raven_raven 12 013 Opublikowano 16 marca 2013 Opublikowano 16 marca 2013 Ważne, że istnieje taka możliwość. Cudownie . Dziękuję! Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 Accoun to działa! Ba, nawet prostszy sposób znalazłem . Trzeba na PS2 użyć Memory Card Annihilatora (program bodajże autorstwa Beriona), tam zrzucić sobie całą memorkę do pliku .mcr i później cwcheatpops wczytać do gry, a na końcu zapisać normalnie grę. Pytanko, czy uda mi się w drugą stronę, by swobodnie save'y przerzucać między PS2 a PSP . Odpowiednie opcje już widzę, będę badać jutro. Dożywotnie propsy dla Ciebie! Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 siemano, zacial mi sie lewy trigger w psp 3004, czy rozkręcenie psp aby go jakoś tam odblokować jest bardzo skomplikowane? no i jak wyglada sprawa ze zlozniem...no i skąd wziąśc tak mały wręcz zegarkowy śrubokręt do tych śrub?! Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 post pod postem ale chu...rozkrecilem go i przeczyscilem wsio pod triggerem ale ccos musi byc jednak z modulem, serwis bedzie niezbedny, znacie jakies porzadne i tanie serwisy konsolek psp? pozdrawiam. Cytuj
Gość Xehanort Opublikowano 20 marca 2013 Opublikowano 20 marca 2013 (edytowane) Czy istnieje możliwość podlączenia dwóch memory stick pro duo w jedną?Posiadam karty san disk 32gb i 8gb i ciekawi mnie czy jest jakiś adapter czy coś który zrobiłby z tych kart jedną o pojemności 40gb... Edytowane 20 marca 2013 przez Xehanort Cytuj
LOKI7777 17 Opublikowano 20 marca 2013 Opublikowano 20 marca 2013 Nie ma fizycznie takiej mozliwosci adapter taki musial by znajdowac sie poza konsola. Karty sd da sie tak "polaczyc". Cytuj
Emtebe 2 569 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Czy model PlayStation Portable PSP-E1004 Street ma możliwość przerobienia by uruchamiać na nim homebrew? Jest jakiś eboot loader na ten model? Pytam, bo ostatni raz miałem do czynienia z modelem 3004, kilka lat temu. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 13 kwietnia 2013 Opublikowano 13 kwietnia 2013 O to samo pytałem całkiem niedawno . Tak, spokojnie prawie wszystko (z wyjątkiem może kilku pierdołowatych pluginów) ogarniesz. Ja sam ogarniam emu GBA, gram w FFT z PSX-a i do tego ładuję iso z karty. Przeróbka jest jeszcze prostsza niż zawsze, odpalasz po prostu program i tyle. Cytuj
Emtebe 2 569 Opublikowano 13 kwietnia 2013 Opublikowano 13 kwietnia 2013 I to na każdej wersji systemu działa? Pamiętam kiedyś trzeba było mieć odpowiedni numer software, albo jakąś tam płytę główną w konsoli by użyć loadera czy ISO. Już tak to poszło do przodu, że wszędzie teraz działa? Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 (edytowane) Tak. Nowszych 2000 i 3k/GO/Street IIRC nie można przerobić na stałe (po pełnym restarcie trzeba uruchomić program jeszcze raz), ale jeśli wystarcza Ci 6.20 (brak PSN, co na Streecie nie jest zbytnim problemem ), to można mieć takie "pseudostałe" CFW - praktycznie autostartuje ten programik przy resecie konsolki. Tylko w tym przypadku trzeba się chyba bawić bardziej niż tylko przez plik z karty... Edytowane 14 kwietnia 2013 przez Accoun Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 A na 6.60 to wygląda tak, że po starcie odpalasz programik ręcznie i bach, masz CFW . Wszystkie wersje softu są złamane, aż do samego ostatecznego i ostatniego update'u, właśnie 6.60. Możesz bez obaw brać, każdą możliwą konsolkę przerobisz. Mało tego, chyba nawet downgrade'ować się da dowolnie, więc jak będziesz chciał mieć to 6.20 to chyba też się da. Cytuj
dydel 16 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 PSP całkowicie padło - można odpalać wszystko. Cytuj
