porschman 3 Opublikowano 14 sierpnia 2008 Opublikowano 14 sierpnia 2008 Witam, obecnie gram na Master Systemie II w grę Asterix. Mam takie pytanko czy w grach na SMS są jakieś sejwy czy passwordy ? przeszedłem 2 level i nic nie ma, a gdy wyłącze konsolkę gra zaczyna się od nowa... Proszę o pomoc. Cytuj
Setezer 0 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Lekkie opóźnienie z odpowiedzią... To zależy od gry. Wiele nie ma wcale, czasem są passwordy, a save'y naprawdę rzadko. Nie wiem, o którym Asteriksie mówisz, ale jeżeli o pierwszej części (bez podtytułu) to z tego co kojarzę nic nie ma. Great rescue ma passwordy, również Secret mission je ma (tutaj pewnie się mylę, bo grałem wieki temu, jedynie co do GR jestem pewien). Gry krótkie nie mają zapisów, bo i po co. Prawdziwy, maniak, gracz, tru, hardcore kończy je za jednym posiedzeniem przecież. Save wymaga baterii w dyskietce podtrzymującej zapis - po co mnożyć sobie koszta - tak myśleli wydawcy. Cytuj
Rafael_Sorel 4 Opublikowano 28 marca 2009 Opublikowano 28 marca 2009 Dokładnie w tamtych czasach save to zadkość, zdarzały sie hasła do poszczególnych leveli, a tak to się ciorało nawet po kilka razy od początku i tak była zajefajna frajda Cytuj
Gość logan40 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 (edytowane) Jedyna gra którą pamiętam , że miała system sejwowania za pomocą passwordów to "Wonderboy in Monsterland" (czy jakoś tak) na SMS... Fakt, brak możliwośći zapisu czasem irytował, jednak ten hardkor - granie cały dzień żeby ukończyć daną pozycję (czasem wyłączałem TV na noc, a konsolka działała "na pauzie" abym rano mógł kontunuować swe boje) - bezcenne Edytowane 9 kwietnia 2009 przez logan40 Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 Mam pytanie dotyczące Multitapa do MegaDrive'a, a w zasadzie gier, które go obsługują. Ma ktoś może namiary na takową listę? Patrzyłem już na listę wszystkich gier na MD na wiki, ale potrzebuję czegoś konkretniejszego czyli spisu gier w które można pograć we czwórkę. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj
Aki PL 3 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 z tym bywalo roznie. Czesc gier np od codemasters obslugiwalo 4 graczy ale modul na 2 playerow byl juz wbudowany w sama gre np. micro machines. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 10 lipca 2013 Opublikowano 10 lipca 2013 Witam. Jako, że na PSp są fachowe emulatory Megadrivea może ktoś poleci poważne i dobre gry akcji 2D (platformery, napieprzanki) na Megadrive. Przez poważne rozumiem nie jakieś jajcarskie platformery (mario jest da best ale wystarczy) tylko coś w klimatach: Ghost'n Goblins, Demon's Crest, Splatter House, Castlevanii czy Vectormana- takie klimaty tylko mniej znane tytuły poprosze. Pozdrawiam Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 12 grudnia 2013 Opublikowano 12 grudnia 2013 no właśnie, poleccie jakieś mocne gry na mega drive. Coś właśnie z rodzaju akcji i arcade. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 Splatter House 2 i 3, Vectorman 1 i 2, Ecco, Mega Turrican, Galahad (konwersja Leandera z amigi), jest też dużo dobrych shmupsów (więcej niż na snesie), Golden Axe 2 i 3 są niezłe też, Dynamite Headdy, Gunstar Heroes, Landstalker, Light Crusader tak na szybko 1 Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 grudnia 2013 Opublikowano 29 grudnia 2013 (edytowane) Z platformówek łykaj w ciemno Taz-Mania (jest też wersja na SMS, ale jedyna i słuszna to ta na MegaDrive'a). Klimat jak w Donkey Kong Country, a z tego co pamiętam łatwo wcale nie jest. Z bitek świetne jest Captain America and the Avengers (nie mylić z wersją na NES-a, która była syfem) - nawalanka w prawo, wskazany kanapowy co-op, jeśli ktoś gra na konsoli i posiada dwa pady. Edytowane 29 grudnia 2013 przez Kasias Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 1 stycznia 2014 Opublikowano 1 stycznia 2014 Z platformówek łykaj w ciemno Taz-Mania (jest też wersja na SMS, ale jedyna i słuszna to ta na MegaDrive'a). Klimat jak w Donkey Kong Country, a z tego co pamiętam łatwo wcale nie jest. Z bitek świetne jest Captain America and the Avengers (nie mylić z wersją na NES-a, która była syfem) - nawalanka w prawo, wskazany kanapowy co-op, jeśli ktoś gra na konsoli i posiada dwa pady. Taz Manię często widzę, ale zawsze na SMS. Captain America, zapamiętam właśnie takie coopy też szukam. Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 30 marca 2014 Opublikowano 30 marca 2014 Odpaliłem sobie dzisiaj Mega Drive'a i pograłem trochę. Nie wiem no, czasem mam tak, że bardziej lubię tę konsolę od SNESa ;P Gry mają specyficzną grafikę, kocham te kartridże z tytułami na grzbietach ;p, ale przede wszystkim kocham DŹWIĘK. No genialne są te pioseneczki. Wystarczy dźwięk bym poznał, czy gra jest z MD. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 maja 2014 Opublikowano 29 maja 2014 (edytowane) Mega Drive'a dostałem, kiedy miałem jakoś 6-7 lat (wcześniej cisnąłem na Pegazie). Pamiętam, że miałem na to pięć gier: Taz-Manię (rewelacyjna platformówka, która oprawą i klimatem zjadała pegazowe Mario na śniadanie - ale wiadomo, "legalnie" było chyba 7 czy 8 lat różnicy między tymi grami), Captain America & The Avengers (bombowa naparzanka w prawo, którą znałem... z Pegaza. Tyle że obie wersje wyglądały obok siebie jak nowy Meś i przejeżdżony Trabant), Ecco the Dolphin (sympatyczna przygodówko-platformówka ze śliczną grafą), Sonica (był git, ale settingiem mnie nie porwał) i cholernie szybką platformówkę z jakimś prześmiesznym glucikiem w roli głównej, choć nigdy potem nie potrafiłem odszukać jej w Sieci - być może szarpałem w totalną niszę Jak już pisałem, wcześniej znałem tylko Pegasusa, więc przeskok z 8 bitów na 16 był dla mnie sporym szokiem, który z czasem przeskoczyła tylko przesiadka na pierwsze PlayStation. Padzior do Mega Drive'a uznaję za małe dzieło sztuki - był z fajnej jakości czarnego plastiku i dzięki lekko zaokrąglonym krawędzią szałowo leżał w rękach. REWELACYJNA konsola, mam z nią mnóstwo pięknych wspomnień, choć - paradoksalnie - łyknąłem z niej tylko małą garstkę smakołyków. Gdybym miał wtedy wybór, to na SNES-a na pewno bym jej nie zamienił. Wygląd okładki i pudełka z Taz-Mani doskonale pamiętam nawet dzisiaj: Edytowane 29 maja 2014 przez Kasias 3 Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 29 maja 2014 Opublikowano 29 maja 2014 (edytowane) Sega Megadrive to fajna konsolka, z niezłymi grami, ale do SNESa - zwłaszcza w jego późniejszej rynkowej egzystencji, szans niestety niemiałka żadnych. Edytowane 29 maja 2014 przez kazuyoshi Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 maja 2014 Opublikowano 29 maja 2014 (edytowane) Pod względem komercyjnym szli łeb w łeb, N wygrało bodajże o 9 baniek, gdzie NES uporał się z Master System znacznie lepiej. A gry? Wiadomo - jak ktoś nie przepadał za rodziną Mario, to i tak znalazł na SNES-ie dużo gier, ale pamiętaj - GENESIS DOES WHAT NINTENDON'T! Edytowane 29 maja 2014 przez Kasias 2 Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 29 maja 2014 Opublikowano 29 maja 2014 GENESIS DOES WHAT NINTENDON'T! wiem , a takim przykładem jest Alladyn, który na Sedze brylował i odstawiał SNESową wersje na kilometr ps: i cofam to, co powiedziałem wcześniej, że nie masz pojęcia o czymkolwiek - tak, teraz, napisałem to poprawnie, chyba hekhekhek Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 3 listopada 2014 Opublikowano 3 listopada 2014 Grał ktoś w Chaos Engine? Czy serio jest to słaby port z Amigi? Polecam YT bo gra wygląda miodnie. Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 ma ktos moze na sprzedanie zasilacz do sms2? Kurde tylko tego mi brakuje a z dostepnoscią jest przeje.bane Albo moze zna ktos jakis trik zeby to odpalic na innym zasilaczu niz oryginalny? Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 Mozesz poszukac cos takiego, to bedziesz mial do wszystkich retro konsolek MDII chyba potrzebowalo 10v DC Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 20 stycznia 2015 Opublikowano 20 stycznia 2015 SMS I/II ma blokade regionalna? Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 21 stycznia 2015 Opublikowano 21 stycznia 2015 Na konsolach pisze pal ale np na grach juz nie wieć chyba nie miało. Dawałes ogłoszenie ze chcesz kupić sms. A same gołe konsole chcesz kupić bo mam dwie na sprzedaż? Mozesz poszukac cos takiego, to bedziesz mial do wszystkich retro konsolek MDII chyba potrzebowalo 10v DC Akurat do md2 zasilacz mam, chodzi mi o sms2 Cytuj
czapa 677 Opublikowano 23 czerwca 2015 Opublikowano 23 czerwca 2015 Pytanie do posiadaczy 6 przyciskowego kontrolera do Mega Drive. Dpad wydaje mi się dosyć luźny, czy te kontrolery mają po prostu taką konstrukcję? Próbowałem go rozkręcić, ale dpad wydaje się nie do wyjęcia. Też się zastanawiam czy to taka konstrukcja czy ja coś robię źle? Może ktoś coś podpowie Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 24 czerwca 2015 Opublikowano 24 czerwca 2015 Ja mialem 4 pady 6 przyciskowe. Dwa, ktore mialy wieksze przyciski (niebieskie) mialy luzny d-pad i troche luzne przyciski A B C. Pozostale dwa z fioletowymi przyciskami (nie byly orginalne) mialy wszystko super dopasowane, nic nie latalo i nic nie skrzypilo. Orginalne padly mi po okolo roku a tamte mialem az do sprzedazy Segi MD. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.