Enkidou 300 Opublikowano 17 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 kwietnia 2009 Gdyby to było takie proste... Nie bez przyczyny pisałem o 'agentach'. ; ) Muszę niestety poczekać jeszcze trochę. Za kilka dni wraca mój znajomy z KKW i dopiero wtedy będę mógł sobie pograć. Nie ma bata żebym dostał ACC w dniu premiery nie będąc akurat w Japonii. BTW: Podano, że pierwszego dnia sprzedano 100.000 kopii ACC ale nie wiem czy to wiarygodne dane (nie wiadomo jak rozłożyło się to na poszczególne wersje i czy w ogóle dotyczy to wszystkich czy tylko jednej). Trochę to mało zważywszy, że od bodaj stycznia -- czyli od czasu kiedy można składać pre-ordery -- film zajmował czołowe miejsca na listach najczęściej zamawianych "gier". Chyba że edycja z demem FFXIII była naprawdę mocno limitowana... Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 kwietnia 2009 Opublikowano 17 kwietnia 2009 Warto poczekać na informacje dotyczące sprzedaży konsol. Myślę, że na ten zestaw skusiło się wielu Japończyków w końcu to druga najbardziej oczekiwana gra w Japonii. No chyba, że faktycznie była to wersja limitowana. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Na razie to demo nie zrobiło na mnie dobrego wrażenia, jak oglądam. Wszystko to wygląda jak dopicowane trochę FFX, tyle że z bohaterami wyglądającymi jak wokaliści jPOP... Równie dobrze mogli być przyjaciółmi MANA-samy i Gackt'a. Są bardziej brzydcy od bohatera FF12 ;p Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 W Japonii przypadkiem region BR nie jest inny niz w Polsce? Sa angielskie napisy? Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2009 Jest angielski dubbing. W kwestii regionu - jest inny, ale wczoraj przeczytałem post jakiegoś gościa na NeoGAF-ie który twierdził że ma europejską konsolę i ACC działa. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Opublikowano 18 kwietnia 2009 Muzyka z dema http://host.kg13.com/music/final_fantasy_xiii_demo.rar. Źródło NeoGAF. Tutaj przetłumaczone dialogi z dema: http://www.ff-xiii.net/boards/showthread.php?t=7887. Takie małe prezenty. Cytuj
drk2 7 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Mam nadzieje, ze lokacje takie jak w demie nie beda przewazaly.Nie ma to jak otwarty swiat i pola, lasy... Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Ja też. Na pewno znajdą się otwarte tereny jak w każdym FF, lecz prosiłbym bez korytarzy. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Ta muzyka ze zwykłej walki mi się nie podoba ;/ Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Według mnie najlepszy battle theme miał FFVIII. Mi tam ten z trzynastki się podoba, chociaż bardziej do gustu przypadł mi boss theme. Ogólnie muzyka zapowiada się bardzo dobrze. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 kwietnia 2009 Fajny gif. Mam nadzieje, ze lokacje takie jak w demie nie beda przewazaly.Nie ma to jak otwarty swiat i pola, lasy... Berieve. Kamikokuryou (art director) powiedział, że przy FFXIII wykorzystał pracę całego życia. A ostatnio, że "trzynastka" posiada największy (najobszerniejszy może pasuje lepiej?) setting w historii. Podobają mi się jego prace, więc czekam żeby zobaczyć co przygotował. Zresztą SE już wcześniej zapowiadało, że w demie chcą pokazać skalę świata chociaż, jak wiemy, nie za bardzo im to wyszło. Jak sądzę nie chcieli wpychać tyle materiału, żeby w pełnej wersji nie przebijać się 2h przez to samo. BTW: Jeszcze odnośnie ACC. Wygląda na to, że 100.000 to bardzo dobry wynik jak dla filmu na Blu-Ray, choć kręciłem nosem. Po pierwsze - podobno w zeszłym roku rekordowym wynikiem dla anime było 34.000. Po drugie - mój znajomy który kupił mi kopię ACC chciał wziąć też dla siebie i nie mógł już znaleźć. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Co myślicie o tym? Agito to przeszłość, Versus teraźniejszość, a XIII przyszłość. Wtedy wszystko ładnie by się pookładało w uniwersum Fabula Nova Crystalis. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Versus i XIII to w tym samym czasie ale jakby w 2 innych światach. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 kwietnia 2009 Co myślicie o tym? Agito to przeszłość, Versus teraźniejszość, a XIII przyszłość. Wtedy wszystko ładnie by się pookładało w uniwersum Fabula Nova Crystalis. Myślę, że trzeba poczekać na trochę więcej informacji. Na razie wygląda to tak jak opisujesz, chociaż nie wiadomo jeszcze czy wszystkie gry rozgrywają się w tym samym świecie (w sensie: na tej samej planecie). Wówczas będzie można łatwiej spekulować o chronologii. Przy Agito np. -- patrząc na tą tablicę z pomysłami którą podałem wczoraj w temacie o Versus -- setting to jakiś skrawek świata. W przypadku FFXIII na razie też mam wrażenie, że Pulse to jakiś konkretny rejon, nie cała planeta. O Versus nie wiadomo w tym temacie nic. Jeśli miałbym teraz wypowiadać jakieś zdanie w tej kwestii to wydaje mi się, że będzie to bardzo przypominało to te -- jak ja to określam -- "kanoniczne" (FFT, FFXII i Vagrant Story) tytuły rozgrywające się w uniwersum Ivalice. Punktów wspólnych jest tam naprawdę niewiele, ale różne rzeczy sugerują, że to jednak ten sam świat. