Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra, pograłem w MK11 na NS.

Ogólnie nie wiem co napisać. Niby dostajemy wszystko to co na dużych konsolach (oprócz napisów PL )
Niby trzyma stabilne klatki. Niby jest ten sam gameplay ale to jak oni skrzywdzili tą grę pod względem wizualnym to aż wierzyć się nie chce...
Tak na prawdę, tylko podczas walk to spoko wygląda ale podczas filmików czy wejściówek postaci to aż oczy bolą... Nawet menu jest rozmazane i chyba w 360p.
Dziwnie się na to patrzy mając obok wersję na Prosiaka.

Ogólnie jest to nadal ten sam Mortal i w trybie handheld jest znośnie ale tą konsolę stać na więcej i ten port nie powinien ujrzeć światła dziennego w takiej formie...

Opublikowano

Pograłem dłużej w wersję na NS, zarówno w HH Mode jak i TV Mode. Porównywałem tryb telewizyjny na Switchu z wersją na Ps4 Pro.
Muszę przyznać, że Słiczowa wersja MK11 w trybie TV wygląda całkiem ładnie. Wiadomo jest gorzej niż na PlayStation ale gdybym nie miał innych konsol to nie mógłbym narzekać na wersję Switchową.
Głównym różnicami oprócz rozdzielczości to brak niektórych cieni oraz elementów otoczenia. Niektóre Słiczowe areny na tle ps4 wypadają lepiej a inne gorzej ale dla mnie bomba. Jeśli popracują nad lepiej wyglądającymi włosami i dodadzą brakujące cienie oraz poprawia nieco rozdzielczość podczas np. wejść zawodników na areny to będzie totalny kozak. Chodzi mi o to, że jak podciągną najsłabsze elementy gry do wyglądu walk na arenach to będzie już na prawdę spoko (Najbardziej rażą po oczach te słabe elementy w trybie hanheld).
Sam gameplay jest tak samo mięsisty jak na PlayStation i tutaj nie muszę się rozpisywać bo nie widzę różnic. Spadków fps w obu trybach nie zauważyłem.

Jestem bardzo zadowolony z zakupu wersji na NS a w trybie przenośnym gra się wyśmienicie!

Opublikowano

Panowie, wersja na NS jest tylko dodatkiem do Ps4.

Prosiaka nie zabierzemy tak łatwo w podróż. Można np. sobie fajnie potrenować, kiedy ukochana ogląda seriale

 

Ale co by nie mówić, to zarówno na pro controller jak i joy-conach gra się poprawnie choć to nie to samo co pad od PlayStation.

 

 

Opublikowano

Vita miała naprawdę fajnego i miodnego mortala. Mortal przenośnie to sam miód chociaż ja po zapoznaniu się z recenzjami wersji na Switcha na pewno nie kupię. DS też miał fajną część,Ultimate Mortal Kombat w którego przegrałem masę czasu i był mega trudny. 

Opublikowano
Godzinę temu, Kolos28 napisał:

Panowie, wersja na NS jest tylko dodatkiem do Ps4.

Prosiaka nie zabierzemy tak łatwo w podróż. Można np. sobie fajnie potrenować, kiedy ukochana ogląda seriale emoji4.png

 

Ale co by nie mówić, to zarówno na pro controller jak i joy-conach gra się poprawnie choć to nie to samo co pad od PlayStation.

 

 

No właśnie. Jak można w to grać bez grafiki i na joy-conach?

Opublikowano
Vita miała naprawdę fajnego i miodnego mortala. Mortal przenośnie to sam miód chociaż ja po zapoznaniu się z recenzjami wersji na Switcha na pewno nie kupię. DS też miał fajną część,Ultimate Mortal Kombat w którego przegrałem masę czasu i był mega trudny. 

Nie grałem wersje wcześniejsze tej gry. Obecnie najnowsza wersja to 1.0.4 i dla mnie jest spoko.

Podobno ta wersja sporo poprawia pod względem wizualnym. Ogólnie same walki na arenach wyglądają ładnie, zarówno w trybie handheld jak i TV (wiadomo na ps4 wygląda to lepiej gdyż jest wyższa rozdzielczość i wersji na NS brakuje niektórych cieni oraz elementów otoczenia). Największym babolem jest wygląd wyboru wież w trybie przenośnym oraz wejść zawodników przed walką. Mam namyśli włosy i rozdzielczość. Lepiej to wygląda w trybie TV choć do wersji ps4 i tak sporo brakuje. Jeśli uda się ekipie odpowiedzialnej za port poprawić to oczym pisałem wyżej, zwlaszcza w trybie przenośnym to cała gra będzie ładna.

Wersja na NS sprawdza się świetnie jako wersja przenośna a dla tych co nie mają innej konsoli również tryb TV jest całkiem ładny.

I tak właśnie traktuje wersję na Switcha - jest super dodatkiem do prosiaka na którym głównie gram w MK11.

Opublikowano (edytowane)

 

W dniu 15.04.2019 o 19:30, wodny1988 napisał:
W dniu 15.04.2019 o 18:46, MaZZeo napisał:

No widać że art director w tej części mocno ciepły jest. Męskie postacie za to jak żywcem wyjęte ze stulajrskiego free MMO. Te suty Shao Kahna xd

 

Wystarczy obejrzeć Kombat Kast i wszystko jasne.

 

 

Odkopałem bo jakoś zapamiętałem ten post - wczoraj Stefan z Netherrealm znany z Kombat Kasta ogłosił na twitterze że już nie jest Stefan, tylko Stefania.

 

 

Żeby kogoś grafika dołączona do posta nie zmyliła chodzi oczywiście o tego cukieraska:

 

_2rTcUBk_400x400.jpg

 

 

No i wszystko co jest nie tak w designie MK11 składa się jasną całość.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Observer
  • Haha 3
Opublikowano
15 godzin temu, Sylvan Wielki napisał:

RWUjBh6.jpg

Jak wieść niesie dzisiaj/jutro odbędzie się prezentacja czarnoksiężnika. :potter:

 

Są ploty, że ma mieć możliwość zamieniania się w Raina, Reptile, Ermaca i Smoke'a (4 różne kolory na animowanym gifie) :)

Opublikowano (edytowane)



W Kombat Pack znajdzie się również Nightwolf, Sindel, Spawn i jeszcze dwie postacie - słychać dźwięk piły, wiec jedną z nich zapewne będzie Ash. :diablo:

Edytowane przez Sylvan Wielki
  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...