TheBesTia 11 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Osobiście proponowałbym coś na wzór L4D . Przyspieszyć głównego bohatera , a razem z nim zombiaki . Co za tym idzie pomnożyć ich razy dwanaście i ograniczyć żywotność do 1-2 kulek , specjalnych w postaci kata i idioty z piłą już mamy , więc nic dodać nic ująć. Ale by się działo :pifpaf: ... tylko jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić !?! :lol3: Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Nie wiadomo ile ludzi by marudziło na sterowanie, czy inne rzeczy, to ja i tak się będę świetnie bawił przy tej pozycji. Gra ma potencjał. Szczególnie przy grze w COOPie. Co więcej - Dla mnie to że gra nie będzie miała takiego samego sterowania jak w innych grach, to jest zaliczane tylko na plusów, bo nie będzie nudna. Nie chce kolejnej głupiej strzelanki z takim samym sterowaniem, w którą się gra w taki sam sposób jak poprzednie. Chce tej specyfiki Residenta. Co do randomowych uderzeń to raczej niema czegoś takiego. Trafisz ładnie w głowę - Masz możliwość wykorzystania uderzenia. Nie miałem z tym problemu. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Jaka randomowość? gość się chwieje w charakterystyczny sposób, podchodzisz i podbródkowy. Gość z maczetą klęknie, to też podbiegasz i wiadomo co. Jest wesoło. Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) signap - e tam z duchem czasu ... to proszę mi wytłumaczyć dlaczego w najnowszej odsłownie Street Fighter nie będzie pełnego widoku 3D ? Dlaczego twórcy nie pójdą z duchem czasu tak jak chociażby w Mortal Kombat. Hę ? Sam sobie odpowiem. Bo tak jest lepiej. Niektóre stare rozwiązania są idealne takie jakie były i nie można ich na siłę zmieniać. W przypadku RE jest dokładnie tak samo. chłopaczyna ma stuprocentową rację.Pewnie jakby zmienili sterowanie to byłoby gadanie typu ''eeee teraz to juz ten resident sie jak gearsy zrobil, słaby jest...''.Pewnie tak by to wyglądało. signap - gratuluje cierpliwości jak używasz noża w residencie do ciachania wieśniaków, tak się składa, że noż w residencie jest tylko do rozwalania skrzynek i beczek żeby nie tracić na nie amunicji, do zabijania wiesniaków służy broń palna i pieści nic więcej nie potrzeba, a juz napewno nóż nie jest do tego potrzebny... Spoko chłopaki może macie rację, ale... Gra nie ma żadnego samouczka, który by mówił że należy kogoś trafić w głowę, a potem podbiec i go uderzyć, a potem znowu się cofnąć i tak w kółko... Każdy ZWYCZAJNY GRACZ, który nie jest weteranem RE4, ma prawo myśleć, że jak mamy pistolet to głównie nim powinniśmy zabijać zombie, zwłaszcza że wydaję się oczywistym, że powinniśmy starać się ich trzymać jak najbardziej na dystans, a co najwyżej jak nam się ammo skończy to wtedy używać noża. W końcu skoro jest tutaj obecny (chodzi mi o nóż) jako pełnoprawna broń, z możliwością precyzyjnego celowania itp. itd. to chyba ktoś ma prawo pomyśleć że służy do walczenia... Zwłaszcza że na zdrowy rozsądek nóż powinien być czymś dużo mocniejszym i groźniejszym od "kopniaka z półobrotu" (chyba że w wykonaniu Chuck'a Norris'a ). Jeśli nóż ma służyć tylko do rozwalania beczek, to dlaczego obsluguje się go podobnie jak broń palną zamiast przygotować jakąś bardziej efekciarską animację pod jakimś zwykłym przyciskiem, chociażby kontekstowym (jak otwieranie drzwi czy jakiś skrzynek itp. w tej czy innej grze)? Choćby tak jak się otwiera skrzynki w Ninja Gaiden - wyglądałoby to dużo ciekawiej, efekciarsko a do tego byłoby 100 razy wygodniejsze... Jak dla mnie nie była nigdy problemem niemożność równoczesnego chodzenia i strzelania... Problemem jest choćby to jak nieprecyzyjne jest celowanie - z powodu dziwnego laserowego celownika i ułożenia kamery dopóki nie będzie