Texz 670 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Forza 3 vs Gran Turismo 5 http://xboxcenter.pl/2010/11/25/cos-dla-fanatykow-grafiki-porownanie-fm3-z-gt5/comment-page-1/#comment-65 jak dla mnie forza wygrywa Okulista się kłania Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 z tych zdjęć to gt miażdży a ogólnie to nie wiem co ładniejsze dał bym remis. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Akurat na tym porownaniu to Forza jest rozlozona calkowicie. Tryb fotograficzny tak podciaga wyglad gry, ze naprawde zasluguje na nazwe fotograficzny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.