Gość Kyo Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Nawet już są znane trofea dla DLC Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 (edytowane) http://www.joystiq.com/2009/03/10/resident...tiplayer-modes/ - informacje o DLC. Szczególnie ciekawie zapowiada się Versus, pewnie dojdą też nowe postacie do Mercenaries. Edytowane 11 marca 2009 przez Super Big Boss Cytuj
lesheq 8 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Potwierdzenie ceny MM we Wrocławiu. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 W Nowym Sączu tyle samo. 199 zł. Fajna sprawa z tym DLC. Taki darmowy content to ja rozumie. Szczególnie ciekawie zapowiada się Versus. Jak dobrze, że obecnie konsole są tak mocno zintegrowane z netem. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 http://www.rehorror.net/v20/resident-evil-5-dlc-0 Chyba, że ta wiadomość została zdementowana. Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Informacje na temat Versus i Slayer mode (cytat z forum gamesfaq): K, I'll type it as it is in the guide: (In my own words, took long in the guide) Slayer: Plays very similar to Mercenaries, but with players competing against each other to get the highest score from kill infected souls and B.O.Ws. A handicap system helps the player with the lowest points by doubling the amount of points they are awarded (though this doesn't apply to combo bonuses). Time Bonus and Combo Bonus rules apply as before, with enemy types and item locations remaining the same (as in Mercenaries). If any player dies during a game, they lose points and will reappear elsewhere on the map to carry on playing (note: you may sometimes spawn in the heat of a battle, or next to a boss). There is no limit to the amount of times you can die, though you shouldn't expect much of a score if you do too often. Most players will encounter enemies on difficulty grade level 6 (Normal/Veteran), but the leading player must battle enemies on Grade level 10 (Pro level). There is a lot more, but it's involving statistics, and bonuses. Essentially, a Versus Mercenary mode. Survivors: This game variant is all about Player VS Player action. There are still aggressive creatures present, making the arenas more challenging, but their frequency has been reduced. Combos no longer play a role, as the points you score are directly received from dealing damage to other players. There are no points for killing monsters. You must also strive from taking any damage from the monsters yourself. Each player starts with just a basic firearm, with powerful weapons littered about the arena. Every map has different combinations of weapons, and you may wish to acquire weapons from bosses by killing them. Rest is statistics. Essentially a versus Mercenary mode, but with points coming from directly harming other players themselves. There are team versions of these modes, pitting 2V2 action. So, obvious what they are. --- "Now unless My Girlfriend has some strong words to convince me otherwise, I will not be picking this one up in the near future" - ApexMjolnir (On RE5) Cytuj
Azakiel 1 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Grafika nie ma dla mnie az tak waznego znaczenia , najwazaniejsze by grywalnosc stala na wysokim poziomie ... no i ciekawe jak te exclusive'ne DLC sie sprawdzi... Grywalność jest na wysokim poziomie (grę już ukończyłem na normalu), po demku miałem mieszane uczucia (w demku raziło sterowanie i przymulone zombiaki) ale w pełnej wersji te wady zostały przysłonięte przez zalety. Do mocnych stron nowego RE5 zaliczam: - chyba najlepsze modele postaci + textury postaci w grach jakie do tej pory wyszły (MGS4 ma podobnej jakosci modele ale słabsze texturki) - grafika niektórych lokacji jest wysmienita (ale nie wszystkich, lepiej wykonane