(untitled) 0 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 i wgrywa się już po 37 obrotach na dobrze ustawionej głowicy!!! Cytuj
froniu 1 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 na PS3 lepsza bo są 'prawdziwe' zombiaki ! Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Nie grałeś w fulla nie oceniaj jako całości(święte słowa). Ja tam myślę, że Capcom poprawi co trzeba. Urweczka mać kto zdjął podpis do tematu?! "Będzie miodzio!" ^_^ Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) DLC dla Resident Evil 5 na PS3 http://www.psu.com/Capcom--exciting-conten...-a006320-p0.php Edytowane 4 lutego 2009 przez Lukas_AT Cytuj
karol885 0 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) Nie grałeś w fulla nie oceniaj jako całości(święte słowa). Ja tam myślę, że Capcom poprawi co trzeba. Urweczka mać kto zdjął podpis do tematu?! "Będzie miodzio!" ^_^ Ale co poprawi? Wyglad "Zabiakow" a raczej jego brak, sterowanie? z czasow ps2? Co on blondynka, ze nie moze robic 2 rzeczy na raz (chodzic i strzelac)? Co to kur... za komandos? Resident Evil nalezy(al) do gatunku survival-horrorow a zostalo z niego tylko survival glownie przez masakrycznie slabe sterowanie, natomiast horroru to tam nie ma nawet 1% z tego co bylo w RE1, 2 i 3 Generalnie Capcom w tej generacji nie zrobil NIC. Jedyne co poprawil to wrzucil tekstury w HD i to w dodatku nie wszystkie Reszta pozostala daleko w epoce PS2 Lost Planet, DMC4 i teraz RE5 - wszystko ARCHAICZNE Moze przynajmniej Street Fighter sie obroni Edytowane 4 lutego 2009 przez karol885 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Na poczatku demko mi sie nie podobalo , chyba za duzo od tej gry oczekiwalem ,ale teraz sytuacja odrwoicla sie o 180 stopni , na fulla czekam z wywieszonym jezorem! Jak ktos psioczy na sterowanie to widac ,ze pogral w demko z 10 minut .Po prostu trzeba dluzej posiedziec i sie go podszkolic. Grafika moze i nie zabija ,ale tez nie odpycha wiec jest dobrze.Sheva troche psuje klimat serii ,ale da sie do tego przywyknac.Mam nadzieje ,ze powroci stary inwentarz ,w ktorym na spokojnie bede mogl sobie poprzegladac ziolka , pukawki itp. bzdety. Co do COOPa to mnie ten tryp zabil na miejscu! Bede w niego gral dniami i nocami. Brak wiekszych lagow nawet na moim laczu 1mb trzeba zaliczyc in plus. No i ta wspaniala otoczka walki ramie w ramie z kompanem Boli mnie tylko jedno - czemu tak bardzo oslabili noz?! Teraz to trzeba z 10 ciec nim podarowac przeciwnika.Chyba Panom z Capcom'u nie podobaly sie filmiki z YT jak kolesie nim cala gre przechodzili Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Jak ktos psioczy na sterowanie to widac ,ze pogral w demko z 10 minut .Po prostu trzeba dluzej posiedziec i sie go podszkolic. z całym szacunkiem, ale Ty myślisz że my mamy 5 lat? Oczywiście że się "podszkoliłem" ale to że mi dobrze idzie, to nie znaczy, że mi to sprawia radość. Ogólnie psuje po prostu zabawę. A tego nie zmienisz Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 A czy ja kogos nick tutaj napisalem? Stwierdzam jaka jest sytuacja z demem po rozmowie z polowa mojej FL. 3/4 ludzi pogralo z 10 minut , powiedzialo jakie to sterowanie jest ch***we i potem tylko comment "RE5 sux" , "RE5 0/10". Jak by sterowanie nie bylo skopane tak do wszystkiego mozna przywyknac ,a ze gra mi sie podoba to chociazbym musial i siedziec nad tym 10h to i tak ten czas uznam za nie stracony. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Mam podobnie jak Ty XM16E1 Czym dłużej gram tym jest fajniej, fulla kupuje bez mrugnięcia okiem. Sterowanie niech zostanie jakie jest już się przyzwyczaiłem. A zmienić mogą naprawdę sporo, choćby pomniejsze bugi, poprawić framate(w demie zdarzają się zwolnienia) itp. Teraz prorokuje: ogólnie cała kampania w singlu nas zmiecie(jak swego czasu czwórka) zobaczycie, przeczuwam to 8) Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Co tu wiecej dodac, sterowanie jest toporne owszem,ale grajac coop online to czysty MIOD! Gierke na bede na pewo,przejsc ja w coop to bedzie cos fajnego;) Jeszcze nie wiem czy na bede na premiere,ale na pewno zawita w mojej kolekcji;) Cytuj
