Opublikowano 17 października 200816 l Najbardziej? Hmmm... Final Fantasy X - chocobo, wyścig + zbieranie balonów. Kto grał ten wie jak bardzo nierealne jest jego przejście. Raz we frustracji, rzuciłem pada i chciałem się rzucić na wyrko za mną... wyrko stało inaczej... (pipi)! Przypieprzyłem łbem w ściane Przekleństw nie przytocze bo bana dostane wiem że mi pewnie nie uwierzycie ale ten wyscig ze sprowadzeniem czasu do zera zaliczyłem .........za pierwszym razem :/ a najsmieszniejsze/najtragiczniejsze jest to że A: nie uzywam tidusa moja druzyna to Auron Wakka Yuna B: drugiej cześci do miecza nie zebrałem po walce z Yunalescą a teraz nie moge tam wrócić bo wiadomo Dark Bahamut czatuje :] ogólnie najgorzej wpieniajace motywy w grach to własnie wszelkie usterki typu samoformatująca sie memorka ( a na memorce 100 % sejw z GTA SA pochlastac sie idzie ) , brak pradu dwa kroki przed save-pointem a ostatni mielismy dwie godziny temu i czasami taka nagła niemoc dopadajaca człowieka i nagłe zacinanie sie na jednym przeciwniku/poziomie/zadaniu po wczesniejszym przejściu połowy gry z palcem w......anusie :P
Opublikowano 18 października 200816 l WipEout HD - 74 Zone i pinball pojazdu = death. I bluzgi na lewo i prawo.
Opublikowano 23 października 200816 l ostatni boss w lost planet, tak debilnej walki chyba jeszcze zadna gra nie miala.
Opublikowano 23 października 200816 l Ostatnia misja w MoH Heroes 2 na PSP. W ogóle ta gra to porażka mimo że ma jedną z najlepszych grafik na tą konsolkę. Misje nie byłyby trudne gdyby nie wybiegające co chwilę szwaby. Producent pewnie wyszedł z założenia, że słabe AI zrekompensują liczbą przeciwników. Po którymś razie odpuściłem sobie.
Opublikowano 27 października 200816 l Ja ostatnio grałem w Forzę 2, za późno zahamowałem i krzyknąłem "kto ci dał prawo jazdy c(pipi)?" Po chwili zorientowałem się co mówię.
Opublikowano 28 października 200816 l Wpieniające jest, kiedy nie wychodzi coś, co powinno było wyjść na 100 %. Tak po prostu.
Opublikowano 23 lutego 201015 l X edycja mistrzostw świata rozgrywana w grę Winning Eleven 10. Ostatni mecz grupowy pomiędzy Paragwajem(ja) a Angolą(kumpel). Angola przed tym meczem: 3 punkty, Paragwaj przed tym meczem: 4 punkty. Liczba strzałów Paragwaju w tym meczu: 10-12, liczba strzałów Angoli w tym meczu: 1-3. Angola strzela w doliczonym czasie, doliczonego czasu, 99 minuty, gola na 1-0, co eliminuje Paragwaj z turnieju. Siarczyste "ja (pipi)e" z moich ust, rzut padem o łóżko i pociągnięcie go z kopa, gdy już na ziemi leżał (oczywiśćie pad 8) ). Ostatnią minutę tego dramatu, kończył za mnie trzeci z kumpli (w ramach bojkotu nie dograłem spotkania osobiście ) Edytowane 23 lutego 201015 l przez ciwa22
Opublikowano 25 lutego 201015 l "Ściana płaczu" w God Of War, a chodzi konkretnie o te nadziewane ostrzami kolumny, które na dodatek się kręciły. No trochę to wkurwiające było, tym bardziej, że lekko draśnięty Kratos spadał momentalnie w dół i trzeba było wchodzić od początku. Inna sprawa, że później przechodziłem ten fragment bez większych problemów, to jednak za pierwszym razem irytowało bardzo.
Opublikowano 25 lutego 201015 l Alma w Ninja Gaiden. Pamiętam jak rzucałem (pipi)ami w stronę telewizora. Dow(pipi)as, który to wymyślił powinien zostać nabity na pal albo zmuszony do obejrzenia viva comet na żywo. e: A no i jeszcze te RYBKI MARTWE, tyż z Ninja Gaiden. Psychopaci tą grę robili. Edytowane 25 lutego 201015 l przez teddy
Opublikowano 27 lutego 201015 l Mass Effect 2 Pierwszy poziom na statku Zbieraczy,gdzie wyskakują Ci platformy z nimi ....oczywiście na Szaleńcu Próbowałem chyba z 30 razy i ... w końcu się udało,ale kilka set (pipi) itp. zdążyło polecieć Edytowane 27 lutego 201015 l przez MYSZa7
Opublikowano 27 lutego 201015 l Murder Death Kill - był taki etap z platformami z luster ,a nad nimi takie wahadła się bujały i strącały ... COD Classic - kilka etapów jest iście hardkorowych np ten na pace samochodu, gdzie trzeba się ostrzeliwać (zapamiętać kolejność pojawiania się wrogów).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.