Skocz do zawartości

Resident Evil 5


liquid

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ta część również zapowiada się znakomicie jak czwórka, lecz prawdziwi fani odczują niedosyt... Gdzie klimat opustoszałego i martwego Racoon City? To już nie to samo co kiedys. Tylko nazwa gry została.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Ludzie przestańcie już. :rolleyes: Czasem tak narzekacie, że mam wrażenie, jakbyście chcieli powrotu kamery i grafiki rodem z PSXa. Jeżeli zamek w czwórce, las oraz laboratoria nie były klimatyczne, to ja nie wiem co może być klimatyczne. Rozpikselowany posterunek w Raccon City ma jak na dzisiejsze czasy klimat? Nonsens.

 

A tak btw. skąd masz już RES 5 i jak się kończy? (Myślę, że już całe przeszedłeś, skoro tak pewnie się na ten temat wypowiadasz).

 

 

Jak się kończy? Wesker zginął na dobre?

 

Opublikowano

Nie trzeba przejść gry by wiedzieć, że dawny klimat serii wyparował kilka części temu. Jeśli nie wgłębiłeś się tak w serie to tego nie zrozumiesz. Ja lubie trzymać się tradycji i nie lubię jak dana gra wraz z biegiem czasu przeobraża się w zupełnie inną produkcje. Nie twierdze, ze lokacje ukazane w czwartej odsłonie nie miały klimatu - owszem miały, tylko zupełnie inny niż w ten z Racoon City. Remake drugiej części cieszyłby się zapewne takim dużym powodzeniem co w chwili obecnej remake FF VII.

Opublikowano
Nie trzeba przejść gry by wiedzieć, że dawny klimat serii wyparował kilka części temu. Jeśli nie wgłębiłeś się tak w serie to tego nie zrozumiesz. Ja lubie trzymać się tradycji i nie lubię jak dana gra wraz z biegiem czasu przeobraża się w zupełnie inną produkcje. Nie twierdze, ze lokacje ukazane w czwartej odsłonie nie miały klimatu - owszem miały, tylko zupełnie inny niż w ten z Racoon City. Remake drugiej części cieszyłby się zapewne takim dużym powodzeniem co w chwili obecnej remake FF VII.

Jasne, ja to rozumiem :). Tylko widzisz, skoro graczom (ogólnie) się spodobała nowa forma Residentów, to dlaczego Capcom ma ryzykować i wrócisz do starej formy, skoro nie mają pewności, żeby osiągnęła też taki sukces? Szczerze to developer jeżeli chce zarobić, musi robić to, czego chcą gracze. A ci chcą ulepszonego RES 4. O wiele mniej ludzi woli powrót/klimat starych residentów, a przynajmniej tak wynika z działań capcomu. Gdyby gracze tak na serio domagaliby się powrotu do starych klimatów, to pewnie by tak zrobili. Choć pamiętaj, że sam Capcom powiedział, że to będzie scarest resident evil ever. ^_^

Opublikowano
Ludzie przestańcie już. rolleyes.gif Czasem tak narzekacie, że mam wrażenie, jakbyście chcieli powrotu kamery i grafiki rodem z PSXa. Jeżeli zamek w czwórce, las oraz laboratoria nie były klimatyczne, to ja nie wiem co może być klimatyczne. Rozpikselowany posterunek w Raccon City ma jak na dzisiejsze czasy klimat? Nonsens.

 

 

Prawda jest taka, że właśnie " nie ruchoma kamera" dawała poczucie zagrożenia- nigdy nie wiesz gdzie się czai zło.

 

Jestem wielkim fanem tej serii, ale zdecydowanie wolał bym powrót do wcześniejszych klimatów i rozwiązań.

 

RE4 bardzo mi się podobał, jednak to już nie to. Grałem wcześniej w RE4 na Gamecubie, dopiero po jakimś czasie zakupiłem Resident Remake i Zero. Przypomniały mi się dawne czasy, graficznie mistrzostwo, klimat zaszczucia i to coś czego nie znajdziemy w 4 części.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Oczy mnie rozbolały od samego oglądania tej toporności. Sterowanie wygląda na powtórkę z rozrywki w złym tego słowa znaczeniu. Np. moment gdy Chris wpada na kilku "wieśniaków" na schodach, chyba nie może iść do tyłu i w nich strzelać, bo gracz powolnie odwraca całe ciało do tyłu, biegnie parę kroków, zatrzymuje się, znowu powolnie odwraca całe ciało do przodu, zaczyna strzelać... WYPAS :D Poza tym w całym filmie nie zauważyłem obsługi kamery np drugą gałką. Rozglądanie się dookoła następuje przez obracanie całego ciała :) domyślam się że będzie możliwość topornego rozglądania się jak w RE4 ale i tak... nie mam pytań.

