Skocz do zawartości

Resident Evil 5


liquid

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ktoś wie jak odblokować WESKERA w trybie mercinaries ukonczylem odblokowałem wszystkie dostępne mapy pomagał mi bardzo kumaty Japoniec który nie wie co to Polska mam kategorie na mapach A i B no i szkoda że nie można własnych broni wybierać ;/

 

PS Już wiem NALEŻY PRZEJŚĆ MAPĘ PRISON Z KATEGORIĄ "A" ktoś chętny na ten tryb ? bardzo fajna zabawa

Edytowane przez BoroBoro
Opublikowano

Ja mam pytanie. Jak można zrobić nieskończoną amunicję ? Chciałbym się troszkę pobawić tą grą. Na początku gry zawsze się wybiera Infinite Ammo czy coś takiego ale niezależnie czy wezme yes czy no to jest normalna amunicja. O co kaman ?

Opublikowano
Jak animacja?mocno chrupie?Zawsze mam gdzieś jak się gra prezentuje ,czy są różnice względem x360 bo do mnie każda gra tej generacji jest ładna ale spadków animacji po prostu nie trawię, bo gramy przecież na konsolach.

 

 

--Framerate w wersji na PS3 wacha się pomiędzy 26-30 klatek (w wersji na X-a stabilne 30 fpsów)

 

link:

 

(drugi filmik od góry to framerate)

 

http://www.digitalfoundry.org/blog/

 

 

w poniższych linkach jak najedziemy myszą na obrazek to pojawi sie wersja PS3, jak kursor będzie poza obrazkiem to będzie wersja Xbox (czasami potrafi sie przywiesić więc zrobić reload)

 

porównanie selfshadowing (widac brak cieni od włosów i mikrofonu na PS3)

 

http://www.the-horror.com/imagecompare.php...images/xb33.jpg

 

efekty cząsteczkowe (słabiej na ps3)

 

http://www.the-horror.com/imagecompare.php...images/xb27.jpg

 

jakość shaderów

 

http://www.the-horror.com/imagecompare.php...images/xb06.jpg

 

http://www.the-horror.com/imagecompare.php...images/xb16.jpg

 

woda w wersji na Ps3 nie odbija obiektów

 

 

http://www.digitalfoundry.org/blog/

 

1 film od samej góry (ostatnie sekundy)

Opublikowano

Na tych fotkach gra na xboxie 360 wygląda jak by była na max detalach. Wersja ps3 jest " ustawiona" na sporo gorsze detale. oczywiście w języku komputerów. Bo tego nie da się zmienić.,

Opublikowano

Azakiel to porównanie co dałeś to chyba z wersji demo jest bo je widziałem już jakiś czas temu.. Co i tak nie zmienia tego że gorsza podobno jest wersja ps3 (według ign minimalnie no ale jednak). Co do spadków frameratu w ps3 to jest dlatego bo włączony jest v-sync czego wersja na x360 nie posiada (i występuje tearing) ale za to trzyma stabilne 30fps :)

Opublikowano

Moze i dostalismy minimalnie slabsza wersje gry ale i tak jest dobrze, widac ze capcom powoli sie uczy. Nie bede wspominal o konwersji Lost Planet na ps3, ktora to wyszla na konsole po roku(?) a brakowalo jej AA i innych dupereli a i tak framerate spadal na pysk jeszcze bardziej niz w RE5.

Z drugiej strony DMC4 porownywalnie byl chyba identyczny na obie konsole. Ja nie wiem co oni tam maja za burdel ;P

Opublikowano

Zaczalem od razu na Veteranie i Sheva marnuje amunicje <_< Ale nie jest taka calkiem glupia ;) Widzac Weskera jak zawsze sie usmialem ;) (sorki nigdy za nim nie przepadalem, a jak go znajomy zobaczyl w "piatce" to wybuchl smiechem i mianowal "blond Neo pedzio" :P )

Opublikowano

Gra jest kapitalna warta każdej złotówki :-) wszystko na plus, graficznie obok KZ2 to najładniejsza gra tej generacji Im dłużej gram, tym dłużej chce w nią grąć, gameplay wyrabia nie ma to tamto Desing lokacji rządzi, dbałość o detale zabija Wykonanie postaci to absolutny nr 1, do rzucamy do tego dynamiczne oświetlenie i jest BOSKO! Człowiek gra chodzi i podziwia!:)

Opublikowano
Ja mam pytanie. Jak można zrobić nieskończoną amunicję ? Chciałbym się troszkę pobawić tą grą. Na początku gry zawsze się wybiera Infinite Ammo czy coś takiego ale niezależnie czy wezme yes czy no to jest normalna amunicja. O co kaman ?

Chyba dokładnie nie przeczytałeś co pisze, gdy weźmiesz yes bądź no. Jak weźmiesz yes to będziesz mógł mieć niekończoną amunicję w broniach, które kupuje się za punkty w menu bonusów. Trzeba upgrade'ować zwykłe bronie na maxa by móc do nich dokupić niekończoną amunicję za punkty.

