Opublikowano 31 stycznia 200916 l Mówiłem, pojechałem demo na początku, nie podeszło. Nie wiem, może nie mój dzień był. Ale teraz właśnie jak mówisz. Czwórka wyssała ze mnie sporo życia jak i kartek z kalendarza a kumpel nie mógł się doczekać aż mu oddam Gacka. Nie przeszkadza mi już nic, klimacik jest za(pipi)isty a coop będzie esencją tej części. Edytowane 31 stycznia 200916 l przez il capitano
Opublikowano 31 stycznia 200916 l Jeju, tak czytam co niektóre duszyczki tu wypisują to śmiać mi się chce...Najlepsi są Ci co cały czas chcą walczyć tym nożem Dlaczego tak uparliście się na ten nożyk?Zainwestujcie może w DMC4 albo NG2 tak dużo będziecie kroić ''nożykami'' Jak już napisałem wcześniej kosa służy do rozwalania beczek i skrzynek po to by nie tracić na nie kul, dobijanie czarnuchów kosą też jakieś mało pomysłowe wystarczy podbiec do leżącego i wcisnąć ''X'' - nygy już nie wstanie.No ale ktoś się wytłumaczył dlaczego używa noża - bo brakuje mu amunicji...Jakim sposobem może Ci zabraknąć amunicji??W sumie jeżeli strzelasz wieśniakom po brzuchach no to może Ci jej zabraknąć...Spróbuj to załatwić w inny sposób - strzelaj w głowe!Wtedy będzie jeden strzał potrzebny na jednego czarnuszka i albo mu spadnie główka i padnie na glebe, albo złapie się za pyszczek Ty wciśniesz ''X'' i go też już nie bedzie.Cała filozofia. P.S.Prawie bym zapomniał - ktoś napisał, że denerwuje go sterowanie bo musi wciskać ''A'', a pózniej ''X'' i to jest strasznie męczące...Człowieku co Ty wogóle wypisujesz??Jak nie chcesz wciskać guzików to kup sobie Wii (pipi)!!!!!!
Opublikowano 31 stycznia 200916 l maly tips:P wcisnas lewa gałke i dac do przodu i tez biegniemy bez trzymania a:P
Opublikowano 31 stycznia 200916 l Nie pojmuję nadal jak sterowanie w tej grze jest dla Was trudne. To samo co w innych strzelankach, no. Sterowanie jest ok, gorzej z celowaniem/strzelaniem czy chodzeniem
Opublikowano 31 stycznia 200916 l Jeżeli masz problem z celowaniem to raczej miej pretensje do siebie, a nie do twórców bo to przecież nie oni nie moga wycelować tylko Ty.Ja problemów z celowaniem nie mam.
Opublikowano 1 lutego 200916 l Po odpaleniu demka zauważam dużo nawiązań do poprzednich części. Problemów ze sterowaniem nie zauważam, jedynie trochę szybciej mogła by się postać obracać podczas namierzania z pistoletu, reszta jest jak w poprzednich residentach, więc ci którzy grali w poprzednie edycje nie powinni mieć problemów. Pomysł z CO-OP jest genialny bardzo mi się podoba i wnosi świeżość. Ciekawe jak się będzie grało na split screenie, i online. Trzeba to przetestować, chyba że już ktoś grał? Minusem dla mnie jest ta Afryka, jednostajny klimat, domki, liście, i szelesty, w kółko to samo. Otoczenie na minus. Wydaje mi się że Dead Space zgniata Residenta klimatem. Mimo wszystko i tak kupie RE5 z względu właśnie na Co-Op i że to w sumie stary resident w nowych szatach graficznych.
Opublikowano 1 lutego 200916 l To tylko demko. Pamiętam jak grałem w RE4 - też myślałem, że akcja toczyć się będzie tylko na tej wiosce. Moje obawy obaliły kolejne godziny spędzone z gra. Wątpię aby było jednostajnie.
Opublikowano 1 lutego 200916 l W dawnych infach o grze Capcom przebakiwal cos o tym ze temperatura (goraco i zimno) bedzie miala kluczowe znaczenie w 5... osobiscie bardziej wolalbym klimat The Thing w jakiejs opuszczonej, zasypanej sniegiem bazie.
