Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 No i olewanie sporej części wrogów, łażenie w tą i z powrotem i główkowanie co zrobić z itemem xd Capcom powinien przynajmniej dać na PSN jakiś remake a co ! Cytuj
izon 995 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Tak ja wyżej uważam, że serii RE przydałby się jakiś powrót "do korzeni". Nie mówię tu o zmianie kamery zza pleców na rzut izometryczny , ale opustoszałe i ogarnięte przez gromadę krwiożerczych i wiecznie głodnych zombi, miasto. Do tego główny "przywódca" nieumarłych, największy madafaka z największych (coś a`la Nemesis - nie mylić z Nemesis U.S. ), siejący postrach w szeregach specjalnych wojsk zaprzęgniętych przez rząd do walki. I do tego koniecznie jakieś wymagające puzle ...i ciagly brak amunicja i medykamentow co by madrze rozplanowywac poczynania naszego Herosa Wtedy pojecie S-H ma sens. Leje wam obu po bani A moze tak kolejna zmiana i np powrot do Racoon albo jakiejs okolicznej wioski czy malej miesciny jak w SH czy Alane Wake gdzie pojawia sie nowa po atomowa odmiana wirusa ? W tedy latwo moznaby z Residenta znow zrobic horror. 5 w ogole nim nie jest a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy.. Cytuj
butch.stein 251 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 (edytowane) Leje wam obu po bani Co to miało znaczyć ? BTW Żeby nie było twierdzę, że 4 i 5 część RE były grami dobrymi (5) i bardzo dobrymi (4), ale klimacik serii gdzieś wyparował i to najbardziej boli Czwóreczka dobrze się zaczęła klimatycznie, mrocznie i nawet to, że perspektywa inna i przeciwnik inny to było "Residentowo" i tego przede wszystkim oczekuję po 6 części. A jak mają iść dalej tym tropem (rozbudowany multi, kucanie, turlanie, 1000 przeciwników i minigun) , to ja już wolę żeby remake`i 2 i 3 zrobili. Aha i powrotu "kupca" z 4 również żądam Edytowane 8 grudnia 2009 przez butch.stein Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy.. Ze co? Slucham? A grales ty wogole w RE5 ? Przeciez to zwykla strzelanka - wiec czemu mialoby nie byc tych elementow? Przeciez nawet cover system jest.... (moze i prymitywny, ale mimo wszystko). Przy obecnej formule powinni wprowadzic te elementy do rozgrywki (oczywiscie nie przy zachowaniu obecnego schematu - gra stalaby sie za latwa, ale jakby tak przyspieszyc wrogow, zrobic mniej liniowe lokacje, wrogow odpowiednio porozstawiac itd., to mialoby to rece i nogi). Chcialbym zeby RE6 (jesli powownie bedzie shooterowy) bedzie w jakiejs czesci podobny do......trybu mercenaries z RE5 xD Chodzi o to - zeby gracz byl zaszczuty, caly czas w niebezpieczenstwie, osaczony przez wrogow, panicznie probojacy przetrwac (oczywiscie chodzi mi o element konfornacji z wrogami - a nie, ze non stop beda na nas wrogowie lecieli). Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Z grą jest wszystko ok. Wracanie do korzeni mija się z celem bo ludziska chcą czegoś nowego, ale prawdą jest, że seria potrzebuje usprawnień. Oglądając review acorn films'a na YT pukałem się po głowie ze świadomością, że nie zauważyłem jawnych analogii z RE4 w temacie lokacji i wrogów. No i ta upośledzona Sheva...Po przejściu Pro jedynie z podstawowym gunem nie jestem w stanie ogarnąć jak można było wypuścić kod z tak ułomnym slash AI. Gierka świetna, jeśli się gra na Veteranie, względnie Normalu. Reszta to czysty masochizm... Cytuj
izon 995 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy.. Ze co? Slucham? A grales ty wogole w RE5 ? Przeciez to zwykla strzelanka - wiec czemu mialoby nie byc tych elementow? Przeciez nawet cover system jest.... (moze i prymitywny, ale mimo wszystko). Przy obecnej formule powinni wprowadzic te elementy do rozgrywki (oczywiscie nie przy zachowaniu obecnego schematu - gra stalaby sie za latwa, ale jakby tak przyspieszyc wrogow, zrobic mniej liniowe lokacje, wrogow odpowiednio porozstawiac itd., to mialoby to rece i nogi). Chcialbym zeby RE6 (jesli powownie bedzie shooterowy) bedzie w jakiejs czesci podobny do......trybu mercenaries z RE5 xD Chodzi o to - zeby gracz byl zaszczuty, caly czas w niebezpieczenstwie, osaczony przez wrogow, panicznie probojacy przetrwac (oczywiscie chodzi mi o element konfornacji z wrogami - a nie, ze non stop beda na nas wrogowie lecieli). Nie stary nie gralem, wypowiadam sie o grze, o ktorej nie mam pojecia.. No wlasnie Re 5 ma jeszcze resztke klimatu i trudnosci dzieki temu sterowaniu. I tak gra jest banalna to co by bylo jeszcze z dodatkowymi ulatwieniami ?? Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 (edytowane) a jak ktos tam napisal ze chce jeszcze kucania i strzelania to rece opadaja - Gearsy juz mamy.. Ze co? Slucham? A grales ty wogole w RE5 ? Przeciez to zwykla strzelanka - wiec czemu mialoby nie byc tych elementow? Przeciez nawet cover system jest.... (moze i prymitywny, ale mimo wszystko). Przy obecnej formule powinni wprowadzic te elementy do rozgrywki (oczywiscie nie przy zachowaniu obecnego schematu - gra stalaby sie za latwa, ale jakby tak przyspieszyc wrogow, zrobic mniej liniowe lokacje, wrogow odpowiednio porozstawiac itd., to mialoby to rece i nogi).Chcialbym zeby RE6 (jesli powownie bedzie shooterowy) bedzie w jakiejs czesci podobny do......trybu mercenaries z RE5 xD Chodzi o to - zeby gracz byl zaszczuty, caly czas w niebezpieczenstwie, osaczony przez wrogow, panicznie probojacy przetrwac (oczywiscie chodzi mi o element konfornacji z wrogami - a nie, ze non stop beda na nas wrogowie lecieli). Przeciez pisalem o tym Edytowane 8 grudnia 2009 przez Yabollek007 Cytuj
izon 995 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 Mysle ze nie ma co gdybac. RE 5 jest grą tylko dobrą i od nowej czesci oczekuje powrotu do korzeni lub czegos zupelnie nowego-- byleby to nie bylo zwykla strzelanka Cytuj
MrC 0 Opublikowano 9 grudnia 2009 Opublikowano 9 grudnia 2009 Właśnie jestem prawie dwukrotnym przejsciu gry i musze sie niestety zgodzic z poprzednikami. Tą czesc serii niestety utraciła swój wspaniały klimat co wcale nie oznacza ze jest grą złą. Capcom obrało (nie)stety inna metode co było juz widac w 4-ce.Całe czescie ze 6-stka ma byc (podobno) powrotem do korzeni, bardzo na to licze i mam nadzieje że się nie zawiodę. Swoja drogą twórcy wybieraja coraz to bardziej innowacyjne pomysły. Dla przykładu warto podac firme Midway i Mortal Kombat który poszedł zupełnie inna scieżką niż kiedyś bym przypuszczał (faceci w rajtuzach itp.) Obie firmy zapewniaja że kolejne czesci ich kultowych serii będa powrotem do korzeni hmm no cóz pozostaje czekac. A wracajac do residenta z checia pogram z kims ONLINE MrCpl pisac jak cos Cytuj
Julita 17 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 Czy jest jakiś dodatek do RE bo cofnęło mi procenty w grze? Miałam 83% ale mam 72% Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 najpewniej chodzi o nowy sposob liczenia procentowego ukonczenia gry,kiedys z Platyna,teraz bez. BTW Moin skromnym zdaniem powinno byc tak,ze 100% dostajemy za samo przejscie gry.Wszelkie DLC powinny byc liczone jako % ponad 100. Np. 120% w Residencie wraz z trofeami z DLC,100% za pelne odblokowanie trofeow z wersji pudelkowej. Cytuj
Julita 17 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 Nie, juz widze że są nowe trofea, to wlasnie za DLC ktore wyjdzie kiedys tam..... Cytuj
Wolak10 2 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 (edytowane) najpewniej chodzi o nowy sposob liczenia procentowego ukonczenia gry,kiedys z Platyna,teraz bez. BTW Moin skromnym zdaniem powinno byc tak,ze 100% dostajemy za samo przejscie gry.Wszelkie DLC powinny byc liczone jako % ponad 100. Np. 120% w Residencie wraz z trofeami z DLC,100% za pelne odblokowanie trofeow z wersji pudelkowej. Popieram, popieram straszne, ale na takie coś póki co się nie zanosi. Nie lubię widzieć w swoich grach nie 100% mimo posiadania platyny. Jak widzę 75% z platynką to mnie to męczy, a takie ponad 100% to jest to i ma większy sens. Zresztą tak to wygląda na Xboxie360, więc nie wiem czemu nie kopiować od najlepszych . Tak czy siak czekam na te DLC to RE5, bo mało mi było podstawy. Edytowane 21 grudnia 2009 przez Wolak10 Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Niestety te nowe trofea nie są jakieś tam wymagające, jedno mnie ciekawi tylko, czy wersja gold będzie miała taki sam ID jak pierwsza wersja lub inny? jeśli inny to dużo ludzi kupiłoby dla drugiego zestawu trofeów @_@ ... Cytuj