Opublikowano

Na podstawie nastepujacej analizy:

RE 4 = 10/10

RE 5 jako zubozona (i krotsza) kalka RE 4 = -1 punkt

Cieniutki framerate i tekstury oraz efekty wyraznie slabsze w zestawieniu z X360 = -1 punkt

Co-op online: swietna zabawa (ostatnio lupalem ponad 4h z jakims Kanadyjczykiem i taka polewke przez headseta mielismy ze hej) = +0.5 punkta

 

Moja ostateczna ocena Residenta 5 : 8.5/10

Opublikowano

Generalnie jest dobrze, pomimo ze mozna miec wrazenie ze gra sie w jakis dodatek do RE4 z lepsza grafiką. Lokacje jak w kazdej grze sa lepsze i gorsze jezeli chodzi o szate graficzna jak i dizajn :) mi wyjatkowo nie podpasowal cos na wzor kanjonu gdzie walczymy z bosem, nietoperzo-cos-tam, zeby bylo smieszniej zablokowal mi sie na jakims kamieniu i spokojnie moglem bez stresu strzelac z czego mi sie podobalo z kolei poziomy industrialne oraz labo bardzo fajnie budujace klimat. Generalnie jakos malo tych bosów pomijajac kalki z RE4 no i poziom trudnosci zdecydowanie mniejszy jak w poprzedniczce gdzie czasem brało sie po kilka kontynuacji w jednym etapie. Sheva pomaga szczegolnie jezeli chodzi o leczenie, ze strzelaniem tez sobie radzi ale czasem w(pipi)ialo mnie ze zasalaniala mi obraz lub platała sie pod nogami, zdarzylo mi sie ze pare razy ginela mi przy bosie i musialem przez nia powtarzac. Generalnie uwazam ze ta wspołpraca z czarno skora laska to padaka , jak dla mnie powinna byc opcja wyboru czy gramy sami czy coop...

Opublikowano

Po kolejnym wieczorze z Resident Evil 5 też nie mogę napisać nic pozytywnego. Niby przyzwyczaiłem się już do sterowania i gra spisuje się dosyć pozytywnie w co-op, ale w singlu zdecydowanie by mi się jej chciało kończyć samemu. Wieje nudą... schemat idź wąskim korytarzem, pojawią się zombi zabij ich, idź dalej zabij. Nie ma nic strasznego, klimat jest afrykański a nie horrorowy. Nie wiem, może skośnookim biedna Afryka kojarzy się z horrorem, mnie nie. Strzelił kolesiowi w łeb, czasem jest headshot, ale zawsze wygląda on a tak samo. Strzelił mu w twarz nie ma headshota, to on łapie się za twarz i o dziwo po chwili nic nie ma na jego twarzy, żadnego śladu że przed chwilą oberwał. Akcja w 2-1 mnie rozwaliła. Trzeba zdobyć klucz by przejść przez furtkę na przystań. Kij z tym, że w "świecie rzeczywistym" wystarczyłby lekki skok obok bramki na pomost by ominąć furtkę, ale nie w RE5 w końcu to gra na current gen. Podoba mi się design przeciwników i lokacji, i w sumie tyle.

Opublikowano
Azakiel to porównanie co dałeś to chyba z wersji demo jest bo je widziałem już jakiś czas temu.. Co i tak nie zmienia tego że gorsza podobno jest wersja ps3 (według ign minimalnie no ale jednak). Co do spadków frameratu w ps3 to jest dlatego bo włączony jest v-sync czego wersja na x360 nie posiada (i występuje tearing) ale za to trzyma stabilne 30fps :)

Ciagle piszesz te same glupoty - w demie na Xie owszem nie bylo VSa, ale juz w pelnej wersji VS na Xie jest i nie ma tearingu...

 

Heh a ja kupilem nawet obie wersje zeby porownac...bo teoretycznie wiecej ludzi do grania w CO-OPa mam na PS3...i z przykroscia stwierdzam ze wersja na PS3 jest gorsza i to wyraznie widac...niestety :/

 

Opublikowano (edytowane)

Ta gra jest mega siermiężna i poza designem, jest dużym uwstecznieniem curentgenow. Ot, takie pykadełko dla młodzieży. RE5 przy condemned 2 to teletubisie przy muzyce dody. Sterowanie, sheva, animacje(poza bossami) mechanika/feeling, liniowość śmierdzą afrykańską chatą. Dzieci się cieszą bo wydaje im się, że dobrze znoszą "straszną grę"

Edytowane przez stabik
Opublikowano

Tyle tylko, że RE przecież wcale nie stara się udowadniać, że nadal jest straszny. Dla mnie to czysta akcja, a pod tym względem gra wypada bardzo ok. Aktualnie bliżej jej do Gears of War niż np Silent Hilla.

Opublikowano

Xymek ja nie pisze o demie , grałem w fulla na x360 i w grze występuje tearing (szczególnie widoczny podczas wybuchów itp)...Że wersja na ps3 jest gorsza to wiem i przecież tego nie neguje choć nie grałem jeszcze w tą wersje dla ps3. A gry i tak nie kupię bo mnie odpycha archaiczny gameplay :P

Opublikowano
Tyle tylko, że RE przecież wcale nie stara się udowadniać, że nadal jest straszny. Dla mnie to czysta akcja, a pod tym względem gra wypada bardzo ok. Aktualnie bliżej jej do Gears of War niż np Silent Hilla.

 

No nie wiem z tylu pudelka pisze "Fear you can't forget" ;)

Opublikowano

O widzisz, punkt dla Ciebie ;)

 

OK, w takim razie prop. nie zagłębiać się w slogany z opakowania, a zamiast tego cieszyć intensywnych (choć faktycznie nieco archaicznym) gameplayem.

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...