Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

LOL chyba jaja sobie robią! nie dość, że obsuwa przez x360 to jeszcze brak oryginalnego VA? mam nadzieję, że US dub będzie ok....Podobała mi się Lighting i Snow też nawet nawet, no i ta ruda :)

Opublikowano

Heeh ja też nie do końca lubie futurystyczne klimaty mimo to mam nadzieje, (a jak wiadomo nadzieja umiera ostatnia) że tym razem się nie zawiodę na fabule, ale żeby się o tym przekonać trzeba będzie jeszcze troche poczekać. Za to system walki zapowiada się ciekawie, no i ta grafika :D

Opublikowano
7-minutowy trailer (najprawdopodobniej z amerykańskiego wydania ACC):

http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/fina...id=72t14b9r4wgj

nowe sceny zaczynają się tak mniejw więcej na 2 minuty przed końcem.Daje mi ten trailer do myślenie na temat systemu-Snow wzywa summona Shive która zmienia się w motor i od tego czasu w czasie walki Snow siedzi na motorze i menu przekształca się w driving mode i kombinacjami wychylenia analoga i klawiszy wyprowadzać będziemy ciosy motorem...hmm trochę dzikie....żeby znowu nam summonów nie spiepszyli :/

 

W ogóle to poraz kolejny podkreślę,że dalej ubolewam nad tymże w czasie walk nie będziemy mieli pełnej własnoręcznej kontroli nad całą drużyną tylko najprawdopodobniej zaawansowany tryb na kształt gambitów :/

Opublikowano (edytowane)

Niestety ... Będziemy mieli do czynienia z najgorszym angielskim dubbingiem w dziejach gier !! (a może i nie tylko ?)

zresztą ... posłuchajcie sami (na własne ryzyko) > http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/fina...ans1_42909.html

A my się śmialiśmy z Polskiego "Chollera" w KZ2 ... .

:lol:

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano (edytowane)
Niestety ... Będziemy mieli do czynienia z najgorszym angielskim dubbingiem w dziejach gier !! (a może i nie tylko ?)

zresztą ... posłuchajcie sami (na własne ryzyko) > http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/fina...ans1_42909.html

A my się śmialiśmy z Polskiego "Chollera" w KZ2 ... .

:lol:

przecież to już było w tym temacie :D IGN zrobiło sobie własny podkład angielski z dobry miesiąc temu :D Ale mogłoby być to jako opcja w fullu :D.Zresztą nawet ten oryginalny(zaprezentowany na trailerze na konferencji Sony) jest sporo sporo gorszy od większości angielski dubbingów w grach,nie wspominając już o genialnie przełożonym FFXII.

Edytowane przez Ficuś
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

kurcze czekam na tego finala z wywieszonym jęzorem...jeszcze tyle czasu przede mną...

 

btw. tą postać było widać podczas ostatniego trailera z E3 z konfy Sony i Enkidou ja regularnie nabijam Ci odwiedziny na stronie-o jrpg piszesz tam chętnie i często i w miażdżącej większości masz tam newsy,które próżno szukać na innych polskich stronach o grach

Opublikowano

Wlasnie odswierza sobie stare tytuly z serii FF plus pare innychod SE(aczkolwiek wtedy to bylo tylko Square) i powiem szczerze ze idea wedki jako weapona to jedna z najwiekszych bzdur jakie widzialem, aczkolwiek nie przebija psa jako limitu, zjadania zab jako sposobu na zwiekszenie dmg, czy tez tluczenie pilka 'okuta' w kolce... Niemniej jednak mam nadzieje ze to bedzie bardziej igla na kijku niz wlasciwa wedka...

 

Wedka juz walczylem grajac w WoWa... i oczywiscie bylo nie niezapomniane przezycie, ale bardzie nie chcialbym wykluczac juz na starcie jakiejs postaci ze swojego party ;p

Opublikowano

patrzac na styl wykonania najnowszego ff (czyli dalsza przyszlosc niz np. ffX - a przynajmniej tak mi sie wydaje, bo swiat wyglada na bardziej nowoczesny) i wszedobylskie karabiny i strzelaniny, to mozna byc raczej pewnym ze jako melee weapon to ta"wedka" nie bedzie taka wedka o jakiej myslimy. Po obejrzeniu trailerow, stwierdzam ze styl walki bohaterow jest z czesci na czesc coraz mniej infantylny. Obym sie nie mylil...

Opublikowano

Well, to ze zamieniaja miecze na karabiny nie oznacza ze jest mniej infantylny :) Raczej brak dziwnych postaci w stylu 9 letniego black mage, albo 8 letniej summonerki.

 

Tak na dobra sprawe to dwie ostatnie czesci nie mialy w swobie infantylnosci, FF10 mial w sobie duzo elementow romansu, ale to nie jest infantylnosc, a FF12 infantylnosc to ostatnie co mozna zarzucic ;)

 

Niemniej jednak proba przemowienia do bardziej dojrzalego gracza w FF13 jest widoczna. Ja osobiscie nie przepadam za realiami jakie serwuje nam FF13, ale to samo myslalem ogladajac Midgard w FF7, a cale FF8 bylo tym przepelnione do bolu.

