devilbot 3 724 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Injustice 2 pewnie sprzedało się lepiej niż db i Tekken razem. Bardziej mnie dziwi killer instinct. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 9 godzin temu, gekon napisał: Kupiłem, gram, gra jest zayeeeeebysta. Nigdy nie byłem fanem MK. Skilowałem Tekkena, Soul Calibura, VF. Do DoA mi nie po drodze, bo nie jestem stulejarzem. SF lubię, ale za trudne. Jakby te powyższe były zrobione chociaż z odrobiną zaangażowania jak ten nowy MK to byłbym w 7-niebie. Mamy akurat odrodzenie bijatyk a chińczyki wciskają nam grafikę z ps3, kocie uszy i majtki dla 14-latek jako dodatki, rzygam już tym. Skiluję dalej SC i T7, ale to nowy MK pokazał, jak powinno się robić bijatyki. Kiedyś wyznaczały standardy graficzne, a od T7 (mimo, że to super część lepsza od T6) mamy festiwal zażenowania i wyciskanie kasy z teksturami rodem z PSP. Gram od 2 dni i bawię się super. Może nie będę skilował przez 1000 godzin jednej postaci jak w Tekken 3-5 i SC2, ale gra się tak koorewsko miło, tak że chyba spędzę z nią łącznie więcej godzin. Gra jest tak prosta, widowiskowa i fajna. Niech Namco się uczy - może Tekken 8 będzie lepszy? Bo dla SC już za późno. W KM11 są rzeczy do poprawy i rak, ale pokazali chociaż, jak się robi bijatykę naszej generacji. Tekken i Soul Calibur nie gorsze jeśli chodzi o "stulejarstwo" DOA bardzo fajna seria, no ale jak ktoś tylko cycki/ciuszki za spore $$$ tam widzi... Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 9 godzin temu, SlimShady napisał: Tym bardziej szkoda, bo z tego, co sobie poczytałem, gra jest fajna, tylko jest popsuta poprzez wydawnicze(?) praktyki, a może to jednak developer zapragnął swojego GTA Online... Niesamowicie mnie to irytuje, to jest tytuł AAA(chyba jedyna prawdziwie wysokobudżetowa bijatyka), a w praktyce ma w sobie mechanizmy rodem z mobilek czy innych F2P. Mam nadzieję, że zostaną za to skarceni w recenzjach i przede wszystkim przez (nie)głosowanie portfelem. Dokładnie, to jedna z nielicznych wysokobudżetowych bijatyk. Niestety, ale mało prawdopodobne że za takie "praktyki" zostaną skarceni. W PE z pewnością będą co niektórzy piać z zachwytu. Zresztą dla niektórych recenzentów liczą się tylko 2 tryby; trening i online, a reszta to "żałosne każualstwo" Cytuj
Shen 9 709 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 43 minuty temu, devilbot napisał: Injustice 2 pewnie sprzedało się lepiej niż db i Tekken razem. Bardziej mnie dziwi killer instinct. Z tego co pamietam KI sprzedawali za grosze z kilkoma postaciami, pewnie dlatego. 1 Cytuj
devilbot 3 724 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Sprzedaż gier to zawsze sprawa dyskusyjna. Firmy nie podają ile, jak podają to tylko jak się chwalą, dokładne dane jak są to z kilku krajów i nie dotyczą cyfrowek albo niewiadomo czy dotyczą czy nie. To że Japonia została w tyle ze sprzedażą bijatyk nie znaczy że to koniec np SoulCalibura. Oni wiedzą że to gry niszowe. Poprostu NRS sprzedaje chore ilości jak np 11 mln MKX. Snk np przeżywa drugą młodość. Wg wywiadu sprzedaż kofaxiv ich zadowoliła, rozbili bank grą Snk heroines i sprzedażą około 300tyś sztuk. Wskrzeszają samsho i niedawno były wycieki o Garou 2. Cytuj
Square 8 727 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 2 godziny temu, devilbot napisał: Injustice 2 pewnie sprzedało się lepiej niż db i Tekken razem. Czy ja wiem. Tekken 7 w trzy miesiące osiągnął ponad 2 miliony. DB Fighterz do października sprzedał 3,5 miliona. Jak masz liczby o Injustice to zapodaj. Mortal Kombat X z tego co się dzielili ostatnio poszedł w 11 milionach od premiery w 2015. Co do Killer Instinct to tutaj chyba ciężko o wiarygodne liczby, bo to chyba było sprzedawane w bundlach z innymi grami. Cytuj
