Skocz do zawartości

Resident Evil 5


liquid

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie ... czy wersja gold, która ma notabene inny ID niż podstawka rozpozna save z R5 tylko w relacji EU - EU, US - US, czy może np EU wersja wykryje jakikolwiek save z RE5 i przekonwertuje go do Gold? :S

Opublikowano

gierka miala wczoraj byc na psn. wiadomo cos na temat kiedy sie pojawi?

Z tego co czytałem na blogu (EU) to miała jakiś błąd i musieli przełożyć premierę. Jest szansa że będzie w przyszłym tygodniu (z tym że nie zostało to podane jako termin ostateczny).

  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

@Czimeq

Podeślij mi save z wersji z PSN to sprawdzę (bardzo ważne: save musi być wykonany na najnowszej dostępnej wersji, czyli gra musi być popatchowana jeśli są jakieś dostępne do niej patche). Mam Golda. Jeśli działa w jedną stronę to i zadziała w drugą. Oczywiście trzeba będzie pozmieniać id gier, ale to kosmetyka. ;]

 

Save zawiera prywatne dane (jak ja to nazywam: PS3ID, identyfikator konta na konsoli, konta psn i numer użytkownika). Także jeśli się nie boisz mi zaufać powierzając te dane, mogę sprawdzić kompatybilność.

Edytowane przez Berion
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

jest do tej gry zmieniajacy sterowanie na normalne? na tym co jest w grze wytrzymalem 5 minut i wylaczylem ...

Opublikowano

kamera w tej grze to jakas masakra ale nie wiem kto wymyslij twory typu :

R2+l1 aby cos zrobic

i R1+L1 aby strzelac....

Opublikowano

Raczej L1 (wycelowanie) + R1 (strzał), ewentualnie + R2 (machnięcie nożem). Celowanie jak w Uncharted tylko nie można się poruszać, nie wiem z czym masz problem.

Opublikowano

Przy sterowaniu z RE4 z kamerą nie wiem jakie mogą być problemy, skoro zawsze jest idealnie za plecami. Do poruszania i celowania służy wtedy tylko jeden analog, drugi jest w sumie zbędny. Warto też opanować szybki obrót o 180 stopni (analog do dołu i X).

Opublikowano

Obrót o 180 stopni jest bardzo przydatny, ale często lepiej jest wymanewrować kogoś niż odwracać się plecami. W kooperacji to już w ogóle bajka, jeżeli gracze są blisko siebie.

Opublikowano

Ja dla odmiany grałem na Move (tylko) i samo celowanie było bardzo precyzyjne i do tego cholernie prosto wchodziły headshoty (na analogu tak szybko celować się raczej nie da). Z kamerą podczas takiego grania problem był ten, ze prawym analogiem sobie można drobną korektę robić (podczas chodzenia) a na move nie (i nie jest super idealnie bo czasem ma się ochotę popatrzeć wyżej podczas biegu a z Move trzeba sie zatrzymac).

Opublikowano

Obrót o 180 stopni jest bardzo przydatny, ale często lepiej jest wymanewrować kogoś niż odwracać się plecami. W kooperacji to już w ogóle bajka, jeżeli gracze są blisko siebie.

 

<spoilery>

 

W starciu z napierającym oszołomem z piłą, Uroborosem, czy Irvingiem walącym na nas po zanurzeniu, tył + iks ratuje życie. O byciu namierzonym przez bambusa z gatling gunem nawet nie wspominam.

Opublikowano

Kolesia z piłą fajnie można robić w bambuko podchodząc, odchodząc, obchodzić itd, jest o wiele głupszy od zwykłych przeciwników.

Na Irvinga lepiej się cofnąć o dwa kroki, zrobić unik i naparzać w oko. Jedynie przy Urobosie przydaje się szybki zwrot :)

Opublikowano

Przy dobrym celowaniu tego z piłą łatwo zatrzymać trafiając w oko. Btw nie wiem co za debil w Capcom wymyślił, by mocny kaliber tylko tego typa spowalniał to samo tego grubego z toporem który przysiada, zamiast go przewrócić jak to było w RE4, tam nawet Big Salvador z Mercenaries musiał uznać wyższość mocnej pukawki pokroju Killer7.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Jak ktoś szuka nowego wyzwania w RE5 to niech przechodzi gre na jednym magazynku np na Veteranie. Czyli zaczynamy misje z jednym w pełni naładowanym pistoletem (np H&K z 25 nabojami), a podczas rozgrywki nie można dobierać żadnej amunicji z inwentarza, liczy się tylko to co można znaleźć na planszy (zdobytych pukawek też nie używamy, granaty/miny są dopuszczalne). W kooperacji zabawa jest przednia, szczególnie w rozdziale 5-3 gdzie przed walką z Weskerem mamy wokół siebie ponad 20 Lickerów, a posiadanych 10 pocisków nie opaca się używać bo i tak nikogo nie zabijemy ;)

No i nic nie podnosi tak na duchu jak zaczęcie trudnego momentu bez amunicji i latanie z samym nożem/wymijanie ataków (Lickery).

 

Gdzieś tam majaczy też próba przejścia gry na jednym życiu (na powyższych zasadach), ale że w grze ginie się często to chyba nie dojdzie to do skutku. O chorym pomyśle że po śmierci trzeba kupić nową grę, bo w tej się już zginęło nawet nie wspominam ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...