Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Mam problem a nie mam czasu szukać , jak pokonać tego kolesia na końcu w tym hangarze ?
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Zgaś światła a następnie strzelaj w niego z wyrzutni rakiet. Gdy chwyci rakietę strzel w nią z innej broni, powtarzaj aż do skutku.
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Najwyzszy poziom trudnosci jest do odblokowania po jej przejsciu ta? Ciezki jest?
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l tak, trzeba przejść grę. nie wiem czy jednak czy najłatwiejszy odblokowuje poziom Professional. sam tryb Pro nie jest trudny, pod warunkiem że gra się co-op oraz z nielimitowaną rakietą i magnumem.
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Jak się ma rakietę i najlepsze magnum dla pomocnika z nieskończoną amunicją, to PRO i tak jest łatwiejsze, niż pierwsze przejście gry na dowolnym poziomie trudności.
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Tylko veteran odblokowuje pro. Ale jest sposób na to wystarczy że, dołączysz do osoby która gra na pro i tobie też automatycznie się odblokowuje.
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Ok, przejscie na Veteranie umozliwia zdobycie tych broni z infinity ammo, tak?
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l aby uzyskać infinite ammo trzeba zrobić wszystkie apgrejdy dla danej broni. nieskończona rakieta jest za przejście wszystkich poziomów z oceną S.
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Wrong, rakieta jest za przejście gry poniżej chyba 5 godzin. Za chaptery an S możesz sobie kupić figurkę Alberta potrzebną do aczika "They're ACTION Figures".
Opublikowano 2 września 200915 l Zeby przejsc na Pro bez udreki starczy magnum z nieskonczonym ammo, mozna olac niekonczone rakiety?
Opublikowano 2 września 200915 l Starczy-można. RPG przyda się tylko na bossów to raptem kilka naboi które można kupić lub znaleźć.
Opublikowano 3 września 200915 l ta nieskonczone ammo i dobry partner na livie to podstawa do skonczenia prof. ale walka z jiil to katorga nie moge jej przejsc ktos ma ochote sie pomenczyc ?????? Juz sobie poradzilem PRO skonczony. Edytowane 8 września 200915 l przez Dark Star
Opublikowano 3 września 200915 l Zgaś światła a następnie strzelaj w niego z wyrzutni rakiet. Gdy chwyci rakietę strzel w nią z innej broni, powtarzaj aż do skutku. Dzięki
Opublikowano 10 września 200915 l Rozpoczalem gre na Veteranie, jedyna trudnosc to debilne AI i ginaca Sheva. Graficznie ladnie, ale fizyka to dno, sznur z praniem stanowi bariere nie do przejscia, same czarnuch albo odlatuja jak szmaty po strzale shotguna, albo maja chwilowego stuna po strzalach z innych broni, ktorych mocy wogole nie czuc. Fabularnie zapewne dno, bo dialogi jakich do tej pory uswiadczylem sa zalosne, no ale to RE. Mam nadzieje, ze gameplay chociaz stoi wysoko, ale po Dead Space RE5 jak na razie jawi mi sie zdeka mialko, o taka gra na 8+.
Opublikowano 12 września 200915 l Jak grasz na coop'ie (choćby na split'cie) to gra nabiera zupełnie nowych barw.Nie ma się co przyczepiać do fizyki, dialogów etc...Skończyłem ją z bracholem na wszystkich poziomach trudności, ze wszystkimi znajdźkami i brońmi na FULL, a niewiele gier mnie na tyle przyciągnęło.Resident'a uważam za jedną z najlepszych gier na X360. Edytowane 12 września 200915 l przez haloogen
Opublikowano 12 września 200915 l No i amen, to samo chciałem napisać. Jedyna różnica to ta, że ja nie grałem z bratem
Opublikowano 12 września 200915 l ta nieskonczone ammo i dobry partner na livie to podstawa do skonczenia prof. ale walka z jiil to katorga nie moge jej przejsc ktos ma ochote sie pomenczyc ?????? Juz sobie poradzilem PRO skonczony. Eee tam...skończyłem Professional bez co-opa i jakoś nie było większych zgrzytów. Pierwsza walka z Weskerem i Jill dała mi do wiwatu, ale poza tym było przyjemnie. Nieskończone ammo ułatwia sprawę nieziemsko.
Opublikowano 12 września 200915 l Ja przeszedlem PRO w drugiej kolejnosci , zaraz po przejsciu Veteran ,bez infinity ammo i CPU shevy i wcale jakos ciezko nie bylo .Fakt , jeden cios i masz dead'a ,starcie z z lickerami przed walką z Weskerem i Jill mocno popsulo mi psychike, glupia partnerka i ciągłe przeszkadzanie podczas walki troche utrudnialy rozgrywke ,ale nie mozna jakos tego trybu nazwac wysoce wykoksanym i nie do przejscia.
Opublikowano 12 września 200915 l Capcom psuje marke IMO, jestem w polowie i dla mnie to tylko gra dobra, niech zrobia zwrot ku RE2, a nie bawia sie w biegajacych mutali, hiszpanskie wioski i dzika afryke.
Opublikowano 12 września 200915 l Marzy mi się Resident Evil 2 z grafiką i systemem gry znanym dziś. Leon w stroju RPD znowu na komisariacie. To by było coś.
Opublikowano 12 września 200915 l Dokladnie. Juz nie chodzi o remake, ale o calkiem nowa historie w stylistyce RE2. Edytowane 12 września 200915 l przez Gość
Opublikowano 12 września 200915 l Marzy mi się Resident Evil 2 z grafiką i systemem gry znanym dziś. Leon w stroju RPD znowu na komisariacie. To by było coś. Oczywiście z coop'em.Leon i Claire ehhh...aż się rozmażyłem Edytowane 12 września 200915 l przez haloogen
Opublikowano 12 września 200915 l Też macie wrażenie że gdyby główni bohaterowie mieli inaczej na imie i zamiast roślinek były by zwykłe apteczki to byśmy grali w mega dobrą strzelankę ale nie miała by Ona nic wspólnego z Residentem???
Opublikowano 12 września 200915 l Też macie wrażenie że gdyby główni bohaterowie mieli inaczej na imie i zamiast roślinek były by zwykłe apteczki to byśmy grali w mega dobrą strzelankę ale nie miała by Ona nic wspólnego z Residentem??? Tak tak i jeszcze raz tak. Zresztą nie raz było tu to wspominane. Podobno RE6 ma być powrotem do korzeni i ukłonem w stronę fanów.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.