Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, devilbot napisał:

Ten Mortal wygląda dobrze. Niestety nie grałem w nowe Mortale od czasu Armageddon na Xboxie ale patrząc na obecną jakość japońskich bijatyk chyba muszę się przerzucić. 

Ja dlatego właśnie nie mogę się doczekać nowego Mortala! SFV mi się po prostu znudził i nie odpowiada mi to w jakim kierunku zmierza ta seria. W GGXX nie nauczę się grać bo jest zbyt skomplikowany jak dla mnie. W Tekkenie 7 nie potrafię się poruszać a jeśli chodzi o DBFZ to nienawidzę tej  bajki i postaci, które wyglądają podobnie.

 

Co się tyczy ruchów LBGT to tym bardziej szanuję serię!

 

@Dave Czezky kiedy będziesz miał w sklepie preordera? (i preordera nowego Devil May Cry?)

Edytowane przez ornit
  • Plusik 1
Opublikowano
7 minut temu, Shen napisał:

Dla stulejarzy jest DoA. Skarlet dobra zmiana, kiedyś wszyscy ninja wyglądali tak samo, tylko kolory pozmieniane.

 

No i jak komuś nie pasuje taka Skarlet to zawsze może złożyć preordera w Rosji:

NPElZLn.png

 

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 2
Opublikowano
5 minut temu, Shen napisał:

Dla stulejarzy jest DoA. Skarlet dobra zmiana, kiedyś wszyscy ninja wyglądali tak samo, tylko kolory pozmieniane.

 

Mi tam się nie podoba, wolę minimalistyczny design. MKII to dla mnie dalej wzór w tej serii, nowa Skarlet wygląda jak bohaterka Recore w tych okularach.

Opublikowano

To jakbym chciał taką jak w MK9, to raczej nie zrobię :)

Ale przynajmniej jest halal, bo wybór w stylu tego jakim kolorem burki kobieta będzie w 95% zakryta. Za to można sobie dalej popatrzeć na półgołego murzyna, więc mamy taką jednostronną cenzurę. Dla mnie to trochę śmieszne.

  • Plusik 1
Opublikowano
27 minut temu, ornit napisał:

Ja dlatego właśnie nie mogę się doczekać nowego Mortala! SFV mi się po prostu znudził i nie odpowiada mi to w jakim kierunku zmierza ta seria. W GGXX nie nauczę się grać bo jest zbyt skomplikowany jak dla mnie. W Tekkenie 7 nie potrafię się poruszać a jeśli chodzi o DBFZ to nienawidzę tej  bajki i postaci, które wyglądają podobnie.

 

Co się tyczy ruchów LBGT to tym bardziej szanuję serię!

 

@Dave Czezky kiedy będziesz miał w sklepie preordera? (i preordera nowego Devil May Cry?)

 

@ornit Obydwa w przyszlym tygodniu :lapka:

 

Opublikowano

Ja poczekam do premiery, pamiętam ile hajpu u mnie było przed premierą X a potem wersja na PC okazała się jedną wielką kupą łajna. Drugi raz nie dam się nabrać i nie zamówię przedpremierowo.

Opublikowano (edytowane)

Na PC X była kupą łajna to fakt. W dodatku bardzo długo nie wydawali rozszerzenia XL. Totalna olewka. Gdy w końcu z łaski swojej z dużym opóźnieniem wydali naprawioną wersję XL gra stałą się najpopularniejszą bijatyką na Steamie i jest nią do dzisiaj. 

Pecetowy port MK11 został zlecony polskiej firmie QLOC a jak wiadomo robią oni solidne porty (np Dragons Dogma, Dark Souls Remaster)

 

edit: Właśnie znalazłem, że to QLOC naprawiło MKX i zrobiło XL na PEcecie(cytat z planetagracza.pl):

 

Cytat

NetherRealm Studios obiecuje bowiem, że tym razem posiadacze blaszaków będą naprawdę zadowoleni, a Mortal Kombat 11 będzie idealnym portem. – Ekipa, która stworzyła edycję XL gry Mortal Kombat X, znacznie ulepszoną, robi także tę wersję – zaznacza Paulo Garcia w rozmowie z PCGamer. – A ponieważ od trzech lat pracują z naszym silnikiem, stają się w nim o wiele bieglejsi – dodaje deweloper z NetherRealm Studios.