chelcho 0 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Podobno RE5 dostał 93/100 w GamePro Germany http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-271323.aspx?CT=1 Grałem w demo (dwa podejścia) i gra mnie rozczarowuje: - sterowanie słabe - najdziwniejsze jest chyba machanie nożem tylko gdy stoimy w miejscu - słabe animacje - rozwalają mnie szczególnie nienaturalne przyspieszenia (ślizgi) zombie, które później stoją w miejscu - klimat survival-horror - jakoś go nie czuje - w takim Siren dużo lepszy - grafika to nic specjalnego Może gra nadrabia fabułą , ale po demie oceniam grę na 70/100 czyli średniak Cytuj
killdante 5 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 mnie jak narazie irytuje czarnoskora laseczka, mam nadzieje ze nie bedzie ona towarzyszyc nam przez cala gre bo dla mnie to olbrzymi minus, w RE4 gdy ashley sporadycznie pałetała sie pod nogami bylo jej dla mnie za duzo a teraz... Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Może gra nadrabia fabułą , ale po demie oceniam grę na 70/100 czyli średniak Jak w pysk strzelił na bank TYM nadrobi!! Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 70/100 czyli średniak Chyba raczej gra "dobra" ? o_O, średniak w takim metrażu to z 50/100 i dalej - chyba że masz na myśli "nie wyróżniającej się z tłumu". KUrrrrR !!, im dłużej w to gram tym lepiej !! - hoh co jak co ale Co-op jest nie do opisania !!! Zresztą nieważne - to trzeba sprawdzić samemu ! - rozegrałem partyjkę z qmplem i jak w pysk strzelił gre będe mieć (chociaż i tak wynajdę ją za okazyjną cenę). Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Może gra nadrabia fabułą , ale po demie oceniam grę na 70/100 czyli średniak Jak w pysk strzelił na bank TYM nadrobi!! Dokładnie;D @killdante - jesli zrobili coopa i mozna przejsc cala gre we dwie osoby,to laseczka na pewno bedzie sie szwedac przez cala gre Cytuj
razorhetel 8 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) Hmm... z qmplem mamy taki problem: jak dajemy Join game (po ówczesnym wybraniu opcji "partner") ekran nam sie przyciemnia na stałe a gra nie łapie połączenia z drugim graczem. W przypadku wysyłania inv również screen jest zaciemniony, z tym że mogę dać cancel. Czy może ktoś powiedzieć dlaczego tak jest i jak to można zmienić?? Edytowane 4 lutego 2009 przez razorhetel 1 Cytuj
romakowie 0 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) Czy może ktoś powiedzieć dlaczego tak jest i jak to można zmienić?? Nie można tego zmienić mam to samo. Edytowane 4 lutego 2009 przez romakowie Cytuj
Vamp 0 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Sciagnalem wczoraj demko i gierka nie dla mnie 4 tez mi niepodeszla wiec pewnie dlatego w dodatku ta sheva ciagle sie plata pod nogami.Moze kiedys wroca do starego residenta Cytuj
Burth 2 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 - klimat survival-horror - jakoś go nie czuje - w takim Siren dużo lepszy bo to nie jest survival horror, w tej pierwszej prawdziwej recce bardzo trafnie okreslili gre jako "terror action-game" podobno po trzecim czapterze (lacznie jest 6) jest bardziej mrocznie - piramidy itp. big up co do sterowania to zaczynam sie przyzwyczajac, ma to swoje uroki, jest bardziej "taktycznie" Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 bo to nie jest survival horror, w tej pierwszej prawdziwej recce bardzo trafnie okreslili gre jako "terror action-game" Co oznacza termin "terror" w tym wypadku - bo nie kumam ?. Mam do was proste zapytanie, to że gra w ogule NIE straszy znaczy że nie