Skocz do zawartości

Kto oraz czym jezdzi (w wersji live;) ?


Olsen

Jezdze pojazdem...  

331 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jezdze pojazdem...

    • wlasnym
      195
    • rodzicow
      66
    • kolegi/kolezanki
      3
    • wyjanetym
      1
    • kradzionym;)
      69


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Katanka, fajny wóz jednakże mając do dyspozycji określoną sumę pieniędzy rozglądał bym się za Imprezą WRX, Legacy bądź starszym STI tudzież EVO biorąc pod uwagę sam fakt że zamierzasz podnosić moc do 260KM no i dźwięk silnika typu boxer to jest coś pięknego :).

 

A z tym oznaczeniem na lewym przednim błotniku to masz rację, dziwnie to wygląda. Felgi są całkiem ok :)

jedni lubia auta inni roczniki ;)

Opublikowano (edytowane)

Katanka serce masz podobne do mojego w Volvo. Ciekawe czy wiesz ze to Volvowski silnik :D ? Nie narzekaj na widok pod maska bo w Volvo jest jescze skromniej...

U mnie przy 3 tys. obr. juz fajnie warczy :)

Troche dziwne ze nie masz 230PS bo Volvo od chyba 2007 czy 2008 roku w C30/S40/V50 i C70 mialo juz dyche wiecej. Z kolei kiedys czytalem ze UK chyba za smieszna oplata (100âďż˝Ź?) mozna fabrycznie i z gwarancja podkrecic motor w salonie Forda do chyba 260 PS ale o Volvo nie bylo mowy...

Z drugiej strony przy takiej mocy na przedniej osi juz sie czasem ciezko jezdzi (gdy mokro) a co dopiero jak go podkrecisz...

 

no i znalazlem ta informacje, wszystko sie zgadza procz....ceny

http://www.autokrata.pl/ogien/4751/pomiedzy_st_a_rs/

Edytowane przez Terrago
Opublikowano (edytowane)
Katanka serce masz podobne do mojego w Volvo. Ciekawe czy wiesz ze to Volvowski silnik :D ? Nie narzekaj na widok pod maska bo w Volvo jest jescze skromniej...

U mnie przy 3 tys. obr. juz fajnie warczy :)

Troche dziwne ze nie masz 230PS bo Volvo od chyba 2007 czy 2008 roku w C30/S40/V50 i C70 mialo juz dyche wiecej. Z kolei kiedys czytalem ze UK chyba za smieszna oplata (100âďż˝Ź?) mozna fabrycznie i z gwarancja podkrecic motor w salonie Forda do chyba 260 PS ale o Volvo nie bylo mowy...

Z drugiej strony przy takiej mocy na przedniej osi juz sie czasem ciezko jezdzi (gdy mokro) a co dopiero jak go podkrecisz...

 

no i znalazlem ta informacje, wszystko sie zgadza procz....ceny

http://www.autokrata.pl/ogien/4751/pomiedzy_st_a_rs/

nie takie moce mozna przenosic na asfalt w FWD wystarczy dobra szpera. w pl jezdzil ITR Turbo 620 HP (zjadl min baware M6), ten crx to na Vitku?

Edytowane przez POSNANIAK
Gość Grzegosz
Opublikowano

Jak najbardziej będzie, bo przecież podkręcić moc można przy zakupie auta, nie tracąc gwarancji.

Opublikowano
Jak najbardziej będzie, bo przecież podkręcić moc można przy zakupie auta, nie tracąc gwarancji.

te 260 to jest w jakims katalogu ? jesli nie to nie seria i juz. tak nie wyjechal z fabryki ;p jesli fabryka podaje taka mozliwosc to ok.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Krychu, kojarze Twoją hanke z JDM Option i Passworda, na tym drugim szumu zrobiłeś ;)

zresztą specyficzne to forum, jedynie czytam i za głowę sie łapie..

Rób więc hanke i zapierdzielaj, jak nakazuje pismo!

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

A i ja sie pochwale - Moje CC przystosowane do rajdów amatorkich opis:

 

Secyfikacja auta na sezon 2009:

 

Samochód: Fiat Cinquecento 899 gr.A

 

Silnik:

 

- Głowica planowana 2 mm.

 

- Wypolerowane kanały dolotowe i wydechowe

 

- Lekkie koło zamachowe

 

- Przepustnica 32mm.

 

- Mechaniczna klawiatura Abarth

 

- Sportowy wałek rozrządu 286 ( by Rewar )

 

- Wyważony "dół"

 

Skrzynia biegów:

 

- Przełożenie główne 60/14

 

Jednostka sterująca:

 

- Program Gr.A.

 

- Odcięcie zapłonu przy 7800 obr/min

 

Układ wydechowy:

 

- Kolektor 4-2-1 Abarth

 

- fi 50 przelot

 

- Strumienica

 

Układ dolotowy:

 

- Dolot Węglarskiego z karbonowa osłoną

 

- Stożkowy filtr powietrza

 

- Strumienica dolotu

 

Zawieszenie:

 

- Sprężyny Eibach - 35mm

 

- Amortyzatory Krosno PZM - 1

 

- Rozpórka przedniego zawieszenia

 

Hamulce:

 

- Przód: tarcze nacinane Brembo Max, klocki Ferodo

 

- Tył: seria

 

Opony/felgi:

 

- Pirelli P7F 175/50 R13

 

- felgi "rekiny"

 

Wnętrze:

 

- fotele kubełkowe : Kierowca - Spraco , Pilot - Micro WRC

 

- Pasy : czteropunktowe

 

- Obrotomierz z shift light'em

 

- Skórzana kierownica z osadzeniem

 

- Podniesiony lewarek zmiany biegów

 

- Pomalowane wnetrze na biało

 

- Dodatkowy włącznik wentylatora

 

- Siatka na kaski

 

- Pozbawione wygłuszeń, tapicerek i wszystkiego co zbędne i waży

 

Wizual:

 

- Przeniesiona tablica rejestracyjna

 

31.jpg

46.jpg

28.jpg

 

Więcej na www.rafal-marzec.prv.pl

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Audi a3 97r 1.6 benzyna (auto własne za własne pieniądze)

Co będę robił? Silnik (prawdopodobnie czeka mnie remoncik, przebieg już 230tys, sam przejechałem około 40tys bez napraw (nie liczę wymian oleju, filtrów itp).

Myślałem nad sprzedaniem go i kupnem czegoś podobnego, ale tak sobie pomyślałem, że zrobię go konkretnie i kolejne 40-70tys nakręcę. Tym bardziej, że mam konkretne audio, parę rzeczy dostosowałem dla swoich potrzeb, znam to auto i niby to "tylko 1,6", ale ma to coś. Pozdro.

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...