Aramis 10 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 Jest w weapon shopie w Baccarat i w kilku innych miejscach chyba też to widziałem. Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 ale Baccarat to 2 koniec świata ja jestem na etapie Swordman's Labyrinth (Hero 19 lvl) można gdzieś indziej to kupic Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 ale Baccarat to 2 koniec świata ja jestem na etapie Swordman's Labyrinth (Hero 19 lvl) można gdzieś indziej to kupic Nope. Steel Scythe 3700/1650 Buy: Baccarat, Neos, Savella Cathedral Drop: Fallen Priest Najprędzej kupisz w Neos, ale to dopiero po zdobyciu statku Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 ale Baccarat to 2 koniec świata ja jestem na etapie Swordman's Labyrinth (Hero 19 lvl) można gdzieś indziej to kupic Nope. Steel Scythe 3700/1650 Buy: Baccarat, Neos, Savella Cathedral Drop: Fallen Priest Najprędzej kupisz w Neos, ale to dopiero po zdobyciu statku Obecnie Jestem w Neos, i zaciąłem sie z fabułą Może mi ktoś pomóc ? gdzie dalej plynać itd.. Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 5 kwietnia 2009 Opublikowano 5 kwietnia 2009 Dobra dałem rade... Teraz mam pytanie gdzie expic postacie bo juz idzie mozolnie, wiem za na moj etap to kase w Neos zdobywac, ale exp? Proszę o pomoc Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 6 kwietnia 2009 Opublikowano 6 kwietnia 2009 (edytowane) Dobra dałem rade... Teraz mam pytanie gdzie expic postacie bo juz idzie mozolnie, wiem za na moj etap to kase w Neos zdobywac, ale exp? Proszę o pomoc Wiedziałem, że dasz radę Na tym etapie gry możesz expić w Trodain Castle, jznajdziesz tam owe slime'y: Oczywiście to czy dla Ciebie będzie to dobre miejsce jest zależne od umiejętności Twoich postaci (Hero - Lightning Thrust, Yangus - Executioner, Jessica - Accelerate, Angelo - Metal Slash). Edytowane 6 kwietnia 2009 przez stoodio Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 6 kwietnia 2009 Opublikowano 6 kwietnia 2009 stoodio wiem że tam sa slimey bo napotkałem juz 1. moje postacie spokojnie dają tam rade, tylko ze tam wlaśnie słabo jest. Trzeba dlugo czekac na tego metala. PS. Nie moge znaleźć tego zaczarowanego źródła i tej chatki Jak wychodze z Argoni to mam mostek na prawo i moge pojść prosto, doczytalem sie ze mam isc na zachód (czyli przez ten mostek) napotkałem skrzyzowanie (w solicji pisali ze na skrzyzowaniu na poludnie) wiec poszedlem. doszedłem do duuzego jeziora (tam był ten duzy slime [niebieski]) obieglem dookoła to jezioro i nie ma zadnej hatki Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 6 kwietnia 2009 Opublikowano 6 kwietnia 2009 (edytowane) stoodio wiem że tam sa slimey bo napotkałem juz 1. moje postacie spokojnie dają tam rade, tylko ze tam wlaśnie słabo jest. Trzeba dlugo czekac na tego metala. Heh, na tym właśnie polega expienie w DQ czekasz na Metal Slime'a, w końcu jak się pojawi... to spieprza PS. Nie moge znaleźć tego zaczarowanego źródła i tej chatki Jak wychodze z Argoni to mam mostek na prawo i moge pojść prosto, doczytalem sie ze mam isc na zachód (czyli przez ten mostek) napotkałem skrzyzowanie (w solicji pisali ze na skrzyzowaniu na poludnie) wiec poszedlem. doszedłem do duuzego jeziora (tam był ten duzy slime [niebieski]) obieglem dookoła to jezioro i nie ma zadnej hatki Tu masz lokalizację źródła. Edytowane 6 kwietnia 2009 przez stoodio Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 12 kwietnia 2009 Opublikowano 12 kwietnia 