 

Nie sledzilem kazdego newsa dotyczacego FF13 (nadrabiam teraz czytajac kontownie), ale mam nadzieje ze znajdzie sie pare lokacji oderwanych od tego stylu, pozwalajacych na pobieganie sobie i poogladanie. Wiedzmin skutecznie odrzucil mnie od idei grania non stop w miescie :P

Opublikowano

"Po obejrzeniu trailerow, stwierdzam ze styl walki bohaterow jest z czesci na czesc coraz mniej infantylny." STYL walki infantylny? Rozumiem, ze FFIX mozna jak najbardziej nazwac infantylna, ale, ze walke(jakiegokolwiek FF)...? No chyba, ze w jakiejs czesci atakiem bylo wlozenie obslinionego palca w ucho przeciwnika, badz naciagniecie gatek przeciwnikowi na glowe :lol:

Opublikowano

Szkoda, że nie mam PS3 ani X'a bo chętnie zobaczyłbym w swoim czasie "trzynastkę" w akcji. Głównie dlatego, że kojarzy mi się z FFX. Tamten z trailerów również wydawał się mocno dziwaczny, również olśniewał grafiką i wzbudzał kontrowersję systemem walki "jak to, gdzie ATB?!" ;)

Opublikowano

Przegladnalem newsy na kontowni i jedna z rzeczy ktora mnie zaintrygowala, mianowicie sprawa poziomu trudnosci. Ponoc FF13 ma byc 'trudne', czego po demie absolutnie nie widac, niemniej jednak moze jakies info nt wybieralnego poziomu trudnosci, cos jak Star Ocean 3...? :)

Opublikowano

ponoć demo jest tak zrobione by nikomu nie sprawiło kłopotów i każdy mógł go skończyć.Fulla ma być podobno tak trudny jak żaden z Finali od czasów snesa choć twórcy przyznają,że nie mamy się aż tak martwić bo każdą przegraną walkę będzie można od razu powtórzyć bez konieczności dotarcia do starcia z savu.

 

Ja od siebie dodam,że lubię jrpg w których główny wątek nie wymaga zbyt dużego pakowania,a raczej taktyki, i tylko dodatkowi bossowie wymagają wielu godzin trenowania :)

Opublikowano

No tak. Oczywiscie poprzez trudnosci nie mam na mysli podciagniecia sie w lvl ;) Bardziej cos na ksztalt Vagrant Story.

 

To co napisales cieszy mnie niezmiernie. Wyczytalem tam o odnawianiu sie HP po walce, co powinno tylko pomoc. Przypomne tutaj Last Remnant - gre ktora nie zdobyla popularnosci, niemniej jednak poziom trudnosci (wersja PC oczywiscie) byl na satysfakcjonujacym poziomie (boss broniacy dodatkowego dungeonu, byl nawet zbyt przegiety i z powodu malej ilosci czasu i okropnego grindowania w tej grze uzylem trainera zeby go zbic ;) ) a jednym z czynnikow ktore pozwolily rozwinac temu skrzydla byl wlasnie fakt odnawiania HP. To sprawia ze kazda walka moze byc wyzwaniem.

 

Powtarzanie walke w chwile po tym jak sie je przegralo podoba mi sie juz mniej, bardziej to przydatne w action rpg w stylu KH niz FF'ach, ale... cokolwiek co sprawi ze gra bedzie wymagac wiecej od gracza jest w moich oczach in plus :)

Opublikowano

Demo FFXIII samo w sobie jest oczywiście proste. W niemal wszystkich przypadkach walki kończę z 4-5 gwiazdkami a raz udało mi się nabić chain w wysokości 78. : ) Tylko za cholerę nie wiem jak zdobyć lepszą notę w walce z Mansavinem, bo więcej niż 2/5 nie zdobywam. Ale mniejsza z tym. Nie pamiętam czy napisałem o tym na Kontowni przy okazji wrażeń z dema, ale w pełnej wersji pewne ułatwienia odejdą w niepamięć. ATB nie powinno się tak szybko napełniać, a czarów na tamtym etapie gry w ogóle nie powinno być (a już na pewno nie Firagi i Blizzagi). I, co chyba warto zaznaczyć, generalnie Lightning i Snow są strasznie napakowani w przeciwieństwie do całej reszty (Sazha i Team Nora). W pełnej wersji nie powinno być takich kontrastów.

 

Nie wiem jak to będzie, ale FFXIII po prostu musi stawiać pewien opór jeśli -- tak jak pisze Ficuś -- istnieje opcja natychmiastowej kontynuacji po przegranej walce. Ja wiem, że teraz panuje casualowa głupawka ale nie można przesadzać. :P

Opublikowano

Tak, ja tez o tym czytalem e tak jest, ale w parze z tym idzie brak mozliwosci ucieczki z walki.

 

Kontynowanie po przegranej walce nie jest niczym nadzwyczajnym i masa gier miala to zaimplementowane, wiec jak wspominalem, cokolwiek co czyni walke wlasciwa bardziej wymagajaca jest mile widziane. Mi to osobiscie bez roznicy czy dam continue po przegranej walce, czy bede musial ladowac gre, biec do bossa i ogladac te same cut scenki. Wlasciwie to nawet wole dac continue i spedzic wiecej czasu z gra, a mniej na powtarzaniu 'nudnych' elementow ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...