MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 kwietnia 2019 Opublikowano 21 kwietnia 2019 Zastanawiałem się czy nie kupić na premierę ale po tych wieściach o absurdalnych Time of Towers narazie się wstrzymam i poczekam na więcej opinii. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Areny w tym Mortalu są obłędne! Serio, nie przypominam sobie by inne mordobicie miało równie dobre (pod względem wizualnym) i zróżnicowane plansze. Nora z robalami, brrrr.... cudo!! 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) Krypta jest ogromna. Kiedy wydaje Wam się, że zwiedziliście już wszystko wtedy okazuje się, że macie przedmiot, który otwiera zejście do Goro's Lair a tam czeka na Was ogromne podziemie... . Czeka nas potworny grindfest jeśli chcemy zebrać gear i dopałki w postaci kamieni, które umieszczamy w levelowanym przez nas sprzęcie. Różne rodzaje walut, matsy do craftingu...jest tego trochę... PS Mercy na PS4 wykonuje się poprzez trzymanie L2 (4 razy doł) puszczamy L2 Edytowane 22 kwietnia 2019 przez ornit 1 1 1 1 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) Wariacji postaci będzie więcej niż po 2. Mają dodawać je później, żeby były zbalansowane. Chcą zobaczyć jak ludzie będą ogrywać postaci. IGN 9/10. Najs. Edytowane 22 kwietnia 2019 przez Drantzell 1 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Świetnie wygląda ten Mortal i w arenach nie jest nasrane niepotrzebnych efektów jak było w X. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) @Drantzell Grałeś w tą grę czy każdą negatywną opinię traktujesz jakby ci ktoś ojca i matkę za(pipi)ał? Serio jesteś upośledzony. Mortal ma dużo wad. Słaby roster, loot boxy, dziwne affixy w wieżach a trzecia oficjalna wariacja ci się chyba przyśniła bo nikt o niczym takim nie wspomina. Chyba, że zazdrościsz, że ktoś już gra i może mieć własną opinię inną niż twojsza Nie mogę się doczekać kiedy dodadzą Asha, Spawna, Shaggyego i ci pupcia pęknie Edytowane 22 kwietnia 2019 przez ornit 1 2 Cytuj
wodny1988 41 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Przecież w jednym Kombat Kaście mówili, że póki co są 2 wariacje w trybach rankingowych/turniejach, ale potem dodadzą więcej. 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 kwietnia 2019 Mój błąd! Będą w dodatku 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Co z nim nie tak, oglądałem i nie rozumiem o co szum? Przecież wszystkie zakończenia z wież arcade są w takim obciachowym stylu. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 22 kwietnia 2019 16 godzin gry za mną. Z czystym sumieniem mogę napisać, że nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często będą mu wystawiane. Zacznę może od szaty graficznej. Tak jak wspominałem przedwczoraj - gra wygląda kapitalnie. Tła dosłownie toną w detalach, dodatkowo są ciekawe i różnorodne - kwatera sił specjalnych, fabryka cyber Lin Kuei, gdzie wzorem Westworld przyglądamy się produkcji sztucznej inteligencji (w tym wypadku Cyraxa/Sektora), koloseum Kotala, świątynia kości Shinnoka, gniazdo Kytinn z olbrzymimi, podziemnymi stworzeniami, klepsydra Kroniki w kilku wariantach, wyspa Shanga Tsunga, tarkański obóz, Morze Krwi, dwie groty, współczesna alejka, wojskowy hangar, klatka Czarnego Smoka, czy też arena nazwana po prostu "turniej", gdzie w tle widzimy 4 automaty Mortal Kombat, na których prezentowana jest rozgrywka z różnych części. Na wielu coś się dzieje. Pradawna istotna przygląda się potyczce, Kano żłopie wodę ognistą, materializują się portale do innego wymiaru, tarkańscy wojownicy smażą wysokobiałkowy posiłek niekoniecznie pochodzenia zwierzęcego. No i to szalenie klimatyczne miejsce spoczynku Goro.... Świetnie wypadły również same modele postaci, które mogą poszczycić się ogromna ilością szczegółów, no i dziewczyny mają ładnie wymodelowane twarze. Animacja Mortala, to dalej drewno okrutne, ale