Skocz do zawartości

Resident Evil 5


jiloo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na chłodno. Pobrałem jeszcze raz demko. Wtedy grudniowe nie zdążyłem sprawdzić coopa poprzez sieć. Dziś odpaliłem i cholera jasna, to będzie za(pipi)iste, ofkoz z kumplem drącym się hilfe, hilfe xD

Serio, tak traktuję nowego RE. Zaliczę na pewno ale raczej od razu w kooperacji z kumplem. IMO sprawdza się ciekawej niźli GoW2 w którym rzaaaaaadko jest okazja aby się rozdzielić, osłaniać itd.

 

Wszedłem w klimat, ale pod przykrywką ;). Nie patrzę na tytuł gry lecz fun i jatkę z kumplem. Jako singiel, będzie licho bo w zasadzie singla nie będzie..

Opublikowano

Tylko powiedzcie mi dlaczego w co-opie online nie mogę z nikim grac? Niby łączenie... znaleziono gracza, please wait... łączenie, znaleziono gracza, please wait... łączenie itd. Co jest? o_0

Opublikowano

Butcher: Te "archaizmy" to część RE5 i pomysł na GRĘ. To nie ma być odzwierciedlenie rzeczywistości. Jeśli ich pomysłem na grę, było by robienie jej możliwie jak najbardziej realistycznej z zombiakami, to gra równie dobrze mogła by się nazywać "ZOMBIE 3D VIRTUAL", bo "Resident Evil" już nie bardzo.

Gra jest kultowa, więc moim zdaniem mać prawo do tego żeby lecieć trochę takimi archaizmami.

Opublikowano
Tylko powiedzcie mi dlaczego w co-opie online nie mogę z nikim grac? Niby łączenie... znaleziono gracza, please wait... łączenie, znaleziono gracza, please wait... łączenie itd. Co jest? o_0

Czasem łaczy od razu a czasem kilka razy pojawia sie please wait, troche cierpliwości nie zaszkodzi.

Opublikowano

Cóż ja tam nie jestem napalony w 3 dupy(bo jeżeli miałbym grać w stare a nowe RE wybrałbym zdecydowanie stare RE a najbardziej Zero) i nie łykam wszystkiego jak młody pelikan, osobiście mi się Afryka nie podoba(co tam jest strasznego? przerośnięta mucha CC mnie ugryzie :lol: ), zabija to feeling który czułem w RE4(bo jeszcze było Residentowo), kolejny minus to na pewno wygląd Chris'a.....no c'mon co on startuje do strongmana? Bardziej sądziłem że nawet jeżeli zmienią jego wygląd to jednak będzie jakiś umiar(czyt. postarzeli by go ale postury byłby taki sam jak w poprzednich RE) .

 

Mnie najbardziej ciągnie do RE5 z powodu dalszej fabuły RE(co jak co ale jak dla mnie jest jedną z najlepszych - btw RE4 też ma nawiązania do fabuły gdzie nawet jest zaprezentowany Wesker i dość narzuca właśnie powiązana do RE5 która toczy się właśnie po 4-ce :-> a chodzi dokładniej o tryb Asigment Ada). Sterowanie jak dla mnie jest świetne(ale tylko Type A) bo to stary dobry RE4 prawie jak na GaCku(prawie robi wielką różnice ;p).

 

Zaś jeśli jeszcze chodzi o realizm o którym pisał Butcher, hm.....szczerze nigdy na to nie patrzyłem w serii RE, bardziej stosowałem się automatycznie do światka RE i może dlatego do dziś nie denerwują mnie w nim mało realistyczne wchodzenie po schodach czy sztampowe machanie nożem, fakt fajnie jest zobaczyć w niektórych grach jak jest to dopracowane(vide GTA,Shenmue - choć pomimo swego wieku dobrze jest to zrobione) bo jeżeli miałbym tak patrzeć to tak samo można się przyczepić do Halo,GOW'a a nawet Mirror's Edge, bo właśnie uważam że wiele gier nie sili się na realność a i narzuca swojeze prawa, bo może też od tego uważam są shooter'y w normalnych realiach czy coś. Do wielu gier się właśnie można tak przyczepić że nie są realistycznie i na poletku pozostanie naprawdę mało gier.

 

Ja tam swojego zdania nie zmienie, liczę że RE5 pokaże jednak miejscówki w których człowiek poczuje się jak w domu.

