Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Lista oficjalnie potwierdzonych postaci:

Cyrax

Jax

Johnny Cage

Kitana

Kung Lao

Mileena

Nightwolf

Reptile

Scorpion

Sektor

Sub-Zero

Ermac

Goro

Kano

Raiden

Shang Tsung

Shao Kahn

Sonya

 

Na razie potwierdzono 18 postaci. Ich liczba w grze ma wynosić 26 + DLC

Edytowane przez SniperWolf
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W najnowszym PsX'e największa bzdura jaka padła przy opisie play testu z nowego MK odnosi się w kwestii animacji tej gry. Od początku MK w 3d animacja cierpiała na drętwote i lamerstwo. Od MK DA po MK vs DC była coraz bardziej kaleka. Gdyby tylko autorzy zmienili animatorów i dorównali chociaż do pięt takiemu SF IV, to nowy MK mógłby nosić miano najlepszego w historii, jednak animacja to dalej najgorszy element całej gry.

Większość ruchów jest dalej ociężała, niepełna i jakby wykonywana przez jednego, niewytrenowanego aktora w sesji motion capture. Uppercuty są lamerskie jak w żadnym innym MK z trylogii. Skoki i kopnięcia daleko odbiegają od klasy i dynamiki znanej z cz.2. Podcinki są tak wolne, że absurdem jest to, jak potrafią wywrócić sztywno i szeroko stojącego przeciwnika, a do tego z poza dystansu! ( http://www.youtube.com/watch?v=iJHfMJDvmzs )

Włosy Kitany zachowują się.. dziwnie, podobnie jak łańcuch Scorpiona (gumowy chyba). Cyrax porusza się jak prawdziwy robot, czyli ślamazarnie i sztywno.

( http://www.gametrailers.com/video/pax-10-mortal-kombat/704299 )

 

Na szczególną uwagę zasługuje też ogniste salto Scorpiona i tu akurat znacznie lepiej prezentowała się animacja w starym Deadly Alliance. Przypomina teraz bardziej nieudolne salto J. Cage'a robione na linkach na planie m. capture.

http://www.gametrailers.com/video/scorpion-killer-mortal-kombat/706932

 

Odnośnie MK II, który jest dla mnie niepowtarzalnym symbolem prawdziwego MK, nie tylko z powody realistycznej grafiki i specyficznego klimatu, ale przede wszystkim z powodu bardziej dokładnej, płynnej animacji i najlepszej w całej serii 2d. Animacja jest właśnie tym co nadaje grze życia.

Opublikowano

Owszem, ta animacja jest trochę sztuczna, ale mi jakoś to i tak nie przeszkadza. Widziałem jakie combo da się robić (szczególnie w tagu) i to mi w zupełności wystarczy.

 

Co do MK2, zgadzam się, dla mnie to w ogóle najlepsza bijatyka i zawsze będę miał do niej ogromny sentyment.

Opublikowano (edytowane)

Stare dobre czasy....Co do 2ki pamiętam jak to sam Boon się przyznał że on wraz z ekipą byli w szoku gdzie to graczom udawało się tworzyć jakieś combo-sy.

Shinobi ma niestety rację od kiedy to 3D zawitało w mortalu to postacie zachowują się strasznie sztucznie, drętwo, sztywno i niejako :/ Mimo wszystko ciesze się że tak czy inaczej w końcu coś się zmieniło a jak dobrze pójdzie to przy następnym mortalu może poprawią w końcu animacje.

Edytowane przez Salwador
Opublikowano

Niezłe! Większość juggli pierwszy raz widzę. Tyle to już lat, a po MKII nadal nie pojawił się godny następca. Dobrze że mam jeszcze kolekcję Midway arcade treasure, chyba sobie wypróbuje te akcje. Nalatuje mnie też takie porównanie: animacji 2d z 3d. Tu każdy ruch wygląda jak by miał 2x większy power i impet. Wiadomo może jest mniej klatek na sec., ale każdy cios jest pełny i szybki. Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike" i która była chyba najlepsza jaką widziałem w 2d. Była niesamowicie dynamiczna, jak również płynna.

Moim zdaniem największą porażką nowego Mortala jest przywiązanie za dużej wagi do animacji w motion capture, bo po 1'sze: nie wszystkie ruchy nawet na linkach (właściwie w ten sposób wykonane sceny wychodzą im najgorzej)jest człowiek zdolny wykonać, takie jak w animacji 2d. Po 2'gie: stary Carlos Pesina już w ogóle się do tego nie nadaję, najlepiej zatrudnili by do tego jakiegoś mistrza od kung fu.

Opublikowano

Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike"

 

Hmmm. A gdzie to sie niby udalo? Przeciez w 2d kazda klatke sie rysuje a w 3d liczy ja na bierzaco CPU czy tam GPU. Nie bardzo rozumiem jak to porownac.

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem jak to porownac.

Chodzi mi po prostu o to, że animacja w SFIV jest tak samo szybka, a jednocześnie jeszcze bardziej płynna w odniesieniu do SF3 i zachowała ten sam "feeling" walki. Natomiast w MK wszyscy poruszają się jak Carlos Pesina, a MK wygląda jak kolejna parodia.

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...