devilbot 3 724 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 No to zestawienie co przytoczyczyłem trochę z dupy. Nie ma np smasha który sprzedał się w 12 mln w dodatku jest najpopularniejszą marką reprezentowaną na Evo nieraz nawet przez dwie gry z serii. O killer instinct wiadomo tylko o 10 mln graczach ale to też gra f2p więc naciągane. Cytuj
Pupcio 18 656 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Ale świetne areny ma ta gra 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Jednak kupiłem w dniu premiery xd. Ostatni MK w którego grałem na poważnie to trójka tak więc posiedzę trochę w tutorialach. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Ale żałować nie będziesz, więc nie bój nic Nie pamiętam już kiedy jakaś bijatyka zrobiła na mnie podobne wrażenie, serio. Ogrywam tego dużo, ale tutaj podjarka jest niesamowita, zakochałem się w tym tytule z miejsca. Na chwilę obecną wiem też, że bez wahania zainwestuję w każde (sensowne) DLC jakie się pojawi. Wspaniała gra. 1 1 Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Ja kupiłem cyfrę na premierę za 289, kiedy nowe pudełka chodzą po 200zł i też nie żałuję. Gra jest niesamowita. Świetny klimat robią areny oraz soundtrack. Nowy MK wygląda obłędnie. Nie wiem jak oni to zrobili ale chce się grać każdą postacią. W 10tce było o wiele gorzej i grałem tylko scorpionem albo sub zero. Nie popełniłem błędu i kupiłem tym razem na ps4 a wiec będzie można za jakiś czas zrobić jakiś turniej Cytuj
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 W zasadzie największa wada to roster, jakieś gejasy, kolektory, cetriony, co to kurła ma być? a gdzie cyrax, sektor Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 kwietnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, PlastikowySmalec napisał: W zasadzie największa wada to roster, jakieś gejasy, kolektory, cetriony, co to kurła ma być? a gdzie cyrax, sektor Przecież ta gra jest idealna osobiscie czekam na Reptile ale nie pojawi się w tej części. Rozmawiałem z Boonem Mała rada: Jak w krypcie zakładacie opaskę Kenshiego żeby "zobaczyć" niewidoczne skrzynie, ubywa Wam "zielonej" waluty/dusz czy jak to się nazywa. Rada #2 W każdej walce warto robić fatala albo lepiej (bo szybciej) brutala. DOstajemy za to "czerwoną" walutę, która otwiera skrzynie. Każda taka skrzynia kosztuje 250 "krwinek" więc wesołej farmy życzę edit: Powinna być opcja skipowania fatali i przyspieszania fatal blows. Edytowane 23 kwietnia 2019 przez ornit Cytuj
Observer 10 542 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 2 godziny temu, ornit napisał: edit: Powinna być opcja skipowania fatali i przyspieszania fatal blows. Pff xd Widze ze farma ładnie wjechala. 2 Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 3 godziny temu, PlastikowySmalec napisał: W zasadzie największa wada to roster, jakieś gejasy, kolektory, cetriony, co to kurła ma być? a gdzie cyrax, sektor Póki co robią za element tła 3 godziny temu, Kolos28 napisał: Będą w DLC - oby! Też mi się tak wydaje. Szczególnie, że (o czym na poprzedniej stronie wspominałem) występują oni w trybie fabularnym i to nie tylko w scenach przerywnikowych, ale także podczas walk. Zatem modele, animacje, wszytko jest gotowe do zaimplementowania. Ed zapewne teraz tylko się zatanawia, czy za 4$ postać sprzedać, czy zażyczyć sobie więcej Jeżeli chodzi o mnie, to z przyjemnością przywitałbym kombo Cyrax/Sektor. Od czasów pamiętnej trójki lubię ten duet. Dodatkowo w jedenastce kozacko się prezentują. Nie ma jednak tak dobrze, że każdego się zadowoli. Każdy ma jakiegoś ulubieńca, choć, jak tak spojrzysz na to co w sieci się wypisuje, to ludzie najczęściej upominają się o: Mileene, Reptile, czy wspomnianego Sektora. Tacy zawodnicy, jak Darrius, Hotaru już dawno zostali zapomniani - że o Hsu Hao nie wspomnę Niemniej nowe postacie są potrzebne, ponieważ jakoś serię trzeba rozwijać. Takeda i Kung Jin nie przyjęli się w MK X na tyle dobrze, by zaliczyć występ w kolejnej odsłonie. Ta sztuka udała się takim postaciom, jak Kotal Kahn czy Erron Blac. Ja