Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Observer napisał:

Ja już mam pobraną, system pokazuje odliczanie, aktualnie że za 5 godzin 23 minut będzie można zagrać. Pobrałem wczoraj.

Dzięki wielkie za pomoc :turned:

 

Mam tak mieszane odczucia że to bania... Z jednej strony sam gameplay jest świetny, dużo bardziej przypadł mi do gustu niż 11. Jedna z moich main (Kitana) jest kompletnie inna postacią do ogarnięcia na nowo O_o ale w sumie wyszła im miodnie więc nie narzekam. Co ciekawe w 11 na hard miałem duuze problemy czasami.. A tutaj robię wieże na VH bez przegranej rundy O_o coś chyba zamieszali z poziomem trudności... 

Hm z drugiej strony niestety mam wrażenie że kolejna część po 11 jest jakby.. "biedniejsza"...? Nie wiem nawet jak to określić, ofkors oceniam tylko to co w becie. Grafa jest ostra, widać że hajs poleciał strumieniami. No nic, weekend pycenia i czekanie na full wersję żeby w pełni ocenić pozycje :ninja:

 

Odnośnik do komentarza

Strasznie mi się było przestawić po SF6 na to drewno. Już nie chodzi tylko o te sztywne kombosy, ale najbardziej mnie tu niszczy skok, zero logiki w nim jest, ostatni raz coś takiego widziałem w pierwszym Virtua Fighterze, postacie zamiast opadać zgodnie z grawitacją jakoś dziwnie lewitują po łuku, pierwsze kila razy przeskoczyłem przeciwnika chociaż w każdej innej bijatyce 2d spadłbym przed nim. W ogóle kto wpadł na pomysł żeby niektóre postacie skakały do przodu bez salta, może w innych grach też tak bywało, ale tu wygląda to ja jakiś super mario.

 

Muszę trochę ochłonąć i wrócę jutro do gry bo pierwsze wrażenie mega dziwne jeśli chodzi o responsywność. Ale graficzka, wykonanie, nawet klimacik fajny - postacie są nieźle zachlapane juchą po bitwie. Na razie chyba najbardziej mi Li Mei z tego wszystkiego podeszła jeśli chodzi o ciosy. Grałem sobie wieże z kompem bo bardziej to ja walczę ze sobą i sterowaniem niż przeciwnikiem, jutro online sprawdzę. Ale już od startu widać że kombosy są tu przesadzone i łatwe w realizacji, w SF to faktycznie trzeba mieć skill żeby tyle w powietrzu przeciwnika trzymać.

Odnośnik do komentarza

Grafika jest ładna bo to UE5, ale co z tego? żadna arena nie pasuje do serii? Bar? Willa? Hotel? 

Kolorowe gówno, fioletowe smoki i tęczowe rozbłyski. Zero klimatu. 

Gra się bardzo łatwo, prostacko wręcz. Sam nie wiem kiedy wchodzi kombo czy cios specjalny. Wszystko jakby na autopilocie. 

Fatalte kombinacja czterech przycisków,  to też zero wyzwania. 

Także cofam zdanie o tym, że jest to MK 11. Niestety nie. 

Owszem gra jest widowiskowa, ale jest też szybko, chaotycznie i hmm męcząco? 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Shujinko xd Mogliby znów ten tryb rpg dodać z nim.

 

Redesign Shao akurat mi się podoba, wygląda też że fajnie będzie się młócić pięściami i poprawiać toporem, jak w 30 lat temu w Domanie. Sindel jednak jako milf w 11 była bardziej charakterystyczna, poza tym tutaj te włosy jakoś dziwnie wyglądają. Ale ten jej xray :obama:

 

 

Odnośnik do komentarza

Nie kupuje idei tego mortala. Z jednej strony stara mortalowa brutalnosc i fatale a z drugiej atmosfera i lokacje jakby ktos zerzygal sie skitelsami. Tak kolorwej i pastelowej bijatyki nie pamietam dawno a piszemy w temacie MK. Postacie tez sa strasznie generyczne. Kitane z twazy ciezko odroznic od mileny. Sindel to tez po prostu jakas azjatka a wczesniej byla kolejna (baba z mieczem i w bialych ciuchach). Shao Khan wygrazajacy liu kangowi w takich okolicznosciach wyglada groteskowo.