taki już urok serii. Miłośnicy HaDeeRów przy tych wszystkich pląsach Raidena i pluciu ogniem przez Skorpiona będą usatysfakcjonowani. Niezwykle efektowna rozgrywka. Podoba mi się także sfera audio. Wiadomo, kultowe FINISH HIM/HER tudzież FATALITY brzmi, jak brzmieć powinny. Nie sposób kręcić nosem na same odgłosy walki. No i muzyka po zakończeniu pojedynku - Bioszok jak się patrzy W kwestii samej rozgrywki, to całość jest zbliżona do tego, co MK X prezentowało. Generalnie jeżeli komuś poprzedniczka bardzo się podobała, nie powinien się nawet zastanawiać nad zakupem, gra się bowiem bardzo przyjemnie, tytuł wspaniale wygląda i choć na długo przed premierą wiedzieliśmy, że w przyszłości dodatkowe postacie się pojawią, to kupując nowego Mortala nie ma się uczucia, że nabyło się wzorem SF V niekompletny produkt. Dwadzieścia jeden aren zmagań (kilka do zdobycia w trybie fabularnym), dwadzieścia pięć postaci (Frost do odkrycia w trybie fabularnym). Rozbudowany samouczek - podstawy systemu (poruszanie się, podstawowe ataki, elementy interaktywne, ciosy specjalne), opcje zaawansowane - informacje o klatkach (przewagi przy trafieniu, bloku, karanie, anatomia ruchu), zaawansowana ofensywa oraz defensywa (doskonały blok, ucieczki), kombosy dla postaci, strategie podzielone na kontrolę pola i ciosy kończące jako zakończenie kombinacji ataków, lekcje postaci. Sparingi, trening FATALITY. Jest tego sporo. Do tego dochodzą wieże, ale te już ornit dokładnie opisywał stronę wcześniej. Dla przypomnienia występują klasyczne i czasowe z różnymi modyfikatorami walk. Od siebie dodam, że warto przechodzić te klasyczne, ponieważ po jej końcu czeka nas podana w formie obrazkowej historia postaci i jej losy po pokonaniu Kroniki. Zaliczyłem już 16 przejść i póki co dobrze wypadają, jak w kultowym drugim Twisted Metal, ale tu Calypso nie robi gracza w przysłowiowego konia. Ot dostają nieopisaną moc i wykorzystują ją na swój sposób - pamiętajcie, to tylko mordobicie. O trybie fabularnym wspominałem już ostatnio. Gdyby ktoś na poprzednią stronę nie zaglądał, to tak na szybko - jest i ma się całkiem dobrze. Należy pamiętać, że to mordobicie. Mordobicie, w którym śmiertelnik częstuje podbródkowym pradawne bóstwa, więc nie ma tu raczej miejsca na rozważania i analizy, jak po ostatnim odcinku Rodziny Soprano. Napiszę tak, dobrze, że takie coś jest, bo raz, że wypadło w porządku, dwa to grubo ponad 4 godziny zabawy. Kryptę co stronę ładnie opisuje ornit, więc nie zamierzam się powtarzać. Niemniej po dodatkowych kilku godzinach walk powiem wam, że niestety całość brzydko pachnie mikropłatnościami. Zaliczyłem wszystkie opcje treningu na 100%. Od podstawowego do zaawansowanego. Przeszedłem cały tryb fabularny, który zajmuje przecież kilka godzin. Ukończyłem kilkadziesiąt różnych wież i poznałem historie większości postaci. Dało mi to łącznie ponad 400 tys. monet. Za wygraną walkę możemy dostać ok. 1400 monet. Po ukończeniu wieży wpadają bonusy. Za rozbicie elementów otoczenia w krypcie otrzymujemy kilka sztuk złota, a koszt otwarcia skrzyni to kilka(naście) tysięcy, niektóre kosztują kilkadziesiąt tys. dodatkowo, by odblokować niektóre wieże trzeba słono zapłacić - przykładowo wieża postaci to wydatek ponad sześciuset tys. sztuk złota. W MK X było to o wiele lepiej rozwiązane ponieważ dany przedmiot/fatal był ściśle połączony z daną skrzynia, więc relatywnie szybko szło kupić, to co chcieliśmy. Jak wieść niesie w MK11 nagrody są losowe, więc jeżeli lubisz Sub Zero i chcesz się jego wykończeniami cieszyć, może zdarzyć się tak, że nawet po 40 godzinach gry nie zobaczysz drugiego fatala. Dodam, że ja po tych kilkunastu godzinach gry odszukałem całe 4 dodatkowe FATALITY, kilka brutalitów i kilkadziesiąt dodatkowych skórek - a tych jest półtora tysiąca.... Zdziwiony też jestem, że Kroniki nie da się odblokować. Z wyglądu niepozorna, ale to tani boss i ma rewelacyjnego fatala. Co do wykończeń, to zarówno FATALITY, jak i BRUTALITY zjawiskowo się prezentują Centrion nagrała się przy jednym w Asura's Wrath , ale za to podstawowy ma ekstremalnie brutalny i idealnie pod nią skrojony bez udziwnień. Reasumując miłośnicy serii, którzy bardzo dobrze przy MK X się bawili mogą nowe MK śmiało na premierę brać. 4 zrzuty mojego autorstwa, by urozmaicić nieco stronę. Tutaj natomiast zdjęcia (głównie z trybu fabularnego), które wykonywałem podczas dotychczasowej rozgrywki. 