SniperWolf 0 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 (edytowane) Lista oficjalnie potwierdzonych postaci: Cyrax Jax Johnny Cage Kitana Kung Lao Mileena Nightwolf Reptile Scorpion Sektor Sub-Zero Ermac Goro Kano Raiden Shang Tsung Shao Kahn Sonya Na razie potwierdzono 18 postaci. Ich liczba w grze ma wynosić 26 + DLC Edytowane 13 listopada 2010 przez SniperWolf Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 I Smoke, też był potwierdzony. Natomiast nie wiem skąd Shang Tsung, bo o nim nigdzie nie słyszałem. Goro było pokazane foto. Cytuj
ciwa22 856 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 Ostatnio Boon stwierdził, że liczba postaci będzie wynosic około 20. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 (edytowane) to może to 6ść będą ukrytymi postaciami Edytowane 14 listopada 2010 przez Salwador Cytuj
gork 19 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Nie ma Baraki Obamy :confused: Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 14 listopada 2010 Opublikowano 14 listopada 2010 Musi być, prędzej zabraknie Kabala. Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 W najnowszym PsX'e największa bzdura jaka padła przy opisie play testu z nowego MK odnosi się w kwestii animacji tej gry. Od początku MK w 3d animacja cierpiała na drętwote i lamerstwo. Od MK DA po MK vs DC była coraz bardziej kaleka. Gdyby tylko autorzy zmienili animatorów i dorównali chociaż do pięt takiemu SF IV, to nowy MK mógłby nosić miano najlepszego w historii, jednak animacja to dalej najgorszy element całej gry. Większość ruchów jest dalej ociężała, niepełna i jakby wykonywana przez jednego, niewytrenowanego aktora w sesji motion capture. Uppercuty są lamerskie jak w żadnym innym MK z trylogii. Skoki i kopnięcia daleko odbiegają od klasy i dynamiki znanej z cz.2. Podcinki są tak wolne, że absurdem jest to, jak potrafią wywrócić sztywno i szeroko stojącego przeciwnika, a do tego z poza dystansu! ( http://www.youtube.com/watch?v=iJHfMJDvmzs ) Włosy Kitany zachowują się.. dziwnie, podobnie jak łańcuch Scorpiona (gumowy chyba). Cyrax porusza się jak prawdziwy robot, czyli ślamazarnie i sztywno. ( http://www.gametrailers.com/video/pax-10-mortal-kombat/704299 ) Na szczególną uwagę zasługuje też ogniste salto Scorpiona i tu akurat znacznie lepiej prezentowała się animacja w starym Deadly Alliance. Przypomina teraz bardziej nieudolne salto J. Cage'a robione na linkach na planie m. capture. http://www.gametrailers.com/video/scorpion-killer-mortal-kombat/706932 Odnośnie MK II, który jest dla mnie niepowtarzalnym symbolem prawdziwego MK, nie tylko z powody realistycznej grafiki i specyficznego klimatu, ale przede wszystkim z powodu bardziej dokładnej, płynnej animacji i najlepszej w całej serii 2d. Animacja jest właśnie tym co nadaje grze życia. Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Owszem, ta animacja jest trochę sztuczna, ale mi jakoś to i tak nie przeszkadza. Widziałem jakie combo da się robić (szczególnie w tagu) i to mi w zupełności wystarczy. Co do MK2, zgadzam się, dla mnie to w ogóle najlepsza bijatyka i zawsze będę miał do niej ogromny sentyment. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) Stare dobre czasy....Co do 2ki pamiętam jak to sam Boon się przyznał że on wraz z ekipą byli w szoku gdzie to graczom udawało się tworzyć jakieś combo-sy. Shinobi ma niestety rację od kiedy to 3D zawitało w mortalu to postacie zachowują się strasznie sztucznie, drętwo, sztywno i niejako Mimo wszystko ciesze się że tak czy inaczej w końcu coś się zmieniło a jak dobrze pójdzie to przy następnym mortalu może poprawią w końcu animacje. Edytowane 1 stycznia 2011 przez Salwador Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Niezłe! Większość juggli pierwszy raz widzę. Tyle to już lat, a po MKII nadal nie pojawił się godny następca. Dobrze że mam jeszcze kolekcję Midway arcade treasure, chyba sobie wypróbuje te akcje. Nalatuje mnie też takie porównanie: animacji 2d z 3d. Tu każdy ruch wygląda jak by miał 2x większy power i impet. Wiadomo może jest mniej klatek na sec., ale każdy cios jest pełny i szybki. Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike" i która była chyba najlepsza jaką widziałem w 2d. Była niesamowicie dynamiczna, jak również płynna. Moim zdaniem największą porażką nowego Mortala jest przywiązanie za dużej wagi do animacji w motion capture, bo po 1'sze: nie wszystkie ruchy nawet na linkach (właściwie w ten sposób wykonane sceny wychodzą im najgorzej)jest człowiek zdolny wykonać, takie jak w animacji 2d. Po 2'gie: stary Carlos Pesina już w ogóle się do tego nie nadaję, najlepiej zatrudnili by do tego jakiegoś mistrza od kung fu. Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike" Hmmm. A gdzie to sie niby udalo? Przeciez w 2d kazda klatke sie rysuje a w 3d liczy ja na bierzaco CPU czy tam GPU. Nie bardzo rozumiem jak to porownac. Cytuj
shinobi 1 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 Nie bardzo rozumiem jak to porownac. Chodzi mi po prostu o to, że animacja w SFIV jest tak samo szybka, a jednocześnie jeszcze bardziej płynna w odniesieniu do SF3 i zachowała ten sam "feeling" walki. Natomiast w MK wszyscy poruszają się jak Carlos Pesina, a MK wygląda jak kolejna parodia. Cytuj
Masorz 13 196 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 Zayebiste! Już od paru miechów wiem, że kupie oryginała w dzień premiery. Cytuj
jedenefgie 0 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 Absolutny mistrz! Nie mogę się doczekać! Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 Fatal to fake, a szkoda, bo wygląda rewelacyjnie. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 No niestety ten fatal Ermaca to fake stworzone przez kolesia PIRANHASOLDIER na youtubie znajdziecie sporo jego twórczości. Cytuj
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 Dobry jest, niektóre ma lepsze niż te oficjalne, jak np Scorpiona. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 22 stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 stycznia 2011 To jest hardcore Niom. Po założeniu jej papierowego worka na głowę mogłoby być naprawdę fajnie Cytuj
Masorz 13 196 Opublikowano 25 stycznia 2011 Opublikowano 25 stycznia 2011 Ale juggle ma mega, i ciekawie można kombinować. Cytuj
Bejker 1 Opublikowano 10 lutego 2011 Opublikowano 10 lutego 2011 Nigdy nie lubiałem Liu Kanga,ale z chęcią bym w tej cześci nim zagrał Cytuj
Shankor 1 609 Opublikowano 11 lutego 2011 Opublikowano 11 lutego 2011 W kogo zmienia się Reptile na tym fatality? W Shang Tsung'a? 1 Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 11 lutego 2011 Opublikowano 11 lutego 2011 W kogo zmienia się Reptile na tym fatality? W Shang Tsung'a? Raczej na odwrót, to Shang był zamieniony na początku walki w Kano a następnie w Reptaila. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.