Opublikowano

ano... niestety słabe elementy re4 zostały zaimportowane. oj, ktoś tam się leni. kojima pokazał, że można, a tu co? dupa. ech. nie zmienili nawet animacji atakujących wiochmenów.

 

i mam jedno ale jeszcze. może jestem dziwny, ale graficznie re4 bardziej mi podszedł. tutaj wszystko takie sterylne i sztuczne się wydaje. jakiś "brudny" filtr by się przydał, bo HD ewidentnie nie pomaga. w ogóle irytuje mnie, że tylko zachód stara się implementować innowacyjne mechanizmy odwzorowania świata [jak choćby cudny Euphoria w gtaIV), a japończycy leją na to równo. tak ciężko stworzyć realistyczną fizykę świata i obecnych w nim ludzi?

 

nie pojmuję tego zacofania.

 

coś czuję, że re5 podzieli los dmc4 w swojej innowacyjności.

Opublikowano

To raczej... na pewno poprawia. Na tym pierwszym gameplay'u z X360 (E3) babka strzelala do zombiakow a one zamiast byc odrzucane przy postrzale.... rzucalo nimi nagle w kierunku PRZECIWNYM do lotu kuli xD Widac to dobrze w momencie jak kolo celuje ze sniperki.

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)
To raczej... na pewno poprawia. Na tym pierwszym gameplay'u z X360 (E3) babka strzelala do zombiakow a one zamiast byc odrzucane przy postrzale.... rzucalo nimi nagle w kierunku PRZECIWNYM do lotu kuli xD Widac to dobrze w momencie jak kolo celuje ze sniperki.

 

Tak samo było często w RE4...

 

Ale mnie to

wku.rwia.ło

 

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Ja chce wielka roznorodnosc jezeli chodzi o miejsce akcji,tak jak to bylo w 4.Na razie widzielismy tylko poklad statku i kopalnie,o ile dobrze pamietam.Dodatkowo zaczynam sie zastanawiac czy ta druga postac nie zepsuje klimatu gry...

Edytowane przez theGrimReaper669
Opublikowano

Nie przypuszczam, aby Sheva miała popsuć klimat gry. Ashley jakoś nie przeszkadzała - mimo, że nie brała praktycznie udziału w walce - a jak widzieliśmy na filmikach, Chris był czasem sam, więc na pewno Sheva nie będzie mu bez przerwy towarzyszyć :).

 

Mnie się tam podobają nowe urozmaicenie w grze, grafika, klimat i możliwości - mam tylko zastrzeżenia do animacji postaci oraz interakcji z otoczeniem.

 

Lokacje też będą różne - na razie widzieliśmy bagna, wioskę oraz jaskinię.

Opublikowano

W tym filmiku z gameplayu najbardziej mnie rozczarowało niskie AI tej laski (Sheva). Normalnie wchodziła na linię strzału. Do tego dochodzi ten glitch, który pozostał z RE4: odlatywanie ludzi na dwa metry po strzale ze zwykłego pistoletu. No i jeszcze animacje mogli by zmienić, a nie zostawić taką samą/ minimalnie zmienioną jak w czwórce. Kojima w MGS4 pokazał, że da się to zrobić.

Oprócz tego nie mam większych zastrzeżeń. Zapowiada się kolejny must have dla mnie.

 

Ashley jakoś nie przeszkadzała

Nie wiem jak Tobie, ale mi strasznie przeszkadzał jej krzyk: "Leon !! Help !!" :P.

Opublikowano (edytowane)

Sheva odegra wieksza role,jezeli chodzi o gamaplay niz Ashley-dlatego te obawy.Wole byc sam przeciw tej chordzie ''zombiakow''.A co do lokacji sa one dosc podobne..nie jest to moze jakis problem ale w 4 ta roznorodnosc mi bardzo pasowala.(Zapewnie jednak duuzo jeszcze nie widzielismy)

Edytowane przez theGrimReaper669
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Oj zaczynam się martwić o tę produkcję...

1. Zombie stoji obok bohatera z butlą w ręku i się patrzy nie wiem na co zamiast lać (oczywiście nie w gardło;)

2. Na ekranie panuje lekki chaos, który potęguje latająca bez ładu i składu panienka

3. Skoro już zrobili taki full kontakt - który w poprzenich odsłonach kończył się szybką śmiercią, tu prócz wielkiego reszta się przygląda - to powinno być coś prócz noża np. uderzenie kolbą.