Co-op naprawde daje rade jednak wtedy nie jest wogóle straszny a tym bardziej się przekonałem gdy grałem z kumplem który nigdy nie przeszedł żadnego RE(nawet 4-rki) bo się bał, teraz przez co-opa i przez lokacje nie ma wogóle o tym mowy. Cóz jedynie pozostaje poczekać na premiere.

Opublikowano

a ja nie chce coopa, nie mam czasu zeby sie z kumplem ustawiac i grac, a dodatkowa postac biegajaca mi przed ekranem mnie tylko bedzie denerwowac, wole sam sie przedzierac przez gre. Po udanej 4 czesci liczylem bardzo na residenta 5, jednak po demku wiem, ze nawet jak stanieje to nie kupie. Dodatkowa postac jeszcze perzboleje, ale sterowanie najbardziej mnie dobilo, spowodowalo ze w demie zamiast grac i czerpac przyjemnosc, po prostu zaczelem sie meczyc. Do tego beznadziejny niepotrzebny nozyk(do czego on sluzy??), no i akcja dzieje sie w dzien w Afryce...to juz totalne przegiecie i zero klimatu.

Opublikowano

A ja wypowiem swoje w 100% subiektywne zdanie-otóż tak: po demie sądzę, że piątka nie dorasta czwórce do pięt pod względem klimatu(jasne miejscówki do mnie nie przemawiają), gameplay'owo to co sprawdzało się kilka lat temu w RE4 dziś mi się już nie podoba, a wręcz odrzuca(sterowanie) i do tego mam wrażenie, że strzelam do chodzących, rozmiękłych kostek masła a nie do ludzi- nie czuć mocy broni. Ale kiedyś i tak zagram :)

Opublikowano (edytowane)

@Fisiu

 

Ogolnie przestraszyc kogos majacego wiecej niz 10 lat jest ciezko...

 

 

Edytowane przez Gość
Opublikowano
Butcher: Te "archaizmy" to część RE5 i pomysł na GRĘ. To nie ma być odzwierciedlenie rzeczywistości. Jeśli ich pomysłem na grę, było by robienie jej możliwie jak najbardziej realistycznej z zombiakami, to gra równie dobrze mogła by się nazywać "ZOMBIE 3D VIRTUAL", bo "Resident Evil" już nie bardzo.

Gra jest kultowa, więc moim zdaniem mać prawo do tego żeby lecieć trochę takimi archaizmami.

 

sorry ale tu nie chodzi o to zeby gra byla realistyczna tylko o wygode

czemu musze sie uzerac z interfejsem jak chce oddac snajperke lasce??? w halo 3 dalo sie to zrobic jednym przyciskiem

walka w ciasnych przestrzeniach to jakis koszmar - chris woooooolllllnnnnoooo celuje a uderzenia z piachy to random

capcom mowil ze re5 to mial byc re4 na sterydach - taki szybszy, z wiekszym powerem - szkoda ze zapomnieli o przyspieszeniu bohatera

Opublikowano

wedlug mnie jest swietny ten resident design tego kata i wogóle ,tylko sterowanie:( ten randomowe uderzenia raz sie pokaze ze mozna a raz nie, to ze nie ma przewrotu wprzod tyl to jest straszne, a gralem w to demo po dmc 4 wiec moze za duzo wymagam;)

Opublikowano

Ja podszedłem do dema 3 razy i juz mi wystarczy.Nie moge jakos przyzwyczaic sie do topornego jak dla mnie sterowania - probowalem wszystkich konfiguracji i nie znalazlem nic wygodnego dla siebie.Moze jeszcze co-op sprobuje ale poki co jestem zawiedziony czego zaluje bo ten tytul znajduje sie na mojej wiosennej liscie zakupow.Chyba odpuszcze premiere.

Opublikowano

Kaman, Panowie o czym my tu w ogóle prawimy. O to właśnie chodzi w serii RE. Inne sterowanie, brak jednoczesnego strzelania i biegania to nie żadne archaizmy. To po prostu STYL tej gry. To tak jakby Pac-Manowi odebrać możliwość skręcania tylko w lewo czy wprawo i dać dodatkowo jeszcze na ukos albo w wyścigach Ridge Racer wrzucić na siłę realistyczny styl jazdy i tunning bo teraz wszystkie gry samochodowe takowy muszą posiadać (kto choć przez chwilę miał styczność z tą typowo arkadową serią wie o czym mówię). Nie róbmy ze wszystkich gier na siłę realizmu i wygody bo niebawem wszyscy będziemy grali w klony nowego PoP, gdzie gra wygląda co prawda bardzo ładnie ale przechodzi się sama ...

