Opublikowano 5 sierpnia 200816 l Czy jest możliwość przy tworzeniu własnej postaci używając stylu Shury??Tak aby mieć dwie katany zamiast dwóch mieczy carvantesa??Uwielbiam Carva ale kocham bardziej katany ..
Opublikowano 5 sierpnia 200816 l Jak jest z multi na PS3? Czy lagi często doskwierają? U mnie działa wszystko wyśmienicie.
Opublikowano 7 sierpnia 200816 l Czy w Soulu IV można ustawić podczas treningu command listę na zasadzie tej z Tekkena (atak i klawiszologia na dole ekranu i możemy swobodnie przesuwać między atakami bez konieczności wchodzenia do menu)? EDIT: zauważyłem, że jest coś takiego, ale nie o to mi jeszcze chodzi. Postać sama prezentuje te ciosy, a to ja chciałbym je wykonywać i patrzeć, czy robię to dobrze . Edytowane 7 sierpnia 200816 l przez ragus
Opublikowano 8 sierpnia 200816 l Jestem kompletnym laikiem w temacie SC.Gralem tylko troche na xboxie w dwojke, ale bez proby zrozumienia meandrow systemu.Na poczatek mam jedno pytanie: Czy w CS4 sa reversale podobne do tych z DOA4?Jesli tak to jak sie je wykonuje?
Opublikowano 8 sierpnia 200816 l Czy jest możliwość przy tworzeniu własnej postaci używając stylu Shury??Tak aby mieć dwie katany zamiast dwóch mieczy carvantesa??Uwielbiam Carva ale kocham bardziej katany biggrin.gif.. Shura używa styl Cervantesa i niestety odblokowałem chyba wszystkie sword + pistol sword i katan tam nie ma... Co do lagów to nie grałem jeszcze z Polakami, bo nabijałem honory na koncie US, z nimi lagowało...okazało się też, że save z SC4 jest związany z kontem PSN więc musiałbym od nowa odblokowywać wszystko na koncie PL a mi się nie chce....najwyżej będe grać podstawowymi postaciami
Opublikowano 8 sierpnia 200816 l Ale odblokowanie postaci to raptem dwukrotne przejście Story Mode Save jest przypisany nie tylko do PSN ID. Calibury z różnych regionów mają oddzielne save'y.