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 mi znowu muzyka ze zwykłej walki podoba się bardziej niż z bossem(szczególnie końcówka battle theme jest rewelacyjna) Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 (edytowane) O gustach się nie dyskutuje. Co nie zmienia faktu, że oprawa muzyczna bez Uematsu nie musi być zła. Edit: # FF13's Battle Concept is "Command Battle" - a fusion between strategy battle and action battle. The system allows for flashy combat moves. # The demo held only the basics of the full version - strategies in the final version will be much more complex. # 'Strategy Battle' refers to to the ability to stock multiple commands and mix and match them. # Characters even outside of the one you control can be AI controlled, but you will have control over hoe well they perform. # As in the demo, your allies will perform follow-up attacks on enemies to aid you. In the full version, players will have more control over when this happens. Czyli będziemy mieli kontrolę nad resztą drużyny. Edytowane 19 kwietnia 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Mam nadzieję, że w pełnej wersji rzeczywiście system walki będzie solidnie rozbudowany, bo to, co dali w demie wygląda jak FFX-2 + juggle rodem z AC. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Musi być bo tak po dłuższym czasie wiałoby nudą. Ciekawi mnie system summonów. Będzie to jeden atak, czy summon zastąpi naszą drużynę i będziemy mieć kontrolę nad nim jak w X czy też będzie się to odbywało na zasadzie podobnej do XII. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 19 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 kwietnia 2009 Już nie kojarzę na pewno, ale w FFXIII na polu walki po wezwaniu summona zostanie on sam i osoba przyzywająca (choć nie wiem czy będzie miała swobodę działania jak w FFXII). Na trailerze z Jump Festa 2009 po wezwaniu Shivy zmieniał się także command list, więc rzecz nie ograniczy się do zwykłych animacji jak w starych 'fajnalach'. Wygląda to póki co jak połączenie rozwiązań z FFX i XII. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Jak już będą te Summony walczyły to niech nie spartolą tego jak w FFXII, gdzie były kompletnie bezużyteczne, już zwykłymi atakami fizycznymi można było więcej obory narobić. Magia zresztą była taka sama, tylko na niektórych przeciwników była niezastąpiona. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Opublikowano 20 kwietnia 2009 W "grze" pt. Mainichi Issyo, którą można poprać za darmo z japońskiego PSS w ramach promocji pojawił się oto taki plakacik: Według mnie wygląda to na styl Nomury. Zobaczcie na Lightning. Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Jak już tak wyliczają co zmienią w pełnej wersji to niech dodadzą jeszcze muzykę z obu walk . Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Opublikowano 20 kwietnia 2009 (edytowane) Obejrzalem te filmiki z Gamersyde i wyglada na to, ze "trzynastka" to zlepek pomyslow z poprzednich czesci Te "comba", oceny po walce rodem z FF X-2(bleh), postacie bardzo przypominajace wczesniejszych bohaterow(ten goryl= Wakka, ten maly bladasek to taka "krzyzowka" Rikku i Tidusa, ta dziewczyna w czarnych wlosach ma w sobie Rikku(znowu ), szczypte Dagger oraz Ashe(ubranko) ). Ten boss oczywiscie przypomina nam o FFVII i tamtym pierwszym "wiekszym wyzwaniu" Sama ta lokacja przypomina ta poczatkowa z FFX przez, ktora sie Auron z Tidusem "przebijali". Nie podobalo mi sie(jak chyba wiekszosci) przenoszenie na osobna "arene" podczas walki, gdy wykonczymy przeciwnika przy pierwszym uderzeniu to ruda czy blondas po tym jak wrog ginie dalej "trzaskaja powietrze"(taka bzdura, ale smiesznie to wyglada ) Teraz plusy...jak zawsze filmiki wygladaja swietnie, a i gra ladna, ale po pierwsze robia ja tak dlugo, ze trudno by bylo inaczej, a po drugie przez to,ze tworza ja tak dlugo jak wyjdzie juz pewnie nie bedzie robic takiego wrazenia :closedeyes: Jeszcze jeden plus to taki, ze nie stracilem pieniedzy na ten zestaw bo jezeli ktos kupuje ACC TYLKO dla demka to chyba z pieniedzmi nie ma co robic Edytowane 20 kwietnia 2009 przez Sanryu Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 kwietnia 2009 Opublikowano 20 kwietnia 2009 (edytowane) Mam życzenie do SE. Chcę, aby wersja na PS3 zawierała japońską ścieżkę dźwiękową. Myślę, że przy dobrych chęciach dałoby się to zrobić. Edytowane 22 kwietnia 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 22 kwietnia 2009 Opublikowano 22 kwietnia 2009 Dzisiaj przyszla mi paka z Japoni z FFXIII Nagrywac jak przechodze demo i wrzucic filmik czy nie chcecie spoilerow? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.