6 6 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) Ja jeszcze dodam, że w trybie krypty każdą skrzynię resetujemy pojedynczo! za każde ponowne napełnienie płacimy koinami! Gdyby ze skrzyń w krypcie nie wypadały żadne śmiecie do użycia jedynie w trybie wież to jeszcze bym to przeżył ale na ilość godzin i setki tysięcy wydanych monet nie dostałem jeszcze ani jednego intra ani outra dla jakiejkolwiek postaci! Btw jeśli ktoś gra online to radzę w opcjach zmienić wyświetlanie jakości połączenia na pingi. Gra się bardzo dobrze (masochiści mogą włączyć symulację laga w offline...). Ja np nie mam problemów ze znalezieniem ludzi poniżej 60 ms Edytowane 22 kwietnia 2019 przez ornit 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 A jak sam odkryje drugiego fatala, którego nie odblokowałem w tej grinderskiej krypcie, to będę go miał zapisanego w spisie ciosów? Cytuj
Observer 10 528 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 1 godzinę temu, devilbot napisał: Co z nim nie tak, oglądałem i nie rozumiem o co szum? Przecież wszystkie zakończenia z wież arcade są w takim obciachowym stylu. Kolejny przykład wciskania polityki do gry i mamy Jaxa rzucającego "woke" https://www.urbandictionary.com/define.php?term=woke Ogólnie żenada jak burki i pokazuje że nieźle politycznie zafiksowane dzbany zostały dopuszczone do produkcji. 1 1 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 kwietnia 2019 41 minut temu, SlimShady napisał: A jak sam odkryje drugiego fatala, którego nie odblokowałem w tej grinderskiej krypcie, to będę go miał zapisanego w spisie ciosów? Możesz wykonać drugiego fatala nawet kiedy go nie odkryjesz ale żeby Ci się zapisał na liście ciosów musisz go najpierw znaleźć w krypcie 1 1 Cytuj
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 obiektywna i rzetelna ocena arhona Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, ornit napisał: Możesz wykonać drugiego fatala nawet kiedy go nie odkryjesz ale żeby Ci się zapisał na liście ciosów musisz go najpierw znaleźć w krypcie W MK9 i MK10 tak nie było z tego, co kojarzę. Nie licząc singla, krypty były moim ulubionym trybem, widać pazerne świnie przesuwają granice coraz dalej. W takim razie można ograć story i do widzenia, ewentualnie poczekać na odrobaczoną wersje(GOTY albo coś w tym stylu). Edytowane 22 kwietnia 2019 przez SlimShady Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, ornit napisał: @Drantzell Grałeś w tą grę czy każdą negatywną opinię traktujesz jakby ci ktoś ojca i matkę za(pipi)ał? Serio jesteś upośledzony. Mortal ma dużo wad. Słaby roster, loot boxy, dziwne affixy w wieżach a trzecia oficjalna wariacja ci się chyba przyśniła bo nikt o niczym takim nie wspomina. Chyba, że zazdrościsz, że ktoś już gra i może mieć własną opinię inną niż twojsza Nie mogę się doczekać kiedy dodadzą Asha, Spawna, Shaggyego i ci pupcia pęknie Po prostu durne opinie dzieciaka, który cały czas strzela durnymi emotkami są dla mnie raczej g warte. Pomyśl i doinformuj się pajacu zanim następnym razem napiszesz jakąś bzdurę... Dodatkowe wariacje w dodatkach... Bosz co za zyeb. Edytowane 22 kwietnia 2019 przez Drantzell 2 Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 1 godzinę temu, SlimShady napisał: pazerne świnie przesuwają granice coraz dalej. Ornit pisal, ze z checia wspiero boona za jego wklad w prace nad