CoATI 1 051 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 (edytowane) o ile masz oryginalna wersje gry w ktora chcesz grac z memorki Edytowane 18 lutego 2008 przez Coati Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 Oj przeciez wiadome ze ma ;P wiec pytaj smialo :} Cytuj
Boomcio 4 155 Opublikowano 18 lutego 2008 Opublikowano 18 lutego 2008 Mam małe pytanko: czy jest możliwość ''większego '' skompresowania plików ,niz to oferowane przez "PSP ISO compresser 1,4 "" ? Mam plik o pojemności w rar-u 1,30 Gb i kompresuje mi do 1,05 , a napisali ,że miało skompresować do 0,856 ? 1 Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 18 lutego 2008 Opublikowano 18 lutego 2008 a co to za wynalazek w ogóle ? UMDGenem v4.0 go potraktuj. Cytuj
Boomcio 4 155 Opublikowano 19 lutego 2008 Opublikowano 19 lutego 2008 Ok spróbuję tego poszukać .THX . 1 Cytuj
malcher 1 Opublikowano 19 lutego 2008 Opublikowano 19 lutego 2008 Czy użycie opcji "Search and resize dummy files" w UMDGen jest bezpieczne dla obrazow iso gier? Tzn. czy np. w połowie gry w vice city stories nie okaze sie ze cos nie dziala, bo jakies pliki sa wyzerowane? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 19 lutego 2008 Opublikowano 19 lutego 2008 dummy to smieci [zapychacze miejsca]... bez obaw mozna kompresowac, a nawet wywalic... Cytuj
nWo 1 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 Tzn. czy np. w połowie gry w vice city stories nie okaze sie ze cos nie dziala, bo jakies pliki sa wyzerowane? kompresujesz VICE CITY STORIES uuuuaaa stary odradzam, mam te gre skompresowana w .cso wazy jakies 890 mb i nie da sie grac nawet na 333mhz, musialem szukac pelnego iso, mialem kilka w kolejce ale sciagaly sie jak krew z nosa, w koncu po dwoch tygodniach mialem pelne iso. 1618mb i dziala bez chrupniecia nawet na 266mhz. LIEBRTY CITY STORIES tez musialem grac w .iso 1100 mb. wogóle to mam (pipi) jakis uraz do gier .cso Cytuj
malcher 1 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 (edytowane) Żle zroumiałeś Ja mam iso, ale zajmuje właśnie 1,6GB. A po usunięciu dummy files ma coś koło 1,14. O to mi chodziło. A nie wiem czy wiesz, ale jak miałeś już wersję cso, to mogłeś użyć UMDGen 4 i rozkompresować ją do ISO ) Nie musiałeś ściągać ponownie. Da się tak zrobić z każdym (chyba) obrazem cso. Edytowane 20 lutego 2008 przez malcher Cytuj
Julita 17 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 (edytowane) A czy ktoś wie jakim programem można zrobić grę z psx na psp, tzn jak ja przekonwertować żeby działała. Edytowane 20 lutego 2008 przez Julita Cytuj
malcher 1 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 Ja znam dwa: Ice Tea i Simple PopStation. Nie używałem ich jednak, więc więcej nie mogę powiedzieć. Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 Polecam Popstation, o ktorym wspomnial juz malcher. klik Cytuj
nWo 1 Opublikowano 21 lutego 2008 Opublikowano 21 lutego 2008 Żle zroumiałeś Ja mam iso, ale zajmuje właśnie 1,6GB. A po usunięciu dummy files ma coś koło 1,14. O to mi chodziło. A nie wiem czy wiesz, ale jak miałeś już wersję cso, to mogłeś użyć UMDGen 4 i rozkompresować ją do ISO 8)) Nie musiałeś ściągać ponownie. Da się tak zrobić z każdym (chyba) obrazem cso. uuu tego nie wiedzialem. przyda sie na przyszlosc. Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 (edytowane) Czy da się odpalić Final Fantasy VII na psp z pełnym spolszczeniem ? Da się to zrobić na PALowym oryginale? Edytowane 22 lutego 2008 przez ChOomik Cytuj
nWo 1 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 jezeli masz ff7 w wersji polskiej na ps one to wystarczy przerobic obraz gry na plik .pbp i wrzucic go do folderu a folder z gra do psp/game i jazda Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Dzięki! Ale najpierw muszę zrobić obraz i "przykleić" spolszczonko, c'nie ? Cytuj
