Fanek 669 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 I jak to wyszło ktoś gra? graficznie ciekawy jestem jak na YT? 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 (edytowane) Remaster taki, jak poprzednie - poprawiono modele i UI, tła nadal są w niskiej rozdzielczości, a gra działa w 4:3. I nadal to najlepszy FF ever, już od pierwszej chwili nostalgia nie tyle uderzyła, co wypłaciła mi bułę i łokieć - to intro, ta muzyka, ten K L I M A C I K Na Switchu Fajnale z PSX (i PS2) smakują wybornie. @Fanekjeśli zależy Ci na grafice to jednak zwykły FF8 że Steama + mody robią o wiele więcej dla tej części niż ten remaster (choćby skalowane przez AI tła). Edytowane 3 września 2019 przez Bzduras 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 (edytowane) Już w 8mke nie bede grał raczej, poczekam cierpliwie do 7 remake Edytowane 3 września 2019 przez Fanek Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Ja wlasnie mam pierwsze spotkanie z Laguna. Graficznie jest tylko bardziej znosnie niz oryginal w dzisiejszych czasach. Jednak wydanie tego spowodowalo ,ze odpalilem PS4 i jednak potwierdza sie to co wiadomo od lat. Finale z PS1 to pyły arcydzieła 1 Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Fajnie sprawdza się game speed x3 - przydaje się bardzo w draw'owaniu magii i uzupełnianiu do 100 : ) Pyszczki poprawili - ale mapa świata jest brzydka jak zawsze ; ) Ogólnie mega klimt - już sam opening robi robotę. Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Speed w tych wszystkich grach to super opcja. Nie wiem jak w tej wersji ff8 ale na emulatorze epsxe przyspieszenie ustawione pod touchpadem DS4 i wszystkie loadingi walk i animacje summonow skipowane w sekunde Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 W remasterku naciskasz przycisk i jest to samo Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Tak jest i fajnie, że to się włącza pod L3, więc nie trzeba w menu wchodzić i ustawiać. Tylko można spamować on/off kiedy się chce. Tak też było w 12. Mega się przydaje, tak jak od razu dostępne enc-none i pod R3, a inaczej byśmy musieli nauczyć Diablosa tego i ustawiać z poziomu menu Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Enc-none i tych boostów do walk nie będę używać na 100%, ale fajnie, że coś takiego jest - lepiej mieć wybór jak grać niż go nie mieć Sppeed x3 do drawu magii i przyspieszania GFów już czyni grę przystępniejszą. Rach, ciach i sto sztuk magii w dwie minuty. Cytuj
Pix 971 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Nie mam pojęcia, jak ja kiedyś mogłem ściągać 100 sztuk każdej magii bez przyspieszania. Długie godziny roboty, ale może będąc gówniarzem miało się po prostu więcej wolnego czasu. Enc-none używam, ale od tych boostów pod R3 też trzymam się z daleka.To i tak jedna z najłatwiejszych części FF. Jak dobrze wrócić do tego świata! Squall i jego "......whatever", triple triad, muzyka mistrza Uematsu - uderzenie nostalgii. Trzeba oczywiście przymknąć oko na pewne archaizmy, ale ogólnie bawię się świetnie. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 (edytowane) 4:3 czyli czarne pasy po bokach ekranu a wstawki cgi nadal są w SD? ;/ Edytowane 4 września 2019 przez nobody Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Niestety, to mnie wnerwia najbardziej.Tak samo w 9, kurfa no widescreen to obowiazek 21 wiek.... Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 To niezły remaster. Myślałem, że sobie pogram, a tu takie partactwo zrobili, złamanego grosza nie warto dawać. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 14 godzin temu, nobody napisał: 4:3 czyli czarne pasy po bokach ekranu a wstawki cgi nadal są w SD? ;/ Tak samo jak w 7 i 9. Też mnie to drażni, powinna być opcja rozciągnięcia na fullscreen, ale po chwili można się przyzwyczaić. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 Mi to zupełnie nie przeszkadza, po chwili idzie się przyzwyczaić. Śmieszne jest to, że pozmieniali wygląd niektórych kart (na gorszy!) np.: Ifrit, Wegde i Biggs - wcześniej był bardziej kadr twarz i tors, a teraz na kartach widnieją całe postacie. 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 Cenzura Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 Ale rzeczywiście ten Card Mod to jest mega przegięta umiejętność, szczególnie na początku ; ) Jeszcze nawet nie pojechałem na 1szą misję do Dollet a już mam podpięte Tornado pod STR, które daje mi 80+ STR i Renzokuken kładzie wszystkich i wszystko ; ) Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 W FF8 jest chyba najłatwiej być overpowerem na niskich levelach, gra daje ku temu wiele różnych sposobów. Junction, ability od GFów z +1 do statystyk za każdy level... Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 6 września 2019 Opublikowano 6 września 2019 No to jest minus, ale jak pisałem wcześniej prędzej czy później w FFach ogólnie jak się wie co gdzie i jak (a się wie... bo opisy, yt, internet ; )) to zawsze jest łatwo... w 8 niestety za szybko, ale zupełnie mi to nie odbiera przyjemności z grania. Wyobraźcie sobie np.: taki Pupu quest bez opisu, no ciężko by było ; ) Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Remaster swietny na konsole, warto bo jeszcze nie bylo, tak dobrze nie jest z PC, bo ta wersja na Steam byla dalej grywalna, ale boostery pomagaja, z 3x predkosci mozna dosc szybko ssac magie Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Godzinę temu, Labtec napisał: bo ta wersja na Steam byla dalej grywalna Kupić podstawkę na Steama, instalator Lunatic Pandora za dwa dolce (albo bawić się z setką modów oddzielnie, jak kto woli), dociągnąć Project Angel Wing albo GUM i masz lepszego remastera od tego, za który SE bierze teraz hajs. Ale na Switchu to nie ma w ogóle nawet co mówić, najlepszy Fajnal w handheldzie Myślę, że 13-letni ja osrałby się na miętowo gdyby ktoś mu coś takiego pokazał. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 4:3 jakoś przełknę, ale jak jest z kompresją wstawek fmv? taki sam kibel jak np. REmake 1 na ps4/xo? Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 A jak myślisz? Przecież te SE xD. Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Umówmy się, prerenderowane assety w 2D są kiepskie do remasterowania. Chociaż z drugiej strony mogliby się trochę wysilić i wykorzystać te AI deep learning, fani nie mają z tym problemów. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 12 września 2019 Opublikowano 12 września 2019 Generalnie wszystko to samo co w 1998 tylko przeklejone twarze z Dissidi i miminalnie wyszlifowane kontury - NIC WIĘCEJ. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.