 

Praktycznie cala serie mortale byly dosc mroczne co wyrazalo sie przez tonacje kolorow i plansze. I nie mowie zeby caly czas tak bylo bo moze faktycznie co za duzo to nie zdrowo, ale tutaj to wskazowka wyje.bala poza skale w druga strone.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ta kolorowosc chyba wynika odrobine z fabuly. Byl restart wszystkiego i jeszcz Khan nie jest Shao, nie bylo podboju Edenii wiec nic nie jest rozpierdolone. Na wczesniejszych gameplayach widzialem prawie "klasyczny" las wiec na pewno bedzie sporo mrocznych aren. 

 

Podoba mi sie postac Raidena, nie podoba mi sie Liu Kang, co do reszty to nawet spoko. Czekam na  cameo JCVD.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Mejm napisał:

Nie kupuje idei tego mortala. Z jednej strony stara mortalowa brutalnosc i fatale a z drugiej atmosfera i lokacje jakby ktos zerzygal sie skitelsami. Tak kolorwej i pastelowej bijatyki nie pamietam dawno a piszemy w temacie MK. Postacie tez sa strasznie generyczne. Kitane z twazy ciezko odroznic od mileny. Sindel to tez po prostu jakas azjatka a wczesniej byla kolejna (baba z mieczem i w bialych ciuchach). Shao Khan wygrazajacy liu kangowi w takich okolicznosciach wyglada groteskowo.

 

Praktycznie cala serie mortale byly dosc mroczne co wyrazalo sie przez tonacje kolorow i plansze. I nie mowie zeby caly czas tak bylo bo moze faktycznie co za duzo to nie zdrowo, ale tutaj to wskazowka wyje.bala poza skale w druga strone.

 

Hmm... ciekawe co może być przyczyną i ciekawe co się lepiej sprzedaje :lapka:

 

3ee92630323ad033702486c54a904647--xbox-games-video-game.jpg

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Rudiok napisał:

Jeszcze nie wjechało LGBTQWERTY, więc jest jakiś cień nadziei.

 

Tego jest aż nadto w kombat kast:

 

thumb0-640x360.jpg

 

A co do gry to chyba najwiekszy problem będzie z tym:

 

 

 

Bo to jest mega łatwe do zrobienia zwłaszcza przy tej prędkości gry, w becie takie rzeczy wchodzą jak w masło. Jak każdy będzie mógł wklepać kombinacje na 50% robiąc w kółko jakieś podstawowe rzeczy, tak jak tu trzy raz pod rząd proste kombo przerywane asystą kameo która pozwala ci zrobić doskok w trakcie kombinacji, to ciekawe jak będzie wyglądał online jak się każdy noob takich nauczy.

 

 

 

 

Edytowane przez Observer
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Observer napisał:

 

Tego jest aż nadto w kombat kast:

 

thumb0-640x360.jpg

 

A co do gry to chyba najwiekszy problem będzie z tym:

 

 

 

Bo to jest mega łatwe do zrobienia zwłaszcza przy tej prędkości gry, w becie takie rzeczy wchodzą jak w masło. Jak każdy będzie mógł wklepać kombinacje na 50% robiąc w kółko jakieś podstawowe rzeczy, tak jak tu trzy raz pod rząd proste kombo przerywane asystą kameo która pozwala ci zrobić doskok w trakcie kombinacji, to ciekawe jak będzie wyglądał online jak się każdy noob takich nauczy.

 

 

 

 

 

 

No a to nie chodzi właśnie o ułatwianie dostępu każualom? Wcześniej próg wejścia w bijatyki poza okazjonalne klepanie story mode na easy był dość wysoki. SF dający możliwość łatwiejszego robienia specjali, teraz MK. Wszystko idzie w kierunku ułatwiania eksperjensu dla tych co grają na codzień w kolorowe popierdółki F2P.

Odnośnik do komentarza

Tylko że modern w SF6 to -20% damage co zawsze będzie promowało tego grającego na classic jeśli oboje macie ten sam poziom skilla

 

Co innego proste duże comba w Mk łatwe do nauczenia przez praktycznie każdego

 

Ogólnie ale racja, bijatyki weszły w niszę i różnymi sposobami starają się devi trafić do main streamu (tryby sterowania, story, znani bohaterowie jako dodatkowe postacie itd)

Edytowane przez Daffy
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...