nWo 1 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 nieinteresowalem sie tym jak to sie robi, pewnie jest jakis patch albo jakies pliki sie zastepuje w grze, jesli masz jakis tutorial to tak wlasnie zrob a potem uzyj Simple Popstation GUI jesli gra dziala na ps one to nie ma bata zeby nie dziala na psp, ale jest jakas szansa ze nie ruszy jest kilka gier ktore maja problemy z psp, to zazwyczaj jest kwestia albo software albo pluginow popsloader. u kogos dziala u innych nie. :nie_wiem: Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 sa chyba 3 gry w ktore nie da sie normalnie grac na wszystkich popsach... teraz nie pamietam ktore ale chodzilo o rodzaj silnika graficznego, a gry poprostu sie krzaczą. Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 (edytowane) Staram się i robię co mogę. Póki co udało mi się spatchować trzy płyty. Jak? (piszę to dla ludzi, którzy chcieli by coś takiego zrobić a nie wiedzą jak) Aby pograć sobie na konsoli musicie utworzyć obrazy waszych płytek w formacie ISO/BIN/IMG, a następnie spatchować je programem ppf-0-matic w wersji 2.0 lub 3.0 (...) Gdyby gra nie chciała się uruchamiać na konsoli, będziecie musieli potraktować image programem eccregen, a dopiero potem nagrać. Jakby ktoś się na chama czepiał, instrukcja została zaczerpnięta z readme ^_^ Kontynuujmy ... EDIT 1. Użyłem Simple Popstation GUI i stworzyłem eboota. Teraz jadę do swojej chaty po psp bo jestem u siostry. Mam nadzieję, że wszystko pięknie będzie grać EDIT 2 No i wróciłem. Za dwoma pierwszymi razami gra nie działała. Frustracja rosła i zapewne wpadłbym w furię dzikiego pokemona :franc: gdyby nie fakt że za trzecim razem się udało. Nie miałem czasu aby ograć chociaż chwilki ale już dostrzegłem jeden minus: savy z ang. wersjii nie działają. Jak sprawdzę czy nic się nie wiesza to napiszę. Offtop: "?>,m"?;.hhv tgjyl;;;; Ku.rwa_mać, właśnie w.(pipi)ił mi się ziemniak na klawiaturę i zacząłem w niej dłubać. Teraz jakoś gorzej się pisze :nonie:. EDIT 3: Coati, ja nie zrobiłem pal-fixa bo za późno obaczyłem że trzeba. Jest szansa że będzie się wieszać ? Edytowane 22 lutego 2008 przez ChOomik Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 ja robilem spolszczenie na palowej wersji gry [ff 7 i 9] i wszystko dziala tylko musisz przy konwersji do eboota ustawic pal-fix. Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 No i PSP pokazuje mi cały czas faka :closedeyes: . Podczas patchowania z plikiem spolszczającym (.PPF bodaj) wyskakuje mi komunikat, że wielkość iso jest nie teges i zostanie przekształcona, a później gra się nie otwiera. Mam tak samo na PALu i NTSC ... Ludzie ratujucie! :zegnam: Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 ja robilem iso z oryginalnej FFVII [pal] potem patchowalem i pakowalem do eboota... wszystko dziala. tez chyba wywalalo mi, ze iso jest innej wielkosci niz przewiduje patch ale i tak dziala... skad brales spolszczenie? [jak znajde u siebie na hdd to podesle ci patcha ktorego ja mam] Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 (edytowane) Ok, walczyłem i się udało. Po częśći. Odpalam tego ff (pal jednak) . Wszystko ładnie, elo. Na początku po wyjściu z pociągu Barret mówi " Hej, nowy. Za mną !" Biegnę zatem za dziadem i zaczyna się walka ... nieszczęsna walka... bo ekrat zaczyna smużyć i g.ó.ó.ó.wno widać a potem się wiesza;/ wiesz co jest grane ? EDIT. Może to wina softu? Mam 3.80 m33-5 Edytowane 23 lutego 2008 przez ChOomik Cytuj
firana140 622 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 czy do gry przez xlinka jest potrzebny cfw? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 [...] EDIT. Może to wina softu? Mam 3.80 m33-5 bardzo prawdopodobne... czy do gry przez xlinka jest potrzebny cfw? nie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.