2009 to znowu ja Jak otworzyc dzwi, w poradniku pisze ze ultimate kay trzeba miec czy jakos tak, zaczalem grac od początku i załączam filmik http://www.sendspace.pl/file/RQMEoW9v/ Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 13 kwietnia 2009 Opublikowano 13 kwietnia 2009 to znowu ja Jak otworzyc dzwi, w poradniku pisze ze ultimate kay trzeba miec czy jakos tak, zaczalem grac od początku i załączam filmik http://www.sendspace.pl/file/RQMEoW9v/ Po prostu potrzebujesz lepszego klucza, jest thief's key (otwiera niektóre zamki) < magic key (otwiera większość zamków) < ultimate key (otwiera wszystkie zamki). Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 (edytowane) Jestem obecnie w Arcadia (lece z solucja) i doczytałem sie ze w Untrodden Groves są KMS'y (King Metal Slime) a.Dragon Graveyard level 1, b.Howlwind Hill-day/night, c.Black Citadel level 1/5-2, d.around Tryan Gully-day, e.Dragovian Path B2-B4, f.Heavenly Dais level 2 Mógłby mi ktoś zaznaczyc na mapce poniżej te wszystkie lokacje (sprayek albo czyms) zebym sie orientował gdzie co jest Jednak nie moge znaleźć tych lokacji :? PS. O co chodzi z Dragon Graveyard level 1, byłem tam i jest szkielet smoka (dużego) a obok studnia. Uruchamia się tam jakaś Jaskinie czy cos ?? czy to jeszcze nie ten etap, a moze nie wiem jak ? Edytowane 18 kwietnia 2009 przez LOAD Cytuj
Di 839 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Przepraszam za offtop, ale czy we wszystkich Dragon Questach dają tak podobne do siebie mapy? Przeszedłem trójkę i czwórkę i obie mapy świata były bardzo podobne do tej: 3 duże kontynenty właśnie tak ułozone, na dole wyspa, w lewym górnym rogu wyspa... Cytuj
LOAD 0 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Nie grałem w te wersje co ty, ja tylko DQ8 obecnie ale post wyzej dałem mape świata i mozesz sobie porownac mapki. Nie rozumiem twojego pytanie ;P do czego mialo by zmierzać Cytuj
Di 839 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Nie rozumiem twojego pytanie ;P do czego mialo by zmierzać Do zaspokojenia mojej ciekawości Przed chwilą porównałem sobie mapy z DQ od 3 do 8 i tylko w szóstej części różni się od pozostałych. Cytuj
Gość Ofeck Opublikowano 3 maja 2009 Opublikowano 3 maja 2009 Jestem juz przed ostatnia lokacja w grze i mam zapytanie czy jak tam wleze to juz nie wyjde? i czy trzeba jakos specjalnie przypakowac przed wejsciem, mam 40 lv i wiecej juz mi sie nie chce. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 40 level wystarczy, Ja miałem 50 i ostatni boss padł szybko. Ba dałem rade przejść Dragonów Czy da się powrócić, niestety już nie pamiętam. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 Mam prośbę. Dajcie mi 5 argumentów za DQVIII. jRPG zawsze i chętnie, tylko, że ta seria jakoś w ogóle mi nie podchodzi. Mam szansę zagrać i chciałbym się dowiedzieć co w tej grze jest, to może po nią sięgnę. : ) Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 (edytowane) Mam prośbę. Dajcie mi 5 argumentów za DQVIII. jRPG zawsze i chętnie, tylko, że ta seria jakoś w ogóle mi nie podchodzi. Mam szansę zagrać i chciałbym się dowiedzieć co w tej grze jest, to może po nią sięgnę. : ) Uprzedzam, że mnie DQVIII w sumie rozczarował. Oczekiwałem wiele, tymczasem całość do końca nie zatrybiła tak, jakbym sobie życzył. Sam nie wiem czemu, bo trudno wytknąć tej grze jakieś wady. Zabrakło tzw. magii. Nie mam ochoty numerować argumentów, ale DQVIII jest za co pochwalić. Oto zalety: ładna grafa (zwł. jeśli się lubi styl Akiry Toriyamy), multum przeróżnych, zaprojektowanych z fantazją potworów (pewnie wiele z nich wystąpiło we wcześniejszych częściach), brytyjska angielszczyzna w rozmaitych odmianach - i to nie BBC English na całe szczęście - (słychać nawet Cockney, a japońskich głosów nie szkoda, bo w ogóle ich nie było; voice acting nagrano dopiero na eksport), fabuła, no cóż, może nie rewelacyjna, ale i nie najgorsza, charakterne postacie (żadne tam transkomando), zachowawczy, ale z polotem zaimplementowany system walki (główny wątek można przejść z marszu, ale są też opcjonalni superbossowie, których nawet po ciężkim level grindingu niełatwo zaciukać)... Ogólnie rzecz biorąc DQVIII to gra dopracowana w każdym aspekcie, testowana do upadłego, itd., itp. Produkt z najwyższej półki. Są losowe walki, ale można ich uniknąć przy pomocy wody święconej. Łatwo zginąć, ale zmartwychwstaje się w najbliższym savepoincie, karą zaś jest utrata połowy złota z bagażu (wystarczy więc regularnie deponować złoto w banku, żeby strata była minimalna). Do tego potencjalnie wciągające minigierki typu kasyno, ujarzmianie potworów i wystawianie ich do walki na arenie, alchemia (produkcja przedmiotów, nieraz bardzo przydatnych). Tradycyjny jRPG, ale na wysoki połysk. Godzi tradycję z dzisiejszymi standardami. Ponadto umożliwia eksplorację z buta (choć są też inne środki transportu, ze standardowym teleportem włącznie) ogromnych przestrzeni. Freeroamingowym potencjałem DQVIII przewyższa nie tylko Shadow of the Colossus, ale chyba nawet GTA: SA. Bodaj w żadną inną grę na PS2 nie wtłoczono tak wielkiej połaci terenu. Natomiast nie śmiem wyrokować, czy znajdziesz w tej grze to, czego ja do samego końca nie znalazłem. Dla niektórych DQVIII to była rewelacja, dla innych gra, owszem, solidna, ale nie wybitna. Na pewno pozwala odpocząć od nadużywanej dziś, szaroburoziemistej palety barw (którą sam nawet nieźle znoszę, ale niektórych srodze już ona wymęczyła). Edytowane 4 maja 2009 przez Sonotori Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 Ja mam inne zdanie. Wiele można DQVIII zarzucić, ale na pewno nie magii. Właśnie magia, atmosfera, klimat zachęciły mnie do dalszego szpilania bo sam system walki szybko się nudzi. Polecam dla hardkorowców, lubiących ogrooomne lokacje, piękne baśniowe krainy i wspaniały, lekki klimacik... W dodatku gra jest trudna więc często będziesz się pocić. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 (edytowane) Mam prośbę. Dajcie mi 5 argumentów za DQVIII. jRPG zawsze i chętnie, tylko, że ta seria jakoś w ogóle mi nie podchodzi. Mam szansę zagrać i chciałbym się dowiedzieć co w tej grze jest, to może po nią sięgnę. : ) Uprzedzam, że mnie DQVIII w sumie rozczarował. Oczekiwałem wiele, tymczasem całość do końca nie zatrybiła tak, jakbym sobie życzył. Sam nie wiem czemu, bo trudno wytknąć tej grze jakieś wady. Zabrakło tzw. magii. Nie mam ochoty numerować argumentów, ale DQVIII jest za co pochwalić. Oto zalety: ładna grafa (zwł. jeśli się lubi styl Akiry Toriyamy), multum przeróżnych, zaprojektowanych z fantazją potworów (pewnie wiele z nich wystąpiło we wcześniejszych częściach), brytyjska angielszczyzna w rozmaitych odmianach - i to nie BBC English na całe szczęście - (słychać nawet Cockney, a japońskich głosów nie szkoda, bo w ogóle ich nie było; voice acting nagrano dopiero na eksport), fabuła, no cóż, może nie rewelacyjna, ale i nie najgorsza, charakterne postacie (żadne tam