 

I najgorsze...

4. Mam wrażenie że system rozgrywki,poruszania się i strzelania w RE był idealny dla człapiących zombie, teraz gdy są szybsi sterowanie wydaje się jakieś takie nienaturalne - drewniane, aż prosi o widok FPP - Tylko czy to o to chodzi fanom Residenta do których sam należę??? To byłaby profanacja... ale w takim razie trzeba się zastanowić w jakim kierunku zmierza seria, bo niektóre połączenia zawsze będą się gryzły.

 

PS: Mam nadzieję, że to tylko złudzenie i gdy sam przysiądę z padem przed TV nie będzie po nim śladu. OBY!!!

Edytowane przez Incognitos
Opublikowano

Pierwszy film pokazuje dwoje bohaterów barykadujących i broniących się w chacie. Motyw zawsze daje radę, ale widać że capcom nie ma pomysłów bo dokładnie taka sama akcja (z tymi samymi regałami) była parę razy w RE4. Nie pamiętam dokładnie bo grałem tylko raz w RE4, ale była sytuacja że z jakimś gościem barykadowało się w chacie i walczyło o przeżycie. Poza tym to zastawianie drzwi i okien nie ma sensu - co widać na filmie, bo wróg i tak wejdzie do środka, tylko że trzeba będzie na niego dłużej i bezczynnie czekać ;]

Opublikowano
Pierwszy film pokazuje dwoje bohaterów barykadujących i broniących się w chacie. Motyw zawsze daje radę, ale widać że capcom nie ma pomysłów bo dokładnie taka sama akcja (z tymi samymi regałami) była parę razy w RE4. Nie pamiętam dokładnie bo grałem tylko raz w RE4, ale była sytuacja że z jakimś gościem barykadowało się w chacie i walczyło o przeżycie. Poza tym to zastawianie drzwi i okien nie ma sensu - co widać na filmie, bo wróg i tak wejdzie do środka, tylko że trzeba będzie na niego dłużej i bezczynnie czekać ;]

Tak była taka akcja w RE4 i tam ten czas poświęcało się na pozbieranie porozrzucanych po chatce itemów. Tu myślę, że będzie podobnie i oby było podobnie trudno i stresująco :twisted2:

Opublikowano

Nie gadaj że nie maja pomysłów. Kopalnia, statek, wioska, plaza, jakies groty i tego na pewno będzie o wiele więcej wiec maja pomysły :) Z każdym trailerem się rozkręca i coraz więcej pokazują. A fajne zapowiadają się bossowie: krab, jakiś olbrzym, to "czarne coś" i pewnie troche tego jeszcze będzie :) Ciekawe co jest przewożone w tej ciężarówce. Na pewno jakiś potwór :P I kim jest ta laseczka w masce :P Oj dla tej gry i dla Dead Space kupuje konsole. Bo te 2 gry zapowiadają się przednio, a to że animacja jest podobna do RE4 mi nie przeszkadza :) I grafika jest kozak :)

Opublikowano
Nikt mi nie powie, jak zareagował, kiedy ci mnisi szeptali "kohedlo

tak gwoli wyjasnienia to ci mnisi krzyczeli "coherlo" co znaczy "lapac go" po hiszpansku.

kolejnymi czestymi tekstami sa:

"yo quiero matar" - chce zabic (w doslownym tlumaczeniu) lub "musze zabic" (w domysle bohatera)

"tenemos que irnos" - musimy z tad isc

"mierda" - gowno

"una trampa" - pulapka

reszta tekstow jakos wypadla mi z glowy. ostatnio w gierke gralem ponad 2lata temu. ale jak cos sie komus przypomni to niech tu wrzuci.

 

jeszcze mowili

 

sera mejor empieza rezar - lepiej zacznij sie modlic

jak jestes ranny to czasem mowia - miralo esta herido - czyli , patrz on jest ranny *krwawi

jak zostawiasz jakies zombiaki za soba to mowia - detras de ti , imbecil - za toba glupku

 

cogedlo nie coherlo , ciezko to czasem wychwycic bo g brzmi jak h, z koleji h jest pomijane w mowie np herida czyta sie jako erida , j sie czyta jako h

 

jak zombiak oberwie to czasem przeklina , basta hijo de la puta - dosc tego sukins...

 

tez niestety nie pamietam za wiele

 

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...