Skocz do zawartości

Kto oraz czym jezdzi (w wersji live;) ?


Olsen

Jezdze pojazdem...  

331 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jezdze pojazdem...

    • wlasnym
      195
    • rodzicow
      66
    • kolegi/kolezanki
      3
    • wyjanetym
      1
    • kradzionym;)
      69


Rekomendowane odpowiedzi

Jakby to byla taka latwa sprawa to juz by go dawno nie bylo XD

 

ale sa 2 problemy:

po pierwsze - prawie caly uklad wydech. jest zespawany w jedna calosc (trzeba ciac)

i po drugie - nawet jesli wywale to znalezienie oryginalnego ostatniego tlumika z MK2 16V to nie jest latwa sprawa, na allegro sa jakies zamienniki ale wolalbym oryginal nawet z jakiegos rozbitka, inne tlumiki nie wchodza w gre 8)

Odnośnik do komentarza
Gość Albert Wesker

generalnie silnika chyba nie ma co za bardzo modzic, kr jezdzi na tyle fajnie ze nie trzeba (abf jest super ale chyba swap nie jest latwy? pewnie skrzynia do wymiany m.in.)

ale wyglad jak najbardziej :) wyplenic rudą, nowy lakier, gleba, reflektory, cos w srodku i gra - nie trzeba robic wiejskiego tuningu, golfa nie trzeba duzo modzic zeby wygladal ladnie (swojego czasu bawilem sie z trojeczka 1.8 GT silnik abs ale dalem sobie spokoj)

ja swojej alfy nie bede modyfikowal bo i silnik i zawieszenie i wyglad jest idealny :)

Odnośnik do komentarza

no swap to nie latwa sprawa, inny rodzaj wtrysku wiec osprzet tez inny,

 

rdza bedzie usunieta w swoim czasie,

nowego lakieru raczej nie bede kladl bo biale auto dla mnie jest spoko, ale jesli juz to albo czerwony albo czarny;

gleba juz jest - zobacz w temacie na forum golfa co podalem tam jest fotka jak auto siedzi... gdybym mial szerokie zderzaki to byloby jeszcze nizej

reflektory to sie zobaczy poszukam clarow albo dymionych

a srodka nie bede zmianial bo jest cala tapicerka z wersji F&I nie zniszczona wiec nic nie bedzie modzone, radio Sony jest glosniki z tylu tez, musze jeszcze jakies na dzwi dac 8)

 

a wiejskiego tuningu nie ma, co prawda niektorzy uwazaja ze Golf mk2 to wies sama w sobie, to ja poprosze takiego delikwenta na kreche zobaczy ze taka wies jezdzi bardzo szybko i swietnie sie prowadzi ^_^

Odnośnik do komentarza
Gość Albert Wesker

bialy lakier jest ok ale ten jest juz zmeczony wiec nie wyglada zbyt efektownie (nie krytykuje, wyrazam opinie)

siedzi na glebie ladnie :) reflektory wez dymione, klary sa nieladne :)

 

a na kresce bym z toba stanal ;] mam wieksza moc ale wieksza mase wiec mogloby byc ciekawie ;] fabrycznie ile masz do 100?

Odnośnik do komentarza
Gość Albert Wesker

z awaryjnoscia jest roznie, mialem Golfa 3 i sypal sie non stop, mam od roku Alfe i jezdzi jak zloto :) zalezy jak sie trafi, ja w kazdym razie jestem zadowolony i jak za 3-4 lata bede zmienial to tez na Alfe

Odnośnik do komentarza

aja w tamtym tygodniu nabylem niezle combo do jednej z moich zabawek , springi WEITECA -50/30 i orginalne aluski Mpower na kapciach 235/40/17 .no i sysko cycus , tylko juz wczoraj bylem spawac felge bo na kraweznik chcialem wjechac ,a zapomnialem ze gumy to profil 40.

 

ps. ALEC dawno temu mialem vw scirocco II z silnikiem MK2 bodajze 115kucykow mial jak mnie pamiec niemyli, albo 125?... , no ale ciągnal ładnie :-)

 

Odnośnik do komentarza

diolek jak bylo to sciro MK2 to pewnie mialo silnik DX (montowany w golfach MK1) 112KM, no chyba ze swap byl a wtedy pelna dowolnosc :D :

z lepszych:

8 zaworowe: EV (112KM)[moj ojciec ma taki w golfie MK2], PB (112KM), PF (107KM), PG (160KM)

i 16 zaworowe w ktorych sie zakochalem :lol: : 9A (136KM), PL (129KM) i KR (139KM) - taki mam w Golfie :D

 

wybor jest spory XD

 

ale ja bym sugerowal ze mogles miec albo DX albo EV

byly tez w scirro JJ, JH, GX ale one mialy odpowiednio 95,95 i 90KM, wiec w twoim wypadku one odpadaja 8)

Odnośnik do komentarza

taa mialem tego 112km , i ogolnie autko super sie prezentowalo. pelna gleba , fele z duzym rantem . pamietam ze w przodzie przy kole mialem 6cm do ziemi od konca nadwozia . 2 razy miske oleju urwalem :-) . mam gdzies na cd fotki ( duzzzzo fotek) moze kiedys wrzuce. bylem wielkim fanem scirocco, golfa 1 mk1 , i corrado. wszystko sie skonczylo po obejzeniu fast&furious :-) , autko zaliczylo mocnego dzwona , po moich wojazach a'la szybki i wsciekly :lol::lol: . do dzis ten mur jest pocharatany i pelno nanim znakow po lakierze z mojego sziroczka , a minelo kilka lat od tego czasu...hehe

