Di 839 Opublikowano 23 kwietnia 2011 Opublikowano 23 kwietnia 2011 (edytowane) Wszystkie Babality: (nie oglądałem, więc podrzucam Ci film) Edytowane 23 kwietnia 2011 przez Di Cytuj
Haro 78 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Dzięki piękne, mi bardziej chodziło o kombinacje do wykonania Babality przez Scorpiona. W opcjach pod Move List znajduje się jeszcze jeden slot oznaczony znakami zapytania. Podejrzewam, że jest to miejsce na trzecie Fatality (Toasty), ale w sieci poza kombinacjami, które nie mają przełożenia na wykończenie w grze (żadna nie działa) nie znalazłem nic innego. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek info o Babality dla Scorpiona, proszę dać mi znać. Cytuj
Pablo 0 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 (edytowane) Scorpion: Fatality 1 - F,D,F,2 (Close) Fatality 2 - B,F,B,3 (Close) Fatality 3 - D,U,U,2 (Jump) *Requires DLC* Stage Fatality - F,U,U,1 Babality - D,B,F,D,2 1-kwadrat 2-trójkąt 3-X 4-O Wszystkie babale robi się z odległości skoku. Edytowane 24 kwietnia 2011 przez Pablo Cytuj
Haro 78 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Zaraz sprawdzę i dam znać, z odległości odskoku nie próbowałem, dzięki! Cytuj
Haro 78 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Rzeczywiście wchodzi, chociaż nie zawsze. Musze sprawdzić optymalną odległość, bo podejście do typka, odskok i kombinacja nie zawsze skutkują. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Mi się wydaje że jest jakiś warunek do spełnienia w walce żeby można było Babality wykonać. Np. W dwójce było coś takiego że jakiś dany typ fatala, nie wolno było blokować podczas walki. Nie wiem jaki jest ten warunek ale jestem pewny na 100% że coś takiego jest. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Mi się wydaje że jest jakiś warunek do spełnienia w walce żeby można było Babality wykonać. Np. W dwójce było coś takiego że jakiś dany typ fatala, nie wolno było blokować podczas walki. Nie wiem jaki jest ten warunek ale jestem pewny na 100% że coś takiego jest. nie mozna blokowac. nie jestem pewien czy obie rundy ale na bank nie mozna w tej w ktorej robisz babala Cytuj
Mongol20 34 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Opublikowano 25 kwietnia 2011 (edytowane) Mi się wydaje że jest jakiś warunek do spełnienia w walce żeby można było Babality wykonać. Np. W dwójce było coś takiego że jakiś dany typ fatala, nie wolno było blokować podczas walki. Nie wiem jaki jest ten warunek ale jestem pewny na 100% że coś takiego jest. Ta w MK II trzeba było trzymać Shang-Tsungiem LP przez całą 2 rundę po zobaczeniu napisu Finish him puścić LP (ja osobiście nigdy nie dałem rady na mojej starej Amidze 500 ponieważ na joysticku miałem tylko jeden przycisk) i cieszyć się krótka lecz treściwą animacją Kintaro Fatality:potter: i to by było a tyle jeżeli chodzi o spełnianie warunków dla danego fatality, ponieważ jakoś nigdy nie słyszałem o nie używaniu bloku podczas walki. A w krypcie nie można odblokować kombinacji Babality ?? Edytowane 25 kwietnia 2011 przez Mongol20 Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Odkrylem przed chwila cala krypte i kombinacji na Babality nie ma. Chodza sluchy o Brutality, ale ile w tym prawdy - nie wiem. Wiem natomiast, ze obecnie Babality wychodzi mi za kazdym razem, niezaleznie od blokowania czy nie. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Opublikowano 25 kwietnia 2011 Niestety nie ma brutality, ani friendshipów (chociaż tutaj babality Cage'a można pod to podciągnąć ). Może w następnej części, albo w jakimś DLC... Cytuj
NemoKOF 677 Opublikowano 26 kwietnia 2011 Opublikowano 26 kwietnia 2011 A ktos gra po sieci? Jest chyba jakas awaria duza PSN czy sie myle? Czy da sie grac onlina na PS3 - tak ostatecznie brzmi moje pytanie Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 26 kwietnia 2011 Opublikowano 26 kwietnia 2011 (edytowane) Ta w MK II trzeba było trzymać Shang-Tsungiem LP przez całą 2 rundę po zobaczeniu napisu Finish him puścić LP (ja osobiście nigdy nie dałem rady na mojej starej Amidze 500 ponieważ na joysticku miałem tylko jeden przycisk) i cieszyć się krótka lecz treściwą animacją Kintaro Fatality:potter: i to by było a tyle jeżeli chodzi o spełnianie warunków dla danego fatality, ponieważ jakoś nigdy nie słyszałem o nie używaniu bloku podczas walki. A w krypcie nie można odblokować kombinacji Babality ?? Pomyliłem się. W MK2 żeby móc wykonać Babality nie wolno było przez całą ostatnią rundę używać HP i HK. W MK3 nie wolno było używać bloku żeby wykonać Babality w ostatniej rundzie. A w MK9 nie wolno zblokować żadnego ataku przeciwnika w decydującej rundzie walki - SPRAWDZIŁEM. Blok można użyć, ale tylko wtedy kiedy nie zblokujesz nim żadnego ataku przeciwnika. Jeśli zblokujesz już babality