cieszę się, że drugi raz z rzędu można kierować poczynaniami D'Vorah. Jak dla mnie - rewelacja. W każdym razie o postaciach można pisać i pisać. Każdy ma swoje typu. Jestem pewny, że niejeden gracz ucieszyłby się z powrotu takich wojowników, jak Kenshi tudzież Havik. To jednak nie postrzegam za problem. Gra ma tylu wojowników, że jest w czym wybierać, a przecież dojdą kolejni. Bardziej przeszkadza mi fakt, że po ponad dwudziestu godzinach gry odblokowałem zaledwie dwa dodatkowe stroje z niemal setki dostępnych Ed, dobrze wiem, że jako gość zaglądasz na forumek. Wiedz, że stworzyliście świetne mordobicie, najpiękniejsze na tej generacji sprzętu. Chcesz po premierze dorobić oferując nam Sindel, czy Terminatora - to jeszcze przejdzie. Ale żebym stoczył 104 walki swoim Sub Zero i nie odblokował żadnej animacji prezentującej jego rozpoczęcie oraz zakończenie walki, żebym za te godziny spędzone w grze, żadnego stroju dla swojej postaci nie zdobył, a jedyne co odkryłem to całe 4 maski i topór w innej wersji, to 2 2 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 No gra jest świetnie zrobiona. Ale te mtx i zdobywanie rzeczy do kustomizacji jest karygodne xd. Zwłaszcza po tym jak się tymi możliwościami chwalili na prezentacji. 1 Cytuj
Square 8 727 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 2 godziny temu, Observer napisał: 4 godziny temu, ornit napisał: edit: Powinna być opcja skipowania fatali i przyspieszania fatal blows. Pff xd Widze ze farma ładnie wjechala. A ja tam się nie dziwię takiej prośbie. Po rozegraniu kilkunastu meczy w becie już miałem dość na widok kolejnego fatal blow i to nie z powodu brutalności. Co do Fatality to bardziej zaawansowani gracze nie robią więcej niż jednej podczas kilku meczy z danym przeciwnikiem, także to chyba mniej męczy. Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 kwietnia 2019 Online każdy robi fatala żeby zarobić "krew/serce/czerwoną walutę" za krwawe zakończenie więc napatrzymy się do woli na te same animacje aż zaczniemy liczyć klatki w 30 fpsach (Archon gada, że na tyle przeskakuje gra na czas tychże animacji). Spotkamy się też z zatrważającą ilością teabaggingu kiedy przeciwnik nas pokona i zapragnie upokorzyć przed wykonaniem fatala Osobiście nie mogę się doczekać turniejów i tego co prosi wymyślą oraz jakie zasady przyjmą organizatorzy zawodów. Raczej standardem będą dwie wariacje ale czas pokaże. 1 Cytuj
Square 8 727 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 4 minuty temu, ornit napisał: Online każdy robi fatala żeby zarobić "krew/serce/czerwoną walutę" za krwawe zakończenie A to nie wiedziałem, że prowadzili taki badziew. W MK9 tego nie było Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 kwietnia 2019 (edytowane) 22 minuty temu, Square napisał: A to nie wiedziałem, że prowadzili taki badziew. W MK9 tego nie było To dodatkowa waluta, którą płacimy w krypcie za odblokowanie niektórych skrzyń. Każda taka skrzynia "kosztuje" 250 serc. Za każdego fatala i brutality dostajesz po jednym serduchu Serca możesz też zdobyć przechodząc wieże zdobywając odpowiednią ilość punktów. edit: pierwszy MK11 na PT Edytowane 23 kwietnia 2019 przez ornit 1 2 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Hahahahahahaha, co za syf. Jednak XL wystarczy, żeby cieszyć się spoko Mortalem. Cytuj
devilbot 3 724 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 (edytowane) Na Steamie gra u większości w ogóle nie chodzi i ma recenzje "mostly negative". Polski Qloc dostarczył wspaniały port. Edytowane 23 kwietnia 2019 przez devilbot Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Ogarnąłem trochę jak się gra kończąc parę tutoriali. Na jakim poziomie trudności przeszliście Story? Obawiam się, że normal może być zbyt prosty. Cytuj
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Kurde brakuje Ermaca, Strikera, Sindel... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.