mrynk 110 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Bieganie jest zbyteczne. Ale umiejetnosci rownoczesnego wolnego chodzenia i strzelania/przeladowywania to moglby sie ten "hero" nauczyc Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Jak chcesz celnie trafić to chyba nie będziesz strzelał w biegu? Zdziwiłbyś się. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Jak chcesz celnie trafić to chyba nie będziesz strzelał w biegu? Wiecie.... Strzelać w biegu to może nie ale..... Dead Space to jednak przykład jak mogłoby to wyglądać, niemniej tam potwory są szybsze, znacznie szybsze od murzyńskich skurczybyków tutaj, Capcom musiałoby po prostu zmienić formułę gameplay'a - moim zdaniem sugerowali się : a) Myśleli że RE4 był takim supe zaje*** strzałem w dziesiątkę, że na tej generacji konsol RE4 w HD z paroma nowymi patentami będzie równie super zaje*** .... (cóż sądząc z dema.....). b) Chcieli zrobić grę przede wszystkim dla zagorzałych fanów poprzedniczek (poprzedniczki ?). Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 (edytowane) Jak chcesz celnie trafić to chyba nie będziesz strzelał w biegu? Bieganie jest zbyteczne. Ale umiejetnosci rownoczesnego wolnego chodzenia i strzelania/przeladowywania to moglby sie ten "hero" nauczyc A nie mógłby bo musieliby zmienić cały gameplay. A uprzedzając pytanie - jakby go zmienili to gra byłaby zbyt podobna do Dead Space. Po prostu ten schemat jest dosyć trudny do opanowania. Jest dość toporny i sprawia sporo problemów z początku dlatego ludzie się zniechęcają. Jednak po dłuższej grze to się sprawdza. Zamiast strzelania w biegu dostajemy genialne akcje wykończające. Splitscreen powinien być poprawiony. Najważniejsze, że scenariusz i fabuła zapowiada się bardzo interesująco. Na gametrailers.com jest ponad dwu minutowy filmik ukazujący dosyć spory kawałek tej historii. Jest dobrze bo treść części czwartej można by przedstawić, w krótszym czasie. Edytowane 19 lutego 2009 przez rkBrain Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Gameplay z RE4 mi osobiście odpowiada. Faktycznie może się on wydawać toporny, ale tak jak to napisał rkBrain po ograniu systemu się sprawdza. RE nigdy nie miał być shooterem. Survival horrorem też nie jest. Jest czymś pomiędzy i taka mieszanka mi odpowiada. Gameplay, gameplay'iem, ciekawie jaka będzie historia? Z tego co widać to chyba bardziej poważna niż w czwórce. Oceniać będziemy po zagraniu w pełną wersję. Teraz czekam do 23 lutego, kiedy to w moje ręce wpadnie (mam taką nadzieję) najnowszy PSX Extreme z recenzją. Cytuj
_tomek 2 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Survival horrory skończyły się, jak przestali stosować prerenderowane tła A serio, RE4 było mocno oderwane od korzeni, RE5 jest jeszcze bardziej. Grałem w demo kilka chwil, i muszę przyznać, że duża ilość idących przeciwników trochę zaskoczyła. Chyba wolałem małą ilość w ciasnych pomieszczeniach, podyktowaną zresztą ograniczeniami PSX. Ale jak jest ich już ta setka na raz - trudno. Sterowanie zmienione na bardziej modern, ale biegać i strzelać dalej nie można? I dobrze. Ale cholera, całość jest mało dynamiczna. Znaczy, jest na mniej więcej takim poziomie, jak reszta gier z serii, gdzie akcji było połowę mniej. Największą wadą, jak już tu mówiłem chyba, jest obecność partnera niezależnie czy gramy po sieci, czy samemu. I otwarte przestrzenie, mocne słońce, "jacyś tacy" przeciwnicy. Szkoda szkoda, że seria zmierza w takim kierunku. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Chciałbym Residenta w klimatach 28 Dni Później. To byłoby coś. Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 (edytowane) Podpisuje sie obiema rekami.Taki prawdziwy survival, fuzja L4D+RE. ..ale czekam na RE5,ostatni trailer narobil mi ochoty Edytowane 20 lutego 2009 przez theGrimReaper669 Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 O właśnie, L4D pokazało, że survival może być niesamowicie dynamiczny, i straszyć przy tym bardziej niż tak RE4. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Nie rozumie dlaczego zombie w RE nie mogą szarżować. Rozlecą się? Tłum oszołomów rzucających się na ciebie. Na to czekam w Resident Evil. Cytuj