nie zrobisz. Wykonanie na kimś Babality ma oznaczać pewnie że przeciwnik z którym walczysz nie jest dla Ciebie żadnym wyzwaniem, tak że nawet nie musisz używać bloku żeby go rozwalić. No i dlatego też za wykonanie Babality dostaje się 500golda a za Fatale tylko 250. Wiem natomiast, ze obecnie Babality wychodzi mi za kazdym razem, niezaleznie od blokowania czy nie. Gwno prawda. Sprawdź dokładnie. NemoKOF: No posiadacze PS3 nie mogą za bardzo sprawdzić jeszcze, bo cały czas PSN nie działa. Ci którzy maja MK na X360 mogą grać. Edytowane 26 kwietnia 2011 przez Drantzell Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 26 kwietnia 2011 Opublikowano 26 kwietnia 2011 az dzisiaj sprawdze, bo tez bylem pewny, ze wchodzilo mi za kazdym razem. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 26 kwietnia 2011 Opublikowano 26 kwietnia 2011 easye: Może rzadko blokujesz Cytuj
Haro 78 Opublikowano 26 kwietnia 2011 Opublikowano 26 kwietnia 2011 Easye: daj znać, bo normalnie zabili mnie tym blokowaniem. Ja swoje wychowanie skończyłem na Mortal Kombat 2, nie potrafiłem dobrze Fatality na joysticku wykonać, więc Babality to dla mnie novum. Przyznać jednak muszę, że może to być prawda. Kilkakrotnie przy końcowych pojedynkach na Expercie nie dało się wbić Babality, mimo zachowanej odległości i prawidłowego wbicia kombinacji. Fajna sprawa. Chłopaki z Netherrealm poszli tak głęboko w smaczki dla fanów, że aż micha mi się cieszy. Bomba! Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Haro: Ja sprawdzałem to w trybie dla 2 graczy, więc jestem pewien. Kombinacja której używałem i odległość była dobra za każdym razem, ale kiedy jakiś cios zablokowałem, to już się nie dało zrobić. Musiałem to sprawdzić, bo jak w grze kombinacje mi nie wychodziły często to aż się zastanawiałem czy tylko na niektóre postaci można wykonać babality a na inne nie. Ale to o ten blok chodzi na szczęście ;p 1 Cytuj
NemoKOF 677 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Mortal zawsze byl smaczkowaty Zawsze cos tam sie dzialo smiesznego. Japonce chyba musza zluzowac szele Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Nooo... Ja byłem zdziwiony raz jak walcze, a tu mi głowa wyskakuje z boku ekranu i "Łupsiiiii" xD Albo jak przypadkowo odkryłem ukrytą walkę z classic Noob Saibotem. Dali chłopaki radę Cytuj
Haro 78 Opublikowano 27 kwietnia 2011 Opublikowano 27 kwietnia 2011 @Drantzell: w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd. Świetna sprawa, nowy Mortal przesiąknięty smaczkami, na każdym kroku twórcy puszczają oczko do wyjadaczy MK ze starych systemów. Piękna sprawa. Cytuj
rainuS 4 Opublikowano 1 maja 2011 Opublikowano 1 maja 2011 Nooo... Ja byłem zdziwiony raz jak walcze, a tu mi głowa wyskakuje z boku ekranu i "Łupsiiiii" xD Albo jak przypadkowo odkryłem ukrytą walkę z classic Noob Saibotem. Dali chłopaki radę To znaczy, ze mial klasyczny stroj tak jak Scorpion/Ermac/Reptile ??? Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 1 maja 2011 Opublikowano 1 maja 2011 rainuS: Yeap. Tzn trudno było zobaczyć jak wyglądał bo był cały czarny. Tak jak w poprzednich UMK3 i MKT. Można też walczyć z ukrytymi Classic Smokiem, Classic Jade i Classic Reptile. Cytuj
Tien 3 Opublikowano 11 maja 2011 Opublikowano 11 maja 2011 (edytowane) Nie chcę mi się przeglądać 13 stron w temacie, a problem, który poruszę może już był, także sorry z góry. Klepie w MK na PS3 i nagrywam filmiki w Tutorialu. Wiecie, jak najwięcej hitów/dmg combo z X-ray lub bez. Jednak problem jest taki, że kiedy przykładowo za dziesiątym razem uda mi się odpalić combo (czyli wcześniej skasowałem nieudane combo 9 razy i za kolejnym combo wchodzi), to po odegraniu w Record/Playback mój zawodnik odwala jakąś maniane. Wali na oślep, skacze itd, a tego przecież nie nagrywałem. Nie zawsze tak jest, raz zapiszę filmik, raz zapiszę zupełnie co innego. Czy ktoś z Was spotkał się z tym problemem? Edytowane 11 maja 2011 przez Tien Cytuj
Jeez_PS 843 Opublikowano 12 maja 2011 Opublikowano 12 maja 2011 Kilka razy równiez nagrywałem swoje akcje podczas treningu, takich problemów jak ty nie mialem. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Ja jedynie mogę nażekać na problem z lagami, gra online przypomina czasem stare dobre DOA Gdzie co drugi mecz nie dało się grać, co chwila stop klatki.Bardzo wiele moich znajomych z listy właśnie zrezygnowało z tego powodu. Mimo wszystko uważam nowe MK za obecnie jedną z najlepszych mordoplastyk. Ps:Ma ktoś może pojęcie kiedy wyjdzie jakiś nowy update?wiem że nowe postacie i stroje jakoś za tydzień.Ale przydał by się wkońcu dobry patch Cytuj
Konata 1 Opublikowano 22 sierpnia 2011 Opublikowano 22 sierpnia 2011 Nienawidzę systemu walki w Mortalu, kompletnie nie umiem w to grać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.