Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 To już lepiej kupić pudełkową, można wyrwać taniej. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 No ba, ja kupiłem używkę w stanie idealnym za 40zł - Gold Edition. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Tylko zawsze trzeba wziąć pod uwagę, że Sony i wydawcy dostosowują już cenę pod składki. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Pytanie ... czy wersja gold, która ma notabene inny ID niż podstawka rozpozna save z R5 tylko w relacji EU - EU, US - US, czy może np EU wersja wykryje jakikolwiek save z RE5 i przekonwertuje go do Gold? :S Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Z tego co wiem save nie zadziała. Cytuj
sentryandy 2 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 (edytowane) Z tego co wiem save nie zadziała. mi save z oryginalnej wersji bez problemu działa z gold (płytowa) i odwrotnie też, obie EU... z wersją z USiA to raczej nie Edytowane 5 października 2011 przez sentryandy Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 To sam już nie wiem, pamiętam, że po zmianie na Gold musiałem wszystko przechodzić jeszcze raz. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 gierka miala wczoraj byc na psn. wiadomo cos na temat kiedy sie pojawi? Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 gierka miala wczoraj byc na psn. wiadomo cos na temat kiedy sie pojawi? Z tego co czytałem na blogu (EU) to miała jakiś błąd i musieli przełożyć premierę. Jest szansa że będzie w przyszłym tygodniu (z tym że nie zostało to podane jako termin ostateczny). 1 Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 save z wersji płytowej RE5 Gold działa z wersją z PSN? Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 Nie powinno być z tym problemu, jeśli tylko wersja pudełkowa była zgodna regionalnie z tą kupioną na PSN. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 26 października 2011 Opublikowano 26 października 2011 (edytowane) @Czimeq Podeślij mi save z wersji z PSN to sprawdzę (bardzo ważne: save musi być wykonany na najnowszej dostępnej wersji, czyli gra musi być popatchowana jeśli są jakieś dostępne do niej patche). Mam Golda. Jeśli działa w jedną stronę to i zadziała w drugą. Oczywiście trzeba będzie pozmieniać id gier, ale to kosmetyka. ;] Save zawiera prywatne dane (jak ja to nazywam: PS3ID, identyfikator konta na konsoli, konta psn i numer użytkownika). Także jeśli się nie boisz mi zaufać powierzając te dane, mogę sprawdzić kompatybilność. Edytowane 26 października 2011 przez Berion Cytuj
Gość szpic Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 jest do tej gry zmieniajacy sterowanie na normalne? na tym co jest w grze wytrzymalem 5 minut i wylaczylem ... Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Jedno jest w stylu RE4, chociaż tez nie do końca (inny przycisk akcji) i to jedyne dobre. Pozostałe typy sterowania są słabe. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Oprócz ustawień jak w RE4, reszta jest absolutnie do kitu. Capcom niepotrzebnie dawał inne opcje kierowania bohaterem, skoro to taki sam gameplay jak w "czwórce"... Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Jedno sterowanie (chyba A) jest podobne do tego w Uncharted, ja osobiście cały czas grałem na tym z RE4. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 kamera w tej grze to jakas masakra ale nie wiem kto wymyslij twory typu : R2+l1 aby cos zrobic i R1+L1 aby strzelac.... Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Raczej L1 (wycelowanie) + R1 (strzał), ewentualnie + R2 (machnięcie nożem). Celowanie jak w Uncharted tylko nie można się poruszać, nie wiem z czym masz problem. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Przy sterowaniu z RE4 z kamerą nie wiem jakie mogą być problemy, skoro zawsze jest idealnie za plecami. Do poruszania i celowania służy wtedy tylko jeden analog, drugi jest w sumie zbędny. Warto też opanować szybki obrót o 180 stopni (analog do dołu i X). Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Obrót o 180 stopni jest bardzo przydatny, ale często lepiej jest wymanewrować kogoś niż odwracać się plecami. W kooperacji to już w ogóle bajka, jeżeli gracze są blisko siebie. Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Ja dla odmiany grałem na Move (tylko) i samo celowanie było bardzo precyzyjne i do tego cholernie prosto wchodziły headshoty (na analogu tak szybko celować się raczej nie da). Z kamerą podczas takiego grania problem był ten, ze prawym analogiem sobie można drobną korektę robić (podczas chodzenia) a na move nie (i nie jest super idealnie bo czasem ma się ochotę popatrzeć wyżej podczas biegu a z Move trzeba sie zatrzymac). Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Obrót o 180 stopni jest bardzo przydatny, ale często lepiej jest wymanewrować kogoś niż odwracać się plecami. W kooperacji to już w ogóle bajka, jeżeli gracze są blisko siebie. <spoilery> W starciu z napierającym oszołomem z piłą, Uroborosem, czy Irvingiem walącym na nas po zanurzeniu, tył + iks ratuje życie. O byciu namierzonym przez bambusa z gatling gunem nawet nie wspominam. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Kolesia z piłą fajnie można robić w bambuko podchodząc, odchodząc, obchodzić itd, jest o wiele głupszy od zwykłych przeciwników. Na Irvinga lepiej się cofnąć o dwa kroki, zrobić unik i naparzać w oko. Jedynie przy Urobosie przydaje się szybki zwrot Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Przy dobrym celowaniu tego z piłą łatwo zatrzymać trafiając w oko. Btw nie wiem co za debil w Capcom wymyślił, by mocny kaliber tylko tego typa spowalniał to samo tego grubego z toporem który przysiada, zamiast go przewrócić jak to było w RE4, tam nawet Big Salvador z Mercenaries musiał uznać wyższość mocnej pukawki pokroju Killer7. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 Jak ktoś szuka nowego wyzwania w RE5 to niech przechodzi gre na jednym magazynku np na Veteranie. Czyli zaczynamy misje z jednym w pełni naładowanym pistoletem (np H&K z 25 nabojami), a podczas rozgrywki nie można dobierać żadnej amunicji z inwentarza, liczy się tylko to co można znaleźć na planszy (zdobytych pukawek też nie używamy, granaty/miny są dopuszczalne). W kooperacji zabawa jest przednia, szczególnie w rozdziale 5-3 gdzie przed walką z Weskerem mamy wokół siebie ponad 20 Lickerów, a posiadanych 10 pocisków nie opaca się używać bo i tak nikogo nie zabijemy No i nic nie podnosi tak na duchu jak zaczęcie trudnego momentu bez amunicji i latanie z samym nożem/wymijanie ataków (Lickery). Gdzieś tam majaczy też próba przejścia gry na jednym życiu (na powyższych zasadach), ale że w grze ginie się często to chyba nie dojdzie to do skutku. O chorym pomyśle że po śmierci trzeba kupić nową grę, bo w tej się już zginęło nawet nie wspominam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.