Skocz do zawartości

Resident Evil 5


liquid

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I sama tak biega? Bez przywoływania? U mnie na początku biegnie do tych pomieszczeń na górze, bo jak sama mówi "Musimy się chować!". A następnie zawsze, powtarzam ZAWSZE, leci "Zająć się Jill". No i ginie po 3 sek. Pomogło dopiero przywoływanie co 0.5 sek;) A przeszedłem to w następujący sposób:

najpierw Jill na glebę, następnie strzelanie do Weskera, powrót do Jill/gleba, Wesker i tak kilka razy.

Z tym, że musiałem cały czas "kółkować";)

A jeszcze sprawa leczenia. W pierwszej fazie z leczeniem miałem tak: Sheva leczyła się raz, pomimo posiadania 7 apteczek, mnie leczyła loteryjnie. Czasami tak, czasami stała obok i nic nie robiła. W drugiej zaś fazie z leczeniem nie miała żadnych problemów. Ilekroć dostałem baty, podbiegała i używała apteczki. Dziwne.

Opublikowano (edytowane)

sposob dzialanie panienki zalezy chyba od tego co ustawisz w opcjach podczas kreowania gry. przejscie 2 fazy walki (nie bede spojlowal) jest banalnie proste na pro. potrzebne 8 flash grenade , 7 magnum bullets (dodam tylko ze wszystko trzeba robic "na stojaco" zeby dostac master of removing) . przy malej wprawie i moim sposobie apteczki sa nie potrzebne.

Edytowane przez POSNANIAK
Opublikowano
Pro na singlu to była katorga - z Hyszem w co-opie to jest prościzna :D

 

Bo Hysz ma plan :P. Ale w sumie racja, jak grałem z Hyszem to z palcem w pupie przebiliśmy się do końca gry na pro ( jak już ktoś napisał - ta gra jest stworzona pod coopa ), jasne zdarzyło się zginąć i zaklnąć pod nosem ( bo jesteśmy na jednego hita...), ale nie było źle. Fakt faktem, że mieliśmy dopakowane bronie, ale wcześniej przechodziłem professionala z bratem z podstawowymi broniami i też nie było źle.

 

Btw. Polecam Mercenaries na coopie - co się tam dzieje to poezja - jak z Hyszem przywaliliśmy prawie 60 combo to mi już ręce drżały, żeby się nie dać zabić. Generalnie to wolę pograć sobie właśnie w Mercenaries z jakimś kumplem niż wbijać na versusa....

 

Opublikowano

w 100% popieram Krisa. Merc jest dość trudny, przeciwnicy są agresywni, dużo zależy od teamwork [mam dla Ciebie naboje xD]. Ja to zawsze mam podniesione ciśnienie jak widzę tego czerwonego kata w ostatniej planszy, po prostu wypasik. Ale do tego trzeba odpowiednią osobnę, znać ją trochę, żeby potrafić współpracować, na ulicy takich się nie znajduje :)

Opublikowano

Może mi ktoś wytłumaczyć jak klonować wymieniać się jajami Rotten Eggs na ps3 dla two players na jednej konsoli? Nie przez internet. Bo widziałam na youtube ale u mnie nie działa.

Gość konstant
Opublikowano

6-3 walka z dwoma Gatling Gun Maniji

- jakas taktyka na to? Czy po prostu nawalac ile wlezie?

Opublikowano

6-3 walka z dwoma Gatling Gun Maniji

- jakas taktyka na to? Czy po prostu nawalac ile wlezie?

 

Jak masz jakieś Magnum ( najlepiej dopakowane na maxa ) i amunicję do niego to bez problemów ich położysz ( rakietnica też chyba dobra jest ). A jak nie masz to:

Jak te dwa grubasy z gatlingami wyskakują to się otwiera krata przed Tobą ( tam gdzie są te dwie wajchy ), jak dobrze popatrzysz to za nią po lewej i po prawej stronie są działka, z których bez problemu ich rozwalisz.

 

Gość konstant
Opublikowano

thx, jeszcze jedno lamerskie pytanie: jak wydawac komendy Shevie? (atak/obrona)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem dlaczego się przyczepili tego AI. Jeśli ktoś nie potrafi opanować systemu dwóch komend to jego problem. Jak wyskakuje dużo przeciwników wystarczy dać Sheva'ie shotguna lub karabin i wybrać "attack". Wiele osób o tym zapomina. Gdy wybrana jest opcja "defence" Sheva zawsze będzie strzelała z najsłabszej broni (zazwyczaj jest to pistolet) chociaż będzie miała upgrade'owany karabin. Oczywiście niezbędna jest amunicja. Niech ktoś się nie dziwi, że Sheva ginie jeśli wszystkie bronie zatrzymuje dla siebie. Wiele osób narzekało też na brak amunicji. Jeśli ktoś ma celność bliską zeru to oczywiste, że w którymś momencie zabraknie amunicji. Opcja "attack", machine gun, zapas amunicji i nie ma problemu. Właściwie nic nie musimy wtedy robić bo AI załatwi wszystkich za nas. Mowa oczywiście o poziomie "normal".

 

A co do ilości slotów to 9 jest optymalną liczbą. 3 sloty na broń, 3 na amunicję, 1 na kamizelkę i 2 na apteczki. Ziół jest od groma więc nie ciułamy, tylko zużywamy w razie potrzeby. Sheva'ie dajemy dwie bronie co daje nam dwa dodatkowe sloty na amunicję do naszych broni lub dodatkowy FAS. Raz grałem z idiotą, który trzymał w ekwipunku trzy karabiny maszynowe i dziwił się, że mu brakuje miejsca. Jedna broń danego typu jest tylko potrzebna.

Edytowane przez rkBrain
Opublikowano

Rewelacja? To mało powiedziane;)

 

"Ashley! Duck!

Sheva! Duck!....." Prawie pękłem :lol:

Jeszcze początek, porównanie czwórki z piątką (CHICKEN). Świetna recenzja :)

Opublikowano

jest naprawde swietny!! trzeba mu to przyznac ze ma do tego smykałkę :) swietne wstawki.

Opublikowano

Musiałem po sobie posprzątać po obejrzeniu recki RE5 :lol: . Kolo uderza w bardzo czułe punkty tej gry, a porównując ją do RE4 (skojarzenia nasuwają się same) można po prostu siedzieć i płakać ze śmiechu. Nie tylko komentarz jest świetny (plastyczny rzekłbym nawet ;) ). Edycja, wstawki i ogólny obraz są po prostu na najwyższym poziomie.

 

Ktoś powinien tego kolesia zatrudnić...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...