czerwonej kropki na zombiaku to nie wiemy czy celujemy metr od niego czy tylko 10 cm. Widok FPP (jak w MGS) albo ujęcie bezpośrednio z nad ramienia (jak w SC) zdecydowanie poprawiłoby tutaj sytuację. Tak samo wspomniana ilość naboi które trzeba wpakować w zombie żeby padł jest równie frustrująca jak i odbierająca całą przyjemność ze strzelania (czuje się jakbym strzelał z BB Gun w Fallout 3). Dziś przetestuję te "właściwe" sposoby na granie w RE i się podzielę wrażeniami. Nawet jeśli one faktycznie sprawią że granie będzie dawało dużo więcej satysfakcji to dalej uważam, że jest to pomyłka - bo pomyłką jest robienie gry w którą trzeba grać w maksymalnie nieintuicyjny i nie oczywisty sposób, nawet jeśli to może być przyjemne... Tak samo jak cała ta sprawa z nożem, podbieganiem do zombiaków, czy mechaniką w stylu obrót 180 ucieczka, obrót strzał, obrót ucieczka... Taki MGS4 też ma trudne, nieintuicyjne sterowanie - MGS daje jednak dużo większą swobodę działania, dużo większe możliwości, do tego gracz od początku wie jak powinien starać się grać i co w tym chodzi... Nawet jeśli z początku może mu to nie wychodzić, to wiadomo do czego należy zmierzać... Tutaj niestety tak nie ma... A chyba trudno liczyć by każdy zawiedziony gracz miał czas i ochotę szukać na forach co robi źle że gra mu się wydaje taka beznadziejna, kiedy inni ją chwalą... Edytowane 30 stycznia 2009 przez PePeP Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) Szczerze mówiąc to te samouczki mogliby w końcu usunąć z gier. Ewentualnie zawsze wrzucać opcję - włącz/wyłącz. To tylko demko, zresztą lepiej łapać te zagrania przez przypadek, doświadczenie - zginąłem, to może inaczej spróbuję. A w większość gier są te przeklęte tutoriale. Ja, będąc graczem od 18 lat niezbyt potrzebuje żeby mnie wdrążać w grę. Robi się to intuicyjnie. "Masz te parę guzików na krzyż na padzie, więc ich użyj" Edytowane 30 stycznia 2009 przez il capitano Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) signap - e tam z duchem czasu ... to proszę mi wytłumaczyć dlaczego w najnowszej odsłownie Street Fighter nie będzie pełnego widoku 3D ? Dlaczego twórcy nie pójdą z duchem czasu tak jak chociażby w Mortal Kombat. Hę ? Sam sobie odpowiem. Bo tak jest lepiej. Niektóre stare rozwiązania są idealne takie jakie były i nie można ich na siłę zmieniać. W przypadku RE jest dokładnie tak samo. Masz racje - pewne elementy musza zostac pierwotne - bijatyki w 3d nie sa fajne. Ale RE5 powinno pojsc krok dalej i troche dac dynamiczniejsze - Dead Rising mial podobne sterowanie, mi sie ono kompletnie nie podobalo - horda zombie cie atakuje a ty musz stac w miejscu by strzelac (jesli DR2 bedzei mialo te same sterowanie to tylko demo sprawdze z ciekawosci)... Cover do fpsow sie nie nadaje - Bond czy Vegas - lepiej to wyglada w grach tpp. Edytowane 30 stycznia 2009 przez signap Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Moim zdaniem nadaje. Dobrze był wykorzystany np. w BiA. Tyle, że cover system w RE się nie sprawdzi. Zombie mają Cię otaczać, a gracz nerwowo biega po mapie aby znaleźć choć chwilę na oddanie celnego strzału, jakaś beczka, apteczki, amunicja, barykadowanie się, etc. Cover sprawdza się właśnie w GoW, BiA, Ghost Recon. W tytułach w których przeciwników masz przeważnie przed sobą, a nie dookoła. Typowe szynówki - znów kłaniają się Girsy. Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Oki trochę pograłem w RE5 według porad "weteranów" i gra stała się dużo przyjemniejsza, chociaż do intuicyjności i wygody dalej sporo brakuje... Wkurzają dalej 2 rzeczy: po pierwsze ten sam przycisk odpowiada za dobijanie wrogów jak i za podnoszenie przedmiotów czy otwieranie drzwi w związku z tym zdarzało mi się już, że mój bohater zamiast dobić zombiaka podniósł coś z ziemi, po drugie przy defaultowej konfiguracji bieganie jest na A, a dobijanie na X co nie jest zbyt wygodne bo kciuk musi co chwile latać z X na A i z powrotem. Ale nie jest źle. No i co-op daje dużo frajdy... Wychodzi na to że jednak kupie pełną wersję, jak już bedzie w normalnej cenie... Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 A w GoW masz dobijanie pod X, Y i B. Jakoś ludzie żyją. Szukacie dziury w całym. Tak jakby każda gra oferowała sterowanie które już znacie zanim gra wyjdzie. Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Co do sterowania to masz racje, oby to poprawili. Demo średnio mi się spodobało, grafy też lepszej się spodziewałem... Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Co do sterowania to masz racje, oby to poprawili. Demo średnio mi się spodobało, grafy też lepszej się spodziewałem... Grałeś w poprzedni części RE że narzekasz na sterowanie? Jest w miare, tak jak w poprzednich częściach, tylko że kamera zza pleców i ciężej ogarnąć wszystko. Lepszej grafiki? Kup sobie PCta za 3 kafle, na rok starczy... Dla mnie jedna z najlepiej wyglądających gier na Xa. Edytowane 31 stycznia 2009 przez Fisiu Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Co do sterowania to masz racje, oby to poprawili. Demo średnio mi się spodobało, grafy też lepszej się spodziewałem... Grałeś w poprzedni części RE że narzekasz na sterowanie? Jest w miare, tak jak w poprzednich częściach, tylko że kamera zza pleców i ciężej ogarnąć wszystko lol co to za argument w ogóle? Sterowanie dobija i tyle, ciężko się gra, strasznie nienaturalnie. Nie przypominam sobie gry, w której tak ciężko by się grało przez sterowanie. Jak ktoś nie jest fanem i nie grał w poprzednie części to nie może krytykować sprawy która ewidentnie leży w tym tytule? Ale grafa jest cholernie dobra, zwłaszcza postacie są bardzo dopracowane; dlatego rzeczywiście nie ma co narzekać bo RE5 to jedna z najlepszych graficznie gierek na x'a. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) To trzeba mieć arcy talent aby nie poradzić sobie ze sterowaniem w tej grze. Banał jakich mało. Już mnie nie dobijacie z tym sterowaniem jeno przysiądźcie do jasnej anielki. Bluzgacie a nie potraficie kilku guzików przytrzymać? w takim razie np. Fifa09 powinna znaleźć się na samym dnie jeśli chodzi o sterowanie. Tam jest dopiero hardkor dla leniwca. Edytowane 31 stycznia 2009 przez il capitano Cytuj
Gość Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Sterowanie bylo slabe w 1, 2, 3 i wynalazkach na NGC. 5 oferuje wygodny sposob sterowania, zaczerpniety z 4. Nie mozesz chodzic i strzelac, coz taka konwencja. DO innnych rzeczy nie mam zarzutow zadnych, otocza cie zombie to mozesz im poprzez qte wyplacic z polobrotu i po klopocie. To nie girsy. Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Najgorzej to chyba wypada walka nożem, typ stoi i macha i nic więcej, przecież to idiotyczne wręcz... Nie wiem, do mnie to jakoś nie przemawia, że jak wyskakuje twardy przeciwnik to się oddaje kilka strzałów i ucieka, on dobiega i tak w kółko. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) To mieli zrobić jak w ostatnim Turoku? gdzie gostek wywija nożykiem i kroi te niewinne jaszczurki jak pajde chleba nie wysilając się za bardzo. Może akcje jak z filmu gdzie rzucają nożami ze slołmołszyn. Przecież to była padaka. Nóż w RE jest do czego innego. W której części był bardzo użyteczny? Raczej do dobicia leżącego a od czwórki bo beczek i innego syfu w którym znajduje się ustrojstwa. Ja chce strzelać. namachałem się bronią białą w obu częściach NG. Edytowane 31 stycznia 2009 przez il capitano Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Twardy przeciwnik? a wiesz jacy "twardzi" będą dalej? masz już grę? W "czwórce" byli genialni bossowie wymagający sposobu więc i w tu będą. Cytuj
