Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dave to nie cw, powaznie pisze co widzialem na forach gdy szukalem jakis list combosow, bylo multum tematow, ze cos nie dziala komus albo blad wywala, nawet sam ed boon przepraszal

Opublikowano

Tak jak pisalem w temacie o platynach, po zdobyciu tejze na pozegnanie z MK9 przeszedlem sobie tryb story po raz drugi. Ustawienie normal, 2 rundy i troche mi to zajelo bo kilka walk powatrzalem. Mysle, ze okolo 5h.

 

A jak ktos sie dziwi, ze w MKX zabraklo kilku kluczowych postaci to niech sobie odswiezy wlasnie tryb story z MK9.

 

Do zobaczenia przy MKX complete edition.

Opublikowano (edytowane)

Czezky jak zwykle. Ficus, masz rację, zreszta:

 

Na PC zwykle możemy wymusić wyższe niż na konsoli ustawienia grafiki, rozdzielczości i płynności. W przypadku Mortal Kombat X jest inaczej. Co prawda lepsza jakość części tekstur nieznacznie poprawia odbiór gry, ale ciągnie ją w dół blokada animacji na 30 klatkach

 

Edytowane przez easye
Opublikowano

mi nie chodzilo tyle o framerate jak o bledy graficzne i wywalenia do pulpitu, wyszedl nawet patch 15gb na pc by temu zaradzic, a tworcy w ramach przeprosin dali 10tys kredytow do wydania w krypcie

Opublikowano

w krypcie potem zamiast rozpisania kombinacji bedzie hajs

 

btw niesamowicie niektorzy sie doczepili tych platnych fatality, czytajac niektore recki albo komentarze czasem sie zastanawiam czy niektorzy faktycznie mysla, ze jedyna szansa by wykonac fatality to trzeba za niego zaplacic realny hajs albo znalezc zeton na fatality w krypcie

  • Plusik 1
Opublikowano

ooo to ciekawe, bylem pewny ze bedzie hajs, bo ja znowu jak przeszedlem drabinke subzero to dostalem kostium i w krypcie zamiast kostiumu byl hajs

Opublikowano

skonczylem fabule - 4,5h mi zajela,mocno przecietna niestety na tle tej z MK9, sam pomysl jej rozlozenia na przestrzeni 25lat ok ale juz samo wykonanie fabularne totalnie sztampowe, motyw udowodnienia wartosci przez mlodych nieopierzonych juz przerabialismy miliard razy, sam fakt, ze w grze mamy 13 lokacji tez sprawia, ze konflikt mam wrazenie robi sie taki bardziej kameralny bo za czesto walczymy w tych samych miejscach. Na plus na pewno sama rezyseria cutscenek i choreografia walk w nich - mega duzy krok w przod zarowno wzgledem MK9 jak i Injustice. Qte nie przeszkadzalo ale o dziwo nie ma kary za zle ich wykonanie - ani walke nie zaczynamy z mniejsza energia, ani nie mozemy zginac w ich trakcie, po prostu scenka troche inaczej bedzie przebiegac i tyle

 

dalej tu super dodatek do bijatyki i swietna sprawa ale zdecydowanie tryb fabularny z mk9>mkx

Opublikowano

QTE w mortalu to potwarz nawet dla ludzi ograniczonych ruchowo. To powinno chociażby sprawiać wrażenie jakiegoś wyzwania. Przeciez to gra walki a nie telltale.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...