Opublikowano 1 lutego 200916 l O racja, zapomniałem. To może być niezły patent. Liczę na to, że RE5 wcale nie będzie zwykłą strzelanką. No chyba, że zamiast tych temp. wrzucili po prostu Shevę aby gracze zapomnieli o pewnych obietnicach. Kto wie. Edytowane 1 lutego 200916 l przez il capitano
Opublikowano 1 lutego 200916 l Nawet jeśli tak jest, nie można zarzucić że źle pomyśleli. Przykrywka niezła i w prezencie Co-op, to już w ogóle majstersztyk. Ale to tylko nasze Wyobraźnie, choć Kto wie. Edytowane 1 lutego 200916 l przez XM1014
Opublikowano 2 lutego 200916 l online jest swietny tylko w drugiej misji trafilem na jakiegos niezorientowanego co to za gra.ale po wyjsciu i wejsciu spowrotem jux mialem normalnych ludzi i online fajny. tylko jest taki potężny minus a mianowicie jesli zombie jest blisko to niema go jak odrzucic ten x pokazuje sie czasem i to bez uzasadnionego powodu. gdyby dodali takie cos jak ma ten z dead space ten zamach , to by nie bylo problemu z tymi co podeszli blizej
Opublikowano 2 lutego 200916 l grafika ładna, sterowanie z poprzedniej dekady i niezniszczalna kukurydza ale i tak chcę w to zagrać btw Sheva czy jak jej tam to dobry patent aby wszyscy co zarzucali RE5 rasizm mogli pójść i się wypałować na dziko
Opublikowano 2 lutego 200916 l @CODENAME 47 Zauważyłem, że X pojawia się np. kiedy strzelisz zombiakowi w rękę, a on z bólu się za nią złapie. Z panem toporem jest natomiast tak, że kiedy mu w głowę strzelisz, a on padnie na kolana no wtedy możesz mu sieknąć Xem uppercuta. P.S. Widzieliście okładkę RE5 w Sklepie PSX'a? Jeżeli jest to oficjalna, europejska okładka, to w końcu mamy najlepszą Edytowane 2 lutego 200916 l przez ColdWhisper
Opublikowano 2 lutego 200916 l sciagnalem sobie demko, grafa extra tylko ze sterowanie jakies takie z dupy i za duzy kociol z tymi murzynami btw jak ktos chce zagrac onlajn w coopie to dajcie znac, bo nie ma jakos chetnych ;p
Opublikowano 2 lutego 200916 l Capcom potwierdziło sterownia z Gears Of War ,będzie można chodzić i strzelać.
Opublikowano 2 lutego 200916 l Heh, w sumie to obadałem porządniej demo i idzie się przyzwyczaić do tego sterowania; ale jak mają zamiar poprawić ten element to tym lepiej.
Opublikowano 2 lutego 200916 l w RE4 tak bardzo nie przeszkadzalo mi to,ze nie mozna sie poruszac i strzelac,ale w 5 juz mnie to troche wku,rwia moze dlatego,ze ostatnio katowalem girsy i dead space. o straszniu to nawet mowy nie ma ;/ co to za pomysl zeby robic horror w poludnie?
Opublikowano 2 lutego 200916 l A co boisz sie ciemności? Klimat zaszczucia jak sie potrafi to można osiągnąć nawet w południe. Graficznie i stylistycznie przekonałem sie do tej gry. Coop wypada bardzo pozytywnie, grałem z kumatymi ludźmi którzy nie ukrywam nie raz pomagali mi bo z serią RE od dawna nie miałem doczynienia. Duże nadzieje pokładam w tym nowym "Gearsowym" sterowaniu, zobaczymy jak sie to sprawdzi <czyma kciuki>
Opublikowano 2 lutego 200916 l na pewno bardziej ciemnosci niz dzikich murzynow biegajacych po wsi o 12 w poludnie
Opublikowano 2 lutego 200916 l Wydaje mi sie ze sterowanie w RE4 mało komu wtedy przeszkadzało. Ale czasu były inne. Teraz faktycznie to zaprezentowane w demie wydaje sie toporne i mało intuicyjne. Sterowanie "ala Gears'y", to dzisiaj norma w grach tego typu (nie wiem czemu ludzie ciągle doszukują się w tej grze horroru - to jest normalny shooter/przygodówka by Capcom. RE4 kogoś przestraszyło?) i nikt mi nie wmówi, że w przypadku RE jest lepiej tak jak do tej pory, bo jest "inaczej/specyficzniej". Phi. Inaczej nie znaczy lepiej. Dobre zagranie ze strony Capcom. Chociaż ja bym i tak tę grę pewnie kupił
Opublikowano 2 lutego 200916 l A mi sterowanie nie przeszkadza . Powiem więcej, bardzo mi się podoba(jak dla mnie, jest wygodne) i nie podoba mi się propozycja dania do tej gry sterowania z GoW'a. To może niech od razu jeszcze dadzą Locustów? I mam gdzieś, że czasy się zmieniają. Niektórym grom wychodzi to na plus, niektórym niestety na minus. Ale cóż Live is brutal:/
Opublikowano 2 lutego 200916 l Nie będzie chodzenia i strzelania w RE5 - http://www.capcom-unity.com/kramez/blog/20...resident_evil_5
Opublikowano 2 lutego 200916 l Dla tych co znają język angieski niestety mój jest kulawy. http://xboxspot.pl/Aktualnosci/5088,0,Bieg...i_strzelaj.aspx źródło Xboxspot
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.