transkomando), zachowawczy, ale z polotem zaimplementowany system walki (główny wątek można przejść z marszu, ale są też opcjonalni superbossowie, których nawet po ciężkim level grindingu niełatwo zaciukać)... Ogólnie rzecz biorąc DQVIII to gra dopracowana w każdym aspekcie, testowana do upadłego, itd., itp. Produkt z najwyższej półki. Są losowe walki, ale można ich uniknąć przy pomocy wody święconej. Łatwo zginąć, ale zmartwychwstaje się w najbliższym savepoincie, karą zaś jest utrata połowy złota z bagażu (wystarczy więc regularnie deponować złoto w banku, żeby strata była minimalna). Do tego potencjalnie wciągające minigierki typu kasyno, ujarzmianie potworów i wystawianie ich do walki na arenie, alchemia (produkcja przedmiotów, nieraz bardzo przydatnych). Tradycyjny jRPG, ale na wysoki połysk. Godzi tradycję z dzisiejszymi standardami. Ponadto umożliwia eksplorację z buta (choć są też inne środki transportu, ze standardowym teleportem włącznie) ogromnych przestrzeni. Freeroamingowym potencjałem DQVIII przewyższa nie tylko Shadow of the Colossus, ale chyba nawet GTA: SA. Bodaj w żadną inną grę na PS2 nie wtłoczono tak wielkiej połaci terenu. Natomiast nie śmiem wyrokować, czy znajdziesz w tej grze to, czego ja do samego końca nie znalazłem. Dla niektórych DQVIII to była rewelacja, dla innych gra, owszem, solidna, ale nie wybitna. Na pewno pozwala odpocząć od nadużywanej dziś, szaroburoziemistej palety barw (którą sam nawet nieźle znoszę, ale niektórych srodze już ona wymęczyła). Ciekawa minirecenzja, przyjemnie się czyta Cóż mogę dodać od siebie? Dragon Quest VIII to wielka, wspaniała, jedyna w swoim rodzaju przygoda. Gra jest może nieco infantylna i staro szkolna, ale jednocześnie czerpie z jRPG wszystko to co najlepsze. Charakterystyczny humor Akiry Toriyamy wylewa się z ekrany (projekty potworków, gagi itp) w tle przygrywają piękne melodie (choć przyznam, że mogłoby ich być więcej) a odlschoolowy system, choć nieco surowy, daje masę frajdy. Zaprawdę nie ma w tym gatunku drugiej tak ogromnej pozycji na PS2. Polecam. Edytowane 19 maja 2009 przez stoodio Cytuj
KrzysiekMaster 1 Opublikowano 19 maja 2009 Opublikowano 19 maja 2009 (edytowane) Gra jest wspaniała sam przeszłem cała + dodatkowa lokacje ze smokami i muszę przyznać że DQ8 jest najlepszą RPG na PS2 chociaż miałem takie momenty że chciałem PS2 rozwalić bo te smoki w dodatkowej lokacji to potrafią oszukiwać Edytowane 21 maja 2009 przez KrzysiekMaster Cytuj
KrzysiekMaster 1 Opublikowano 21 maja 2009 Opublikowano 21 maja 2009 napisałem nowy post bo jak dałem edit to nikt nie czytał chyba zebrał ktoś 110 ( czyli max ) mini medali? i czy jest jakaś strona na której pisze gdzie znajdę wszystkie mini medale bo zostało mi 6 i za chiny nie mogę znaleźć Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 21 maja 2009 Opublikowano 21 maja 2009 (edytowane) napisałem nowy post bo jak dałem edit to nikt nie czytał chyba zebrał ktoś 110 ( czyli max ) mini medali? i czy jest jakaś strona na której pisze gdzie znajdę wszystkie mini medale bo zostało mi 6 i za chiny nie mogę znaleźć Samodzielnie znalazłeś 104 medale? Gratuluję samozaparcia i spostrzegawczości tu znajdziesz listę click! a tu mapkę z dokładną lokalizacją skrzyń click! P.S. medali jest więcej niż 110 Edytowane 21 maja 2009 przez stoodio Cytuj
KrzysiekMaster 1 Opublikowano 21 maja 2009 Opublikowano 21 maja 2009 tak samodzielnie 104 i dzięki za pomoc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.