 

Wspomniana ekipa, to polskie studio QLOC stojące za takimi portami na komputery PC, jak DMC Devil May Cry, Dragon’s Dogma: Dark Arisen, Dark Souls Remastered czy Injustice 2.

 

Edytowane przez devilbot
  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

No właśnie, jak QLOC robi od początku, to w zasadzie o wersję PC można tym razem być spokojnym. Kupiłem X na premierę i o ile na początku faktycznie to była niegrywalna kupa z błędami, niedziałającymi trybami, tak z czasem było coraz lepiej. Ale to właśnie wydanie XL już w ogóle zrobiło z tej wersji niemal inną grę na czele z nowym, porządnym kodem sieciowym. Grę taką, jaką powinna być od startu.

Inna rzecz, że na PC pewnie online będzie "żywe" znacznie krócej niż na konsolach i dlatego zastanawiam się czy tym razem nie wziąć Mortala na PS4

Edytowane przez Frantik
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Frantik napisał:

 Inna rzecz, że na PC pewnie online będzie "żywe" znacznie krócej niż na konsolach i dlatego zastanawiam się czy tym razem nie wziąć Mortala na PS4

 

Nie martwiłbym bym się o życie bijatyk na PC. W MKXL gra masa ludzi po dziś dzień a nawet w te mniej popularne bijatyki znajdą się chętni. Mimo wszystko ja wezmę na PS4 bo nie kupuję cyfrowo gier na premierę.

 

 

 

Jak wam siępodoba twarz skrywana pod maską Sub Zero:

 

cx2ccb4obab21.png

 

 

Dostępne postacie za(pipi)ałem z resetery:

 

 

Characters revealed as playable (100% confirmed)

  1. Baraka (one of 7 characters playable at the event)
  2. Geras (one of 7 characters playable at the event - character uses hourglass sand as a weapon/teleport, can do interesting things like change the game's timer speed)
  3. Kabal (shown on stage at the event, running past the screen, and confirmed by Tyler Lansdown as the character who will be featured on the first Kombat Kast in two weeks)
  4. Raiden (one of 7 characters playable at the event)
  5. Scorpion (one of 7 characters playable at the event)
  6. Shao Kahn (pre-order character, not yet seen in-game)
  7. Skarlet (one of 7 characters playable at the event, returning character, blood-focused attacks)
  8. Sonya (one of 7 characters playable at the event, voiced by Ronda Rousey)
  9. Sub-Zero (one of 7 characters playable at the event)


Characters not seen yet as playable, but considered as in the game via "soft locks" (either playable or in story content)
Even though some of the characters are seen in fights or in menus, and most are assuming are confirmed, there are two things to consider:
- MKX had you fight characters in story mode that never became playable. Rain is a prime example.
- MKX and Injustice 2 had characters in towers/multiverses that never became available, they were simply assists or modifiers.
That said, here's the evidence we have to suggest these characters are **very likely** appearing.

 