są levele industrialne a te bardziej naturalne (skały itp) gorzej), lokacje naprawdę zróżnicowane. - tak jak to było w czwórce i tutaj jest sporo broni (którą można "upgrejdować"), broni jest m,niej niz w MGS4 (jakby ktoś pytał). - generalnie świetnie wyreżyserowane cutscenki (w cutscenkach jest lepsze światło i cienie, niektóre z nich gdyby nie ząbki to wyglądają prawie jak renderowane wstawki z innych gier). - imho najlepsi bossowie do tej pory ze wszyskich gier na nextgeny (current geny już teraz ;-) ) , świetnie wykonani graficznie i różnorodni, pojedynki odpowiednio długie i ciekawie pomyslane (np bossowie z Resistanca 2 jesli chodzi o gameplay pojedynków to bida z nędzą przy RE5) - sporo różnorodnych przeciwników słabszych i tych naprawdę mocnych na których warto mieć zawsze załadowane magnum ;-) (nie mówię o BOSSACH) - zróznicowany gameplay (poscigi łodzią i samochodem, niektóry lokacje mają cover system itd). - dwa tryby ustawienia naszej koleżanki (attack i cover) co przy graniu samemu przydaje się w grze normalnej i na bossach. Wady: - na początku razi zamulenie zombiaków (niby są szybcy ale zwalniają 2 metry od ciebie, wiem że to celowe zagranie żeby przy duzej ilosci nie było zbyt trudno, ale mozna było to inaczej rozwiązać), potem w trakcie gry juz sie tego tak nie zauwaza (są tez inne potwory) - mała ilosc miejsca w inwentarzu ( i brak mozliwosci jego powiększania). - chciałbym żeby gra była dłuższa. - niektóre lokacje są słabsze graficznie (tzn nie tak dopieszczone) a niektóre są świetne. - stare sterownie z RE4 (liczyłem na coś więcej) - gdy grami sami to nasza pomocniczka czasami potrafi nas przyblokowac (ale rzadko) Podsumowując dla mnie jako całość 9/10 Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Azakiel - Jak grafika ma się do KZ2 twoim okiem i czy gra potrafi wystraszyć? Cytuj
Azakiel 1 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 W fulla KZ2 będę grał dopiero w sobotę więc wstrzymam się narazie z dokładniejszym porównaniem, na chwilę obecną mogę powiedzieć tylko że: - postacie są w RE5 lepsze (więcej detali , fajny shaderek na skórze i wyśmienite (imho najlepsze) textury jakie widziałem (oczywiscie nie zombiaki bo ich ma być duzo na ekranie)). - lokacje mysle że są słabsze niz w KZ2 (z paroma wyjątkami) , razie też trochę nierówna poziom oświetlenia w lokacjach , są ładnie pod tym względem dopracowane i są takie na których jest naprawdę kiepsko to zrobione (tutaj KZ2 zdecydowanie góruje) - w RE5 jest zdecydowanie mniej efektów cząsteczkowych i różnych sztuczek graficznych (co nie znaczy ze ich nie ma) Cytuj
RON!N 2 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Mam szybkie pytanie. Czy jest jakaś różnica pomiędzy wersją RE5 z USA a z Europy? Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Zwykla wersja NIE, Limitka z USA fajniejsza Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Azakiel - nie napisałeś mi, czy gra potrafi wystraszyć. A jak tam fabuła? Nie pisz oczywiście spojlerów, tylko jaki jest jej poziom i czy dialogi są mniej infantylne, niż w RE4? Cytuj
RON!N 2 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Gra mało straszy. Jest pewien moment w którym można poczuć się nie miło (bez spoilerów oczywiście) w którym musimy nosić latarkę zamiast broni ale to tylko namiastka. To już nie jest stary dobry RE. To już gra akcji z elementami eksperymentów genetycznych. Fabuła jest bardzo filmowa. O wiele ciekawiej trzyma się kupki niż w RE4. No i teksty są w miarę naturalne. Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 (edytowane) No tak...z tą ceną w MM popisali się Ktoś kto zamówił pre-ordera bo niby taniej i nadal gry nie dostał, ma lekki zgrzyt. Edytowane 12 marca 2009 przez .:marioo:. Cytuj