Yoshu 117 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Ale jaki jest sens w ogóle wyłączać konsolę, skoro ona na uśpieniu w ogóle nie spala baterii i może leżeć miesiąc? Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Opublikowano 14 kwietnia 2013 Ale jaki jest sens w ogóle wyłączać konsolę, skoro ona na uśpieniu w ogóle nie spala baterii i może leżeć miesiąc?Homebrew się czasami wiesza/crashuje. Zwłaszcza jak nie jest w wersji ostatecznej. Jak ktoś testuje dużo różnego softu w developingu lub sam pisze, to może uznać, że odpalanie softu za każdym razem jest po prostu zbyt wkurzające. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Panowie jak połączyć ta konsole z ps3? Mam innego usera na psp bo kupiłem używke, a zassałbym sobie tego Stardusta i skopiował na psp. Jak mam to zrobić do cholery bo nie wiem. Albo Velocity czy Wizorba bym przeniósł na psp z ps3. Tylko o co kaman? Cytuj
grzybiarz 10 301 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 ten super stardust nie jest tylko dla plusowiczow? swoja droga, jak mas na ps3 plusa i login x, to tym samym loginem loguj sie na psp. ja po zakupie uzywanej konsolki, pierwsze co bym zrobil to format. Z innej beczki: jak to jest z tym youtube na psp? jest w oryginale czy tylko homebrew? nie mam psp od dawna, a typek w robocie chcialby miec yt w psp. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Czyli co mam zrobić format i nazwać usera jak konto na którym mam plusa i wtedy to się jakoś połączy i bede mógł minisy ssać i tego stardusta? Ile userów może być na psp tylko jeden? Velocity czy WizOrb to fajowe gierki ale na 40 calach to wyglądają.... Cytuj
grzybiarz 10 301 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 niech sie lepiej wypowie ktos kto obecnie uzywa psp. ale nie musisz do psp zakladac drugiego konta. uzyj tego z ps3, a skoro tam masz plusa to juz w ogole extra;) Cytuj
Emtebe 2 569 Opublikowano 26 maja 2013 Opublikowano 26 maja 2013 (edytowane) Czy model PlayStation Portable PSP-E1004 Street ma gorszy ekran od modelów 2000 i 3000? Czy taki sam jak w 2000 lub 3000? Oraz jaki CFW polecacie do tego modelu? Zależy mi na emulatorach NES i SNES, by działały. I jeszcze, czy adapter z microSD na Memory Stick DUO sprawdzi się bez zarzutów z PSP? Chciałbym sobie sprawić ponownie PSP. Kiedyś miałem model 1000, a potem zakupiłem 3000. Teraz wystarczy mi E1000, by pograć w gry z NES/SNES oraz zakupić kilka the best of PSP na dyskach UMD. Edytowane 26 maja 2013 przez Emtebe Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 26 maja 2013 Opublikowano 26 maja 2013 Jeśli dobrze pamiętam, to ten sam, co w 2k. Raven_raven ma, może potwierdzi. Co do CFW, to chyba nie ma tak, że na którychś chodzi lepiej. W każdym razie, 6.60 PRO nie jest stałe, więc można śmiało próbować... Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Czy karty do psp oferowane na allegro na zasadzie micro SD + adapter duo to dobry pomysl? Czy to jakies badziewie i lepiej kupic cala karte duo? Sa te karty lepsze/szybsze czy znaczenie ma tylko cena przy wyborze? http://allegro.pl/szybka-karta-8gb-memory-stick-pro-duo-do-psp-ps3-i3313970370.html Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 o ile mi wiadomo, to KAZDA przejsciowka w jakims stopniu spowalnia transfer, wiec lepiej kupic normalna karte pro duo 1 Cytuj
Bzduras 12 646 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Mam dwie microSDHC po 8GB na podobnym adapterze i nie mam żadnych problemów z transferem, we wszystko gra się tak jak z UMD, a nawet lepiej, bo szybciej się ładują. Ale każdy adapter to mikrochip, także należy się liczyć z tym, że po jakimś tam czasie (krótszym lub dłuższym) taki adapterek może odmówić posłuszeństwa i zabrać ze sobą dane z kart. Najlepiej co jakiś czas zgrywać sobie sejwy na PC i problemu nie ma, można normalnie śmigać. 1 Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 OK, jeszcze jedno - 4GB czy 8GB? Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 26 czerwca 2013 Opublikowano 26 czerwca 2013 Ja tam z tych dwóch brałbym 8 GB. Zwłaszcza jak będziesz składował dużo gier na dysku. Łatwo zapomnieć się i zostawiać je "bo może odpalę". Wiem coś o tym (32 GB). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.