  1. Cassie Cage (she's seen in the Devblog video, identifiable by her dog tags, in what looks like a fight intro talking to Kitana. Beyond that, she's visible in the local fight menu fighting against Kano (or Kano's son). Seems very, very likely a lock). Link to image.
  2. Jade (a pro player had her listed as their MK11 main, but this could have just been wishful thinking/trolling, as to the best of my knowledge, no images of her have shown up in game yet. Should not be considered a lock). No image in game.
  3. Johnny Cage (seen in the background of a stage. As well, in the devblog you can see his character model performing a fatality with "Johnny Cage Wins/Fatality" text. So, technically NRS hasn't confirmed it, but it seems like an absolute lock). Link to image.
  4. Kano (or Kano's son). Kano is seen in the background of a bar stage. A character that looks like Kano is shown in the "Local Fight" menu image, fighting who we assume is Cassie Cage ("Cage" on the back of the outfit suggests it's not Sonya). I took this to mean it's Kano, but many people, including Maximillian's crew, say that it is actually Kano's son and that Kano is not playable. If there's any actual evidence to say it's one or the other, I will update this. Would assume one of them is a lock at this point). Link to image.
  5. Kitana (in a devblog, Cassie Cage looks to be in a character intro talking to Kitana. Kitana is also the character on the menu for "Kustomize," which one would rightfully assume means she's playable. I would consider this is a lock). Link to image.
  6. Kronika (she features heavily in the story mode trailer, and previously is shown in the cinematic trailer. Largely assumed to be the main antagonist (Ed Boon said it's the first time in the series that MK has a female boss in the devblog). Recently MKX and Injustice series have had their boss characters be playable, but we haven't actually seen her playable yet. Her powers are based on controlling time, and evidently she has set everything in motion up until the events of MKX. Seems like a very safe bet). Seen in all of the official trailers so far, but no fight footage.
  7. Kung-Lao (his revenant and non-revanant versions are seen fighting each other in the devblog, young, non-revenant Kung-Lao is heavily featured in the story mode trailer. That said, Fujin was in the story mode of MKX but never became playable). It is largely assumed he will be playable with revenant/non-revenant forms being selectable. Seems like a lock). Seen in the official story mode trailer.
  8. Liu Kang (you see his revenant form fighting against Raiden in the gameplay tailer briefly, he's seen throwing a fireball in what could be a character intro or outro, his young looking non-revenant form is clearly a big part of MK11's story (seen with non-revenant, young looking Kung Lao), Raiden directly says he's going to see him in MK11's prologue, and MKX sets up his revenant form to be a huge part of the story mode. That said, there's a 0.001% chance that he's in story mode but not playable. It's assumed that revenant/non-revenant forms will be selectable. Seems like a safe bet). Link to image.
  9. Noob Saibot (he is the character on the "Towers of Time" menu screen. That said, there is nothing to suggest if this means he's a playable character or just an assist/modifier in the towers of time. Hard to consider this full confirmation yet, based on him being tied to a mode that had non-playable guests). Link to image.
  10. Rain (Rain is seen as the main character in the "Konquer" menu (well, a character that wears an outfit VERY similar to his MKX version with purple on it). SonicFox listed him as his main in MK11 on stage, though that could have just been a troll, not actual information. Hard to consider a full confirmation, but seems like a safe bet). Link to image.
  11. Reptile (his Spanish voice actor tweeted that the role had been recast. It's impossible to know if it's actually recast, or he doesn't appear in the game...or if it was recast, that he's in the game, but not actually playable). No image in game.
  12. Smoke (Smoke (ninja form) is seen as the character on the menu for "Characters." That said, it's impossible to know if "characters" means playable characters or just characters seen in the game in some form or other. Hard to consider a lock, but seems like a good chance). Link to image

 

 

Totalna plotka z 4chana dotycząca guest characterów:


- Norse Kratos on PS4
- Master Chief on Xbox One
- Link on Switch
- Doom Guy on PC

Edytowane przez devilbot
  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, devilbot napisał:

Totalna plotka z 4chana dotycząca guest characterów:


- Norse Kratos on PS4
- Master Chief on Xbox One
- Link on Switch
- Doom Guy on PC

 

Już widzę jak Nintendo pozwala robić fatale na Linku.

  • Haha 7
Opublikowano

biore day one tak samo jak mk9 czy mkx, te wspolczesne odslony to jest totalny miod dla mnie - pytanie tylko czy brac na ps4 czy switchusia, najblizsze miesiace mam nadzieje, ze wyjasnia cos w tej kwestii

 

dla tych co narzekaja by czekac ponad rok na complete edition - daj boze by kazda gra miala tyle zawartosci w bitce na premiere, jakos nie boli mnie, ze iles tam postaci dojdzie platnie jak ogarnac do porzadku nie potrafie tych co sa w pelniaku

Opublikowano

W wywiadzie ktoś mówił, że prace nad wersją switch trwają równolegle z normalną wersją więc może nie być dużego poślozgu.

 

@Dave Czezky

Jak to jest z bonusami podczas preordera gry w pudełku. Do preorderów mortala ma być dodawany kod na betę i shaokhana. Wyczytałem że niektórzy sprzedawcy kopi fizycznych dodają to do wcześniej opłaconych preorderów na maila. Pisało też żeby sprawdzić czy mój sprzedawca bierze w tym udział więc pytam czy te bonusy będą u ciebie a jak niewiesz a dowiesz się później to daj proszę znać w tym temacie.

Opublikowano

Wątpię zeby byly, my kupujemy zza granicy, od brokerow = duzo lepsza cena dla was. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...