mikro 48 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Jak wygląda gra online z randomem ? Wyszukuje nam kompanierosa, który jest na tym samym levelu ? Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 No wlasnie! Jak to jest z tym co-op'em? Chodzi mi o gre z osoba z friendslisty. Nie ma problemow jak w demie? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 To jeszcze ja dorzucę pytanie. Czy tworząc grę do co-opa mamy możliwość wybrania danego checkpointa w rozdziale? Cytuj
Azakiel 1 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 (edytowane) Video Analysis: Resident Evil 5 (Xbox 360/PS3) http://www.digitalfoundry.org/blog/ Wersja na Ps3 zalicza drobne spadki fps-ów (od 30 do 26 klatek) co widać na filmiku z powyższego linka - drugi filmik od góry (wersja na X-a ma stabilne 30 fpsów). Zaś jesli chodzi o grafikę to róznice są drobne , parę słów o tym - cytat: Overall, from a technical perspective, Xbox 360 clearly hosts the better game, despite some screen tear. Frame rate is consistently higher, making for a smoother, more responsive experience. The fact that the game is essentially locked at 30fps means that thereâs no judder, which you can get in spades on the PS3 version. Clearer textures, more particle effects, full world reflections in the water - in terms of bonus bling, Xbox 360 is in pole position here. Edytowane 12 marca 2009 przez Azakiel Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 (edytowane) http://www.gamersyde.com/news_7616_en.html Obrazki z trybu Versus. Wygląda bardzo ciekawie. Ta dziewczyna z kucykiem i czapeczką to Jill. Edytowane 12 marca 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Azakiel 1 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 i jeszcze jedna rzecz, obiekty w tej wersji (tzn PS3) nie rzucają cienia same na siebie (moze nie całosciowo ale czesciowo): np. zwróccie uwagę na włosy i mikrofon u dziewczyny XBOX360 http://www.the-horror.com/features/bh5demo/images/xb33.jpg PS3 http://www.the-horror.com/features/bh5demo/images/ps33.jpg Capcom podkreslał ostatnio że mają nowy ulepszony engine Framework 2.0 a tu takie babole (imho ktos coś sknocił przy pisaniu kodu bo nie sądze ze to brak mocy) Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Wlasnie o tych roznicach pisalem (z dolaczonymi obrazkami) na poprzedniej stronie. Irytujace jest to, ze capcom tak olewa PS3. Btw. RE5 chodzi jeszcze na starym MTF. Na 2.0 bedzie chodzic LP2. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 (edytowane) już jest review na GT -> http://www.gametrailers.com/player/46359.html Nie ma bata, jutro lecę do MM :3 Edytowane 12 marca 2009 przez stoodio Cytuj
mrynk 121 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Wlasnie o tych roznicach pisalem (z dolaczonymi obrazkami) na poprzedniej stronie. Irytujace jest to, ze capcom tak olewa PS3. Btw. RE5 chodzi jeszcze na starym MTF. Na 2.0 bedzie chodzic LP2. Nie do konca olewa... to Sony olalo nas, wypuszczajac nieprzemyslana konstrukcje, zawlaszcza w porownaniu do konkurencji. I dlatego zawsze w naszych grach mamy: - nizsza rozdzielczosc tekstur (bo mniej dostepnego RAM niz u konkurencji) - slaby AA (Quincux) ktory zarazem rozmywa caly obraz, lub wrecz brak AA (bo nie ma 10MB EDRAM o 256GB/sec jak u konkurencji) - slabszy, nierowny framerate (bo RSX przelicza 50% polygonow/sek mniej niz u konkurencji) Mnie najbardziej rozwalily w R5 na PS3 filmiki pokazujace jezioro..... Ale nic to, nie bede X360 kupowal tylko po to zeby miec plynniejsze, ostrzejsze R5 z refleksami w wodzie PS. Najlepiej nie ogladac innych wersji coby sie nie draznic, bo PS3 ma wiele innych plusow. Cytuj
Azakiel 1 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Masz moze linka do tych filmików z jeziorem na ps3 (vs Xbox)? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.