Opublikowano

Gadacie bzdury. Od razu sterowanie nie pasuje bo ktoś tak powiela ten temat tutaj i leci kretyńska opinia. Intuicyjne jak cholera. Polecam odpalić drugą mapkę i poćwiczyć na standardowych ustawieniach. Dla mnie to GoW. Na krzyżaku zmiana broni, przeładowanie pod LT+A, pod Y menu podręczne bez zatrzymywania gry. Świetna sprawa.

Snajpa rządzi w tej grze.

 

Byłem sceptycznie nastawiony ale cholera dałem jej szanse znowu po grudniowym demku i złapałem bakcyla. Chcę rzezić z kumplem na live. Będzie bomba.

Opublikowano

charlesz - trzeba isc do przodu z czasem.

Niby ma byc te nowe sterownanie tylko ciekawe jak ono bedzie wygladalo. Do przyciskow to bez problemu sie przyzwyczaji ale do zagran typu odbiegnij kawalek, szybko obrot o 180 stopni, wyciagnij bron, ciachamy nozem a raczej scyzorykiem, <zombie blisko>, odbiegamy,itp To ze dali laske do gry troche psuje coop gdyz tylko ona moze z pomoca kolesia przeskoczyc - odwrotnie nie daloby rady ;) - wiec ten kto gra laska zawsze bedzie tym co robi cos z pomoca Leona (chyba ze to jakis rozwiaza inaczej). Normalnie to by bylo "ja teraz skacze bo mam karabinek i znam fajny sposob" "teraz twoja kolej, ja mam malo hp".

Opublikowano (edytowane)

Właśnie wczoraj grałem z Fistachem i to Sheva kucnęła do pomocy przy wyskoku, jednak nie sprawdziliśmy tego bo wysłałem Fisia na zwiady a sam zostałem na miejscu. Muszę to zbadać.

 

Nie ma co się gorączkować. Jeśli ktoś oglądał jak się przechodzi na czas RE 4 ten widział w jak łatwy sposób ominąć ataki przeciwników. Tutaj jest podobnie. Kwestia wprawy. I zgodzę się z innymi, takie sterowanie ma być. Innego w tej grze nie widzę, po prostu.

Edytowane przez il capitano
Opublikowano (edytowane)
Butcher: Te "archaizmy" to część RE5 i pomysł na GRĘ. To nie ma być odzwierciedlenie rzeczywistości. Jeśli ich pomysłem na grę, było by robienie jej możliwie jak najbardziej realistycznej z zombiakami, to gra równie dobrze mogła by się nazywać "ZOMBIE 3D VIRTUAL", bo "Resident Evil" już nie bardzo.

Gra jest kultowa, więc moim zdaniem mać prawo do tego żeby lecieć trochę takimi archaizmami.

 

sorry ale tu nie chodzi o to zeby gra byla realistyczna tylko o wygode

czemu musze sie uzerac z interfejsem jak chce oddac snajperke lasce??? w halo 3 dalo sie to zrobic jednym przyciskiem

walka w ciasnych przestrzeniach to jakis koszmar - chris woooooolllllnnnnoooo celuje a uderzenia z piachy to random

capcom mowil ze re5 to mial byc re4 na sterydach - taki szybszy, z wiekszym powerem - szkoda ze zapomnieli o przyspieszeniu bohatera

Nie no, rozumiem, że można narzekać na sterowanie (że nie można chodzić i strzelać), ale zrozumiem to tylko przy pierwszym podejściu.Przy koljnych podejściach ANI razu nawet nie pomyślałem ''dlaczego nie da się strzelać i chodzić jednocześnie?''.Gra jest skonstruowana w taki sposób, że stanie i strzelanie w najmniejszym stopniu nie przeszkadza w w grze.Idzie wieśniak, strzelasz mu w głowe, podbiegasz walisz go w pape, on pada na cycki, jeśli nie całkiem zdycha to sprzedajesz mu jeszcze buta na jape i po nim.Zadnego randomu tu nie ma (nie wiem gdzie Ty tu znalazłeś random).Jeżeli trafisz wieśniaka w twarz jednym celnym strzałem w główkę to on łapie się za twarz, a Ty wtedy możesz lać go w mordę.Za każdym razem bez żadnego wyjątku po strzale pistoletem w twarz masz opcje lania po ryju poprzez wciśnięcie ''X'', demo przeszedłem z 10 razy więc nie biorę tego z powietrza.Skończ więc bredzić i naucz się celować albo idz pograj w gearsy jak chcesz choidzić i strzelać.

