ornit 2 990 Opublikowano 14 maja 2019 Autor Opublikowano 14 maja 2019 Przepisy możesz podejrzeć jedynie w "kolekcji". 1 Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Dobra, pograłem w MK11 na NS.Ogólnie nie wiem co napisać. Niby dostajemy wszystko to co na dużych konsolach (oprócz napisów PL ) Niby trzyma stabilne klatki. Niby jest ten sam gameplay ale to jak oni skrzywdzili tą grę pod względem wizualnym to aż wierzyć się nie chce...Tak na prawdę, tylko podczas walk to spoko wygląda ale podczas filmików czy wejściówek postaci to aż oczy bolą... Nawet menu jest rozmazane i chyba w 360p.Dziwnie się na to patrzy mając obok wersję na Prosiaka.Ogólnie jest to nadal ten sam Mortal i w trybie handheld jest znośnie ale tą konsolę stać na więcej i ten port nie powinien ujrzeć światła dziennego w takiej formie... Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Pograłem dłużej w wersję na NS, zarówno w HH Mode jak i TV Mode. Porównywałem tryb telewizyjny na Switchu z wersją na Ps4 Pro.Muszę przyznać, że Słiczowa wersja MK11 w trybie TV wygląda całkiem ładnie. Wiadomo jest gorzej niż na PlayStation ale gdybym nie miał innych konsol to nie mógłbym narzekać na wersję Switchową.Głównym różnicami oprócz rozdzielczości to brak niektórych cieni oraz elementów otoczenia. Niektóre Słiczowe areny na tle ps4 wypadają lepiej a inne gorzej ale dla mnie bomba. Jeśli popracują nad lepiej wyglądającymi włosami i dodadzą brakujące cienie oraz poprawia nieco rozdzielczość podczas np. wejść zawodników na areny to będzie totalny kozak. Chodzi mi o to, że jak podciągną najsłabsze elementy gry do wyglądu walk na arenach to będzie już na prawdę spoko (Najbardziej rażą po oczach te słabe elementy w trybie hanheld).Sam gameplay jest tak samo mięsisty jak na PlayStation i tutaj nie muszę się rozpisywać bo nie widzę różnic. Spadków fps w obu trybach nie zauważyłem. Jestem bardzo zadowolony z zakupu wersji na NS a w trybie przenośnym gra się wyśmienicie! Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Ciężko mi sobie wyobrazić granie w tą część na joyconach... Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Przecież one nawet nie mają krzyżaka. Dlaczego ktoś miałby na tym grac w bijatykę? XD Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 BO PRZENOŚNE I MK11 W TRAMWAJU Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Panowie, wersja na NS jest tylko dodatkiem do Ps4.Prosiaka nie zabierzemy tak łatwo w podróż. Można np. sobie fajnie potrenować, kiedy ukochana ogląda seriale Ale co by nie mówić, to zarówno na pro controller jak i joy-conach gra się poprawnie choć to nie to samo co pad od PlayStation. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Vita miała naprawdę fajnego i miodnego mortala. Mortal przenośnie to sam miód chociaż ja po zapoznaniu się z recenzjami wersji na Switcha na pewno nie kupię. DS też miał fajną część,Ultimate Mortal Kombat w którego przegrałem masę czasu i był mega trudny. Cytuj
Masorz 13 214 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Godzinę temu, Kolos28 napisał: Panowie, wersja na NS jest tylko dodatkiem do Ps4. Prosiaka nie zabierzemy tak łatwo w podróż. Można np. sobie fajnie potrenować, kiedy ukochana ogląda seriale Ale co by nie mówić, to zarówno na pro controller jak i joy-conach gra się poprawnie choć to nie to samo co pad od PlayStation. No właśnie. Jak można w to grać bez grafiki i na joy-conach? Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Vita miała naprawdę fajnego i miodnego mortala. Mortal przenośnie to sam miód chociaż ja po zapoznaniu się z recenzjami wersji na Switcha na pewno nie kupię. DS też miał fajną część,Ultimate Mortal Kombat w którego przegrałem masę czasu i był mega trudny. Nie grałem wersje wcześniejsze tej gry. Obecnie najnowsza wersja to 1.0.4 i dla mnie jest spoko.Podobno ta wersja sporo poprawia pod względem wizualnym. Ogólnie same walki na arenach wyglądają ładnie, zarówno w trybie handheld jak i TV (wiadomo na ps4 wygląda to lepiej gdyż jest wyższa rozdzielczość i wersji na NS brakuje niektórych cieni oraz elementów otoczenia). Największym babolem jest wygląd wyboru wież w trybie przenośnym oraz wejść zawodników przed walką. Mam namyśli włosy i rozdzielczość. Lepiej to wygląda w trybie TV choć do wersji ps4 i tak sporo brakuje. Jeśli uda się ekipie odpowiedzialnej za port poprawić to oczym pisałem wyżej, zwlaszcza w trybie przenośnym to cała gra będzie ładna. Wersja na NS sprawdza się świetnie jako wersja przenośna a dla tych co nie mają innej konsoli również tryb TV jest całkiem ładny.I tak właśnie traktuje wersję na Switcha - jest super dodatkiem do prosiaka na którym głównie gram w MK11. Cytuj
Observer 10 518 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 (edytowane) W dniu 15.04.2019 o 19:30, wodny1988 napisał: W dniu 15.04.2019 o 18:46, MaZZeo napisał: No widać że art director w tej części mocno ciepły jest. Męskie postacie za to jak żywcem wyjęte ze stulajrskiego free MMO. Te suty Shao Kahna xd Wystarczy obejrzeć Kombat Kast i wszystko jasne. Odkopałem bo jakoś zapamiętałem ten post - wczoraj Stefan z Netherrealm znany z Kombat Kasta ogłosił na twitterze że już nie jest Stefan, tylko Stefania. Żeby kogoś grafika dołączona do posta nie zmyliła chodzi oczywiście o tego cukieraska: No i wszystko co jest nie tak w designie MK11 składa się jasną całość. Edytowane 16 maja 2019 przez Observer 3 Cytuj
flaczki 66 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 wiedziałem ze z tym typem jest cos nie tak w materiałach przedpremierowych z mk Cytuj
Mejm 15 361 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 Skandynawska szkola projektowania postaci. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 (edytowane) Tak się kończy jak za dużo grasz w Mortala rozebranymi laskami ;D Gościu wyglądał kiedyś tak (3-ci od lewej): Edytowane 23 maja 2019 przez Drantzell Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 Nie musisz ślinić się do lasek na ekranie jeśli sam zostaniesz laską 2 Cytuj
Observer 10 518 Opublikowano 23 maja 2019 Opublikowano 23 maja 2019 Biedny Ed Boon, sam pewnie nie wie co to się ideologicznie od(pipi)ało przez ostatnie lata wokół tej marki. Zniknął gdzieś uśmiech Boonbelka 1 1 Cytuj
ornit 2 990 Opublikowano 24 maja 2019 Autor Opublikowano 24 maja 2019 SonicFox to od kilku lat najlepszy gracz Injustice i MK. W dodatku gej. Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 ... i na streamach podkreśla to co 10 minut i dla zabawy udaje na podłodze seks od tyłu z kolegami. Jest dobry w każdą bitkę jakiej się dotknie. Cytuj
Sylvan Wielki 4 637 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Jak wieść niesie dzisiaj/jutro odbędzie się prezentacja czarnoksiężnika. 2 2 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 31 maja 2019 Opublikowano 31 maja 2019 15 godzin temu, Sylvan Wielki napisał: Jak wieść niesie dzisiaj/jutro odbędzie się prezentacja czarnoksiężnika. Są ploty, że ma mieć możliwość zamieniania się w Raina, Reptile, Ermaca i Smoke'a (4 różne kolory na animowanym gifie) Cytuj
Sylvan Wielki 4 637 Opublikowano 31 maja 2019 Opublikowano 31 maja 2019 (edytowane) W Kombat Pack znajdzie się również Nightwolf, Sindel, Spawn i jeszcze dwie postacie - słychać dźwięk piły, wiec jedną z nich zapewne będzie Ash. Edytowane 1 czerwca 2019 przez Sylvan Wielki 3 1 1 Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 1 czerwca 2019 Opublikowano 1 czerwca 2019 Shank sung kozak szkoda że nie dostaniemy przez niego raina, reptila, ermaca i smoka. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 1 czerwca 2019 Opublikowano 1 czerwca 2019 A może dostaniemy bo na filmiku Shang Tsung zamieniał się od również w Raiden'a, który jest postacią grywalną w 11stce. Cytuj
Square 8 706 Opublikowano 1 czerwca 2019 Opublikowano 1 czerwca 2019 W Raidena się zamienił, bo z nim walczył. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.