Gość Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Noz jest do rozwalania skrzynek ;]Co do motherfuckerow, to tak jak z zakapturzonym typem w demku, strzal z shotguna, podbiegasz wciskasz button i ogladasz ogladasz scenka; tak kilka razy i po sprawie. Po co ci noz? Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Khyrwa, jak z jakimiś fanbojami. Nie nie mam gry, nie wiem co będzie dalej. Wyrażam tylko swoją opinię, piszę co mi nie przypadło do gustu. Nie mówię przecież, że jest do bani. Ale są elementy, które mi w demie mocno przeszkadzały - tj. archaizmy z poprzednich części. PS. Po co mi nóż? No nie wiem, skoro jest tak wyeksponowany na postaci, to chyba do czegoś powinien służyć? Edytowane 31 stycznia 2009 przez TheAceOfSpades Cytuj
Gość Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) To nie sa archaizmy, tylko przyjety model sterowania, nie wyobrazam sobie jak mogliby to zrobic inaczej nie tracac feelingu serii. Zastanow sie Tomasz czasami i nie kompromituj sie na forach internetowych lol. Sluzy do rozwalania skrzynek, co by nie marnowac na to amunicji. I jak czlowiek zechce, to moze czarnucha nim pociac. Edytowane 31 stycznia 2009 przez Gość Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Bo mnie podoba się sterowanie i jestem nazwany fanbojem. Idź na grzyby, dobrze Ci wyjdzie. Zmieniłem zdanie bo tylko świnia tego nie robi, a że uparty jestem to dałem RE 5 drugą szansę, w chwili obecnej wyłożyłbym 2 paki za tą grę. Ktoś sprawdzał czy Sheva też może pomagać Chrisowi w dostaniu się na inny teren? Ktoś chętny na coopa? Edytowane 31 stycznia 2009 przez il capitano Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 A to jakiś ogólnie przyjęty dogmat, jak ma ta seria wyglądać? Tzn. że wg. was w serii RE nie może dojść do jakichś konkretnych zmian? "Bo mnie podoba się sterowanie i jestem nazwany fanbojem." Tak samo z twojej strony, ktoś pisze że mu sterowanie nie pasi a ty że "bluzga". Odmienne zdanie, tyle. Nie ma co się spinać. Żeby było jasne, takie są moje odczucia po krótkiej zabawie z wersją demo. Możliwe, że jak dokładniej przysiądę, to zmienię zdanie. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Polecam wziąć do ręki Beryla, chodzić, jednocześnie strzelając. O snajpie nie wspominam. Wiem, że to gra ale dla mnie bardziej realna, nawet strzelanie z Beretty wymaga przyjęcia odpowiedniej pozycji, dla mnie tutaj jest w miarę "realnie". Ja wiem, że zaraz się znajdą tacy co mieli styczność z bronią i trzymali ją jak nygusy z czarnej dzielnicy Niu Jorku. Nie pojmuję nadal jak sterowanie w tej grze jest dla Was trudne. To samo co w innych strzelankach, no. Edytowane 31 stycznia 2009 przez il capitano Cytuj
ColdWhisper 0 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Co wy wszyscy macie tak do tego sterowania? Mi się gra świetnie. Zresztą RE bez tego sterowania, nie byłby już Residentem. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Cobic widze ze twoj stosunek do gry zostal odwrocony w fazie . Mogliby dodac powolne poruszanie sie podczas strzelania lub strzelanie na slepo bez dokladnego przycelowywania - nawet w biegu - tak jak np w Gyrosach - oczywiscie wszystko kosztem drastycznej utraty precyzji. Ale taki stan rzeczy jaki jest moge jak najbardziej przelknac, na poczatku z demkiem tez mialem trudnosci, ale jednak cos we mnie zostalo z tego RE4 ktorego wymasterowalem do suchej nitki i w kilka minut odnalazlem sie na padzie totez zaczalem robic tym murzynom tam niezla dyskoteke. Edytowane 31 stycznia 2009 przez komar737 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.