gra ale tego chyba nie przewidzial 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 2 minuty temu, Mejm napisał: Ornit pisal, ze z checia wspiero boona za jego wklad w prace nad gra ale tego chyba nie przewidzial Tym bardziej szkoda, bo z tego, co sobie poczytałem, gra jest fajna, tylko jest popsuta poprzez wydawnicze(?) praktyki, a może to jednak developer zapragnął swojego GTA Online... Niesamowicie mnie to irytuje, to jest tytuł AAA(chyba jedyna prawdziwie wysokobudżetowa bijatyka), a w praktyce ma w sobie mechanizmy rodem z mobilek czy innych F2P. Mam nadzieję, że zostaną za to skarceni w recenzjach i przede wszystkim przez (nie)głosowanie portfelem. Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Kupiłem, gram, gra jest zayeeeeebysta. Nigdy nie byłem fanem MK. Skilowałem Tekkena, Soul Calibura, VF. Do DoA mi nie po drodze, bo nie jestem stulejarzem. SF lubię, ale za trudne. Jakby te powyższe były zrobione chociaż z odrobiną zaangażowania jak ten nowy MK to byłbym w 7-niebie. Mamy akurat odrodzenie bijatyk a chińczyki wciskają nam grafikę z ps3, kocie uszy i majtki dla 14-latek jako dodatki, rzygam już tym. Skiluję dalej SC i T7, ale to nowy MK pokazał, jak powinno się robić bijatyki. Kiedyś wyznaczały standardy graficzne, a od T7 (mimo, że to super część lepsza od T6) mamy festiwal zażenowania i wyciskanie kasy z teksturami rodem z PSP. Gram od 2 dni i bawię się super. Może nie będę skilował przez 1000 godzin jednej postaci jak w Tekken 3-5 i SC2, ale gra się tak koorewsko miło, tak że chyba spędzę z nią łącznie więcej godzin. Gra jest tak prosta, widowiskowa i fajna. Niech Namco się uczy - może Tekken 8 będzie lepszy? Bo dla SC już za późno. W KM11 są rzeczy do poprawy i rak, ale pokazali chociaż, jak się robi bijatykę naszej generacji. 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 (edytowane) Można też dodać do postu powyżej, że ta generacja jest pierwszą w historii gdy całe top 3 najlepiej sprzedających się serii bijatyk nie jest rodem z Japonii, a zestawienie wygląda tak: 1. Mortal Kombat 2. Killer Instinct 3. Injustice a poprzednie generacje wyglądały tak: 4th gen (in terms of sales/popularity) it was: Street Fighter Mortal Kombat Killer Instinct 5th gen it was: Tekken Mortal Kombat Virtua Fighter 6th gen it was: Tekken Mortal Kombat Soul Calibur 7th gen it was: Street Fighter Mortal Kombat Tekken Edytowane 22 kwietnia 2019 przez devilbot Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Opublikowano 22 kwietnia 2019 Godzinę temu, devilbot napisał: Można też dodać do postu powyżej, że ta generacja jest pierwszą w historii gdy całe top 3 najlepiej sprzedających się serii bijatyk nie jest rodem z Japonii Zapodaj link. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 (edytowane) @Square https://www.neogaf.com/threads/this-is-the-first-generation-where-all-the-top-selling-core-fighting-games-were-all-from-american-devs-lessons-for-jp-devs.1475819/ Edytowane 23 kwietnia 2019 przez devilbot 1 1 Cytuj
Shen 9 694 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 (edytowane) 8 godzin temu, devilbot napisał: Można też dodać do postu powyżej, że ta generacja jest pierwszą w historii gdy całe top 3 najlepiej sprzedających się serii bijatyk nie jest rodem z Japonii, a zestawienie wygląda tak: 1. Mortal Kombat 2. Killer Instinct 3. Injustice a poprzednie generacje wyglądały tak: 4th gen (in terms of sales/popularity) it was: Street Fighter Mortal Kombat Killer Instinct 5th gen it was: Tekken Mortal Kombat Virtua Fighter 6th gen it was: Tekken Mortal Kombat Soul Calibur 7th gen it was: Street Fighter Mortal Kombat Tekken Kto ustalal to top3? Wysoka sprzedaz = dobra gra? Tekken i Dragon Ball mialy bardzo wysoka sprzedaz, nie chce mi sie wierzyc, ze drewniane Injustice lepiej sie sprzedalo Edytowane 23 kwietnia 2019 przez Shen 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.