Julita 17 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Raczej będzie to ta sama wersja, tylko zwykły dodatek. Milo mi będzie wrócić do RE Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Na pewno nie będzie mieć tego samego... ale liczę na to, że save będzie pasował. Inaczej nie kupię - jak pomyślę ile się namordowałem na S-ki... nie, drugi raz nie ma mowy. Cytuj
krak2610 0 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Na pewno nie będzie mieć tego samego... ale liczę na to, że save będzie pasował. Inaczej nie kupię - jak pomyślę ile się namordowałem na S-ki... nie, drugi raz nie ma mowy. przecież to nie było trudne. Robłeś je na pro? ;p eh ja bym z chęcią w dodatek zagrał, ale jakoś nie widzi mi się wydawać po raz dugi kasy na Re5 dla kilka godzin gry, gdyby trofea były trudniejsze... zobaczymy, biorąc pod uwagę ile innych gier wychodzi na wiosnę wątpie czy znajdę czas. W tym roku przez pierwsze 6 miesiecy było mniej interesujących mnie premier, niż w 2010 przez 3 miechy... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 (edytowane) Mam wszystkie S-ki po za dwoma na motorach Hard/Pro - dlatego raczej nie będę mieć chęci robić tego od nowa. Dodatek mnie natomiast nie interesuje jako taki bo i gra kolegi. Stąd się już nastawiam na wersję Gold czy jak ją tam nazwą. Edytowane 22 grudnia 2009 przez Berion Cytuj
VViking 0 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 Siemka, właśnie kupiłem sobie tą gierkę i szukam chętnego do jej przejścia w Co-Op Jak ktoś jest chętny to niech pisze przez PSN. Mam headset więc można się porozumiewać. Będę na konsoli dziś tak koło 21.00-22.00. Z góry dzięki jak ktoś chętny się znajdzie! Cytuj
VViking 0 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 (edytowane) Ja chętnie zagram. Spoko, fajnie że będzie z kim grać Wysłałem ci właśnie prośbę o dodanie do znajomych, ale mi napisało że osiągnąłeś już maksymalną liczbę kontaktów i nie można mnie dodać... Jak będziesz online to daj znać na mój profil. Pozdro Edytowane 30 grudnia 2009 przez VViking Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 No i mamy nowe DLC dla Residenta a wraz z nim patch 2.0(rekonfiguruje sejwa).Pojawily sie tez nowe trofea.Samo LDC drogie nie jest 3.99 funta.Resident znowu zyskuje na populurnosci. Napisze wiecej jak zagram Cytuj
Cykomaton 99 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Szczerze mówiąc to słaby ten dodatek, liczyłem na zagadki a takowych brak, nowy rodzaj przeciwnika jakoś specjalnie nie zachwyca wolałbym klasyczne zombie, nie żałuje tych 18 wydanych złotych ale czuje niedosyt, spodziewałem się więcej. Cytuj
triboy 973 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 (edytowane) Dokładnie, niedosyt to odpowiednie słowo. Po świetnym początku - rezydencja, schodzimy pod ziemię, gdzie klimat idzie się kochać. No i ta walka z Weskerem... Pierwsze przejście z Grzesiem na veteranie - 1.24... Żalość, rozumiem, że to tylko 18 pln, ale mogli przedłużyć wizytę w rezydencji. Skoro leżalo tam tyle zombiaków, dlaczego nie wykorzystano ich potencjału? Ehh Capcom.... Można można Edytowane 18 lutego 2010 przez triboy17@o2.pl Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Czas przejścia to jakaś kpina, < 1,5h z kilkoma śmierciami Początek bardzo klimatyczny, posiadłość, noc, burza, brak przeciwników. Widząc słynny korytarz miałem wrażenie że żaraz wyskoczą pieski Później jest tylko dobrze. Nowy przeciwnik bardzo przypomina egzekutora z podstawki, zarówno designem, atakami jak i wytrzymałością. Pierwsza wrażenie jest świetne, ale później szybko opada zachwyt. No i teraz można się wystraszyć w kilku miejscach, co nie triboy? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.