Mechanika w nowym Residencie jest archaiczna z tym się zgodzę, ale ta archaiczność wcale nie psuje gameplayu, który jest po prostu wyśmienity.Sam klimat wg. mnie lepszy był w ''czwórce'', te wioski skąpane w kolorkach jesieni miały swój klimat, a Afryka aż takiego klimatu nie ma, ale dramatu nie ma.Drugą rzeczą która mi się nie podoba jest koleś w czarnym płaszczu i oklularach przeciwsłonecznych (można go zobaczyć w filmiku do ściągnięcia z marketplace ''RE5 movie from TGS'' chyba się nazywa), gość wygląda i zachowuje się jak neo z matriksa i po prostu mi nie pasuje w residencie, co to matriks vs. rsident??? ;) )No ale mówiąc szczerze fabuła w tej grze mnie zbytnio nie interesuje, a to co mnie interesuje jest świente (gameplay), wię nie mogę się już doczekać.

Edytowane przez 44bronx
Opublikowano

signap - e tam z duchem czasu ... to proszę mi wytłumaczyć dlaczego w najnowszej odsłownie Street Fighter nie będzie pełnego widoku 3D ? Dlaczego twórcy nie pójdą z duchem czasu tak jak chociażby w Mortal Kombat. Hę ?

 

Sam sobie odpowiem. Bo tak jest lepiej. Niektóre stare rozwiązania są idealne takie jakie były i nie można ich na siłę zmieniać. W przypadku RE jest dokładnie tak samo.

 

Opublikowano (edytowane)
signap - e tam z duchem czasu ... to proszę mi wytłumaczyć dlaczego w najnowszej odsłownie Street Fighter nie będzie pełnego widoku 3D ? Dlaczego twórcy nie pójdą z duchem czasu tak jak chociażby w Mortal Kombat. Hę ?

 

Sam sobie odpowiem. Bo tak jest lepiej. Niektóre stare rozwiązania są idealne takie jakie były i nie można ich na siłę zmieniać. W przypadku RE jest dokładnie tak samo.

chłopaczyna ma stuprocentową rację.Pewnie jakby zmienili sterowanie to byłoby gadanie typu ''eeee teraz to juz ten resident sie jak gearsy zrobil, słaby jest...''.Pewnie tak by to wyglądało.

 

signap - gratuluje cierpliwości jak używasz noża w residencie do ciachania wieśniaków, tak się składa, że noż w residencie jest tylko do rozwalania skrzynek i beczek żeby nie tracić na nie amunicji, do zabijania wiesniaków służy broń palna i pieści nic więcej nie potrzeba, a juz napewno nóż nie jest do tego potrzebny...

Edytowane przez 44bronx
Opublikowano
signap - e tam z duchem czasu ... to proszę mi wytłumaczyć dlaczego w najnowszej odsłownie Street Fighter nie będzie pełnego widoku 3D ? Dlaczego twórcy nie pójdą z duchem czasu tak jak chociażby w Mortal Kombat. Hę ?

 

Sam sobie odpowiem. Bo tak jest lepiej. Niektóre stare rozwiązania są idealne takie jakie były i nie można ich na siłę zmieniać. W przypadku RE jest dokładnie tak samo.

 

No a ja uważam, że RE to pierwsza gra w kolejce do zmiany sterowania. ;) Ta toporność i anemiczność animacji, ruchów, strzelania, celowania jest nie do zniesienia. To samo siła broni, tragedia, zero poweru. Szczerze mówiąc, to nowy RE, cały mi nie podszedł(mowa o demie). No nie licząc grafiki, bo ta stoi na wysokim poziomie, ale to jest akurat dla mnie najmniej istotny element.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...