 

no ale ten twoj leciutki golfik z takim silniczkiem to moze niezla awanture zrobic na drodze :D , co nieznaczy ze dalbym ci jakiekolwiek szanse z moja strzala ...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza

peugeot 106 (wersja po lifcie w 1997), 10 lat ma, silnik 1.0 - coś koło 50 koni ma (hehe miał 10 lat temu). gaz w nim miałem jak kupiłem ale wymontowałem, bo ssał strasznie. na benzynce przy jego niewielkiej masie nawet ten 1.0 silnik daje dynamikę jako taką, pali tyle co nic i tanio jeśli chodzi o ubezpieczenie itp (a jako pierwsze auto to dla mnie dużo znaczyło akurat bo mały wiek + krótko prawko = wieeelka dopłata do ubezpieczenia a jak by silnik był o większej pojemności to jeszcze więcej trza by płacić). generalnie z woza jestem zadowolony, jedyne co musiałem zrobić to przednie zawieszenie wymienić narazie i pompke do spryskiwacza naprawić.

 

peugeot10601byhookiyc7.th.jpg

 

peugeot10603byhookiuy3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
peugeot 106 (wersja po lifcie w 1997), 10 lat ma, silnik 1.0 - coś koło 50 koni ma (hehe miał 10 lat temu). gaz w nim miałem jak kupiłem ale wymontowałem, bo ssał strasznie. na benzynce przy jego niewielkiej masie nawet ten 1.0 silnik daje dynamikę jako taką, pali tyle co nic i tanio jeśli chodzi o ubezpieczenie itp (a jako pierwsze auto to dla mnie dużo znaczyło akurat bo mały wiek + krótko prawko = wieeelka dopłata do ubezpieczenia a jak by silnik był o większej pojemności to jeszcze więcej trza by płacić). generalnie z woza jestem zadowolony, jedyne co musiałem zrobić to przednie zawieszenie wymienić narazie i pompke do spryskiwacza naprawić.

 

peugeot10601byhookiyc7.th.jpg

 

peugeot10603byhookiuy3.th.jpg

 

 

heh ja mam też 106 ale 1992 rok w silniku 1.1. jakoś 60 koni i nawet zapierdziela. gazu pali z 10 l ale daje rade. taki do śmigania po mieście i na uczelnię. sypie mi się powoli ale wszystkie pieniądze jakie mam pakuje w moje inne cudo... miłość.. pasję - Yamaha FZ6 Fazer :

 

fz61280x1024.jpg

 

zdjęcie real - kumpel zaj.ebistą fotę zrobił :D

jak się patrzę to mi się płakać chce .... :)

 

Kupiony w tym roku. 2gi w sezonie bo pierwszego rozwaliłem na Audi w kwietniu :)

Edytowane przez MeL
Odnośnik do komentarza
Widze ze sporo tutaj braci motocyklistów,to ja niebede gorszy tez sobie moje moto wystawie :P pozdro.

 

http://img522.imageshack.us/my.php?image=0240536537xc6.jpg

 

 

 

ano trochę nas jest :D

 

fajna dzida :)

 

MeL napisz jak ci sie jezdzi fazerem, bo przymierzam sie do takiego w przyszlym sezonie

pozdro :)

 

zaje.biście :)

wygodny w cholerę. zrobiłem nim dopiero z 800 km ale zaliczyłem pare dłuższych tras. Tu samemu ponad 100 km tu z dziewczyną i coś mogę rzec. w oby przypadkach jest wygodnie. jak śmigałem sam to mnie tylko nogi bolały w udach ale to dlatego że byłem się wyszaleć poza miastem. wyglądało to tak : bieg : 1 -> 2 -> 3 -> 4 i hamowanie z prawie 200 wejście w zakręt lewy, prawy i prosta 2 -> 3 -> 4 i hamowanie :)))) zabawa masakryczna :) i jaka radocha.

A z kobieta to już spokojniej. mnie nic nie boli bo takiej jeździe i pasażerka też nie narzekała na nic nawet sama chciała jechać dalej.

Więc jak widać sprzęt spełnia swoje zadanie - jest uniwersalny.

 

A wracając do małego szaleństwa - czuć że masz pod du.pą silnik z R6. Dla przykładu jeździłem CBR F4 która ma 10 KM więcej. Ale sposób w jaki oddaje ona tę moc powoduje że nie szarpie tak agresywnie jak Fazer. Chciałbym się przejechać tą nową R6 co ma ten sam silnik. To musi być masakra.

 

 

Póki co jestem zadowolony. I pali mało bo 7l mi wyszło. W cyklu mieszanym czyli - z pasażerem spokojnie, trochę po mieście, i trochę szaleństwa poza miastem :)

 

I mam dylemat co brać na przyszły sezon bo pewnie będę zmieniał. Chce coś wygodnego w miarę. A z drugiej strony chciałem wejść w bardziej sporta. Myślałem właśnie o CBR F4 ( może F4i jest lepsze? :P ) ale trochę za spokojne się wydaję. R6 odpada bo za małe. Nie wiem jak Gixy ale mi sie podobają te dopiero od K4 a najlepiej to K5,6 :)) A tak to nie mam pomysłu.

 

 

Pozdro 600-setka :P

Odnośnik do komentarza

Jezeli idzie o CBR 600F4 CBR 600 F4i to bardzo sie od siebie roznia, pierwsza to typowy turystyk a druga to juz bardziej sport (dzielone siedzenie, zmieniony wachacz, inaczej zestrojony silnik, lepsze heble i przednie zawieszenia). Co do oddawania mocy to na sciga trzeba po prostu wysoko krecic inaczej nie jedzie, do tego pelne owiewki i nizszy moment obrotowy niz w nakedzie i dlatego moglo ci sie wydawac ze jest mniej agresywny. A zapewniam ze dobrze pogoniona CBR moze postawic wlosy deba.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...