jest "survivalem" ?. Może Dead Space oferował chodzenie i strzelanie na raz, ale te gry prezentują ciut odmienny styl - Tutaj przede wszystkim trzeba trzymać dystans od rąk murzyniachów (a jak rzuci siekierą strzelamy w nią w locie), interakcja z otoczeniem wydaje się póki co z poprzedniej generacji, jednakże nadal bawi strzelanie w beczki, strącanie rzeczy pod napięciem - w jak dużej ilości survival horrorów mieliśmy możliwość barykadowania się ?! (ci co grali w RE4 powinni pamiętać że to właśnie TO powodowało uśmiech na twarzy gracza jeśli chodzi o tą część, multum interakcji <demo RE5 coś słaby urywek tego pokazało> ! - spychanie wrogów z drabin, wyskakiwanie przez okno, barykadowanie szafami - jak sobie przypomne tylko ..... ). Btw: Nie grałem w pełniaka Dead Space ale - przechodziłem je zwykłą walką wręcz . Cytuj
adi 189 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) http://www.destructoid.com/the-verdict-is-...eo-120417.phtml Kolejne porównanie wersji na PS3 i 360. Jak widać wersja na xboxa chodzi w wyraznie wyższej rozdzielczości oraz ma zdecydowanie lepszą animację. Wersja PS3 jest "jaśniejsza" i ma bardziej intensywne kolory No i w PS3 mamy lokacje z 1 części Edytowane 4 lutego 2009 przez adi Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Narzekacie, że w grze nie chodzicie sami tylko z towarzyszką o imieniu Sheva, a przecież już w RE Zero mieliśmy taki patent (prawie całą grę) i nie słyszałem by ktoś narzekał . Mi to osobiście nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, to ciekawe urozmaicenie gameplay'u, że trzeba się o kogoś troszczyć. Sterowanie fakt z początku toporne i wydawałoby się mało wygodne, ale po paru minutach treningu jest już dobrze. Przypomina się stary dobry RE4. Wprawdzie Capcom mógłby wprowadzić powolne chodzenie przy celowaniu, ale wtedy gra byłaby pewnie zbyt łatwa i mniej ekscytująca. No i wreszcie to przecież tylko demo. Nie ma co po nim przekreślać gry bo to malutki kawałek kodu. Nie raz się przekonałem jak pełna wersja może się różnić w porównaniu do dema. RE5 do dla mnie świetna kontynuacja świetnego RE4. Czy RE5 to RE4 HD? Według mnie nie do końca bo w piątce mamy kilka ciekawych zmian w gameplay'u m.in szybkie wybieranie broni, menu ekwipunku w czasie rzeczywistym, co-op, przydzielanie danej broni czy ziółka do danego przycisku szybkiego wyboru. No koniec ciekawostka. Chris może podobnie jak Hunk w Mercenaries (RE4) łamać kark. Wystarczy postrzelić przeciwnika, zajść go od tyłu i nacisnąć kwadrat. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Według mnie nie do końca bo w piątce mamy kilka ciekawych zmian w gameplay'u m.in szybkie wybieranie broni, menu ekwipunku w czasie rzeczywistym, co-op, przydzielanie danej broni czy ziółka do danego przycisku szybkiego wyboru. No fakt. Gigantyczne zmiany. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Zależy kto czego oczekuje. Ja nie oczekiwałem większych zmian bo RE4 dobrze się sprzedał, więc Capcom nie będzie ryzykował ze zbyt dużą zmianą rozrywki. Poza tym Capcom wydał 5 części w starej konwencji RE (RE0, RE, RE2, RE3, RE:CV) zanim zdecydował się na większe zmiany, więc gdy utrzymają tradycję to "trochę" poczekasz na naprawdę nowego RE. Cytuj
Burth 2 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 bo to nie jest survival horror, w tej pierwszej prawdziwej recce bardzo trafnie okreslili gre jako "terror action-game" Co oznacza termin "terror" w tym wypadku - bo nie kumam ?. survival horror ma klimat zaszczucia i osamotnienia, stara sie przestraszyc gracza; tutaj mamy strzelanke/gre akcji z elementem grozy, tak bym to ujął w sumie mamy cos podobnego jak uncharted tam trzeba bylo sie chowac, tutaj trzeba brac pod uwage ze bohater jest retardem ktorego mozg moze ogarnac tylko jedna czynnosc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.