Opublikowano 23 czerwca 200915 l Nie trzeba pakować wystarczy Mad Rush Ifrita i 5 kart Abbys Worm zamienionych na Windmil a je na 100 Tornado podpięte pod parametr str. A pajączek ma ok 5 zyć jak go się tyle razy wyzeruje to padnie ale przez to nie ma tego efektownego demka jak Quitis go rozwala więc sama nie wiem co daje lepszą satysfakcję Edytowane 23 czerwca 200915 l przez lena163
Opublikowano 23 czerwca 200915 l Nie trzeba pakować wystarczy Mad Rush Ifrita i 5 kart Abbys Worm zamienionych na Windmil a je na 100 Tornado podpięte pod parametr str. A pajączek ma ok 5 zyć jak go się tyle razy wyzeruje to padnie ale przez to nie ma tego efektownego demka jak Quitis go rozwala więc sama nie wiem co daje lepszą satysfakcję no tak ale zeby miec odblokowane zmienianie kart na czary to trzeba jednak troche pomasterowac. Zreszta jak ktos wie co do czego to bardzo szybko mozna miec 3500 hp w postaciach (tent ---> curaga--- podpinamy pod HP i 3500 zycia na poczatku gry)
Opublikowano 23 czerwca 200915 l W jaskini dostaje się w miare mało exp zresztą można po drodze do Ifrita i podczas misji w dollet napakować (Ifrit i ten boss na wieży dają sporo ap podobnie jak te węże co atakują żołnierzy w Dollet) jak byłam w Dollet miałam ok 13 lv więc nie dużo więcej niż normalnie
Opublikowano 23 czerwca 200915 l Na początku najlepiej się ćwiczy na Fastitocalon-F na plaży. Dają aż 3 ap i mało exp. Można oczywiście się bawić ze skillem card- po zamianie potka w kartę wogle się nie dostaje exp.
Opublikowano 23 czerwca 200915 l Ktoś tu napisał że nie opłaca się pakować postaci w finalu, dlaczego?
Opublikowano 23 czerwca 200915 l jak chcesz w 100% gre przejść to warto przybić troche lvl żeby takiego omege zabić
Opublikowano 23 czerwca 200915 l sie wie c'nie, 10 lat temu go ubiłem ale ktoś tu napomknął że lepiej nie grindować a akurat grę odświeżam.
Opublikowano 23 czerwca 200915 l przechodz normalnie, bedzie wieksze wyzwanie. A max rob dopiero na koncu przygotowjac sie na omege
Opublikowano 23 czerwca 200915 l no dobrze powiedział. w ogóle w tej grze się nie walczy aż chyba do 3 cd.
Opublikowano 23 czerwca 200915 l bonus są ok, ale ja wolałem zjadać potworki i maxować postacie bez GF'ów miałem tak prawie wszystkich bez selphie i zella, pracochłonne ale satysfakcja ogromna
Opublikowano 24 czerwca 200915 l bonus są ok, ale ja wolałem zjadać potworki i maxować postacie bez GF'ów miałem tak prawie wszystkich bez selphie i zella, pracochłonne ale satysfakcja ogromna Oczywiste że po osiągnięciu 99 lvl pozostaje już tylko Devour.
Opublikowano 26 czerwca 200915 l Szczeze wam powiem ze w kolejnosci liczac najlepsze FF to 1. FF7 i FF8 2. FF6 3 FF10 Takie sa moje typy co do najlepszych czescie FF, Jeszcze moglbym na 3 miejscu postawic swietna IV czesc ale jednak X po zastanowieniu. Niemniej stawiam VIII na rowni z VII
Opublikowano 6 stycznia 201015 l Gdyby ktoś był zainteresowany, 1,5 tygodnia temu wydaliśmy spolszczenie FF8 na PlayStation (na PC było już wcześniej): www.balamb.pl Oprócz "zwykłego" tłumaczenia, poprawiliśmy co ważniejsze kwestie dialogowe tak, by były zgodne z japońskim oryginałem (tu wielkie podziękowania lecą w kierunku Norka, czyli osoby, która przetłumaczyła Okami na język polski). Została tak poprawiona m.in. przemowa Edei: http://www.youtube.com/watch?v=pn7ZEUD0rBc Oprócz tego przetłumaczyliśmy większość grafik: ...a nawet intro (tylko w wersji na PlayStation): http://www.youtube.com/watch?v=-9oss6rX4y4 Spolszczenie może pobrać każdy zarejestrowany użytkownik strony balamb.pl. Zapraszam Edytowane 6 stycznia 201015 l przez Colly
Opublikowano 7 stycznia 201015 l Eh lol, dziwnie jest ujrzec jezyk polski w FF'ie Podziwiam zapal tlumaczy oraz ludzi ktorzy to implementowali Wyglada to fajnie
Opublikowano 7 stycznia 201015 l Nie tylko wygląda, ale czyta się także świetnie. Moim zdaniem spośród wszystkich 3 spolszczeń (FF 7,8 i 9) to właśnie to jest wykonane najlepiej(bez obrazy dla autorów pozostałych dwóch, to też rewelacyjnie zrobione polonizacje) Szczerze polecam, bo gra wcale nie traci na klimacie, a granie w ojczystym języku to zawsze większa przyjemnosc, nawet jeśli jest się mistrzem inglisza
Opublikowano 6 lutego 201015 l Wlasnie kupilem na PSN, Gralem dzis ponad 9h, gra jest przegenialna i 90% nowego kodu jakim nas karmia moze buty lizac FF8
Opublikowano 6 lutego 201015 l nowy kod mam na mysli te wszystkie nowe produkcje w gatunkach jRPG Poza grafika maja WSZYSTKO GORSZE
Opublikowano 7 lutego 201015 l -_- eh, Faranell... FF8 zawsze mi się kojarzył z negatywną, publiczną opinią nt. głównego bohatera. Podobało mi się przedstawienie bohaterów jako dorosłych, którzy mają normalne rozmiary
Opublikowano 8 lutego 201015 l gram tera w ff8 i jedna rzecz chcialbym wiedziec. jestem na 1 cd, poczatek gry, wlasnie dolaczyl do mnie irvine. no i problem polega na tym, ze pakowalem postacie zeby gf mialy nowe umiejetnosci i squall ma u mnie juz 45 poziom. niby wszystko ok, ale reszta ekipy ma srednio 20-30 poziom. ten irvine ma np. 15, a rinoa 20. no i wyczytalem, ze wrogowie sa coraz silniejsi wraz z kolejnymi levelami. jak to dokladnie jest? liczy sie poziom squalla? czy gra wyciaga jakas srednia? bo jest problem zeby innych napakowac, bo przez ten dziwny system i tak squall zabija wszystkich jednym ciosem i leveluje czesciej niz inni. oplaca sie tak grac? tzn nie bedzie potem masakry, ze boss jednym ciosem polozy mi wszystkich oprocz niego?
Opublikowano 8 lutego 201015 l nie pakuj za mocno, bo bedzie za łatwo, gra sie nie przyrównuje do Ciebie, bardziej chodzi w niej o to ze na poczatku trzeba dluzej pakowac zeby przeskoczyc na wysokie levele, niz pozniej, w sensie lepiej isc do przodu i regularnie pakowac ale bez przesady, podziel sobie levele na plyty i tyle, jak bedzie za maly level to dopakujesz. Pamietam kiedys kumpel przypakowal ff8 do 100 levelu na poczatku 2 plyty, i sie mnie pytal czemu ta gra taka latwa ;]
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.