Loki! 0 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Wiadomo coś o zamówieniach Pre-Orderach? Będą jakieś dodatki (smycze, koszulki,plakaty...?). Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Taka ciekawostka.Skad ludzie z Capcomu czerpali pomysl na ''Lady Bird'' Lady Bird Plague Doctors ''A primitive gas mask in the shape of a bird's beak. A common belief at the time was that the plague was spread by birds. There may have been a belief that by dressing in a bird-like mask, the wearer could draw the plague away from the patient and onto the garment the plague doctor wore. The mask also included red glass eyepieces, which were thought to make the wearer impervious to evil.'' cyt. Wikipedia Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Creepy... ciekawe info (podobnie było z Pyramid Head z SH2). Lubię takie smaczki bo potęgują klimat. Kurczę, po tym co oglądałem na GT łudzę się, że fabuła będzie przynajmniej dobra... Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 Te maski miały w 'dziobie' różne zioła itp, żeby przeciwdziałać dżumie, która panowała w tamtych czasach [tak, będąc ścisłym piszę]. Cytuj
nemesis1 2 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 Mając ps3 będę mógł zagrac online w RE5 z właścicielami x360 ? Cytuj
AiszA 91 Opublikowano 24 lutego 2009 Opublikowano 24 lutego 2009 ... Tłum oszołomów rzucających się na ciebie. Na to czekam w Resident Evil. Nie wiem czy akurat tego pragnę Wolę eleminowac wrogów pojedyńczo, bo robi się tłok Chociaż dzierżąc w dłoniach np. gnata- Killer 7, da się "życ" :twisted2: Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 lutego 2009 Opublikowano 24 lutego 2009 Nie wiem czy akurat tego pragnę Wolę eleminowac wrogów pojedyńczo, bo robi się tłok Wtedy nie ma jak granat albo shotgun :>. Cytuj
zalef88 53 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 A wiecie może coś na temat obsługi headsetów?Bardzo by sie przydały w co-op online,a nigdzie nic nie znalazłem na ten temat. Cytuj
AiszA 91 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Nie mam pojęcia :wtf: Wtedy nie ma jak granat albo shotgun :> . Odczuwałam znaczny niedosyt tego "towaru", a co mnie najbardziej irytowało, znajdywałam najczęściej amunicję zupełnie mi nie potrzebną, np. do handguna- pozbyłam się w odpowiednim momencie, miał słabą siłę ognia nawet po całkowitym stuningowaniu :spox: Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 W PSXE Koso napisał, że grę da się przejść w 12h. Czwórka starczała na dłużej, ale jeśli akcja ma być bardziej intensywna to jestem za. RE4 miał czasami tzw. "nudne momenty". Wolę historię krótszą, ale bardziej intensywną. Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 http://gamevideos.1up.com/video/id/23746 Boss: Ndesu ; Cytuj
Gość Soul Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 38/40 od Famitsu, 85/100 od Dengeki: http://www.nintendoeverything.com/?p=11237 Cover system? Cytuj
nemesis1 2 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Ale on ohydny, bardziej niż z RE 4 ciekawe czy będiemy z nim walczyć bez auta ? Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Cover system? Było wspominane w recenzji PSXExtreme. System osłon pojawia się w późniejszej części gry w poszczególnych miejscach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.