Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby to było takie proste... Nie bez przyczyny pisałem o 'agentach'. ; )

 

Muszę niestety poczekać jeszcze trochę. Za kilka dni wraca mój znajomy z KKW i dopiero wtedy będę mógł sobie pograć. Nie ma bata żebym dostał ACC w dniu premiery nie będąc akurat w Japonii. :P

 

BTW: Podano, że pierwszego dnia sprzedano 100.000 kopii ACC ale nie wiem czy to wiarygodne dane (nie wiadomo jak rozłożyło się to na poszczególne wersje i czy w ogóle dotyczy to wszystkich czy tylko jednej). Trochę to mało zważywszy, że od bodaj stycznia -- czyli od czasu kiedy można składać pre-ordery -- film zajmował czołowe miejsca na listach najczęściej zamawianych "gier". Chyba że edycja z demem FFXIII była naprawdę mocno limitowana...

Odnośnik do komentarza

Fajny gif.

 

Mam nadzieje, ze lokacje takie jak w demie nie beda przewazaly.Nie ma to jak otwarty swiat i pola, lasy...

Berieve. Kamikokuryou (art director) powiedział, że przy FFXIII wykorzystał pracę całego życia. A ostatnio, że "trzynastka" posiada największy (najobszerniejszy może pasuje lepiej?) setting w historii. Podobają mi się jego prace, więc czekam żeby zobaczyć co przygotował.

 

Zresztą SE już wcześniej zapowiadało, że w demie chcą pokazać skalę świata chociaż, jak wiemy, nie za bardzo im to wyszło. Jak sądzę nie chcieli wpychać tyle materiału, żeby w pełnej wersji nie przebijać się 2h przez to samo.

 

BTW: Jeszcze odnośnie ACC. Wygląda na to, że 100.000 to bardzo dobry wynik jak dla filmu na Blu-Ray, choć kręciłem nosem. Po pierwsze - podobno w zeszłym roku rekordowym wynikiem dla anime było 34.000. Po drugie - mój znajomy który kupił mi kopię ACC chciał wziąć też dla siebie i nie mógł już znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Co myślicie o tym? Agito to przeszłość, Versus teraźniejszość, a XIII przyszłość. Wtedy wszystko ładnie by się pookładało w uniwersum Fabula Nova Crystalis.

 

Myślę, że trzeba poczekać na trochę więcej informacji. Na razie wygląda to tak jak opisujesz, chociaż nie wiadomo jeszcze czy wszystkie gry rozgrywają się w tym samym świecie (w sensie: na tej samej planecie). Wówczas będzie można łatwiej spekulować o chronologii. Przy Agito np. -- patrząc na tą tablicę z pomysłami którą podałem wczoraj w temacie o Versus -- setting to jakiś skrawek świata. W przypadku FFXIII na razie też mam wrażenie, że Pulse to jakiś konkretny rejon, nie cała planeta. O Versus nie wiadomo w tym temacie nic.

 

Jeśli miałbym teraz wypowiadać jakieś zdanie w tej kwestii to wydaje mi się, że będzie to bardzo przypominało to te -- jak ja to określam -- "kanoniczne" (FFT, FFXII i Vagrant Story) tytuły rozgrywające się w uniwersum Ivalice. Punktów wspólnych jest tam naprawdę niewiele, ale różne rzeczy sugerują, że to jednak ten sam świat.

Odnośnik do komentarza

O gustach się nie dyskutuje. Co nie zmienia faktu, że oprawa muzyczna bez Uematsu nie musi być zła.

 

Edit:

# FF13's Battle Concept is "Command Battle" - a fusion between strategy battle and action battle. The system allows for flashy combat moves.

 

# The demo held only the basics of the full version - strategies in the final version will be much more complex.

 

# 'Strategy Battle' refers to to the ability to stock multiple commands and mix and match them.

 

# Characters even outside of the one you control can be AI controlled, but you will have control over hoe well they perform.

 

# As in the demo, your allies will perform follow-up attacks on enemies to aid you. In the full version, players will have more control over when this happens.

 

Czyli będziemy mieli kontrolę nad resztą drużyny.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Już nie kojarzę na pewno, ale w FFXIII na polu walki po wezwaniu summona zostanie on sam i osoba przyzywająca (choć nie wiem czy będzie miała swobodę działania jak w FFXII). Na trailerze z Jump Festa 2009 po wezwaniu Shivy zmieniał się także command list, więc rzecz nie ograniczy się do zwykłych animacji jak w starych 'fajnalach'. Wygląda to póki co jak połączenie rozwiązań z FFX i XII.

Odnośnik do komentarza

Obejrzalem te filmiki z Gamersyde i wyglada na to, ze "trzynastka" to zlepek pomyslow z poprzednich czesci :/ Te "comba", oceny po walce rodem z FF X-2(bleh), postacie bardzo przypominajace wczesniejszych bohaterow(ten goryl= Wakka, ten maly bladasek to taka "krzyzowka" Rikku i Tidusa, ta dziewczyna w czarnych wlosach ma w sobie Rikku(znowu ;) ), szczypte Dagger oraz Ashe(ubranko) ). Ten boss oczywiscie przypomina nam o FFVII i tamtym pierwszym "wiekszym wyzwaniu" ;) Sama ta lokacja przypomina ta poczatkowa z FFX przez, ktora sie Auron z Tidusem "przebijali".

Nie podobalo mi sie(jak chyba wiekszosci) przenoszenie na osobna "arene" podczas walki, gdy wykonczymy przeciwnika przy pierwszym uderzeniu to ruda czy blondas po tym jak wrog ginie dalej "trzaskaja powietrze"(taka bzdura, ale smiesznie to wyglada :) )

Teraz plusy...jak zawsze filmiki wygladaja swietnie, a i gra ladna, ale po pierwsze robia ja tak dlugo, ze trudno by bylo inaczej, a po drugie przez to,ze tworza ja tak dlugo jak wyjdzie juz pewnie nie bedzie robic takiego wrazenia :closedeyes:

 

Jeszcze jeden plus to taki, ze nie stracilem pieniedzy na ten zestaw bo jezeli ktos kupuje ACC TYLKO dla demka to chyba z pieniedzmi nie ma co robic ;)

Edytowane przez Sanryu
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...